Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sport

+9
NoorA
Blond
girli
CCC
Carra
Zininzon
Mida4you
Chocolate Cookie
Snoes
13 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Sport Empty Sport

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 8:59

Ik wil weer sporten maar heb geen idee wat ik wil (teamverband of alleen). Wat voor sport beoefenen jullie en wat zijn de voor- en nadelen van alleen sporten of in teamverband?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sport Empty Re: Sport

Bericht  Snoes zo 13 maa 2011 - 9:00

Ik doe Zumba met 7 vriendinnen (ik denk in een groep van 25 ofzo).
En daarnaast ga ik ook wekelijks zwemmen met mijn vriend en/of schoonmoeder.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sport Empty Re: Sport

Bericht  Chocolate Cookie zo 13 maa 2011 - 9:01

Ik doe aan volleybal. Ik weet niet echt nadelen, behalve dat je vervelende blessures kan oplopen.
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Sport Empty Re: Sport

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 9:04

Ik ga op mijn hometrainer Laughing

Voordelen: ik kan gaan wanneer ik wil, in je eigen omgeving en ik kan gelijk lekker in mijn eigen douche springen. O en het kost geen drol :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sport Empty Re: Sport

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 9:07

Ik doe aan fitness en zwemmen.

De voordelen van in een team sporten: het is gezellig en je kunt elkaar motiveren.
De voordelen van alleen sporten: je kunt het lekker op je eigen tempo doen.
Nadelen weet ik zo even niet te noemen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sport Empty Re: Sport

Bericht  Mida4you zo 13 maa 2011 - 9:09

Ik ga sinds een klein maandje naar de Fitness. En voornamelijk om de groepslessen. Ik zou eerst met een vriendin heengaan maar dat kwam allemaal niet uit qua werk enzo. Nu ben ik alleen gegaan en zag er best wel tegenop omdat je alleen bent maar het is allemaal hartstikke gezellig Very Happy

Ik doe Zumba 1x per week en 1x Sh'bam.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Sport Empty Re: Sport

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 9:10

Ik sport graag alleen, omdat ik dan lekker mn hoofd kan leegmaken. Je hoeft je daarbij niet aan te passen aan het niveau van een ander, maar kan lekker je eigen ding doen. Daarnaast kan je gaan wanneer je wilt en ben je niet afhankelijk van anderen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sport Empty Re: Sport

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 9:12

Chocolate Cookie schreef:Ik doe aan volleybal. Ik weet niet echt nadelen, behalve dat je vervelende blessures kan oplopen.
Maar als ik nou echt eens geen zin heb/ niet kan ivm werk is dat voor training dan niet heel vervelend voor het team?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sport Empty Re: Sport

Bericht  Zininzon zo 13 maa 2011 - 9:12

Ik heb 15 jaar gevolleybald en fitness nu 2 jaar.

Voordelen teamsport: gezellige contacten, wedstrijdelement (competitie), altijd fanatieke training.
Nadelen teamsport: de verplichting, training en wedstrijd altijd op vaste dag/tijd

Voordelen fitness: je kunt het doen wanneer jij het wilt, je kunt cardio, kracht en groep afwisselen
Nadelen fitness: geen stok achter de deur, van uitstel komt afstel, minder contacten tijdens sport.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sport Empty Re: Sport

Bericht  Carra zo 13 maa 2011 - 9:13

Met teamsporten heb je het nadeel dat je elke week een wedstrijd moet spelen (in het algemeen) en dus wel moet gaan. Dat is tegelijkertijd een voordeel, want je hebt een soort van verantwoording naar je teamgenoten.

Met alleen sporten heb je dat niet. Dan kan je komen en gaan wanneer je wilt. Het nadeel dan is weer dat je wel wat meer discipline moet hebben om elke keer te gaan.

Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sport Empty Re: Sport

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 9:18

Oh ik schaam me diep maar ik sport helemaal niet. Ik wandelde voorheen een klein uurtje per week met een vriendin die ik nu ( voorlopig ) niet meer zie.

Momenteel fiets ik een dik uur per week naar mijn nieuwe extra baantje, en ik fiets of loop ik meerdere dagen per week naar de supermarkt/glasbak e.d.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sport Empty Re: Sport

Bericht  Chocolate Cookie zo 13 maa 2011 - 9:18

Carra schreef:Met teamsporten heb je het nadeel dat je elke week een wedstrijd moet spelen (in het algemeen) en dus wel moet gaan. Dat is tegelijkertijd een voordeel, want je hebt een soort van verantwoording naar je teamgenoten.

Met alleen sporten heb je dat niet. Dan kan je komen en gaan wanneer je wilt. Het nadeel dan is weer dat je wel wat meer discipline moet hebben om elke keer te gaan.


Je hebt ook recreatieteams, die spelen geen wedstrijden voor zover ik weet Wink
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Sport Empty Re: Sport

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 9:25

Tea-Leaf schreef:Oh ik schaam me diep maar ik sport helemaal niet. Ik wandelde voorheen een klein uurtje per week met een vriendin die ik nu ( voorlopig ) niet meer zie.

Momenteel fiets ik een dik uur per week naar mijn nieuwe extra baantje, en ik fiets of loop ik meerdere dagen per week naar de supermarkt/glasbak e.d.

Ik ook niet en ik rook ook nog eens en pak overal de auto voor dus mijn conditie is echt bagger ;-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sport Empty Re: Sport

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 9:26

Chocolate Cookie schreef:
Carra schreef:Met teamsporten heb je het nadeel dat je elke week een wedstrijd moet spelen (in het algemeen) en dus wel moet gaan. Dat is tegelijkertijd een voordeel, want je hebt een soort van verantwoording naar je teamgenoten.

Met alleen sporten heb je dat niet. Dan kan je komen en gaan wanneer je wilt. Het nadeel dan is weer dat je wel wat meer discipline moet hebben om elke keer te gaan.


Je hebt ook recreatieteams, die spelen geen wedstrijden voor zover ik weet Wink
Dat moet ik hebben. Drinken ze vast bier in de 3e helft ;-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sport Empty Re: Sport

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 9:32

Ik loop hard, alleen. Vind het heerlijk, even helemaal mijn hoofd leegmaken, ik kan gaan wanneer ik wil en hoef met niemand rekening te houden. Heerlijk buiten. En het kost niks!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sport Empty Re: Sport

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 10:31

Francaise_ schreef:
Tea-Leaf schreef:Oh ik schaam me diep maar ik sport helemaal niet. Ik wandelde voorheen een klein uurtje per week met een vriendin die ik nu ( voorlopig ) niet meer zie.

Momenteel fiets ik een dik uur per week naar mijn nieuwe extra baantje, en ik fiets of loop ik meerdere dagen per week naar de supermarkt/glasbak e.d.

Ik ook niet en ik rook ook nog eens en pak overal de auto voor dus mijn conditie is echt bagger ;-)

Ben jij de vrouwelijk versie van mijn man?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sport Empty Re: Sport

Bericht  CCC zo 13 maa 2011 - 10:45

Ik doe aan zwemmen en XCO... ga meestal samen met mijn overbuurvrouw naar XCO en zwemmen met een vriendin, dit is een stok achter de deur voor mij... met gezelschap en gezelligheid ben ik beter te motiveren! smile

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sport Empty Re: Sport

Bericht  girli zo 13 maa 2011 - 10:51

Ik sport niet, maar ik moest toch even reageren.

Ben jij DE francaise? Zo ja, leuk je hier te zien Very Happy
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Sport Empty Re: Sport

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 11:02

girli schreef:Ik sport niet, maar ik moest toch even reageren.

Ben jij DE francaise? Zo ja, leuk je hier te zien Very Happy

Ja, dat is ze. Ik vind het ook leuk dat ze er weer is!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sport Empty Re: Sport

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 11:11

Ik sport nu al 13 jaar in teamverband, maar daar lijkt van de zomer een eind aan te komen. Neutral

Nou ja, tijd voor wat anders... misschien dat ik ook eens zumba ga proberen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sport Empty Re: Sport

Bericht  Blond zo 13 maa 2011 - 20:51

Ik heb jarenlang gefitnest, maar dat vond ik niet leuk meer.

Inmiddels fiets ik bijna dagelijks een uur, heerlijk. Hoef met niemand rekening te houden, lekker een muziekje op en genieten van het weer.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sport Empty Re: Sport

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 20:52

Jen_ schreef:Ik loop hard, alleen. Vind het heerlijk, even helemaal mijn hoofd leegmaken, ik kan gaan wanneer ik wil en hoef met niemand rekening te houden. Heerlijk buiten. En het kost niks!

+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sport Empty Re: Sport

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 20:59

Snoepy87 schreef:
Jen_ schreef:Ik loop hard, alleen. Vind het heerlijk, even helemaal mijn hoofd leegmaken, ik kan gaan wanneer ik wil en hoef met niemand rekening te houden. Heerlijk buiten. En het kost niks!

+1
Ik zou écht willen dat ik dat kon, hardlopen. Maar ik begin na 5 minuten al te hijgen als een paard en omdat ik geen conditie heb, vind ik het ook niet leuk en voel ik me bekeken overal.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sport Empty Re: Sport

Bericht  Blond zo 13 maa 2011 - 20:59

Snoepy87 schreef:
Jen_ schreef:Ik loop hard, alleen. Vind het heerlijk, even helemaal mijn hoofd leegmaken, ik kan gaan wanneer ik wil en hoef met niemand rekening te houden. Heerlijk buiten. En het kost niks!

+1

Nou ja, wel een paar goede hardloopschoenen Wink
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sport Empty Re: Sport

Bericht  NoorA zo 13 maa 2011 - 21:17

_Chance schreef:
Snoepy87 schreef:
Jen_ schreef:Ik loop hard, alleen. Vind het heerlijk, even helemaal mijn hoofd leegmaken, ik kan gaan wanneer ik wil en hoef met niemand rekening te houden. Heerlijk buiten. En het kost niks!

+1

Nou ja, wel een paar goede hardloopschoenen Wink

En goede hardloopkleding. Het liefst voor elk weertype. En tegen de tijd dat je dat in je kast hebt liggen is er een jaar voorbij en is het weer tijd voor een nieuw paar hardloopschoenen. Dus het kost wel íets smile.

Maar verder eens hoor, je kan gaan wanneer je wil. Maar daar moet je wel de discipline voor hebben, zijn zat mensen die de 'druk' van in een team/met een groep/vriendin gaan nodig hebben.
NoorA
NoorA
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 140
Punten : 158
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sport Empty Re: Sport

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum