Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"?

+50
Steep
Aziraphale
Carrie
TukTuk
Weetjewel
Jeanette
Blair
Lejow
Pineco
Sea of Trees
Prosecco
Blond
Moira
Slakje
Manderijn
Siem
Poubelle
Mermaid
snowflakes
ellibre
Bazinga
Nyx
Fortissimo
Gympie
Atelier Madame
Blue flower
Melis_je
Lot
Kannibaal
_Poppy_
Victoria-
Harrison
Elliot
Susan
Maple
Isis
Rush
Carra
Feline
Ooh La La!
Marsy28
nina
Marin
Printje
Ella
Engelse Drop
silly-one
Charles
Willem
JD
54 plaatsers

Pagina 5 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"? - Pagina 5 Empty Re: Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"?

Bericht  JD za 17 aug 2013 - 9:56

Siem schreef:Ik doelde op de verbouwing van de zolder.. Dan is hij straks geïsoleerd en heb je geen huurder.
Oh op die fiets. De spullen (gipsplaten,deur,kozijn) zijn al gekocht, maar staan nog ingepakt en kunnen dus teruggrbacht worden naar de bouwmarkt. Het wordt wel zaterdag geplaatst, dus dan moet ik voor zaterdag een knoop doorhakken.
Al is dat geld al uitgegeven, en zal ik (als zij wel weg gaat) toch op zoek gaan naar een nieuwe huisgenoot, omdat er weinig alternatieven zijn op dit moment.

Ik duik mijn bed in, jullie horen wel hoe het afloopt:)
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"? - Pagina 5 Empty Re: Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"?

Bericht  Marin za 17 aug 2013 - 10:01

Oei dat klinkt niet heel fijn JD, vooral van dat geld niet. Daar zou ik toch echt even achteraan gaan zitten, het is nu de 17e al. Ik vind niet dat zij maar alles kan maken omdat jij toevallig het geld zo hard nodig hebt.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"? - Pagina 5 Empty Re: Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"?

Bericht  Slakje za 17 aug 2013 - 10:18

Ik denk dat ik d'r al lang zou hebben buitengezet... Meteen iemand laten logeren, die jongen meteen alleen in huis laten, jongen laat deur openstaan, niet op tijd betalen, geen rekening houden met jou (gehorigheid...), ...

Dat is geen kwestie van wennen...
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"? - Pagina 5 Empty Re: Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"?

Bericht  Siem za 17 aug 2013 - 10:33

JD schreef:
Siem schreef:Ik doelde op de verbouwing van de zolder.. Dan is hij straks geïsoleerd en heb je geen huurder.
Oh op die fiets. De spullen (gipsplaten,deur,kozijn) zijn al gekocht, maar staan nog ingepakt en kunnen dus teruggrbacht worden naar de bouwmarkt. Het wordt wel zaterdag geplaatst, dus dan moet ik voor zaterdag een knoop doorhakken.
Al is dat geld al uitgegeven, en zal ik (als zij wel weg gaat) toch op zoek gaan naar een nieuwe huisgenoot, omdat er weinig alternatieven zijn op dit moment.

Ik duik mijn bed in, jullie horen wel hoe het afloopt:)
Maar denk eerst eens even rationeel na voordat je dit doorzet. Je had geen samenlevingscontract dat heeft tot heel veel problemen geleid. Nu heb je wel een contract, maar het is een illegale constructie waarbij je het risico loopt dat je uit je woning wordt gezet. En is het dus ook niet erg makkelijk om de huur via de juridische weg op te gaan eisen omdat je dan jezelf kan verraden. Nu komt ze de eerste betaling niet na en jij besluit investeringen te gaan doen terwijl je niet eens weet of je deze huurder wel wilt houden. Mocht ze niet blijven dan wordt het nog moeilijk om een nieuw iemand te vinden dit heb je immers al ondervonden. En hoewel jij het een goede locatie vindt is het tegendeel gebleken uit de interesse mede ook omdat je je maar richt op een beperkte markt (wat ik ergens wel begrijp daar niet van hoor) waardoor het aantal huurders beperkt is. Dus nu ga je de zolder verbouwen zonder zekerheid dat je geld ziet of van de huidige huurder of van een toekomstige huurder die er misschien niet is. Met als resultaat dat je misschien alsnog moet vertrekken en als de volgende huurder het dan niet eens is met de verbouwing dan moet je ook nog alles in de originele staat terugbrengen en moet je hier wederom voor betalen.

Strekking van mijn verhaal is denk eerst eens goed na voordat je straks nog meer geld kwijt bent en uiteindelijk alsnog je woning moet verlaten

Siem
Prater
Prater

Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"? - Pagina 5 Empty Re: Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"?

Bericht  JD za 17 aug 2013 - 11:07

het kozijn etc waren al gekocht voordat zij kwam. dit omdat ik wist hoe gehorig het was, ik ervan uit ging dat ik hier de komende 8 maanden met haar zou gaan wonen, en geen zin had om op mn tenen door mijn huis te moeten gaan lopen. daarbij is het dan een extra kamer en meer privacy voor beiden.
Ik heb toestemming aan de woningbouw gevraagd voor de kamer op zolder. Zij hebben aangegeven het op zich te zien als verbetering van de woning, en zolang het aan een aantal eisen voldeed, mag het blijven zitten bij een evt nieuwe huurder, ongeacht of deze het wel of niet wil. 
Ik heb dit zwart op wit van de woningbouw. De gehele muur en deur en kozijn kost 60 euro, omdat ik alles via de personeelskorting van een vriendin heb gekocht.

Ik kon inderdaad moeilijk een huisgenoot vinden, maar dit kwam volgens mij vooral omdat ik in de eerste instantie had aangegeven dat inschrijving niet mogelijk is. Nadat ik dit had veranderd in de advertentie kreeg ik wel aardig wat (stuk of 8 ) reacties, maar toen had ik dit meisje al toegezegd.

Ik ga deze week met haar om tafel en dan knopen doorhakken voordat de kamer daadwerkelijk gemaakt wordt op zolder.
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"? - Pagina 5 Empty Re: Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"?

Bericht  Poubelle za 17 aug 2013 - 12:07

JD schreef:Goeie vraag Poppy.... logisch nadenken is niet mijn sterkste punt kom ik zo langzamerhand achter. Ik merk gewoon dat ik een hoop dingen anders aan had moeten pakken, het is allemaal nieuw.
.
Sorry dit vind ik dikke vette onzin. Ja natuurlijk is het allemaal nieuw en daarom had je je veel beter moeten laten informeren of inlezen. Internet is niet de beste bron hiervoor, je had wat meer moeten doen dan alleen googlen. Om het nou te gooien op 'het is allemaal nieuw voor me' vind ik wel erg makkelijk.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"? - Pagina 5 Empty Re: Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"?

Bericht  Moira za 17 aug 2013 - 12:28

Ik zou niet tot dinsdag wachten met de vraag of ze wilt betalen. Ik zou haar zsm bellen en min of meer eisen dat ze het geld voor maandag(avond) overmaakt. Staat het er dinsdagochtend niet op? Dan zou ik melden dat je niet met haar verder gaat en ze haar spullen kan komen ophalen. Nu al niet op tijd betalen gaat in de toekomst denk ik heel veel problemen opleveren.
Moira
Moira
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 477
Punten : 489
Registratiedatum : 03-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"? - Pagina 5 Empty Re: Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"?

Bericht  Victoria- za 17 aug 2013 - 19:17

Moira schreef:Ik zou niet tot dinsdag wachten met de vraag of ze wilt betalen. Ik zou haar zsm bellen en min of meer eisen dat ze het geld voor maandag(avond) overmaakt. Staat het er dinsdagochtend niet op? Dan zou ik melden dat je niet met haar verder gaat en ze haar spullen kan komen ophalen. Nu al niet op tijd betalen gaat in de toekomst denk ik heel veel problemen opleveren.
Eens
Victoria-
Victoria-
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 172
Punten : 190
Registratiedatum : 13-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"? - Pagina 5 Empty Re: Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"?

Bericht  Sea of Trees za 17 aug 2013 - 20:39

Moira schreef:Ik zou niet tot dinsdag wachten met de vraag of ze wilt betalen. Ik zou haar zsm bellen en min of meer eisen dat ze het geld voor maandag(avond) overmaakt. Staat het er dinsdagochtend niet op? Dan zou ik melden dat je niet met haar verder gaat en ze haar spullen kan komen ophalen. Nu al niet op tijd betalen gaat in de toekomst denk ik heel veel problemen opleveren.
Hiermee ben ik het eens.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"? - Pagina 5 Empty Re: Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"?

Bericht  Blond za 17 aug 2013 - 20:50

Poubelle schreef:
JD schreef:Goeie vraag Poppy.... logisch nadenken is niet mijn sterkste punt kom ik zo langzamerhand achter. Ik merk gewoon dat ik een hoop dingen anders aan had moeten pakken, het is allemaal nieuw.
.
Sorry dit vind ik dikke vette onzin. Ja natuurlijk is het allemaal nieuw en daarom had je je veel beter moeten laten informeren of inlezen.  Internet is niet de beste bron hiervoor, je had wat meer moeten doen dan alleen googlen. Om het nou te gooien op 'het is allemaal nieuw voor me' vind ik wel erg makkelijk.
Eens met Poubelle. Ik vind het ook echt niet slim van je dat je gewoon een huurcontract heb opgesteld met iets van internet. Ik maak regelmatig huurcontracten en zelfs ik laat ze checken bij de makelaar omdat er bepaalde punten in moeten worden opgenomen en omdat het niet zomaar iets is. 
En je kan heel leuk een maand proeftijd hebben afgesproken, een huurder heeft huurbescherming. Je kan haar niet eens zomaar op straat zetten.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"? - Pagina 5 Empty Re: Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"?

Bericht  Atelier Madame za 17 aug 2013 - 20:51

Moira schreef:Ik zou niet tot dinsdag wachten met de vraag of ze wilt betalen. Ik zou haar zsm bellen en min of meer eisen dat ze het geld voor maandag(avond) overmaakt. Staat het er dinsdagochtend niet op? Dan zou ik melden dat je niet met haar verder gaat en ze haar spullen kan komen ophalen. Nu al niet op tijd betalen gaat in de toekomst denk ik heel veel problemen opleveren.
Inderdaad. Een vriend te logeren en geluid vind ik 1 ding maar als je huurt dien je gewoon op tijd te betalen.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"? - Pagina 5 Empty Re: Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"?

Bericht  Prosecco za 17 aug 2013 - 21:51

Blond schreef:
Poubelle schreef:
JD schreef:Goeie vraag Poppy.... logisch nadenken is niet mijn sterkste punt kom ik zo langzamerhand achter. Ik merk gewoon dat ik een hoop dingen anders aan had moeten pakken, het is allemaal nieuw.
.
Sorry dit vind ik dikke vette onzin. Ja natuurlijk is het allemaal nieuw en daarom had je je veel beter moeten laten informeren of inlezen.  Internet is niet de beste bron hiervoor, je had wat meer moeten doen dan alleen googlen. Om het nou te gooien op 'het is allemaal nieuw voor me' vind ik wel erg makkelijk.
Eens met Poubelle. Ik vind het ook echt niet slim van je dat je gewoon een huurcontract heb opgesteld met iets van internet. Ik maak regelmatig huurcontracten en zelfs ik laat ze checken bij de makelaar omdat er bepaalde punten in moeten worden opgenomen en omdat het niet zomaar iets is. 
En je kan heel leuk een maand proeftijd hebben afgesproken, een huurder heeft huurbescherming. Je kan haar niet eens zomaar op straat zetten.
Maar in dit geval valt de huurder onder de hospita regeling omdat je bij JD in huis woont en geen zelfstandige woonruimte huurt. Dit betekent dat JD haar binnen de eerste 9 maande  van het contract sowieso zonder opgaaf van reden de huur op kan zeggen. Daarna ook, maar met een opzegtermijn van ik geloof 2 maande en een maand extra voor elk jaar dat de huurder er woont.
In die situatie hebben huurders veel minder rechten omdat ze in het huis van de verhuurder wonen die daar zelf ook woo t.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"? - Pagina 5 Empty Re: Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"?

Bericht  _Poppy_ za 17 aug 2013 - 22:16

Ik heb ook veel contracten gemaakt bij een makelaar, en bij een hospitacontract kun je idd wel de huur opzeggen aan de huurder (is het enige contract waarbij dit kan!) maar wel met inachtneming van een opzegtermijn van 3 maanden, zonder opgaaf van reden inderdaad. En na 9 maanden geldt de normale huurbescherming en kan het contract vanuit de verhuurder alleen nog opgezegd worden als de huurder in gebreke blijft (overlast, geen huur betalen).
_Poppy_
_Poppy_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 178
Punten : 190
Registratiedatum : 13-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"? - Pagina 5 Empty Re: Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"?

Bericht  Sea of Trees ma 19 aug 2013 - 23:16

En, heeft dit verhaal nog een wending gekregen?
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"? - Pagina 5 Empty Re: Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"?

Bericht  Pineco ma 19 aug 2013 - 23:22

Daar ben ik ook benieuwd naar JD, hoe gaat het nu en zijn jullie inderdaad uit eten geweest samen?
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"? - Pagina 5 Empty Re: Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"?

Bericht  Lejow di 20 aug 2013 - 0:22

Slakje schreef:Ik denk dat ik d'r al lang zou hebben buitengezet... Meteen iemand laten logeren, die jongen meteen alleen in huis laten, jongen laat deur openstaan, niet op tijd betalen, geen rekening houden met jou (gehorigheid...), ...

Dat is geen kwestie van wennen...

Dit ja..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"? - Pagina 5 Empty Re: Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"?

Bericht  JD di 20 aug 2013 - 3:35

Er valt niet heel veel te updaten, behalve dat ze betaald heeft.  Ik heb haar niet persoonlijk kunnen spreken, maar trof haar vader opeens zondagavond om 22.00 in mijn huis aan, die was bezig met de internetverbinding en om haar tv aan te sluiten.
Ik heb met hem gepraat (hij begon, en toen liep het zo dat het over die puntjes kwam), en hij vond ook dat ze het allemaal niet zo slim en netjes had aangepakt. Hij wist er zelf niks van, over het betalen, die vriend etc.
Meteen nog die avond heeft ze het geld naar me overgemaakt, dus ik denk dat ze haar vader dus gesproken heeft.

Deze week komt ze al niet, ze smste dat ze ziek in haar bed ligt, dus ik zie haar volgende week pas weer, en heb met haar afgesproken dat we dan om de tafel gaan zitten, omdat ik toch wel dingen heb waar ik tegenaan loop, en die zullen moeten veranderen. En dan is het op tijd betalen nog het voornaamste.

Ik heb tot 15 September om haar zonder opzegtermijn de deur te wijzen, dus nog 3 weken, ik kijk het dus nog 2 weken aan. Al is het wel lastig, omdat ik haar elke keer maar niet zie of spreek. Vorige week heb ik haar niet echt gezien, deze week is ze ziek....
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"? - Pagina 5 Empty Re: Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"?

Bericht  Marin di 20 aug 2013 - 3:40

JD schreef:Er valt niet heel veel te updaten, behalve dat ze betaald heeft. 
Nou dat lijkt me toch al vrij essentieel :P

Ik denk dat je goed moet bedenken wat je nou wilt: Je wilt haar eigenlijk zo min mogelijk zien in je huis (immers heb je het liefste dat ze zo veel mogelijk op haar kamer zit en niet in de huiskamer), maar als je haar niet ziet, is het eigenlijk ook niet goed.
Je moet het niet moeilijker gaan maken dan het is. Ik denk dat het goed is om nog eens om de tafel te gaan zitten, want je kunt niet afhankelijk zijn van haar vader om te zorgen dat het geld op tijd komt, maar je kunt denk ik óók niet binnen een maand in een volledig ritme samen zitten, dus geef het ook wat tijd.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"? - Pagina 5 Empty Re: Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"?

Bericht  JD di 20 aug 2013 - 3:48

Ja die betaling was ik errug blij mee:) 

Maar wat ik meer bedoel is dat ik haar graag wil zien, omdat ik deze dingen even wil bespreken. Vooral in het begin zullen we beide misschien tegen dingen aanlopen, waarvan het goed is om ze samen te bespreken.
Ook wil ik aan haar vragen hoe zij het samen in een huis wonen precies ziet, en wat ze van mij verwacht. Dit hebben we wel al een klein beetje besproken toen ze de kamer kwam bekijken, maar ik wil bijvoorbeeld weten of ze echt wel samen wil eten, en het leuk vind als ik haar de omgeving laat zien, of dat ze juist geheel haar eigen ding wil doen. 
Ze vertelde in het 1e gesprek al dat ze erg op haar zelf is, dat vond ik fijn, want dat ben ik dus ook, maar het idee van de buurt laten zien deed ik voor haar, om haar een klein beetje wegwijs te maken..... maar geen idee of ze dit waardeert of juist niet. Ik vind het moeilijk om nog een beetje uit te vogelen wat mijn rol nou is....
Ik wil het dus ook juist de tijd geven, en niet zoals sommigen zeggen haar er al uitschoppen. Ze is hier 1x drie dagen geweest, en verder nog niet. Ja die eerste week was niet zoals ik het me voorgesteld had, dit wil ik met haar bespreken, en dan wil ik haar nog even de kans geven.
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"? - Pagina 5 Empty Re: Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"?

Bericht  Ella di 20 aug 2013 - 4:03

Fijn dat ze betaald heeft. Ik hoop dat je snel met haar om de tafel kan gaan zitten.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"? - Pagina 5 Empty Re: Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"?

Bericht  Melis_je wo 21 aug 2013 - 6:11

Ik zou hier geen vertrouwen in hebben en opzeggen nu het nog kan.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"? - Pagina 5 Empty Re: Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"?

Bericht  Atelier Madame wo 21 aug 2013 - 6:45

Melis_je schreef:Ik zou hier geen vertrouwen in hebben en opzeggen nu het nog kan.
Waarom zo snel?
Ze heeft betaald en is er amper. Lijkt me een prima huurster. Sowieso voor 8 manden tot de financiële malaise wat minder is.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"? - Pagina 5 Empty Re: Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"?

Bericht  Engelse Drop wo 21 aug 2013 - 6:48

Ik begrijpt 't probleem niet. Het is nog zomer, ze is er nu nog niet zovaak, daar komt vast in september verandering in. Ik vind ook dat je een beetje moeilijk doet om niks. Als ze er niet is, dan is het niet goed, maar als ze er altijd is, dan zou je dat ook vervelend vinden. Als ze weinig toenadering zoekt en op zichzelf is, dan is dat aan de ene kant goed, maar het zet je ook aan het denken en je wilt met haar eten en weten wat zij ervan vindt. Als ze nu elke dag thuis zou zijn en contact met je zou zoeken, dan zou je dat waarschijnlijk ervaren als ongemakkelijk en een inbreuk op je privacy.

Kortom: volgens mij kan ze het niet snel goed doen bij je.
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"? - Pagina 5 Empty Re: Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"?

Bericht  Blair wo 21 aug 2013 - 8:01

Ben je op zoek naar een vriendin of huurder? Misschien zit ze er wel helemaal niet op te wachten om samen met je te eten of de stad te verkennen. Ik zeg je eerlijk, als jij mijn huurbaas zou zijn had ik allang m'n koffers gepakt, sorry dat ik het zeg. Maar ik zou her hartstikke benauwd krijgen van de manier waarop jij je dingen wil en aandringt (en dan heb ik het niet over de financiën want dat is je goed recht).
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"? - Pagina 5 Empty Re: Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"?

Bericht  Victoria- wo 21 aug 2013 - 8:34

Ik snap JD wel het is nieuw voor haar en ze wil haar best doen om het allemaal goed te doen. Het lijkt mij alleen maar goed voor de verstandhouding om een keer samen te eten. Mochten er in de toekomst nog dingen zijn dan kan je dit makkelijker bespreken lijkt mij.
Daarnaast wil je ook weten wie er bij je in huis woont dus zo gek of veel eisend vind ik het allemaal niet.

Als ik JD was zou ik niets meer zeggen om haar de stad te laten zien dat zou ik verder aan je huurster over laten of ze dat nog wil. Geniet ervan als ze er niet is. Fijn dat ze nu de huur heeft overgemaakt. Hopelijk heeft het geholpen dat je even met haar vader hebt gepraat.
Victoria-
Victoria-
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 172
Punten : 190
Registratiedatum : 13-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"? - Pagina 5 Empty Re: Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum