Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hardloop topic ---> SPORT topic

+23
Caramba
Silver
Lien
lyke
Lilypie
NoorA
Chocoholic
Le Chat Noir
Sterre
Gigi_
Japie
Julia
Dikkie Dik
Cow
Jerry
Zeester
Dennenappel
Mysterious
IndianRose
Loes263
Pancake
Suus
_DoI
27 plaatsers

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 40 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 23:50

nerd

Maar buiten dat, ben ik de gelukkige eigenaar van een knop in mijn hoofd die mijn gevoel wat kan uitschakelen en ik wel kan genieten van de leuke dingen. Zolang ik maar geen druk voel. Lekker rondom huis bezig, stukjes fietsen, leuke mensen opzoeken, passoatje drinken, hardlopen, zonnen..


Laatst aangepast door Dolcis_ op vr 6 mei 2011 - 1:32; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 40 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast vr 6 mei 2011 - 1:29

Ooit vond je het wel wat leuks met hem! Je moet ook pas met elkaar gaan praten als je allebei niet meer kwaad bent. Anders ga je alleen maar verwijten maken naar elkaar. Wegen de positieve dingen nog wel zwaarder dan de negatieve dingen? Als dat niet zo is...dan kun je je afvragen of je relatie nog wel zin heeft of er in ieder geval aan werken...

Handig zo'n knop...zou ik met het sporten goed kunnen gebruiken ;-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 40 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast vr 6 mei 2011 - 1:44

nerd

Geniet je niet van het sporten?


Laatst aangepast door Dolcis_ op vr 6 mei 2011 - 1:55; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 40 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast vr 6 mei 2011 - 1:49

Jawel, maar ik ga tijdens 'wedstrijden' vaak snel negatief denken omdat ik dan overal pijntjes voel of omdat het dan niet lekker gaat enzo. Als ik die gevoelens dan uit kan zetten....

Kijk, vissen is een mooi moment om te praten. Je zit niet tegenover elkaar, maar je kunt gewoon naar de dobber turen. Vind ik altijd makkelijker praten dat soort situaties (bij mij dan op de fiets).

Mijn schouder doet nu nog meer zeer dan voor ik naar de fysio ging....Maar dat hoort erbij! Over 2 dagen moet het beter zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 40 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast vr 6 mei 2011 - 1:55

Zat je schouder vast? Fysio kan er soms hard aan toe gaan haha! laughcry

Dan is zo'n knop ook wel handig Very Happy

We vissen niet met een dobber maar op de bodem van het water. En dan ligt de hengel met het draad door een beetvermelder. Als we dan beet hebben, gaat de beetvermelder af. Maar het is wel echt even een prikkelloze omgeving. Heerlijk in de zon Cool Lekker uitwaaien en in het gras liggen smile Chil Chil!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 40 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast vr 6 mei 2011 - 1:58

Nee, heel veel spierknoopjes in spieren rondom de schouder en het schouderblad. Daar heeft hij dry-needling gedaan. En daar kun je weer napijn van gehad hebben. In sommige richtingen zit mijn schouder vast en in andere richtingen zit hij weer te los!

Ah, jij gaat gewoon voor de zon ipv de vis ;-) Vissen is niks voor mij...moet je zo'n zielige vis van de haak halen...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 40 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast vr 6 mei 2011 - 2:01

Je kan je aardig beurs voelen naar die dry-neelding. Heb ik ook gehad in mijn bil :shock: Kon de fysio wel vervloeken laughcry
Maar het is voor een goed doel smile

Ik ga idd voor de zon. Viste zelf ook wel mee voordat ons zoontje geboren werd. Maar vind het nu wel lekker om lekker lui langs het water te liggen. Komt niet vaak voor dat ik mijn handen vrij heb.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 40 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast vr 6 mei 2011 - 2:02

Veel plezier!! Ik ga nog even verder met een verslag! Eind van de middag ga ik een klein rondje rennen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 40 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Silver vr 6 mei 2011 - 2:03

hallo dan... wat zijn we hier actief... haha... en aangezien het niet helemaal over sport gaat kan ik ook mee praten.., ik wou net de zon in gaan, maar er staat een koude wind, helaas..... Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 40 394967
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 40 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Silver vr 6 mei 2011 - 2:04

Haha en ik kom hier, en iedereen gaat weer wat anders doen, nouja Dolcis, succes met vissen... en Jip succes met je verslag, ik ga me eeeeeuh vervelen denk ik....
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 40 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Effie_O vr 6 mei 2011 - 2:28

Tof, dit hardlooptopic valt me nu pas op!
Vanochtend schoenen gekocht, vanavond ga ik voor het eerst hardlopen!

Hebben jullie nog tips voor me waar ik goed op moet letten?
Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 40 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Loes263 vr 6 mei 2011 - 6:49

Effie_O schreef:Tof, dit hardlooptopic valt me nu pas op!
Vanochtend schoenen gekocht, vanavond ga ik voor het eerst hardlopen!

Hebben jullie nog tips voor me waar ik goed op moet letten?

Rustig opbouwen en niet te hard gaan in het begin. Anders ga je snel allerlei pijntjes voelen en dat wil je niet Wink
Loes263
Loes263
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 402
Punten : 404
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 40 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Loes263 vr 6 mei 2011 - 8:14

Ik heb trouwens net een half uurtje gefietst. En ik moet zeggen dat het fietsen steeds beter gaat. Ik moet mezelf wel leren om niet te bang te zijn en niet te veel af te remmen voor bochten (en dus een beetje wat harder door de bochten te gaan), maar daar ga ik wel op oefenen.

Morgen 5 km loopje. Ben benieuwd hoe het zal gaan, aangezien het morgen zo'n 28 graden wordt.
Loes263
Loes263
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 402
Punten : 404
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 40 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast vr 6 mei 2011 - 8:17

@Loes ik ben ook geen held met bochten. Als iemand voor me fietst die ik vertrouw dan ga ik er wel achteraan. Sinds ik ZAPP sport heb gezien (NL3) en daar een jongetje gezien heb die problemen had met bochten rijden en dat ging oefenen met een bekende wielrenner, durf ik ook beter door bochten. Je moet wijd-smal-wijd. Dus breed aanrijden, dan dicht langs de rand en dan weer breed wegrijden... Maar goed..ik durf het dus ook niet altijd. Met de tijdrit ging het door de wind niet zo goed!

@Effi inderdaad rustig opbouwen met een schema van wandelen-hardlopen-wandelen. Op internet zijn diverse schemaatjes te vinden! Succes!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 40 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Loes263 vr 6 mei 2011 - 8:21

Haha dat stukje bij Zappsport heb ik ook gezien en daarvan weet ik ook hoe je bochten moet fietsen. Maar toch vind ik het eng om te hard door een bocht te gaan.
Loes263
Loes263
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 402
Punten : 404
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 40 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gast vr 6 mei 2011 - 9:12

Ik heb niet gelopen Suspect Ik heb het te druk gehad met me druk maken om het huishouden. En heb tot kwart voor 10 in de tuin gezeten.
Morgen ochtend maar.. :-)

-------

https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=8024

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hardloop topic ---> SPORT topic - Pagina 40 Empty Re: Hardloop topic ---> SPORT topic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum