Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Huisbaas verbiedt kat

+2
Linda
Rovine
6 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Huisbaas verbiedt kat Empty Huisbaas verbiedt kat

Bericht  Rovine zo 22 apr 2012 - 2:09

2 jaar geleden zijn mijn ex en ik in een appartement getrokken die we particulier huurden van een vriendin van hem. Mijn ex had een poes, die mee mocht. In het contract staat verder niks vastgelegd over huisdieren. Toen we er ongeveer 2 maanden woonden hebben we mijn kater erbij genomen. Huisbaas is toen eens op bezoek geweest en was helemaal weg van hem.

Inmiddels zijn mijn ex en ik 2 maanden geleden uit elkaar gegaan en woon ik nu alleen met mijn kater. Mijn ex is ingetrokken bij een vriend van hem en zou graag in dit appartement willen wonen. Nu is het vinden van een nieuw huis voor mij niet helemaal gemakkelijk, ik ben voor mijn ex naar deze woonplaats gekomen (120 km verderop), dus inschrijftijd heb ik amper. Bovendien heb ik zeer slechte ervaringen qua huren, waardoor ik niet zomaar akkoord kan gaan met elke woning. Dit begrijpt mijn ex ook en weet ook wel dat ik niet binnen een maand een nieuw huis heb, met enige pech kan dat zo een jaar duren. Ondertussen ben ik wel bij elk mogelijk iets ingeschreven (ook het duurdere segment met minder inschrijftijd) en kijk ik elke dag even op wat particuliere sites. Overigens zou ik liever niet weggaan, maar de situatie is nou eenmaal niet zo.

Mijn kat is een vrij pittig beest. Verveelt zich heel snel. Er hangen hier op dit moment geen gordijnen meer omdat hij ze naar beneden trekt. Overigens is die constructie vrij zwak, voordat we hem hadden kwamen ze ook wel eens spontaan naar beneden zeilen. Op één stuk is het behang ook meegetrokken. Dit is inmiddels gerepareerd, ik moet alleen die loshangende lap nog even terugplakken. Verder heeft hij aan de vloerbedekking van 1 kamer lopen trekken, waardoor deze is gaan rafelen. Nu zouden er drempels komen die over deze rafels heen zouden komen (zou huisbaas regelen), maar die komen niet meer omdat ze te duur zijn. Daarom mag hij nu niet meer in die kamer komen. Verder zitten er wat haaltjes van nageltjes in deze gordijnen, maar hij mag nu niet meer in die kamers komen. De gordijnen uit de woonkamer heb ik niet teruggehangen omdat die constructie gewoon om te huilen is. Ze liggen nog wel in een plastic zak en zouden wel teruggehangen kunnen worden.

Nu wilde ik dus een 2e kat nemen, dinsdag ga ik kijken. Nu krijg ik ineens een mailtje van mijn huisbaas dat ze dit verbiedt vanwege de schade die mijn kat aangebracht heeft aan het appartement. Nu is het vanzelfsprekend dat ik deze repareer of vergoed (samen met ex) op het moment dat ik dit appartement verlaat, dat is geen punt. Net zoals eventuele schade die ik zelf aanbreng, staat ook vastgelegd in het contract.

Ik heb inmiddels wat zitten googlen en ben tot de conclusie gekomen dat een huisbaas dit gewoonweg niet mag verbieden omdat dit een inbreuk is op de privacy van een huurder. Als ze niet op mijn FB had gestaan had ze het ook nooit geweten. Bovendien is het huis nu zodanig ingericht dat mijn kat amper meer dingen kan beschadigen aan het huis. Ik denk ook dat het minder zal worden als hij zich niet zo verveelt.

Wat zouden jullie doen?
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huisbaas verbiedt kat Empty Re: Huisbaas verbiedt kat

Bericht  Linda zo 22 apr 2012 - 2:42

Volgens mij kan je huisbaas dat niet (meer) verbieden. Je zou evt nog even de jurofoon kunnen bellen, zij kunnen je direct antwoord geven.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huisbaas verbiedt kat Empty Re: Huisbaas verbiedt kat

Bericht  Susan zo 22 apr 2012 - 3:06

Ik zou die huisbaas van Facebook gooien.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huisbaas verbiedt kat Empty Re: Huisbaas verbiedt kat

Bericht  Rovine zo 22 apr 2012 - 3:11

Ik denk inderdaad dat ze het niet kan verbieden. Wel heeft ze al uitgezocht hoe ze mij eruit zou kunnen zetten, maar dit heeft mijn ex tegengehouden. Maar ik krijg nu wel de indruk dat ze alsnog een excuus zoekt om het door te zetten. Dat frustreert me heel erg, want stel dat ik nu toegeef door geen kat te nemen, wat is dan de volgende stap?
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huisbaas verbiedt kat Empty Re: Huisbaas verbiedt kat

Bericht  Rovine zo 22 apr 2012 - 3:16

Ik denk er ook over haar van FB te gooien, al zullen er dan meer af moeten. Geen probleem verder, die hebben al genoeg kapot gemaakt, degenen die het dichtst bij haar staan hebben flink lopen stoken in onze relatie. De reden dat ik het niet gedaan heb is omdat in geen dingen wil provoceren en op goede voet wil blijven met ze, al hoef ik niet zo nodig vrienden meer te zijn. Het is heel vreemd, ze vonden me altijd heel leuk en gezellig, tot ex en ik uit elkaar gingen. Terwijl mijn ex en ik nog prima met elkaar overweg kunnen en ons best doen alles netjes af te handelen.

Zoiets als een kat zal ze alsnog via mijn ex vernemen, vermoed ik. Hij wil daar verder niet tussen gaan zitten, dat begrijp ik ook wel.

Ik zit nu een mailtje terug te dichten waarin ik gewoon even kort en zakelijk uitleg dat ze geen poot heeft om op te staan. Ik twijfel erover om er iets in te zetten over die bemoeienis van buitenaf, die ik niet echt waardeer. Want het is iets tussen mij en mijn ex wie en hoelang die in het huis blijft wonen, mits de bewoner zich als goed huurder gedraagt. Maar weet niet goed hoe ik dat moet verwoorden zonder van het zakelijke af te wijken.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huisbaas verbiedt kat Empty Re: Huisbaas verbiedt kat

Bericht  Gast zo 22 apr 2012 - 3:41

Ik vind het echt, echt belachelijk. Jullie hebben altijd 2 katten gehad, waarom nu ineens moeilijk doen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huisbaas verbiedt kat Empty Re: Huisbaas verbiedt kat

Bericht  Rovine zo 22 apr 2012 - 3:50

Ik ook, had dit ook totaal niet verwacht. Wel dat het nog eens lastig kon worden omdat ze al opgezocht had met welke termijn ze mij eruit kon zetten. Nu heb ik dat zelf net even nageplozen maar dat kan alleen als de verhuurder een goede reden aandraagt. Een "ik heb liever dat X de woning huurt ipv Y" is geen goede reden.

Wel vond ik dit in het contract: De huurder zich verplicht als "goed huisvader/huismoeder" zorg te dragen voor alle
roerende- en onroerende goederen. Hieronder wordt o.a. verstaan dat de huurder,
huisgenoten of anderen voor wie hij/zij verantwoordelijk is geen beschadiging(en),
vervuiling, onnodige slijtage en/of belasting toe brengt aan inventaris en alle op het
perceel aanwezige roerende- en onroerende goederen
. Tevens verplicht de huurder
zich geen overlast en/of hinder, in de ruimste zin van het woord, te veroorzaken aan
de omgeving.


Zou dit haar een poot geven om op te staan? Hoewel ik het huis redelijk katproof ingericht heb valt het niet te garanderen dat ze nooit iets beschadigen. Omdat ik die kat in huis neem, neem ik wel moedwillig het risico dat er dingen kapot gaan, wat ik dus zou kunnen voorkomen door die kat niet in huis te nemen.

Anderzijds verbiedt dat artikel dus ook dat er dingen kapot gaan. Dus als ik per ongeluk iets zwaars op de kookplaat laat vallen bijvoorbeeld. Dan zou ik het gewoon moeten vergoeden, vanzelfsprekend. Maar als je het letterlijk leest is zo'n ongelukje dus verboden.

Zelf heeft ze trouwens ook een kat. Huisbaas verbiedt kat 394967
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huisbaas verbiedt kat Empty Re: Huisbaas verbiedt kat

Bericht  Gast zo 22 apr 2012 - 4:00

Ze zou daar eventueel een punt kunnen hebben, maar ik geloof niet dat ze jou ermee eruit kan krijgen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huisbaas verbiedt kat Empty Re: Huisbaas verbiedt kat

Bericht  Gast zo 22 apr 2012 - 4:10

Als het niet in je contract staat kan je huisbaas het je zo niet meer verbieden. Wel zou ik als ik jou was er rekening mee houden dat er, gezien je andere woonruimte zoekt, veel verhuurders zijn die geen huisdieren in hun huizen willen. Alleen daarom al zou ik wachten met een nieuwe kat totdat je nieuwe woonruimte hebt. Een kat is voor verhuurders toch al weer vaak anders dan 2 katten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huisbaas verbiedt kat Empty Re: Huisbaas verbiedt kat

Bericht  Gast zo 22 apr 2012 - 4:12

Oh en een uitzetting moet via de rechter, en wat zij roept is echt geen grond genoeg daarvoor. Mocht je een huurschuld hebben of stelselmatig te laat betalen, dan wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huisbaas verbiedt kat Empty Re: Huisbaas verbiedt kat

Bericht  Rovine zo 22 apr 2012 - 4:52

Denk je dat 1 kat meer zoveel verschil maakt Leaf? Mijn gedachte was dat ze natuurlijk liever geen katten hebben, maar dat 1 of 2 niet zoveel uitmaakt. Nu is de mijne nogal van het herrie maken uit verveling, met een 2e kat erbij is dat stukken minder, dus ik denk dat het beter zou zijn. Maar daar heeft een toekomstige huisbaas niet echt een boodschap aan natuurlijk.

Heb net een inventarisatie gemaakt van de beschadigingen, maar ik denk dat ik met 100 euro voor vervanging al zo goed als klaar ben, het is niet dat er gaten in de deuren zitten of de houten vloer beschadigd is.

Heb nu een mailtje gestuurd waarin ik aangeef verantwoording te nemen voor eventuele schade, veroorzaakt door mij of mijn katten en dat ik niet begrijp waar het probleem nu vandaan komt omdat er altijd al 2 katten gewoond hebben. Ze geeft aan dat ze het niet leuk vond dat ze ook nooit ingelicht is over mijn kater, maar die heeft ze zelf gezien en geknuffeld en nooit iets over gezegd.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huisbaas verbiedt kat Empty Re: Huisbaas verbiedt kat

Bericht  Gast zo 22 apr 2012 - 5:00

Ja, dat maakt voor verhuurders wel degelijk veel verschil. Ik heb natuurlijk dagelijks te maken gehad met verhuurders en hoe vaak ik wel niet gehoord heb, '1 hond of 1 kat is prima, maar niet meer.' Sommige mensen waren al zo lang aan het zoeken en werden zo vaak afgewezen op het hebben van een huisdier dat ze hun huisdier zelfs wegdeden...

Sommige verhuurders hadden geen bezwaar tegen een huisdier zeiden ze, maar als ik dan 2 gelijksoortige kandidaten voorlegde en de een had wel een huisdier en de ander niet, dan werd het vrijwel altijd degene zonder huisdier....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huisbaas verbiedt kat Empty Re: Huisbaas verbiedt kat

Bericht  Ibbeltje zo 22 apr 2012 - 5:01

Jeej wat een onnozel gedoe ineens zeg Sad Er hebben er al de hele tijd 2 gewoond, moeten ze nu niet eens zo belachelijk gaan doen.
Vreselijk dat ze zo doen nadat jullie relatie over is.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Huisbaas verbiedt kat Empty Re: Huisbaas verbiedt kat

Bericht  Rovine zo 22 apr 2012 - 5:13

_Leaf_ schreef:Ja, dat maakt voor verhuurders wel degelijk veel verschil. Ik heb natuurlijk dagelijks te maken gehad met verhuurders en hoe vaak ik wel niet gehoord heb, '1 hond of 1 kat is prima, maar niet meer.' Sommige mensen waren al zo lang aan het zoeken en werden zo vaak afgewezen op het hebben van een huisdier dat ze hun huisdier zelfs wegdeden...

Sommige verhuurders hadden geen bezwaar tegen een huisdier zeiden ze, maar als ik dan 2 gelijksoortige kandidaten voorlegde en de een had wel een huisdier en de ander niet, dan werd het vrijwel altijd degene zonder huisdier....

Dat had ik wel verwacht, dat ze liever degene hebben zonder huisdier, ik had alleen het idee dus dat 1 of 2 stuks niet zoveel uitmaakten. Nu ben ik wel redelijk hoopvol gestemd iets binnen een halfjaar te vinden omdat ik in een iets hoger segment zoek (max. 750 euro), hoewel dat nog steeds redelijk populair is, met 200 meer zou ik de woningen voor het uitkiezen hebben. Reageer wel veelal op woningbouwhuizen en schrijf me in op nieuwbouwflats daarvan, die hebben er over het algemeen geen bezwaar tegen, hoewel er daar meer gegadigden zijn.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huisbaas verbiedt kat Empty Re: Huisbaas verbiedt kat

Bericht  Rovine zo 22 apr 2012 - 22:30

Net ben ik bij het juridisch loket geweest. In principe kan ze me er niet uit gooien en of ik of mijn ex er blijven wonen is iets tussen ons en in die zin staan we gelijk. Huisbaas heeft hier niks over te zeggen.
Als ik een kat neem kan ze me er ook niet uitzetten omdat er altijd al 2 gewoond hebben en hier niks over vastgelegd staat. Wel is het zo dat ze via de rechter mij eruit kan laten zetten omdat de woning te veel achteruit gaat doordat mijn katten alles slopen. Dan nog moet dit ver gaan, maar ze zou dan gelijk kunnen krijgen. Het mailtje wat ze mij gisteren stuurde kan als waarschuwing opgevat worden, dus ik kan niet doen of mijn neus bloedt.

... bah. Cry

Duim in elk geval allemaal even met me mee, ik heb op dit moment contact met iemand die twijfelt of hij zijn woning wil gaan verhuren of verkopen. Ik heb niet zoveel zin meer om te wachten op het volgende dreigement, dus wil hier nu gewoon weg.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huisbaas verbiedt kat Empty Re: Huisbaas verbiedt kat

Bericht  Ooh La La! zo 22 apr 2012 - 22:57

Susan schreef:Ik zou die huisbaas van Facebook gooien.

+ 1.


Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Huisbaas verbiedt kat Empty Re: Huisbaas verbiedt kat

Bericht  Rovine ma 23 apr 2012 - 2:11

Ik probeer nu groepen te maken, wil haar dan in de laagste zetten die enkel oppervlakkige dingen kan lezen. Maar ik kan het menu niet vinden!

Ondertussen twijfel ik enorm. Ik zou het niet moeten provoceren. Maar anderzijds provoceert zij mij nu wel door het te verbieden, terwijl er nooit een woord gevallen is over de andere 2 katten die er zaten. Behoorlijk hypocriet ook, aangezien ze zelf een kat en twee honden heeft. Ik had zo'n lullige actie echt niet aan zien komen.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huisbaas verbiedt kat Empty Re: Huisbaas verbiedt kat

Bericht  Gast ma 23 apr 2012 - 3:09

Er moet best wel veel aan een woning gesloopt zijn oid voordat de rechter tot zoiets overgaat. Je hebt wel kans dat als je de woning niet netjes achterlaat, zij de kosten van je borg aftrekt.

Maar goed, als het haar gordijnen zijn, haar vloerbedekking en de muren waren al behangen, dan moet je het ook zo weer opleveren. Zij kan dan wel eisen dat jullie opnieuw behangen en nieuwe vloerbedekking leggen.

Dat zij zelf ook huisdieren heeft doet niets af aan het feit dat als je iets verhuurt, dat je dan ook wil dat het in goede staat blijft. Als jij iets uitleent zou je het ook niet prettig vinden om het beschadigd terug te krijgen, ongeacht hoe je zelf met je spullen omgaat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huisbaas verbiedt kat Empty Re: Huisbaas verbiedt kat

Bericht  Gast ma 23 apr 2012 - 3:13

Maar rovine geeft aan dat ze hetgeen wat kapot is weer wil repareren dat als ze weggaat dat het dan er weer netjes uitziet. En ik persoonlijk vind het raar dat je als huisbazin zelf huisdieren hebt maar het je huurders verbied.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huisbaas verbiedt kat Empty Re: Huisbaas verbiedt kat

Bericht  Gast ma 23 apr 2012 - 3:24

Ja, ze wil het idd repareren. Ik geef alleen maar aan dat de huisbaas dat idd ook daadwerkelijk kan eisen.

Juist verhuurders met eigen huisdieren verbieden het vaak aan de huurders, omdat ze weten wat voor schade huisdieren kunnen toebrengen aan je huis. Een huis dat je verhuurt, waarvan je natuurlijk ook wil dat het in goede staat blijft. Soms wegen de kosten van herstel namelijk bij lange na niet op tegen de borg, en zie dan het resterende geld maar eens te krijgen van de huurders.

Ik heb zelf ook huisdieren, ik heb 2 katten gehad die ieder stukje behang van het hele huis hebben losgekrabt. Thuis hadden mijn ouders een kat die overal piste, de pis liep gewoon tot onder het laminaat en trok in de vloer daaronder. Zo'n lucht krijg je nauwelijks meer weg! Een vriend van mij verhuurt 2 appartementen en iedere keer dat er iemand uit ging die huisdieren had was het weer raak: schade schade schade. Het zijn ook vaak de voorgangers of andere huurders die het verpesten voor de normale en goese huurders. Het is helaas niet anders. Het is niet jouw huis, dus je hebt je ernaar te schikken. En huurders zijn zoveel beter beschermd dan verhuurders, je krijgt huurders er zo moeilijk weer uit, dat de meeste verhuurders zich in het huurcontract tot in het maximale indekken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huisbaas verbiedt kat Empty Re: Huisbaas verbiedt kat

Bericht  Rovine ma 23 apr 2012 - 4:28

Misschien komen mijn ouders dit weekend en die willen dan in elk geval de gordijnrailzen weer terughangen. Nouja, gordijnrailzen zijn het niet eens, maar ijzerdraadjes van 3 mm die over een breedte van 4 meter hangen, het is dus ook geen wonder dat die naar beneden zijn komen zetten, dat gebeurde ook al bij bezichtiging, toen er geen katten waren. Het gaat overigens maar om 1 stukje behang, doordat de muren hier van peperkoek zijn is er een stuk muur meegekomen, dat is inmiddels al hersteld. Daarnaast zit nog een scheur, dat komt door verzakking. Die scheur loopt ook door op het deel waar de brokken muur naar beneden kwamen, het is dus een combinatie van factoren.
De overige dingen moet ik ook even overleggen met mijn ex, aangezien alles gebeurd is toen hij er ook nog woonde, wat hem ook verantwoordelijk maakt. Maar we waren samen sowieso al van plan alles te herstellen als we weg zouden gaan, denk dus niet dat dat een probleem is. Kan ik hem meteen vragen waar zij die gordijnen gekocht heeft zodat we precies dezelfde op kunnen hangen.
Overigens zijn er vaker dingen kapot gegaan, die we op eigen kosten hersteld hebben en ontstaan zijn door slijtage/normaal gebruik. We hebben dit zelf betaald omdat zij er geen geld voor had.
Borg hebben we niet betaald.

Ik kan het alleen niet begrijpen dat er nooit een verkeerd woord gevallen is over 2 katten en dit nu ineens wel een probleem is. Ik krijg de indruk dat ze het wel goed gevonden had als mijn ex en ik nog samen waren, maar ze nu dwars wil zitten -om het even wat- om mij eruit te werken.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huisbaas verbiedt kat Empty Re: Huisbaas verbiedt kat

Bericht  Gast ma 23 apr 2012 - 4:46

Misschien heeft hij wel zitten kletsen over jou tegen haar? Ik kan geen andere reden bedenken waarom ze nu ineens zo hatelijk tegen je doet. Wat een rare mensen zeg, bah.
Net nu je zo'n kut tijd achter de rug hebt flikken ze je dit. In plaats van dat ze je gewoon met rust laten gaan ze ineens mierenneuken over dit soort dingen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huisbaas verbiedt kat Empty Re: Huisbaas verbiedt kat

Bericht  Rovine ma 23 apr 2012 - 7:46

Krijg net een mailtje van hem dat hij erbuiten wil blijven, daar ben ik blij om. Van hem ben ik voorlopig nog niet af, dus ruzie over iets wat ik met een ander uit zou moeten vechten kunnen we totaal niet gebruiken verder. Via hem heb ik ook vernomen dat ze dit weekend langs wil komen. Weet niet zo goed wat ik daarmee aanmoet omdat ik de reden niet weet. Sowieso zal ze daar toch ook even rechtstreeks contact met mij mee op moeten nemen, ze kan niet alles via mijn ex door lopen spelen.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huisbaas verbiedt kat Empty Re: Huisbaas verbiedt kat

Bericht  Gast ma 23 apr 2012 - 8:26

Je hoeft haar geen toegang te verschaffen he, als je dat niet wil....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huisbaas verbiedt kat Empty Re: Huisbaas verbiedt kat

Bericht  Rovine ma 23 apr 2012 - 8:39

Weet ik. Was ik ook zeker niet van plan als ze onverwachts voor de deur stond. Huisbaas verbiedt kat 561177

Net even met ex gesproken en die is volgens mij ook niet van plan om alles te herstellen, aangezien een deel ook uit nalatigheid van haar kant komt. Zo is die vloerbedekking gaan rafelen omdat het niet afgewerkt is met drempels. Nergens liggen die en ik zit dus echt met kieren in de vloer bij de deurposten. Contractueel staat wel vastgelegd dat die er zouden komen, maar na 2 jaar en 2 maanden heb ik nog geen drempel gezien.
Mijn ex vond het trouwens dikke onzin om die gordijndraadjes terug te hangen omdat ze gewoon echt niet stevig zijn, dus ik heb hem een vergoeding aangeboden zodat hij tzt wat anders op kan hangen wat wel blijft zitten.

Ik vind het wel irritant dat ik nu niks meer van haar hoor en mijn ex weer als loopjongen gebruikt om dingen door te geven. Zo raakt hij toch betrokken in gedoe waar hij niks mee te maken heeft, wat onze onderlinge relatie ook weer kan schaden.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huisbaas verbiedt kat Empty Re: Huisbaas verbiedt kat

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum