Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bezuinigen op boodschappen (deel 2?)

+40
Lynn_
Aagje!
Manderijn
Shisha
xxjojootjexx
strawberry
Slakje
SarahKey
mauwmauw
ellibre
Tania
Paper Crown
dr_oupy
PapillonRose
rianne287
Parel
*Lookie*
CCC
Rush
Fortissimo
Ooh La La!
Star007
Sushi
studiebol
Laurientje
Snoes
Blond
minoessepoes
Twellie
Saga
Pommes
Nyx
Arwyn
Reeza
Lejow
mii_joyce
Coco
Caroow
Burgemeester Nicky
Aimee
44 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Bezuinigen op boodschappen (deel 2?) - Pagina 4 Empty Re: Bezuinigen op boodschappen (deel 2?)

Bericht  studiebol do 25 apr 2013 - 21:37

Gisteren toch weer heel bewust in de supermarkt gelopen, had bedacht dat ik tortelinin wilde eten, maar ik ga geen 2,61 voor zo'n zakje betalen dus toch voor gewone pasta gekozen. Vond me zelf echt goed bezig Bezuinigen op boodschappen (deel 2?) - Pagina 4 561177

Ik was trouwens van de week ook even naar de Lidl geweest in basis dingen vind ik ze niet echt goedkoper. Het nadeel voor mij bij de AH is dat ik veel lekkere dingen zie liggen maar deze week heb ik alles keurig laten liggen en alleen de dingen van mijn lijstje gehaald.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bezuinigen op boodschappen (deel 2?) - Pagina 4 Empty Re: Bezuinigen op boodschappen (deel 2?)

Bericht  Rush do 25 apr 2013 - 21:41

Aimee schreef:
Zus schreef:Precies wat ik bedoel DrO... Tussen veel regels door lees je alleen zo vaak dat men wel goedkoper uit wil zijn maar niks wil veranderen... Ach ja; ik hoef niet te bezuinigen.

Ik vind dat veel van jouw berichten zo'n nare 'bijsmaak' hebben. Jammer is dat...

Ik wil heel graag bezuinigen, maar dat betekend voor mij niet dat ik of mijn man op een houtje moeten gaan bijten. Wij eten bijvoorbeeld vaak vrij luxe, bijvoorbeeld meergranen wraps met sla, kip, veel groente, saus. Dit kost bij elkaar best wel wat (zo'n 10 euro bij elkaar ofzo), ik zou graag willen weten of iemand daar een goedkoper alternatief voor heeft (wraps en kip ergens in de aanbieding, groente goedkoper bij de turk, ik noem maar wat)
Action of Xenos heeft ook vaak wel wraps, zeker goedkoper dan in de gewone supermarkt.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bezuinigen op boodschappen (deel 2?) - Pagina 4 Empty Re: Bezuinigen op boodschappen (deel 2?)

Bericht  minoessepoes do 25 apr 2013 - 21:58

Rush schreef:
Aimee schreef:
Zus schreef:Precies wat ik bedoel DrO... Tussen veel regels door lees je alleen zo vaak dat men wel goedkoper uit wil zijn maar niks wil veranderen... Ach ja; ik hoef niet te bezuinigen.

Ik vind dat veel van jouw berichten zo'n nare 'bijsmaak' hebben. Jammer is dat...

Ik wil heel graag bezuinigen, maar dat betekend voor mij niet dat ik of mijn man op een houtje moeten gaan bijten. Wij eten bijvoorbeeld vaak vrij luxe, bijvoorbeeld meergranen wraps met sla, kip, veel groente, saus. Dit kost bij elkaar best wel wat (zo'n 10 euro bij elkaar ofzo), ik zou graag willen weten of iemand daar een goedkoper alternatief voor heeft (wraps en kip ergens in de aanbieding, groente goedkoper bij de turk, ik noem maar wat)
Action of Xenos heeft ook vaak wel wraps, zeker goedkoper dan in de gewone supermarkt.

Je kan ook vrij makkelijk zelf wraps zelf maken, gewoon van bloem, water en wat olijfolie, maar het is wel wat werk. Soms maak ik een stapel en vries ik een deel in. Recept kan je zo vinden in google.

Bij de AH hebben ze de wraps vaak in de aanbieding, twee pakjes voor de prijs van 1 bijvoorbeeld, dan neem ik ze mee, ook al staan ze niet op ons lijstje voor de week. Wij eten met zijn tweeen geen heel pak wraps op, wat over is vries ik in, dan blijven ze lekker, anders kan je er na 1 dag al iemand dood mee slaan.

Zelf maak ik meestal wraps als ik nog een restje sla heb liggen, verder doe ik er vaak een blikje mais doorheen (dat kost ook vrij weinig). Paprika en avocado voor guacamole haal ik op de markt of bij de Turkse groentenboer.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bezuinigen op boodschappen (deel 2?) - Pagina 4 Empty Re: Bezuinigen op boodschappen (deel 2?)

Bericht  Coco do 25 apr 2013 - 22:45

Aimee schreef:

Ik vind dat veel van jouw berichten zo'n nare 'bijsmaak' hebben. Jammer is dat...

Ik wil heel graag bezuinigen, maar dat betekend voor mij niet dat ik of mijn man op een houtje moeten gaan bijten. Wij eten bijvoorbeeld vaak vrij luxe, bijvoorbeeld meergranen wraps met sla, kip, veel groente, saus. Dit kost bij elkaar best wel wat (zo'n 10 euro bij elkaar ofzo), ik zou graag willen weten of iemand daar een goedkoper alternatief voor heeft (wraps en kip ergens in de aanbieding, groente goedkoper bij de turk, ik noem maar wat)
`
Wraps zijn nu bij Deen in de aanbieding. 2de halve prijs van casa fiesta. Ik heb daar de volkoren wraps vaak van. Deen heeft sowieso vaak best goede aanbiedingen. Kom je daar weleens? Krijgen jullie daar eigenlijk wel de folder van? Wij niet van Dirk namelijk.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bezuinigen op boodschappen (deel 2?) - Pagina 4 Empty Re: Bezuinigen op boodschappen (deel 2?)

Bericht  Tania do 25 apr 2013 - 22:47

Coco schreef:
Aimee schreef:

Ik vind dat veel van jouw berichten zo'n nare 'bijsmaak' hebben. Jammer is dat...

Ik wil heel graag bezuinigen, maar dat betekend voor mij niet dat ik of mijn man op een houtje moeten gaan bijten. Wij eten bijvoorbeeld vaak vrij luxe, bijvoorbeeld meergranen wraps met sla, kip, veel groente, saus. Dit kost bij elkaar best wel wat (zo'n 10 euro bij elkaar ofzo), ik zou graag willen weten of iemand daar een goedkoper alternatief voor heeft (wraps en kip ergens in de aanbieding, groente goedkoper bij de turk, ik noem maar wat)
`
Wraps zijn nu bij Deen in de aanbieding. 2de halve prijs van casa fiesta. Ik heb daar de volkoren wraps vaak van. Deen heeft sowieso vaak best goede aanbiedingen. Kom je daar weleens? Krijgen jullie daar eigenlijk wel de folder van? Wij niet van Dirk namelijk.

Wij wel van de Dirk Laughing

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bezuinigen op boodschappen (deel 2?) - Pagina 4 Empty Re: Bezuinigen op boodschappen (deel 2?)

Bericht  Coco do 25 apr 2013 - 22:48

studiebol schreef:Gisteren toch weer heel bewust in de supermarkt gelopen, had bedacht dat ik tortelinin wilde eten, maar ik ga geen 2,61 voor zo'n zakje betalen dus toch voor gewone pasta gekozen. Vond me zelf echt goed bezig Bezuinigen op boodschappen (deel 2?) - Pagina 4 561177
Tortelinni koop ik meestal bij Xenos, volgens mij is een zakje daar 1,19 maar weet ik niet zeker. In ieder geval ergens tussen de 1,00 en 1,50.
Ik vind lidl ook niet echt goedkoper dan de ah. Wellicht wel met groente en fruit, dat heb ik er eigenlijk nog nooit gekocht. Misschien eens doen.


Laatst aangepast door Coco op do 25 apr 2013 - 22:50; in totaal 1 keer bewerkt
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bezuinigen op boodschappen (deel 2?) - Pagina 4 Empty Re: Bezuinigen op boodschappen (deel 2?)

Bericht  Coco do 25 apr 2013 - 22:49

Tania schreef:

Wij wel van de Dirk Laughing
Nah, das ook stom!
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bezuinigen op boodschappen (deel 2?) - Pagina 4 Empty Re: Bezuinigen op boodschappen (deel 2?)

Bericht  *Lookie* do 25 apr 2013 - 23:48

Vandaag voor een week boodschappen gedaan en was 59 euro kwijt :cheering: Vind het wel een goede prestatie van mezelf. Ik heb diepvriesspinazie gekocht, en winterwortels, en rode bietjes (van die vacuumverpakte), ik ga soep maken met afbakstokboord van 39 cent (soep van bouillonblokje en soepgroente, dat had ik beide nog), pannekoeken, wraps en 1 dag eten we niet thuis ivm een bruiloft. Verder nog brood en wat goedkoop broodbeleg, en voorverpakte kaas, pindakaas. Toetjes, fruit, wc-papier, pap voor zoontje, koekjes en chips, billendoekjes, allesreiniger, broodjes, browniemix met chocoladereep voor erover.. Oja, en bij de Jumbo krijg je t/m morgen bij aankoop van 1 vleesproduct naar keuze een pakje vegetarisch gratis erbij (vegetarische gehaktballen of geruld gehakt). Dus dat is ook weer meegenomen. En voor mijn gevoel heb ik echt niet heel low-budget boodschappen gedaan, ik bedoel: browniemix, broodjes en chips zijn toch wat meer extraatjes, toch?
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bezuinigen op boodschappen (deel 2?) - Pagina 4 Empty Re: Bezuinigen op boodschappen (deel 2?)

Bericht  ellibre vr 26 apr 2013 - 0:23

Coco schreef:
studiebol schreef:Gisteren toch weer heel bewust in de supermarkt gelopen, had bedacht dat ik tortelinin wilde eten, maar ik ga geen 2,61 voor zo'n zakje betalen dus toch voor gewone pasta gekozen. Vond me zelf echt goed bezig Bezuinigen op boodschappen (deel 2?) - Pagina 4 561177
Tortelinni koop ik meestal bij Xenos, volgens mij is een zakje daar 1,19 maar weet ik niet zeker. In ieder geval ergens tussen de 1,00 en 1,50.
Ik vind lidl ook niet echt goedkoper dan de ah. Wellicht wel met groente en fruit, dat heb ik er eigenlijk nog nooit gekocht. Misschien eens doen.

Ik vind het verschil tussen de Lidl en de AH juist echt enorm qua prijzen. Misschien valt het mee als je de Euroshopper producten met Lidl gaat vergelijken, maar het verschil tussen A-merken + ook wel het huismerk vs. Lidl is echt heel groot.
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bezuinigen op boodschappen (deel 2?) - Pagina 4 Empty Re: Bezuinigen op boodschappen (deel 2?)

Bericht  Blond vr 26 apr 2013 - 0:33

Aimee schreef:

Ik wil heel graag bezuinigen, maar dat betekend voor mij niet dat ik of mijn man op een houtje moeten gaan bijten. Wij eten bijvoorbeeld vaak vrij luxe, bijvoorbeeld meergranen wraps met sla, kip, veel groente, saus. Dit kost bij elkaar best wel wat (zo'n 10 euro bij elkaar ofzo), ik zou graag willen weten of iemand daar een goedkoper alternatief voor heeft (wraps en kip ergens in de aanbieding, groente goedkoper bij de turk, ik noem maar wat)

- Koop dingen als kip, gehakt, en ander vlees/vis groot in en vries ze per portie in (per 1, 2 of 3)
- Stel je weekmenu qua eten samen aan de hand van de aanbiedingen (is het Mexicaanse eten in de aanbieding, dan eet je Mexicaans. Bijvoorbeeld). Doe dat ook met snacks. Zijn de roze koeken in de aanbieding, dan eet je die week roze koeken.
- Zijn dingen die je regelmatig eet Ă©n lang houdbaar zijn in de aanbieding, sla dan groot in en koop het pas weer als het echt (bijna) op is en sla dan weer in als het in de aanbieding is. Bijvoorbeeld blikgroenten, diepvriesgroenten, rijst, pasta, etc.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bezuinigen op boodschappen (deel 2?) - Pagina 4 Empty Re: Bezuinigen op boodschappen (deel 2?)

Bericht  Blond vr 26 apr 2013 - 0:34

ellibre schreef:
Coco schreef:
studiebol schreef:Gisteren toch weer heel bewust in de supermarkt gelopen, had bedacht dat ik tortelinin wilde eten, maar ik ga geen 2,61 voor zo'n zakje betalen dus toch voor gewone pasta gekozen. Vond me zelf echt goed bezig Bezuinigen op boodschappen (deel 2?) - Pagina 4 561177
Tortelinni koop ik meestal bij Xenos, volgens mij is een zakje daar 1,19 maar weet ik niet zeker. In ieder geval ergens tussen de 1,00 en 1,50.
Ik vind lidl ook niet echt goedkoper dan de ah. Wellicht wel met groente en fruit, dat heb ik er eigenlijk nog nooit gekocht. Misschien eens doen.

Ik vind het verschil tussen de Lidl en de AH juist echt enorm qua prijzen. Misschien valt het mee als je de Euroshopper producten met Lidl gaat vergelijken, maar het verschil tussen A-merken + ook wel het huismerk vs. Lidl is echt heel groot.

Ja ik vind het prijsverschil tussen de AH en de Lidl ook best wel groot. En inderdaad, zeker de groenten en fruit scheelt echt veel.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bezuinigen op boodschappen (deel 2?) - Pagina 4 Empty Re: Bezuinigen op boodschappen (deel 2?)

Bericht  mauwmauw vr 26 apr 2013 - 1:50

Binnenkort kom ik hier actief mee schrijven,ga dan weer op mezelf wonen met mijn zoon.Wat ik me nu afvroeg wat is nu ongeveer een redelijk weekbudget voor 1 volwassen en een kind van 2,5? Nou ben ik niet echt van het over top luxe eten hoor.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bezuinigen op boodschappen (deel 2?) - Pagina 4 Empty Re: Bezuinigen op boodschappen (deel 2?)

Bericht  minoessepoes vr 26 apr 2013 - 1:59

studiebol schreef:Gisteren toch weer heel bewust in de supermarkt gelopen, had bedacht dat ik tortelinin wilde eten, maar ik ga geen 2,61 voor zo'n zakje betalen dus toch voor gewone pasta gekozen. Vond me zelf echt goed bezig Bezuinigen op boodschappen (deel 2?) - Pagina 4 561177


Ik neem zelf altijd tortellini met kaasvulling en dan kook ik dus vegetarisch, ik voeg dan geen vlees meer toe. Als ik het zo bekijk vind ik tortellini helemaal niet zo duur want voor die 2.61 heb ik dus pasta en vlees/ vleesvervanger in 1.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bezuinigen op boodschappen (deel 2?) - Pagina 4 Empty Re: Bezuinigen op boodschappen (deel 2?)

Bericht  studiebol vr 26 apr 2013 - 2:29

minoessepoes schreef:
studiebol schreef:Gisteren toch weer heel bewust in de supermarkt gelopen, had bedacht dat ik tortelinin wilde eten, maar ik ga geen 2,61 voor zo'n zakje betalen dus toch voor gewone pasta gekozen. Vond me zelf echt goed bezig Bezuinigen op boodschappen (deel 2?) - Pagina 4 561177


Ik neem zelf altijd tortellini met kaasvulling en dan kook ik dus vegetarisch, ik voeg dan geen vlees meer toe. Als ik het zo bekijk vind ik tortellini helemaal niet zo duur want voor die 2.61 heb ik dus pasta en vlees/ vleesvervanger in 1.

als je het zo bekijkt heb je idd gelijk. Had ik niet zo bedacht toen ik in de winkel stond.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bezuinigen op boodschappen (deel 2?) - Pagina 4 Empty Re: Bezuinigen op boodschappen (deel 2?)

Bericht  PapillonRose vr 26 apr 2013 - 7:17

mauwmauw schreef:Binnenkort kom ik hier actief mee schrijven,ga dan weer op mezelf wonen met mijn zoon.Wat ik me nu afvroeg wat is nu ongeveer een redelijk weekbudget voor 1 volwassen en een kind van 2,5? Nou ben ik niet echt van het over top luxe eten hoor.
Ik hou 50 euro per week aan, en dat gaat al heel lang goed.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Bezuinigen op boodschappen (deel 2?) - Pagina 4 Empty Re: Bezuinigen op boodschappen (deel 2?)

Bericht  mauwmauw vr 26 apr 2013 - 9:58

PapillonRose schreef:
mauwmauw schreef:Binnenkort kom ik hier actief mee schrijven,ga dan weer op mezelf wonen met mijn zoon.Wat ik me nu afvroeg wat is nu ongeveer een redelijk weekbudget voor 1 volwassen en een kind van 2,5? Nou ben ik niet echt van het over top luxe eten hoor.
Ik hou 50 euro per week aan, en dat gaat al heel lang goed.
Dat is dan voor alles inclusief luiers? Of echt alleen eten en drinken zeg maar.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bezuinigen op boodschappen (deel 2?) - Pagina 4 Empty Re: Bezuinigen op boodschappen (deel 2?)

Bericht  PapillonRose vr 26 apr 2013 - 10:03

mauwmauw schreef:
PapillonRose schreef:
mauwmauw schreef:Binnenkort kom ik hier actief mee schrijven,ga dan weer op mezelf wonen met mijn zoon.Wat ik me nu afvroeg wat is nu ongeveer een redelijk weekbudget voor 1 volwassen en een kind van 2,5? Nou ben ik niet echt van het over top luxe eten hoor.
Ik hou 50 euro per week aan, en dat gaat al heel lang goed.
Dat is dan voor alles inclusief luiers? Of echt alleen eten en drinken zeg maar.
Alleen eten en drinken. Luiers koop ik vaak in 1x een grote hoeveelheid als er ergens een aanbieding is, en dat doe ik dan apart van het boodschappengeld.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Bezuinigen op boodschappen (deel 2?) - Pagina 4 Empty Re: Bezuinigen op boodschappen (deel 2?)

Bericht  mauwmauw vr 26 apr 2013 - 10:12

Oke aha dan moet 50 euro wel haalbaar zijn.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bezuinigen op boodschappen (deel 2?) - Pagina 4 Empty Re: Bezuinigen op boodschappen (deel 2?)

Bericht  SarahKey za 27 apr 2013 - 7:53

50 euro moet zeker haal baar zijn. Dit is mijn budget voor 2 volwassenen, 1 kind wat goed eet en 1 hond.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Bezuinigen op boodschappen (deel 2?) - Pagina 4 Empty Re: Bezuinigen op boodschappen (deel 2?)

Bericht  Slakje vr 3 mei 2013 - 1:23

Oh gut. Terwijl we vorig jaar nog met 40 euro toekwamen voor onze weekboodschappen voor 2 personen + baby, hebben we vandaag 168 euro uitgegeven voor deze week!

Ik heb gemerkt dat we veel merkproducten kopen de laatste tijd. Hmmm... Ik heb geen zin om al dat lekkers te laten...
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Bezuinigen op boodschappen (deel 2?) - Pagina 4 Empty Re: Bezuinigen op boodschappen (deel 2?)

Bericht  strawberry vr 3 mei 2013 - 3:56

Haha slakje dat is echt een heel verschil!
Hier net een gedeelte van de weekboodschappen binnen en tot nu toe ben ik 19,35- kwijt
Ik verwacht voor de rest van de week nog 30 euro uit te geven. Dat is ruim binnen mijn budget van 75 euro per week exclusief luiers.
Bij de liddl was ik vandaag 15,35- kwijt en bij de jumbo 4,-

Ons weekmenu is tot nu toe:
Aardappelpurree, vissticks en worteltjes
Pannekoeken
Bloemkool, aardappels en slavink
Brocolli, aardappels en braadworst
Sla, gebakken aardappels en kalfsoesters
Sperzieboontjes, aardappels en kipschnitzel

Best gezond toch?

Ik heb nog voor 1 dag eten nodig. Ik denk dat ik dan iets van nasi of macaroni maak, daar kunnen we 2 dagen van eten maar dan vries ik 1 gedeelte in.
Verder heb ik nog billendoekjes nodig, frisdrank, worteltjes, sla, komkommer,fruit en wat koekjes.. oh ja en de spek voor de pannekoeken. Maar dat ga ik wel redden voor 30 euro.
Ik ben vanaf vandaag begonnen met bijhouden. Waarschijnlijk is het over een paar weken weer helemaal verslonst maar voor nu vind ik het leuk Bezuinigen op boodschappen (deel 2?) - Pagina 4 281626781
strawberry
strawberry
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bezuinigen op boodschappen (deel 2?) - Pagina 4 Empty Re: Bezuinigen op boodschappen (deel 2?)

Bericht  xxjojootjexx vr 3 mei 2013 - 5:22

Strawberry, ontbijten en lunchen jullie niet? De boodschappen daarvoor zie ik namelijk niet terug in je opsomming..

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bezuinigen op boodschappen (deel 2?) - Pagina 4 Empty Re: Bezuinigen op boodschappen (deel 2?)

Bericht  Lejow vr 3 mei 2013 - 5:34

Strawberry, wij halen de billendoekjes bij de action, 2 pakken van 100 doekjes voor 2 euro.
Vind ze echt ideaal, ze ruiken lekker, zijn niet te nat/droog en ook gewoon betaalbaar.

De luiers waren op, dus heb een keer luiers van 'Toujours' bij de Lidl meegenomen, ben benieuwd.
Verder deden we altijd boodschappen bij Lidl en rest bij c1000, dat is de laatste tijd verwaterd en haalden we alleen nog bij de c1000.
Nu willen we de Lidl toch weer in gaan voeren, het scheelt vooral in groente, fruit en vlees behoorlijk!

Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Bezuinigen op boodschappen (deel 2?) - Pagina 4 Empty Re: Bezuinigen op boodschappen (deel 2?)

Bericht  mauwmauw vr 3 mei 2013 - 6:17

lejow,ik vind de luiers van de liddl wel oke.Nu plast V ontzettend veel,en is hij er wel eens door heen gelekt.Maar overall vind ik ze goed.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bezuinigen op boodschappen (deel 2?) - Pagina 4 Empty Re: Bezuinigen op boodschappen (deel 2?)

Bericht  Lejow vr 3 mei 2013 - 9:29

mauwmauw schreef:lejow,ik vind de luiers van de liddl wel oke.Nu plast V ontzettend veel,en is hij er wel eens door heen gelekt.Maar overall vind ik ze goed.

Dat heb je met alle luiers denk ik wel.
Heeft ze met kruidvat ook wel eens.
Ze waren nog best wat goedkoper dan de Kruidvat, dus we zullen zien Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Bezuinigen op boodschappen (deel 2?) - Pagina 4 Empty Re: Bezuinigen op boodschappen (deel 2?)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum