Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bezuinigen op boodschappen (deel 2?)

+40
Lynn_
Aagje!
Manderijn
Shisha
xxjojootjexx
strawberry
Slakje
SarahKey
mauwmauw
ellibre
Tania
Paper Crown
dr_oupy
PapillonRose
rianne287
Parel
*Lookie*
CCC
Rush
Fortissimo
Ooh La La!
Star007
Sushi
studiebol
Laurientje
Snoes
Blond
minoessepoes
Twellie
Saga
Pommes
Nyx
Arwyn
Reeza
Lejow
mii_joyce
Coco
Caroow
Burgemeester Nicky
Aimee
44 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

Bezuinigen op boodschappen (deel 2?) - Pagina 5 Empty Re: Bezuinigen op boodschappen (deel 2?)

Bericht  strawberry vr 3 mei 2013 - 11:41

Jojootje, haha nee wij ontbijten en lunchen niet ;-)
Haha nee hoor ik heb nog 2 broden in de vriezer, 2 pakken afbakbroodjes (die zaten bij die 15€ die ik vandaag bij de lidl heb uitgegeven en eten we altijd in t weekend) nog crackers en beschuiten. Mijn vriend ontbijt en luncht op z'n werk, daar word iedere dag vanuit de ah vers bezorgd. Ik ontbijt s'ochtends altijd afwisselend met brood, crackers of beschuit en eet dan altijd zoet beleg. Mas eet sochtends ook vaak 1 boterham met appelstroop/jam/smeerkaas of leverpastei en dat heb ik allemaal nog op voorraad, net als een blok kaas. Alleen nog wat vleeswaren voor op brood wat ik nog heb zal maandag wel op zijn.

Verder had ik bij de Lidl nog yoghurt, vla, danoontjes, 3 pakken melk, kipsate salade en de nep roosvicee voor Mas.

Lejow bedankt voor de tip, maandag daar maar even langs. Die van de hema vind ik ook fijn.
strawberry
strawberry
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bezuinigen op boodschappen (deel 2?) - Pagina 5 Empty Re: Bezuinigen op boodschappen (deel 2?)

Bericht  Parel vr 3 mei 2013 - 19:34

Ik heb ook de doekjes van de Hema, maar vind die van de kruidvat helemaal fijn.
Als je naar de action gaat, doe dan die van Zwijndrecht, die is net over de brug maar groot en heerlijk overzichtelijk.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bezuinigen op boodschappen (deel 2?) - Pagina 5 Empty Re: Bezuinigen op boodschappen (deel 2?)

Bericht  Laurientje vr 3 mei 2013 - 20:05

Vorige week hebben we het gered met 85 euro!! (geen luiers en doekjes dan)

En gisteren boodschappen gedaan voor 65 euro! Moet straks nog wel om brood en de luiers zijn ook bijna op maar dan moet ik nog wel onder de 100 uitkomen deze week!

Edit net brood en wat harde broodjes gehaald afgerond 12 euro dat maakt de teller voor deze week op 77 euro maar nu zag ik dat de aardappels ook bijna op zijn, dus dat word nog naar de boer deze week...



Laatst aangepast door Laurientje op vr 3 mei 2013 - 20:46; in totaal 1 keer bewerkt
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Bezuinigen op boodschappen (deel 2?) - Pagina 5 Empty Re: Bezuinigen op boodschappen (deel 2?)

Bericht  PapillonRose vr 3 mei 2013 - 20:22

Hier ook een groot fan van de action billendoekjes! En de snoetenpoetsers haal ik ook altijd daar. Verder koop ik daar meestal ook mijn wasmiddel en schoonmaakartikelen. Scheelt best nog een hoop!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Bezuinigen op boodschappen (deel 2?) - Pagina 5 Empty Re: Bezuinigen op boodschappen (deel 2?)

Bericht  mauwmauw vr 3 mei 2013 - 21:22

Net 2pakken luiers gehaald bij de etos voor maar 5, 50.erg fijn die spaaracties.scheelt een hoop.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bezuinigen op boodschappen (deel 2?) - Pagina 5 Empty Re: Bezuinigen op boodschappen (deel 2?)

Bericht  Shisha vr 3 mei 2013 - 22:00

Ik had laatst ook al zo'n fijne actie van de etos. 6 pakken billendoekjes voor 10,- euro en kreeg er dan een gratis pak luiers bij.
Met de boodschappen gaat het de laatste tijd ook erg goed. We zijn gemiddeld tussen de 150,- en de 200,- euro kwijt per maand voor 2 personen en 2 katten.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Bezuinigen op boodschappen (deel 2?) - Pagina 5 Empty Re: Bezuinigen op boodschappen (deel 2?)

Bericht  Nyx za 4 mei 2013 - 8:53

Ik heb afgelopen woensdag boodschappen gedaan bij de Lidl. Het eens omgedraaid, eerst naar de Lidl en dan eens kijken wat ik nog mis en dat halen bij de AH, Jumbo of C1000. Waarom nu opeens wel? Nou, omdat ik voor meerdere personen moest koken en dit leek mij toch het handigste.

De Jumbo spreekt in hun reclames altijd over het 'Jumbo-gevoel', vooral bij het afrekenen en dat heb ik bij het afrekenen daar nog nooit gehad. Ik verbaas me er altijd over hoe weinig ik heb en hoeveel ik moet betalen. Maar nu is dat ook niet heel verwonderlijk, omdat ze slechts vijf cent onder de prijs van een AH of C1000 zitten. De Lidl daarentegen heeft alleen maar eigen merk artikelen en zijn goedkoop. Het gevaar daarin is altijd dat ik teveel meeneem. Maar daar zou het boodschappenlijstje mij bij helpen.

Ik had echt een grote boodschappentas (zo eentje die je kunt hergebruiken) vol en kreeg hem met moeite in de auto en naar boven. Schade €36.50 en toen kreeg ik toch pas echt het Jumbo-gevoel, alleen dan bij de Lidl. Zou het allemaal kunnen overtikken, maar dat is me eigenlijk even teveel moeite. Laat ik gewoon zeggen dat ik voor een hele week avondeten met vlees heb. En dat had ik bij een Jumbo/ah/c1000 niet gered.

Dat klopt ook, want daarna ging ik even naar de AH voor een 4-pack Cola Light, Koffie (DE, anders lust ik helaas niet), Koffiefilters, groene en zwarte olijven (edit; Melk en twee keer Honig mix voor Lasagne) en was 14,36 euro kwijt. Nu zijn dit wel luxe artikelen, maar toch.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Bezuinigen op boodschappen (deel 2?) - Pagina 5 Empty Re: Bezuinigen op boodschappen (deel 2?)

Bericht  Manderijn za 4 mei 2013 - 8:55

Oh Jumbo! Vreselijk. Ik dacht ik ga weer eens boodschappen doen bij de Jumbo, maar niet fijn voor de beurs. Amper een tas vol boodschappen en 50 euro afgetikt. Daar haal ik bij de appie minimaal anderhalve tas vol van.

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Bezuinigen op boodschappen (deel 2?) - Pagina 5 Empty Re: Bezuinigen op boodschappen (deel 2?)

Bericht  Nyx za 4 mei 2013 - 8:58

Manderijn schreef:Oh Jumbo! Vreselijk. Ik dacht ik ga weer eens boodschappen doen bij de Jumbo, maar niet fijn voor de beurs. Amper een tas vol boodschappen en 50 euro afgetikt. Daar haal ik bij de appie minimaal anderhalve tas vol van.

Daar heb je inderdaad ook weer gelijk aan. Want ik haal bij de AH altijd hele fijne euroshopper producten en die vind ik niet bij de Jumbo. Jumbo vertrouwd weer op haar eigen dure merk. Ik moest toevallig A-merken hebben en daar is AH 5 cent per product duurder dan de Jumbo. Maar Jumbo heeft weer niet de AH Olijven voor gerechten en dan kan mij die 5 cent per product even niet zoveel schelen.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Bezuinigen op boodschappen (deel 2?) - Pagina 5 Empty Re: Bezuinigen op boodschappen (deel 2?)

Bericht  Manderijn za 4 mei 2013 - 9:02

Ik gebruik inderdaad veel van het euroshopper merk. Jumbo bied niet deze goedkope producten. Maar het brood van de Jumbo is dan wel weer lekkerder dan de appie. Ik heb de winkels alleen niet allemaal bij elkaar, en bij elke winkelt wat halen loont dan ook niet.

Oh en de groente/fruit afdeling van de appie is echt groter dan de Jumbo hier.

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Bezuinigen op boodschappen (deel 2?) - Pagina 5 Empty Re: Bezuinigen op boodschappen (deel 2?)

Bericht  Nyx za 4 mei 2013 - 9:07

Nee, dat doe ik ook niet. Want vijf cent aan benzine, als het ergens goedkoper is twee km verderop, sputtert ook zo wel uit de tank.

Ik vond het gewoon fijn boodschappen doen woensdag. En ik wil er wel een gewoonte van maken. Al moet ik dan wel even weten of ik alleen eet of meerdere personen. Want Lidl loont toch echt het beste als je met meerdere personen eet en drinkt. Het is wel bedoeld voor de massa, daar waar ik bij AH (waar ik tegenwoordig echt liever kom, dan Jumbo) gewoon puur op mezelf kan kopen.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Bezuinigen op boodschappen (deel 2?) - Pagina 5 Empty Re: Bezuinigen op boodschappen (deel 2?)

Bericht  Aagje! vr 30 aug 2013 - 1:11

Ik haal dit topic nog even omhoog smile aangezien ik wel benieuwd ben naar jullie bezuinigen tot nu toe smile...
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bezuinigen op boodschappen (deel 2?) - Pagina 5 Empty Re: Bezuinigen op boodschappen (deel 2?)

Bericht  Aimee vr 30 aug 2013 - 1:12

Hahahaha ik zeg maar even niets
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bezuinigen op boodschappen (deel 2?) - Pagina 5 Empty Re: Bezuinigen op boodschappen (deel 2?)

Bericht  Fortissimo vr 30 aug 2013 - 1:19

Nu wij een grote vriezer hebben, scheelt het wel een hele hoop. Koop meestal vlees in de aanbieding (bij Lidl of Appie) en verdeel dat. Zo hoef ik haast een maand geen vlees te kopen. Wat ook voordelig is; Boodschappen doen nu bij c1000 en de Appie. De euroweken en hamsterweken zijn ideaal om een flinke voorraad aan te leggen van het een en ander. Voor een hele week boodschappen (nadat we terugkwamen van vakantie, dus alles was op) was ik 40 euro kwijt. Ik had twee grote boodschappentassen vol en nog een doos. Hier kunnen we sowieso deze hele week van eten (met verse groenten etc).
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bezuinigen op boodschappen (deel 2?) - Pagina 5 Empty Re: Bezuinigen op boodschappen (deel 2?)

Bericht  Rush vr 30 aug 2013 - 1:23

Ik ben gestopt met bezuinigen.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bezuinigen op boodschappen (deel 2?) - Pagina 5 Empty Re: Bezuinigen op boodschappen (deel 2?)

Bericht  Lynn_ vr 30 aug 2013 - 3:52

Ik pin iedere week 70 euro en dat gaat prima!
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bezuinigen op boodschappen (deel 2?) - Pagina 5 Empty Re: Bezuinigen op boodschappen (deel 2?)

Bericht  Atelier Madame vr 30 aug 2013 - 3:53

Hamsterennnnn:cheering: 
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bezuinigen op boodschappen (deel 2?) - Pagina 5 Empty Re: Bezuinigen op boodschappen (deel 2?)

Bericht  Gast vr 30 aug 2013 - 4:43

Rush schreef:Ik ben gestopt met bezuinigen.
Haha ik zag dit topic en wil er eens mee beginnen. Dat ga ik maandag dan maar gelijk doen. Nu maak ik er een potje van en echt gezond eten doe ik ook niet meer. Ik wil dat sowieso doordeweeks gewoon weer gaan doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bezuinigen op boodschappen (deel 2?) - Pagina 5 Empty Re: Bezuinigen op boodschappen (deel 2?)

Bericht  Rush vr 30 aug 2013 - 4:47

Ik heb me een tijd lang gehouden aan 50euro per week, maar op een gegeven moment werd het een beetje een obsessie voor me. Nu koop ik wat ik wil, maar wel gezonder en lekker veel fruit.

Ik let er trouwens wel op dat ik niet bijv. teveel zuivel in 1x koop zodat ik in the end weer een pak weg kan mieteren.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bezuinigen op boodschappen (deel 2?) - Pagina 5 Empty Re: Bezuinigen op boodschappen (deel 2?)

Bericht  Dolphinne vr 30 aug 2013 - 23:00

Wij moeten momenteel wel flink bezuinigen op de boodschappen. Ik heb in de zomer veel minder gewerkt en dus ook veel minder loon. Maar daarentegen zijn we verhuist naar een groter huis met dus ook hogere lasten.
Ik let dus heel erg op wat ik uitgeef en of we iets echt nodig hebben. Voor lekkers, kleding of andere extra's is er nu gewoon geen geld.
En dan nog wordt het aan het einde van de maand erg krap helaas...

We doen nu ook de meeste boodschappen bij de lidl en aldi. Al ben ik deze week naar de AH geweest, maar dan vooral de Bonusartikelen die we ook direct nodig hadden (6kg aardappels, daar kunnen we een paar weken mee doen bijv.).
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bezuinigen op boodschappen (deel 2?) - Pagina 5 Empty Re: Bezuinigen op boodschappen (deel 2?)

Bericht  Roos' zo 1 sep 2013 - 3:29

Ik baal echt, de Aldi is weg bij ons in de stad. Doe nu bijna alle boodschappen bij de AH maar is echt veel duurder! Per maand ben ik tussen de 100 en 120 euro kwijt voor mij alleen, dan koop ik groente en fruit op de markt(scheelt bijna 2x zoveel als bij de AH!) en dan alle overige dingen bij de Lidl/Aldi. Bij de AH kwam ik alleen voor bonusaanbiedingen.
Nu zijn die wereldgerechten in de aanbieding, heb daar aantal pakken van gekocht, ik kan daar meestal wel 3 a 4x van eten. Niks weggoooien scheelt ook veel

Roos'
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 111
Punten : 109
Registratiedatum : 20-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Bezuinigen op boodschappen (deel 2?) - Pagina 5 Empty Re: Bezuinigen op boodschappen (deel 2?)

Bericht  BurgemeesterJulia zo 1 sep 2013 - 3:51

Dit forum is nu tijdelijk weer bereikbaar maar gaat volgende week definitief off line. We zijn over gegaan naar een nieuw forum, namelijk www.zegmaaryes.nl. Kom je gezellig daar meekletsen?

BurgemeesterJulia
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 7
Punten : 7
Registratiedatum : 01-09-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Bezuinigen op boodschappen (deel 2?) - Pagina 5 Empty Re: Bezuinigen op boodschappen (deel 2?)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum