Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sport

+16
Coccinelle
Dolphinne
chipa
Ezzer
blondje1313
Vancity_girl
LotteK
Monnie
PapillonRose
Flemy
Flip Fluitketel
Teddyaapje
RYW
Printje
Mamsie
Darius
20 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Sport Empty Sport

Bericht  Darius di 30 aug 2011 - 7:52

Welke sport zou je willen dat je kind beoefend?

Ik hoop van harte judo oid, lekker ravotten met respect voor elkaar.

Ik hoop juist niet voetbal, hoewel ik zelf 12 jaar heb gevoetbald. Die kleintjes moeten altijd zooooooo vroeg voetballen op zaterdag!
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Sport Empty Re: Sport

Bericht  Mamsie di 30 aug 2011 - 7:54

Wat ze leuk vinden. Al liever ook geen voetbal.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sport Empty Re: Sport

Bericht  Printje di 30 aug 2011 - 7:54

maakt me niet uit...ik ben zelf a sportief eerlijk gezedg maar zou wel willen dat ons zoontje iets gaat doen. Alles behalve voetbal dan want dat vind ik wel zo'n vreselijke sport.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sport Empty Re: Sport

Bericht  RYW di 30 aug 2011 - 7:59

Mijn oudste zit nu op zwemles, en hij wil heel graag op voetbal. Van mij mag hij, ik ken vrijwel geen enkele jongen/man die niet ooit in zijn leven op voetbal heeft gezeten Wink

Ik denk dat mijn jongens ook vechtsport zullen gaan doen, aangezien mijn vriend daar les in geeft smile
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sport Empty Re: Sport

Bericht  Teddyaapje di 30 aug 2011 - 8:10

Ik zou het erg ruig vinden als T. op break dance zou gaan! Mijn vriend vind dat niet jongensachtig genoeg (hij gebruikt een andere bewoordig..) en hoopt dat hij judo leuk zal vinden...
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sport Empty Re: Sport

Bericht  Printje di 30 aug 2011 - 8:13

Mijn man zit bij de scouting als leiding dus hij hoopt dat hij zoiets wil gaan doen. Ik persoonlijk vind alle sporten even vreselijk hahahaha alleen babyzwemmen vind ik leuk Embarassed
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sport Empty Re: Sport

Bericht  Flip Fluitketel di 30 aug 2011 - 8:15

Als ze op een sport zou willen, zou het me eigenlijk niks uitmaken.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sport Empty Re: Sport

Bericht  Flemy di 30 aug 2011 - 8:19

Mij maakt het echt niet uit welke sport, zolang ze er maar voor gaan.
Ik ben zelf niet sportief opgevoed en daardoor mis ik een hoop discipline. Sporten doe ik nog steeds niet en dat mis ik echt weleens (maar ik heb dus niet de discipline om iets vol te houden, dus het is ook niet de moeite om wat te gaan doen).
Flemy
Flemy
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sport Empty Re: Sport

Bericht  Printje di 30 aug 2011 - 8:20

Ik ben ook niet sportief opgevoed maar vind dat niet erg ahhahaha ik kan me echt serieus er niet toe zetten om sávonds ofzo te gaan sporten. nee sporten vind ik echt helemaal niets.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sport Empty Re: Sport

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 8:22

RYW schreef:Mijn oudste zit nu op zwemles, en hij wil heel graag op voetbal. Van mij mag hij, ik ken vrijwel geen enkele jongen/man die niet ooit in zijn leven op voetbal heeft gezeten Wink

Ik ken wel iemand, en die hoopt dat als we zonen krijgen, ze het ook niet willen laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sport Empty Re: Sport

Bericht  Flemy di 30 aug 2011 - 8:26

Mijn man wilde altijd op voetbal, maar mocht dit niet van zijn ouders. Die vonden het te agressief ofzo, 'al die schreeuwende ouders aan de lijn en andere spelers die je onderuit trappen'.
Hij moest op tennis, net als zijn vader. Mijn man tennist dus al van kinds af aan..
Flemy
Flemy
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sport Empty Re: Sport

Bericht  PapillonRose di 30 aug 2011 - 8:28

Het zou me niks uitmaken, als zij iets leuk vindt dan heb ik dat te respecteren. Van voetbal ben ik geen fan, dus als ze geen voetbalster blijkt te willen zijn dan zal ik daar natuurlijk niet rouwig om zijn :P En als ze zou willen paardrijden zou ik dat stiekem wel heel leuk vinden. Maar zij moet het leuk vinden, dus ik laat het helemaal aan haar over.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Sport Empty Re: Sport

Bericht  Monnie di 30 aug 2011 - 8:28

Dat zou mij ook echt niet uitmaken welke sport hij wil gaan doen.
Mijn man zou het ook wel leuk vinden als hij gaat voetballen smile

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sport Empty Re: Sport

Bericht  LotteK di 30 aug 2011 - 8:36

Ze mogen doen wat ze zelf leuk vinden. Ik zelf ben niet echt sportief aangelegd, mijn vriend wel. We tennissen wel allebei en het lijkt me leuk als ze ook zouden gaan tennissen, maar als ze iets anders gaan doen vind ik dat ook leuk en zou dat net zo goed stimuleren.
LotteK
LotteK
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 252
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sport Empty Re: Sport

Bericht  Mamsie di 30 aug 2011 - 9:29

Teddyaapje schreef:Ik zou het erg ruig vinden als T. op break dance zou gaan! Mijn vriend vind dat niet jongensachtig genoeg (hij gebruikt een andere bewoordig..) en hoopt dat hij judo leuk zal vinden...

Hahaha je moet je man maar is naar een lesje sturen. Zal hij zien hoeveel kracht je er voor nodig hebt. Mijn man is breakdance leraar en mijn kinderen gaan wel is mee naar zijn lessen. Super stoer en ze vinden het heerlijk!
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sport Empty Re: Sport

Bericht  Vancity_girl di 30 aug 2011 - 9:40

Maakt me eigenlijk niet zoveel uit. Hopelijk wordt het geen paardrijden want ik ben bang van paarden.
Een teamsport zou ik wel leuk vinden, en is volgens mij ook wel goed voor de sociale ontwikkeling.
Ik heb zelf softbal gespeeld en zou het wel leuk vinden als ze dat gaat doen. Dan is het voor mij ook leuker naar wedstrijden te gaan kijken. Voetbal bijv kan me echt niet boeien dus dat wordt nog wat elke zaterdag langs de lijn.
Maar misschien veranderd dat wel als onze dochter erop zit. Mijn ouders zijn inmiddels helemaal fan van honk en softbal omdat wij alle drie hebben gespeeld en ze altijd kwamen kijken.
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sport Empty Re: Sport

Bericht  Teddyaapje di 30 aug 2011 - 9:41

Mamsie schreef:
Teddyaapje schreef:Ik zou het erg ruig vinden als T. op break dance zou gaan! Mijn vriend vind dat niet jongensachtig genoeg (hij gebruikt een andere bewoordig..) en hoopt dat hij judo leuk zal vinden...

Hahaha je moet je man maar is naar een lesje sturen. Zal hij zien hoeveel kracht je er voor nodig hebt. Mijn man is breakdance leraar en mijn kinderen gaan wel is mee naar zijn lessen. Super stoer en ze vinden het heerlijk!

Oh gaaf zeg! Ik vind t altijd zo stoer om te zien, vooral bij die kleintjes! Misschien idd een idee om hem eens naar een les te sturen haha. Ik denk dat hij een beetje een vertekend beeld heeft gekregen door de 'so you think you can dance types'...
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sport Empty Re: Sport

Bericht  Mamsie di 30 aug 2011 - 9:50

Teddyaapje schreef:
Mamsie schreef:
Teddyaapje schreef:Ik zou het erg ruig vinden als T. op break dance zou gaan! Mijn vriend vind dat niet jongensachtig genoeg (hij gebruikt een andere bewoordig..) en hoopt dat hij judo leuk zal vinden...

Hahaha je moet je man maar is naar een lesje sturen. Zal hij zien hoeveel kracht je er voor nodig hebt. Mijn man is breakdance leraar en mijn kinderen gaan wel is mee naar zijn lessen. Super stoer en ze vinden het heerlijk!

Oh gaaf zeg! Ik vind t altijd zo stoer om te zien, vooral bij die kleintjes! Misschien idd een idee om hem eens naar een les te sturen haha. Ik denk dat hij een beetje een vertekend beeld heeft gekregen door de 'so you think you can dance types'...

whahaha het is geen modern! Ja ik vind het ook super om te zien. Zeker als de leerlingen moeten optreden en mijn jongens ook mee gaan. Het publiek gaat altijd helemaal los als die ukjes van mij dan iets laten zien. angel
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sport Empty Re: Sport

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 18:01

Ik zou het liefst willen dat hij zowel een teamsport als bijvoorbeeld judo of iets dergelijks zou doen.

Het een leert hem in team te spelen en het andere is denk ik goed voor zijn motoriek en zelfvertrouwen.
Hoewel hij lekker moet doen wat hij zelf wil, sta ik stiekem niet te springen als hij ballet zou willen... Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sport Empty Re: Sport

Bericht  blondje1313 di 30 aug 2011 - 18:12

Het liefst voetbal, dat is de enige sport hier in het dorp.
Het liefst geen paardrijden, want daar heb ik zelf een bloedhekel aan.
Verder liever ook geen hockey, softbal, en andere sporten waar we minstens 20 minuten voor moeten rijden...

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sport Empty Re: Sport

Bericht  Ezzer wo 31 aug 2011 - 2:41

Het zou mij helemaal niet uitmaken. Maar ik zou wel een beetje praktisch kijken denk ik. Paardrijden is bv best duur in vergelijking met voetballen.. Plus lijkt het mij ook wel prettig als het in de buurt is.
Maar ach... het duurt nog jaren dus wie weet kijk ik er dan wel anders tegenaan.
Ezzer
Ezzer
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sport Empty Re: Sport

Bericht  chipa wo 31 aug 2011 - 2:47

Ik hoop dat mijn zoontje in de toekomst op Hockey wil. Zelf ook jarenlang gedaan en vond het heel gezellig met zo'n team.

Liever niet op voetbal. Heb ik helemaal niets mee. Maar ja, als hij later echt op voetbal wil.....tja dan staan we daar maar langs de lijn op zaterdag:)

Nadeel van beide sporten is trouwens wel dat ze altijd vroeg spelen op zaterdag.
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sport Empty Re: Sport

Bericht  Gast wo 31 aug 2011 - 3:00

Maakt me niks uit, vind het belangrijk dat hij iets doet maar wat dat word dat mag hij zelf weten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sport Empty Re: Sport

Bericht  Dolphinne wo 31 aug 2011 - 3:47

Het lijkt mij erg leuk als mijn zoontje ook na het halen van zijn zwem-abc op zwemmen zou willen blijven. Maar als hij iets anders wil gaan doen dan mag dat ook.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sport Empty Re: Sport

Bericht  Coccinelle wo 31 aug 2011 - 4:05

Het maakt me eigenlijk niet zoveel uit wat ze gaat doen, al zou ik niet echt zitten te springen voor uitwedstrijden.. Maar als het zo is dan is het zo. De scouting vind ik ook altijd een groepje apart op een of andere manier.

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sport Empty Re: Sport

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum