Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Elke avond samen slapen, maar huisbaas doet moeilijk

+5
Winegum
Pixielove
Tazz
Susan
Niekske
9 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Elke avond samen slapen, maar huisbaas doet moeilijk Empty Elke avond samen slapen, maar huisbaas doet moeilijk

Bericht  Niekske ma 20 jun 2011 - 3:57

Hmm nog een probleempje... ik woon op mezelf in een appartementje, mijn vriend woont bij zijn ouders. Hij was gestopt met zijn opleiding en dus weer terugverhuisd en op zoek naar een appartement toen wij elkaar leerden kennen. Het gaat erg goed tussen ons en we willen aan het einde van het jaar misschien gaan samenwonen (dan zoeken we samen een ander appartement), dus hij is nu gestopt met zoeken.

Momenteel slaapt hij vrijwel elke avond bij mij. Ik vind het heerlijk (en we kunnen alvast 'oefenen' Wink) maar mijn huisbaas maakt er een probleem van. Of ja, bij mijn ex maakte hij er een enorm probleem van. Mijn huisbaas woont tegenover me en houdt alles goed in de gaten... mijn ex bleef misschien 2 nachten per week slapen, maar mijn huisbaas vond dat maar niks, ik huurde het appartement alleen en zo staat dat ook in mijn contract. Hij wilde me toen zelfs een contract laten tekenen waarin ik beloofde dat mijn ex maar 2x per week bleef slapen!
Wat mijn huisbaas allemaal wilde, sloeg natuurlijk nergens op, hij heeft niks te zeggen over mijn bezoek of logés, maar omdat hij tegenover me woonde, wilde ik hem toch een beetje te vriend houden. De huidige situatie zit me wat dat betreft dus niet lekker. Ik ben gewoon bang dat hij weer moeilijk gaat doen en ik ben bang dat hij inmiddels wél een (legaal) punt heeft, want als iemand zo vaak blijft slapen, lijkt het natuurlijk wel op samenwonen en dat mag niet volgens mijn contract. Ik vind het zelf niet erg om af en toe een paar nachtjes alleen te slapen, maar mijn vriend vind het niet zo leuk. Hij sluit standaard elk smsje af met 'tot vanavond' en ik baal ervan om dan zo af en toe te zeggen 'slaap maar weer een avond bij je ouders, mijn huisbaas doet moeilijk'. Ik weet niet zo goed wat ik ermee aan moet...
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Elke avond samen slapen, maar huisbaas doet moeilijk Empty Re: Elke avond samen slapen, maar huisbaas doet moeilijk

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 4:08

Als het in je contract staat, staat het in je contract en heb je je eraan te houden, helaas. Het kan zo zijn namelijk dat het adres zo geregistreerd staat in het kadaster, dat er echt maar 1 iemand mag wonen, ook ivm brandveiligheid. Hou je je hier niet aan, dan kan de verhuurder een boete van 12000 euro tegemoet zien. Daarom zal de verhuurder er wel zo bovenop zitten...

En geloof me, ik werk bij D.irect W.onen, ik heb het al zien gebeuren. Het is voor de verhuurder ook grond genoeg om het contract bij de kantonrechter te laten ontbinden, daar jij je niet gedraagt zoals het een goed huurder betaamt.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Elke avond samen slapen, maar huisbaas doet moeilijk Empty Re: Elke avond samen slapen, maar huisbaas doet moeilijk

Bericht  Susan ma 20 jun 2011 - 4:34

Je vriend kan jou dit toch moeilijk kwalijk nemen? Als je huisbaas je huurcontract ontbindt wonen jullie allebei weer thuis en dan is het voorlopig helemaal over met de privacy, dus ik denk dat er voor jou weinig anders opzit dan je vriend duidelijk maken dat hij niet elke avond kan komen slapen en dat er voor hem weinig anders opzit dan zich daarbij neer te leggen en niet zijn onvrede bij jou neer te leggen, want jij kunt ook vrij weinig aan je contract veranderen.

Ik krijg op basis van dit en je andere topic wel een beetje het idee dat hij wel erg moeilijk met teleurstellingen om kan gaan, klopt dat?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Elke avond samen slapen, maar huisbaas doet moeilijk Empty Re: Elke avond samen slapen, maar huisbaas doet moeilijk

Bericht  Niekske ma 20 jun 2011 - 5:59

@ Susan: ja dat klopt inderdaad wel, hij kan daar best heftig op reageren en daarmee bezorgd hij mij dan een schuldgevoel. Ik hou helemaal niet van discussies enzo en zoek altijd een compromis, dus in zulke situaties wil ik altijd snel een oplossing zoeken. Maar liever zou ik inderdaad willen dat hij wat meer begrip toonde en niet alleen zijn teleurstelling laat merken...
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Elke avond samen slapen, maar huisbaas doet moeilijk Empty Re: Elke avond samen slapen, maar huisbaas doet moeilijk

Bericht  Tazz zo 3 jul 2011 - 8:14

Waarom gaan jullie dan niet een (paar) avondje(s) in de week bij zijn ouders slapen. Dan zijn jullie toch samen en niet bij jou in huis. Als het echt in je contract staat dan heb je je daar aan te houden, jammer dat de huisbaas moeilijk doet. Soms willen ze dit soort dingen wel eens door de vingers zien.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Elke avond samen slapen, maar huisbaas doet moeilijk Empty Re: Elke avond samen slapen, maar huisbaas doet moeilijk

Bericht  Pixielove ma 1 aug 2011 - 12:52

Via direct wonen is het een heel andere kwestie dan via een huisbaas. Wellicht particulier.

Er staat in het contract dat ze het appartement alleen huurt.
Er staat niets in over bezoekers of slapers. Dit heeft hij kennelijk al eens in een contract willen zetten en haar willen laten ondertekenen DAN pas staat hij in zijn recht.

Nu niet.

Haar vriendje huurt het appartement niet. Hij logeert er soms, hij is dus geen medehuurder.
Zolang hij logeert en niet zijn hele hebben en houden naar je heeft verhuisd is er niets om over te zeuren.

Mocht je vriend wel naar je toe willen verkassen dan kun je dit altijd nog overleggen.

Zolang de beste man niet zeurt is er niets aan de hand.

Hij heeft zelf in ieder geval geen poot om op te staan dus maak je geen zorgen. Ik snap dat je geen trammelant wilt maar je bezorgt niemand overlast.
Het is onzin dat hij mag bepalen wie er komt en wie er blijft slapen. Dat is een taak voor je ouders. Niet voor je huisbaas en als hij hier niet van gediend was had hij dit in het contract moeten zetten.

Misschien moet je huisbaas eens een andere bezigheid zoeken dan jou in de gaten houden?

Pixielove
Pixielove
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 32
Punten : 33
Registratiedatum : 01-08-11
Woonplaats : Zaandam

Terug naar boven Ga naar beneden

Elke avond samen slapen, maar huisbaas doet moeilijk Empty Re: Elke avond samen slapen, maar huisbaas doet moeilijk

Bericht  Gast ma 1 aug 2011 - 18:16

Zo was het ook bij een kennis van mij. Die vriend mocht officieel ook niet meer dan 2 of 3 nachten 'logeren'. Maar ik weet niet via waar zij huurde. Maar goed ja er zijn wel regels voor. Weet niet precies hoe en wat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Elke avond samen slapen, maar huisbaas doet moeilijk Empty Re: Elke avond samen slapen, maar huisbaas doet moeilijk

Bericht  Niekske ma 1 aug 2011 - 19:59

@ pixielove: ik heb dat stukje contract over bezoek natuurlijk niet getekend. Dat kon mijn huisbaas me niet verplichten en ik weigerde. Daarbij stond er letterlijk dat ik 'bij ondertekeing beloofde dat mijn vriend maximaal twee nachten per week bleef slapen'. Dus ik dacht al: ik upgrade hem naar verloofde ofzo en nodig de rest van de week vriendinnen uit om te komen logeren smile dus dat sloeg al nergens op.

Maarre, hoezo bepalen mijn ouders wie er komt en blijft slapen? Wink of hoe bedoelde je die zin?

Enne, ja, mijn huisbaas moet inderdaad eens iets nuttigs gaan doen, ik vind het vreselijk om zo in de gaten gehouden te worden. Een tijdje terug stond hij een keer 's avonds laat aan de deur, de volgende ochtend moest er iemand thuis zijn, want de watermeter zou vervangen worden. Ik moest gewoon werken, dus ik zei dat hij wel laat was met die mededeling en of hij niet gewoon die mensen even binnen kon laten. Begon hij te protesteren dat hij de dag ervoor langs wilde komen, maar dat ik wel erg laat thuis was gekomen! Maar goed, ik moet het er nu nog even mee doen...

Maar ik heb toevallig laatst nog een beetje op i-net gezocht over deze kwestie en ik vond een stukje dat er een verschil is tussen medehuurder en samenwoner. Je bent medehuurder als je samen een 'duurzame gemeenschappelijke huishouding' voert, wat ongeveer inhoudt dat je echt samen alle kosten deelt en er ook echt samen woont. En over samenwonen staat er:
'Als samenwonen in de huurovereenkomst is verboden dan hoeft u zich daar doorgaans niet aan te storen. Samenwonen wordt tot de persoonlijke levenssfeer gerekend en is vrijwel altijd geoorloofd. Tenzij het samenwonen bijvoorbeeld leidt tot overbewoning of overlast. De verhuurder mag niet - als u een verzoek tot medehuurderschap heeft ingediend - op grond van een samenwoonverbod proberen de huurovereenkomst te beeindigen'

Ik weet niet in hoeverre dit geldt als je via D.irect W.onen huurt, ik meende dat er richtlijnen zijn van 'zoveel dagen blijven logeren in een bepaald tijdsbestek wordt gezien als samenwonen'. Misschien kan Leaf er meer over zeggen? angel
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Elke avond samen slapen, maar huisbaas doet moeilijk Empty Re: Elke avond samen slapen, maar huisbaas doet moeilijk

Bericht  Gast ma 1 aug 2011 - 20:19

Niekske schreef:@ pixielove: ik heb dat stukje contract over bezoek natuurlijk niet getekend. Dat kon mijn huisbaas me niet verplichten en ik weigerde. Daarbij stond er letterlijk dat ik 'bij ondertekeing beloofde dat mijn vriend maximaal twee nachten per week bleef slapen'. Dus ik dacht al: ik upgrade hem naar verloofde ofzo en nodig de rest van de week vriendinnen uit om te komen logeren smile dus dat sloeg al nergens op.

Maarre, hoezo bepalen mijn ouders wie er komt en blijft slapen? Wink of hoe bedoelde je die zin?

Enne, ja, mijn huisbaas moet inderdaad eens iets nuttigs gaan doen, ik vind het vreselijk om zo in de gaten gehouden te worden. Een tijdje terug stond hij een keer 's avonds laat aan de deur, de volgende ochtend moest er iemand thuis zijn, want de watermeter zou vervangen worden. Ik moest gewoon werken, dus ik zei dat hij wel laat was met die mededeling en of hij niet gewoon die mensen even binnen kon laten. Begon hij te protesteren dat hij de dag ervoor langs wilde komen, maar dat ik wel erg laat thuis was gekomen! Maar goed, ik moet het er nu nog even mee doen...

Maar ik heb toevallig laatst nog een beetje op i-net gezocht over deze kwestie en ik vond een stukje dat er een verschil is tussen medehuurder en samenwoner. Je bent medehuurder als je samen een 'duurzame gemeenschappelijke huishouding' voert, wat ongeveer inhoudt dat je echt samen alle kosten deelt en er ook echt samen woont. En over samenwonen staat er:
'Als samenwonen in de huurovereenkomst is verboden dan hoeft u zich daar doorgaans niet aan te storen. Samenwonen wordt tot de persoonlijke levenssfeer gerekend en is vrijwel altijd geoorloofd. Tenzij het samenwonen bijvoorbeeld leidt tot overbewoning of overlast. De verhuurder mag niet - als u een verzoek tot medehuurderschap heeft ingediend - op grond van een samenwoonverbod proberen de huurovereenkomst te beeindigen'

Ik weet niet in hoeverre dit geldt als je via D.irect W.onen huurt, ik meende dat er richtlijnen zijn van 'zoveel dagen blijven logeren in een bepaald tijdsbestek wordt gezien als samenwonen'. Misschien kan Leaf er meer over zeggen? angel

Het is vooral het dikgedrukte stukje. Vaak mogen er maar een beperkt aantal mensen per woonruimte slapen. Zijn het er meer, dan moet er een vergunning aangevraagd worden. Dit kan geweigerd worden door de gemeente. Als je er dan toch met zijn tweeen gaat wonen, kan de verhuurder een hele hoge boete krijgen. Daar heeft het mee te maken denk ik, als je verhuurder zo moeilijk doet.

Overigens kan particuliere verhuur en een huisbaas hebben hetzelfde zijn hoor Pixielove.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Elke avond samen slapen, maar huisbaas doet moeilijk Empty Re: Elke avond samen slapen, maar huisbaas doet moeilijk

Bericht  Pixielove di 2 aug 2011 - 4:41

_Leaf_ schreef:
Niekske schreef:@ pixielove: ik heb dat stukje contract over bezoek natuurlijk niet getekend. Dat kon mijn huisbaas me niet verplichten en ik weigerde. Daarbij stond er letterlijk dat ik 'bij ondertekeing beloofde dat mijn vriend maximaal twee nachten per week bleef slapen'. Dus ik dacht al: ik upgrade hem naar verloofde ofzo en nodig de rest van de week vriendinnen uit om te komen logeren smile dus dat sloeg al nergens op.

Maarre, hoezo bepalen mijn ouders wie er komt en blijft slapen? Wink of hoe bedoelde je die zin?

Enne, ja, mijn huisbaas moet inderdaad eens iets nuttigs gaan doen, ik vind het vreselijk om zo in de gaten gehouden te worden. Een tijdje terug stond hij een keer 's avonds laat aan de deur, de volgende ochtend moest er iemand thuis zijn, want de watermeter zou vervangen worden. Ik moest gewoon werken, dus ik zei dat hij wel laat was met die mededeling en of hij niet gewoon die mensen even binnen kon laten. Begon hij te protesteren dat hij de dag ervoor langs wilde komen, maar dat ik wel erg laat thuis was gekomen! Maar goed, ik moet het er nu nog even mee doen...

Maar ik heb toevallig laatst nog een beetje op i-net gezocht over deze kwestie en ik vond een stukje dat er een verschil is tussen medehuurder en samenwoner. Je bent medehuurder als je samen een 'duurzame gemeenschappelijke huishouding' voert, wat ongeveer inhoudt dat je echt samen alle kosten deelt en er ook echt samen woont. En over samenwonen staat er:
'Als samenwonen in de huurovereenkomst is verboden dan hoeft u zich daar doorgaans niet aan te storen. Samenwonen wordt tot de persoonlijke levenssfeer gerekend en is vrijwel altijd geoorloofd. Tenzij het samenwonen bijvoorbeeld leidt tot overbewoning of overlast. De verhuurder mag niet - als u een verzoek tot medehuurderschap heeft ingediend - op grond van een samenwoonverbod proberen de huurovereenkomst te beeindigen'

Ik weet niet in hoeverre dit geldt als je via D.irect W.onen huurt, ik meende dat er richtlijnen zijn van 'zoveel dagen blijven logeren in een bepaald tijdsbestek wordt gezien als samenwonen'. Misschien kan Leaf er meer over zeggen? angel

Het is vooral het dikgedrukte stukje. Vaak mogen er maar een beperkt aantal mensen per woonruimte slapen. Zijn het er meer, dan moet er een vergunning aangevraagd worden. Dit kan geweigerd worden door de gemeente. Als je er dan toch met zijn tweeen gaat wonen, kan de verhuurder een hele hoge boete krijgen. Daar heeft het mee te maken denk ik, als je verhuurder zo moeilijk doet.

Overigens kan particuliere verhuur en een huisbaas hebben hetzelfde zijn hoor Pixielove.

Alleen als het "wit" is geregeld.
In vele gevallen is het zwart en heeft de huisbaas geen poot om op te staan daar hij het pand niet mag onderverhuren.
Dus dan moet hij inderdaad ook die vergunningen hebben.

Ik zou het gesprek aan gaan met deze man. Overleggen is altijd het beste.
Wellicht is er helemaal niet zo'n probleem.
Pixielove
Pixielove
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 32
Punten : 33
Registratiedatum : 01-08-11
Woonplaats : Zaandam

Terug naar boven Ga naar beneden

Elke avond samen slapen, maar huisbaas doet moeilijk Empty Re: Elke avond samen slapen, maar huisbaas doet moeilijk

Bericht  Gast di 2 aug 2011 - 6:49

Ik zou inderdaad zoals Pixie zegt, een gesprek aan gaan met die man en kijken of jullie er samen uit kunnen komen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Elke avond samen slapen, maar huisbaas doet moeilijk Empty Re: Elke avond samen slapen, maar huisbaas doet moeilijk

Bericht  Niekske di 2 aug 2011 - 19:55

Maar wat is dan precies samenwonen? Want zo zie ik deze situatie niet, ik zie hem in feite als gast of logé. En ik neem aan dat daar geen regels voor zijn of wel? Tenzij er dus richtlijnen zijn zoals ik in mijn vorige post zei, iets van 'als iemand xx dagen binnen een bepaald tijdsbestek blijft logeren, wordt het gezien als samenwonen'. Weet iemand of zoiets bestaat?

En een gesprek aangaan, tsja... op dit moment heb ik hem nog niet gehoord over de huidige situatie, alleen bij mijn ex heeft hij enorm moeilijk gedaan. Dus zolang hij niet gaat zeuren, heb ik niet zo'n zin in de confrontatie. Het is nu alleen zo dat ík me dus zorgen maak dat hij uiteindelijk moeilijk gaat doen en dan wel een (legaal) punt heeft, omdat mijn huidige vriend veel vaker blijft slapen dan mijn ex deed.
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Elke avond samen slapen, maar huisbaas doet moeilijk Empty Re: Elke avond samen slapen, maar huisbaas doet moeilijk

Bericht  Winegum di 2 aug 2011 - 20:17

Volgens mij is die regel dat wanneer je 4 van de 7 nachten ergens slaapt, er geacht wordt dat je daar 'woont'. Omdat je daar immers het meeste verblijft. Pin me er niet op vast, maar dat staat me bij. Zolang er niks over in staat in je contract kan je huisbaas er niks mee, maar net als wat Leaf zegt, in veel woningen mag het qua veiligheid e.d. niet dat er meerdere mensen slapen op een bepaalde adres, omdat hij daarvoor niet is gemaakt.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Elke avond samen slapen, maar huisbaas doet moeilijk Empty Re: Elke avond samen slapen, maar huisbaas doet moeilijk

Bericht  Gast di 2 aug 2011 - 21:54

Of het nou een gast, logé of samenwonen is: als er maar een max aantal mensen in die woning mag verblijven, ben je gewoon de pineut.

Er is niet echt een stelregel van 'zoveel nachten per week en dan is het samenwonen' maar als hij bijvoorbeeld 4 nachten per week bij jou verblijft, iedere week, en je huisbaas kan dat aantonen, dan ga je wel nat voor de rechter vrees ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Elke avond samen slapen, maar huisbaas doet moeilijk Empty Re: Elke avond samen slapen, maar huisbaas doet moeilijk

Bericht  Winegum di 2 aug 2011 - 21:56

Bij de gemeente is dat volgens mij wel. Dan gaan ze er vanuit dat dat jouw hoofdverblijf is, omdat je er het merendeel van de week overnacht.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Elke avond samen slapen, maar huisbaas doet moeilijk Empty Re: Elke avond samen slapen, maar huisbaas doet moeilijk

Bericht  Antibes di 2 aug 2011 - 22:00

Bij DUO volgens mij ook.. =P Met dat uitwonenen stufi verhaal..

Maaaaaaar, dan kom je wel op punt 2: hoe wil je huisbaas dat aantonen.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Elke avond samen slapen, maar huisbaas doet moeilijk Empty Re: Elke avond samen slapen, maar huisbaas doet moeilijk

Bericht  Niekske di 2 aug 2011 - 22:04

Antibes schreef:
Maaaaaaar, dan kom je wel op punt 2: hoe wil je huisbaas dat aantonen.

Ik zou er niet van staan te kijken als ie een camera op mijn huis gericht heeft en een logboek bijhoudt Wink die kerel heeft echt GEEN leven...
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Elke avond samen slapen, maar huisbaas doet moeilijk Empty Re: Elke avond samen slapen, maar huisbaas doet moeilijk

Bericht  Niekske di 2 aug 2011 - 22:05

_Leaf_ schreef:Of het nou een gast, logé of samenwonen is: als er maar een max aantal mensen in die woning mag verblijven, ben je gewoon de pineut.

Apart van deze situatie, iedereen ontvangt toch ook wel eens bezoek? Dat kan toch niet verboden worden met zo'n regel?

Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Elke avond samen slapen, maar huisbaas doet moeilijk Empty Re: Elke avond samen slapen, maar huisbaas doet moeilijk

Bericht  Gast di 2 aug 2011 - 22:07

Iedereen ontvangt weleens bezoek, tuurlijk. Maar stelselmatig wekelijks dezelfde persoon die blijft slapen, dat is geen bezoek meer hoor...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Elke avond samen slapen, maar huisbaas doet moeilijk Empty Re: Elke avond samen slapen, maar huisbaas doet moeilijk

Bericht  Gast di 2 aug 2011 - 22:07

Antibes schreef:Bij DUO volgens mij ook.. =P Met dat uitwonenen stufi verhaal..

Maaaaaaar, dan kom je wel op punt 2: hoe wil je huisbaas dat aantonen.

Dmv foto's oid idd....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Elke avond samen slapen, maar huisbaas doet moeilijk Empty Re: Elke avond samen slapen, maar huisbaas doet moeilijk

Bericht  Antibes di 2 aug 2011 - 22:12

_Leaf_ schreef:
Antibes schreef:Bij DUO volgens mij ook.. =P Met dat uitwonenen stufi verhaal..

Maaaaaaar, dan kom je wel op punt 2: hoe wil je huisbaas dat aantonen.

Dmv foto's oid idd....

Maar mag dat? Mag hij ongevraagd foto's van haar (huis) en gasten maken en kan hij dat vervolgens wel als bewijs gebruiken?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Elke avond samen slapen, maar huisbaas doet moeilijk Empty Re: Elke avond samen slapen, maar huisbaas doet moeilijk

Bericht  Rush di 2 aug 2011 - 22:13

_Leaf_ schreef:Iedereen ontvangt weleens bezoek, tuurlijk. Maar stelselmatig wekelijks dezelfde persoon die blijft slapen, dat is geen bezoek meer hoor...
Inderdaad, dat is verblijven.

Ik ben blij dat de huisbaas van m`n vriend daar nooit over zal zeuren. Laughing
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Elke avond samen slapen, maar huisbaas doet moeilijk Empty Re: Elke avond samen slapen, maar huisbaas doet moeilijk

Bericht  Niekske di 2 aug 2011 - 22:13

_Leaf_ schreef:
Antibes schreef:Bij DUO volgens mij ook.. =P Met dat uitwonenen stufi verhaal..

Maaaaaaar, dan kom je wel op punt 2: hoe wil je huisbaas dat aantonen.

Dmv foto's oid idd....

Lijkt me ook niet helemaal legaal Wink ik blijf het lastig vinden... ik hou het maar gewoon in de gaten en ik hoop binnen een paar maanden daar weg te zijn!
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Elke avond samen slapen, maar huisbaas doet moeilijk Empty Re: Elke avond samen slapen, maar huisbaas doet moeilijk

Bericht  Rush di 2 aug 2011 - 22:14

Niekske schreef:
_Leaf_ schreef:
Antibes schreef:Bij DUO volgens mij ook.. =P Met dat uitwonenen stufi verhaal..

Maaaaaaar, dan kom je wel op punt 2: hoe wil je huisbaas dat aantonen.

Dmv foto's oid idd....

Lijkt me ook niet helemaal legaal Wink ik blijf het lastig vinden... ik hou het maar gewoon in de gaten en ik hoop binnen een paar maanden daar weg te zijn!
Het is voor eigen gebruik toch? Als hij een vermoeden heeft dat er iemand bij jou verblijft, mag hij daar ook bewijsmateriaal van verzamelen lijkt me. Zolang hij het niet op internet zet ofzoiets.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Elke avond samen slapen, maar huisbaas doet moeilijk Empty Re: Elke avond samen slapen, maar huisbaas doet moeilijk

Bericht  Winegum di 2 aug 2011 - 22:15

Rush schreef:
Niekske schreef:
_Leaf_ schreef:
Antibes schreef:Bij DUO volgens mij ook.. =P Met dat uitwonenen stufi verhaal..

Maaaaaaar, dan kom je wel op punt 2: hoe wil je huisbaas dat aantonen.

Dmv foto's oid idd....

Lijkt me ook niet helemaal legaal Wink ik blijf het lastig vinden... ik hou het maar gewoon in de gaten en ik hoop binnen een paar maanden daar weg te zijn!
Het is voor eigen gebruik toch? Als hij een vermoeden heeft dat er iemand bij jou verblijft, mag hij daar ook bewijsmateriaal van verzamelen lijkt me. Zolang hij het niet op internet zet ofzoiets.
Dat lijkt mij ook ja. Hoe moet je zoiets anders bewijzen dan?

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Elke avond samen slapen, maar huisbaas doet moeilijk Empty Re: Elke avond samen slapen, maar huisbaas doet moeilijk

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum