Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hardloop topic ---> SPORT topic

+23
Caramba
Silver
Lien
lyke
Lilypie
NoorA
Chocoholic
Le Chat Noir
Sterre
Gigi_
Japie
Julia
Dikkie Dik
Cow
Jerry
Zeester
Dennenappel
Mysterious
IndianRose
Loes263
Pancake
Suus
_DoI
27 plaatsers

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 30 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast ma 25 apr 2011 - 8:32

FryskeFlinter schreef:Ziet er mooi sportief en zonnig uit dolcis!

Wel een heel verschil met die andere foto van je voetjes bv... Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 30 561177
haha! Ja nogal een verschil smile (gelukkig, moest er niet aan denken dat mijn voeten zo zouden blijven)

Wat betreft zwangerschap, laat ik me wel door het hardlopen tegen houden. De drang voor een 2e kindje is nog niet groter dan de drang om te sporten smile Vind het eerst wel prima zo.


Laatst aangepast door Dolcis_ op ma 25 apr 2011 - 8:32; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 30 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast ma 25 apr 2011 - 8:32

Ja heb een idee. Eerst school afmaken. Dan op reis. En daarna misschien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 30 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Silver ma 25 apr 2011 - 8:32

Ik moet er niet aan denken dat ik ook ooit zulke voeten zou kunnen krijgen..... :shock:
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 30 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Silver ma 25 apr 2011 - 8:33

Hehe jip, ik heb precies hetzelfde voornemen.... eerst school Very Happy
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 30 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast ma 25 apr 2011 - 8:34

Hier ook eerst school, op vakantie, en de run lopen smile Lopen daar zelfs mensen mee met 100 km :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 30 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Silver ma 25 apr 2011 - 8:36

Maar ik heb ook een andere drang, wil ook weer niet te oud zijn.... dus euh..... ben al gestopt met de pil om mijn lichaam alles zelf weer te laten regelen....

100km? :shock: Ik vind 10 km lopen al veel Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 30 827601
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 30 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast ma 25 apr 2011 - 8:40

Hoe oud ben je als ik vragen mag?

Ik ben op zoek naar mijn zeer charmante finisch foto.. Maar die nummers kloppen helemaal niet. Geef ik mijn startnr op, en staan er hele andere nummers in beeld.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 30 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast ma 25 apr 2011 - 8:41

Hoe oud zijn jullie dan? Ik ben bijna 28. Ik ga 3mnd op reis,dus niet ff vakantie. Daarom stop ik nu ook nog niet met de pil. Vind ik ook niet handig met sporten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 30 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast ma 25 apr 2011 - 8:44

Ik ben 23. 3 maanden op reis Very Happy Gaaf! Waar ga je heen?
Wij gaan 8 daagjes naar griekenland. Slik de pil ook mooi door.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 30 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast ma 25 apr 2011 - 8:48

Ik wil in zuid-oost azië rond reizen. Als ik niet was gaan studeren, dan was er misschien al een kleintje geweest. Maar aan de andere kant kan ik nu nog veel sporten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 30 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Silver ma 25 apr 2011 - 8:49

Ik wordt vrijdag een halve Sara :P [25]Maar ik stop ook omdat mijn moeder heel lang aan het ontpillen was voordat ze uiteindelijk zwanger werdt. bijna meer dan een halfjaar. En in feb. ben ik klaar met school
En ook omdat ik een heel erge bedrukte stemming heb, wil ik weten hoe het zal zijn na bijv 3 maanden.
Is mijn hormoonregeling dan normaal weet ik ook hoe ik daarop reageer.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 30 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast ma 25 apr 2011 - 8:53

Super zeg. Lijkt me ook wel erg spannend zo'n reis.
Lijkt mij ook wel druk, werken, intensief sporten én een kindje.

FF, ik heb er ook een half jaar over gedaan om zwanger te worden. Nah jah, ik. Samen met mijn vriend dan :P Ben benieuwd hoe lang het met een 2e gaat duren. Maar voor nu eerst, zijn wij wel compleet smile Merk nu al hoe gebonden we zijn geworden, word met een 2e dan volgens mij nog erger.. Brr, nog niet aan toe smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 30 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast ma 25 apr 2011 - 8:59

Ik zie veel sportgenoten het combineren. Zal wel betekenen dan mijn vriend ook een stapje terug moet doen.

Bij mij zal het ook februari worden. Grappig, straks zijn we alle3 tegelijk zwanger. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 30 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Silver ma 25 apr 2011 - 9:01

hehe, nou ik ben gewoon benieuwd! En ja het zal ook wel fijner zijn kunnen doorslikken op vakantie, maar dat ik nu soms om niks depressieve buien heb is ook niets aan... En misschien worden mijn vormen wel wat minder.
Haha me vriend zal wel opkijken :P

3 maanden reizen en puur genieten van wat er is, lijkt mij ook wel vet ja! En ook super spannend!
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 30 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Silver ma 25 apr 2011 - 9:03

Haha dat zal wel grappig zijn ja... Ben benieuwd!
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 30 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast ma 25 apr 2011 - 9:04

Ik heb mijn finischfoto gevonden Whahaha!! laughcry

[img]Zeer charmante foto [/ img]


Laatst aangepast door Dolcis_ op ma 25 apr 2011 - 9:08; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 30 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Silver ma 25 apr 2011 - 9:05

Stoer!

Ik heb nog geen finish foto, komt hopelijk snel 1 Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 30 561177
Volgend jaar wil ik de elfsteden tocht op de fiets doen Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 30 561177 Dat lijkt me wel heel erg vet Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 30 561177 En dan zorgen dat ik suporters krijg, die mooie actie foto's kunnen maken
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 30 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast ma 25 apr 2011 - 9:07

Blije foto! Wat een gespierde armen heb je! Ben je niet bang dat iemand je herkent? Daarom plaats is geen fotos van mezelf.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 30 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast ma 25 apr 2011 - 9:08

Kom ik je wel aanmoedigen smile Ik ben gek op fotos maken smile

Jip, ja best wel, daarom laat ik ze ook niet staan smile
Maar wilde hem graag aan jullie showen angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 30 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Silver ma 25 apr 2011 - 9:09

Ik plaats ook niet veel foto's van mezelf... en als ik ze plaats duurt het een paar min en dan verwijder ik ze weer, bang om herkent te worden...

Ennuh, die trio triathlon hea... ik heb hem stiekem wel in mijn agenda gezet voor september.... Als jip echt niet kan moeten we zorgen dat we een 3e persoon kunnen vinden Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 30 561177


Laatst aangepast door FryskeFlinter op ma 25 apr 2011 - 9:10; in totaal 1 keer bewerkt
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 30 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast ma 25 apr 2011 - 9:10

Welke datum is dat?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 30 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Silver ma 25 apr 2011 - 9:11

euh, foon niet bij de hand maar geloof dat die 10 sept. was.... Ik check het nog een keer Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 30 561177
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 30 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast ma 25 apr 2011 - 9:12

Wanneer is dat? En hoeveel km? Ik heb nog een site mwt zelfgemaakte sportfotos. Daar was ik heel actief mee toen ik zo moe was. Kan m nu niet sturen. Zit op mobiel.

Heb geduld voor de trio triathlon! We gaan binnenkorr kijken voor vakantie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 30 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast ma 25 apr 2011 - 9:12

Dan kan ik niet. Dan is de run. En die MOET ik lopen. Heb een uitdaging staan met de fysio dat ik hem sneller dan hem ga lopen (in 45 min) En ik heb iemand beloofd om voor hem de 10 km in 40 min te lopen zodat hij voor de 50 km kan gaan laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 30 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Silver ma 25 apr 2011 - 9:14

Aah oké dan wis ik hem weer uit mijn agenda... Of ik speur nog 2 personen bij elkaar..... Rolling Eyes
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 30 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum