Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Boodschappen

+19
Raindrop
aniet
Zonnetje
sonly
Lynn_
Mamsie
Arwyn
Phileine
Gizmo
Petteflet
Sjonno
SarahKey
Guus
Pien
minoessepoes
Blond
smooch
Susan
Sarah1985
23 plaatsers

Pagina 1 van 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Boodschappen Empty Boodschappen

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 22:32

Er is hier weleens een discussie geweest over boodschappen en hoeveel geld je kwijt was voor een gezin. Nu wil ik wat gaan opletten en ik heb dus mijn bonnetje bewaard en ik ben van plan om een vast bedrag per week te pinnen. Ik dacht dat ik met 70,- het wel moest redden, gezien de discussies die hier altijd voorkomen over dat 100,- wel érg veel geld was voor een gezin met 4 personen.

En omdat ik weer werk moet er weer wat meer regelmaat komen in het doen van de boodschappen (1x voor de hele week ipv elke dag) en dat is dus een mooi moment om even op te letten.
Boodschappen gedaan bij de Lidl, voor een hele week, dus tot en met volgende week donderdag.
Mijn lijst:
Aardappelen (2,5 kg)
Kilo kaas
Bananen
Sinaasappelen
Citroenen
Grapefruits
Bloemkool
Paprikamix
Peren
Kipsaté uit de diepvries (3)
2 pakken vla
1 emmer yoghurt
3 pakken melk
boterhamworst
spekreepjes
roerbakgroente
filet americain
boerenkool
soepgroente
4x een bakje yoghurt
kg rijst
jam
hagelslag
rookworst
spaghetti
tomatenblokjes (2x)
appelmoes
fles wijn
tomatenpuree
grootverpakking wc papier (aanbieding, 20 rollen)
ranja
zakje snoep
cake
zak koekjes
kinderkoekjes
ontbijtkoek
tartaartjes
kg gehakt
chocorozijnen
kipfilet
diepvrieszakjes
2x douchegel[/list]

Lijkt mij een normaal lijstje, we eten voor ons doen heel erg saai en relatief ongezond deze week (veel vet vlees, weinig vegetarisch, veel aardappelen, heb aardig wat snack dingen gekocht). Maar wat was ik kwijt?

64,- precies. Mijn budget was 70,-. Maar ik heb dus geen luiers hoeven kopen, geen shampoo of wasmiddel en ik heb nog geen brood (ze hebben geen volkorenbrood bij de Lidl). En de pakken melk bijvoorbeeld, die zijn over een dag of 4 wel op. En ik had nog vrij veel broodbeleg en andere dingen in huis.
Dit lijkt mij een relatief normaal lijstje, of ben ik nou gek? Wat doen mensen die zeggen dat ze het van 50,- per week redden met 4 mensen nou anders?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Boodschappen Empty Re: Boodschappen

Bericht  Sarah1985 do 27 jan 2011 - 22:35

Het lijkt mij ook een redelijk normaal lijstje. Maar zo hoef je toch volgende week geen jam, hagelslag, aardappels, wc papier te kopen, Dan ben je dan weer goedkoper uit.

Ik zelf heb vaak eens per 4-6 weken dure boodschappen. Flessen fris doos melk. Vlees. En dan elke week minder voor 20-30 euro. Wij zijn met zn 2en
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Boodschappen Empty Re: Boodschappen

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 22:37

Paris1985 schreef:Het lijkt mij ook een redelijk normaal lijstje. Maar zo hoef je toch volgende week geen jam, hagelslag, aardappels, wc papier te kopen, Dan ben je dan weer goedkoper uit.

Ik gok dat je met een gezin volgende week donderdag gewoon weer aardappels, jam en hagelslag haalt hoor :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Boodschappen Empty Re: Boodschappen

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 22:39

Paris1985 schreef:Het lijkt mij ook een redelijk normaal lijstje. Maar zo hoef je toch volgende week geen jam, hagelslag, aardappels, wc papier te kopen, Dan ben je dan weer goedkoper uit.

Ik zelf heb vaak eens per 4-6 weken dure boodschappen. Flessen fris doos melk. Vlees. En dan elke week minder voor 20-30 euro. Wij zijn met zn 2en
Eh, die aardappels, jam, hagelslag en dergelijke moet ik volgende week ook gewoon weer kopen hoor. Van 2,5 kg aardappels eet ik misschien 4x, dan is het op. We zijn hier met z'n vieren.... Normaal koop ik zakken van 5 kg, en dat gaat een week mee (als we veel aardappelen eten, anders 2 weken). Wat ik nu heb gekocht, dat is volgende week op, op het wc papier en de douchegel na.

Tros bananen: zitten er misschien 6 aan? Die zijn dus in 2 dagen op als je met z'n vieren bent. En zo gaat dat met alles.


Laatst aangepast door Lilith op do 27 jan 2011 - 22:40; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Boodschappen Empty Re: Boodschappen

Bericht  Sarah1985 do 27 jan 2011 - 22:39

_Donnaa schreef:
Paris1985 schreef:Het lijkt mij ook een redelijk normaal lijstje. Maar zo hoef je toch volgende week geen jam, hagelslag, aardappels, wc papier te kopen, Dan ben je dan weer goedkoper uit.

Ik gok dat je met een gezin volgende week donderdag gewoon weer aardappels, jam en hagelslag haalt hoor :P
Ja toen ik op verzenden klikte dacht ik ook dat ook al
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Boodschappen Empty Re: Boodschappen

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 22:41

Ik vind 100 euro per week voor een gezin van 4 personen helemaal niet veel hoor. Wie zegt dat?
Wij zijn voor 2 personen 65 euro kwijt per week. Ik koop wel bij de Albert Heijn en er zitten ook luxe dingen tussen. Ik doe de boodschappen altijd alleen, heb een raar iets. Ik tel namelijk alles bij elkaar op wat ik in mijn karretje doe, zodat ik niet over mijn budget heenkom. Heel lastig als ik mensen tegenkom want dan raak ik de tel kwijt, haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Boodschappen Empty Re: Boodschappen

Bericht  Susan do 27 jan 2011 - 22:42

Ik vind dat heel keurig, als ik 70 euro in de week kwijt ben heb ik echt heel zuinig aan gedaan. Nu valt er hier wel het een en ander te bezuinigen op de boodschappen, maar 50 euro in de week ga ik never nooit niet redden, ook niet als ik de luiers niet mee reken.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Boodschappen Empty Re: Boodschappen

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 22:42

Jen_ schreef:Ik vind 100 euro per week voor een gezin van 4 personen helemaal niet veel hoor. Wie zegt dat?
Wij zijn voor 2 personen 65 euro kwijt per week. Ik koop wel bij de Albert Heijn en er zitten ook luxe dingen tussen. Ik doe de boodschappen altijd alleen, heb een raar iets. Ik tel namelijk alles bij elkaar op wat ik in mijn karretje doe, zodat ik niet over mijn budget heenkom. Heel lastig als ik mensen tegenkom want dan raak ik de tel kwijt, haha.

Haha, daarom scannen wij het nu zelf, dan kunnen we precies zien wat we kwijt zijn!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Boodschappen Empty Re: Boodschappen

Bericht  Sarah1985 do 27 jan 2011 - 22:42

Jen_ schreef:Ik vind 100 euro per week voor een gezin van 4 personen helemaal niet veel hoor. Wie zegt dat?
Wij zijn voor 2 personen 65 euro kwijt per week. Ik koop wel bij de Albert Heijn en er zitten ook luxe dingen tussen. Ik doe de boodschappen altijd alleen, heb een raar iets. Ik tel namelijk alles bij elkaar op wat ik in mijn karretje doe, zodat ik niet over mijn budget heenkom. Heel lastig als ik mensen tegenkom want dan raak ik de tel kwijt, haha.

haha dat is niet raar, ik doe dat ook, ik weet ook van veel dingen de prijs al uit mijn hoofd Embarassed

Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Boodschappen Empty Re: Boodschappen

Bericht  smooch do 27 jan 2011 - 22:44

Ik vind E100-, voor een gezin van 4 personen ook niet veel.
Wij zijn met zn 2en per week E60-, kwijt, soms wat meer en soms wat minder.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Boodschappen Empty Re: Boodschappen

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 22:44

Isabella schreef:
Jen_ schreef:Ik vind 100 euro per week voor een gezin van 4 personen helemaal niet veel hoor. Wie zegt dat?
Wij zijn voor 2 personen 65 euro kwijt per week. Ik koop wel bij de Albert Heijn en er zitten ook luxe dingen tussen. Ik doe de boodschappen altijd alleen, heb een raar iets. Ik tel namelijk alles bij elkaar op wat ik in mijn karretje doe, zodat ik niet over mijn budget heenkom. Heel lastig als ik mensen tegenkom want dan raak ik de tel kwijt, haha.

Haha, daarom scannen wij het nu zelf, dan kunnen we precies zien wat we kwijt zijn!

HOE doe je dat?!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Boodschappen Empty Re: Boodschappen

Bericht  Blond do 27 jan 2011 - 22:44

Het lijkt mij ook een redelijk normaal lijstje.
Mijn moeder doet ongeveer 2 a 3 keer per week boodschappen en is dan zo'n 40 euro per keer kwijt. En wij zijn nog maar met zn drieeën doordeweeks..
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Boodschappen Empty Re: Boodschappen

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 22:44

Paris1985 schreef:
Jen_ schreef:Ik vind 100 euro per week voor een gezin van 4 personen helemaal niet veel hoor. Wie zegt dat?
Wij zijn voor 2 personen 65 euro kwijt per week. Ik koop wel bij de Albert Heijn en er zitten ook luxe dingen tussen. Ik doe de boodschappen altijd alleen, heb een raar iets. Ik tel namelijk alles bij elkaar op wat ik in mijn karretje doe, zodat ik niet over mijn budget heenkom. Heel lastig als ik mensen tegenkom want dan raak ik de tel kwijt, haha.

haha dat is niet raar, ik doe dat ook, ik weet ook van veel dingen de prijs al uit mijn hoofd Embarassed


Haha ben ik dus niet de enige!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Boodschappen Empty Re: Boodschappen

Bericht  minoessepoes do 27 jan 2011 - 22:44

Ach het zijn keuzes die je maakt. Ik let wel heel goed op welke product ik koop (dus euroshopper ipv A-merk als het even lekker is), maar ik koop wel wat ik lekker vind. Dus zo zie ik bij jouw een bakje filet americain, dat is natuurlijk relatief duur, maar ik koop dat ook hoor, omdat dat lekker is. En je hebt een fles wijn, chocorozijnen, cake, 2 keer koekjes enz. Hartstikke normaal natuurlijk, maar ik denk dat de mensen die echt heel zuinig leven die dingen ook niet zullen kopen. En nu heb je ook voor elke dag vlees, een dagje vegetarisch koken is vaak ook goedkoper bijvoorbeeld.

Ik zie deze week alleen ranja erbij staan en geen koffie of thee bijvoorbeeld, dat heb je misschien volgende week weer nodig, maar wc papier daar kan je nog wel een paar weken mee vooruit. Hagelslag en jam zul je waarschijnlijk ook niet wekelijks hoeven te kopen (wij eten dat dus nooit op brood, wij doen maanden met een potje jam, om die vervolgens weg te gooien) dus dat compenseert dan weer met de dingen die je volgende week weer nodig hebt. Dus wat dat betreft denk ik dat je met die 70 euro wel een heel eind vooruit kan!

Ik vind trouwens 100 euro voor een gezin van 4 echt niet veel!


Laatst aangepast door minoessepoes op do 27 jan 2011 - 22:47; in totaal 1 keer bewerkt
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Boodschappen Empty Re: Boodschappen

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 22:45

_Chance schreef:Het lijkt mij ook een redelijk normaal lijstje.
Mijn moeder doet ongeveer 2 a 3 keer per week boodschappen en is dan zo'n 40 euro per keer kwijt. En wij zijn nog maar met zn drieeën doordeweeks..

Ja maar dat is vaak het voordeel van in 1 keer alle boodschappen halen, ipv meerdere keren per week. Je koopt ongemerkt toch meer. Deden wij vroeger ook, maar sinds per week merk ik het echt in de portomonee smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Boodschappen Empty Re: Boodschappen

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 22:45

Jen_ schreef:
Isabella schreef:
Jen_ schreef:Ik vind 100 euro per week voor een gezin van 4 personen helemaal niet veel hoor. Wie zegt dat?
Wij zijn voor 2 personen 65 euro kwijt per week. Ik koop wel bij de Albert Heijn en er zitten ook luxe dingen tussen. Ik doe de boodschappen altijd alleen, heb een raar iets. Ik tel namelijk alles bij elkaar op wat ik in mijn karretje doe, zodat ik niet over mijn budget heenkom. Heel lastig als ik mensen tegenkom want dan raak ik de tel kwijt, haha.

Haha, daarom scannen wij het nu zelf, dan kunnen we precies zien wat we kwijt zijn!

HOE doe je dat?!

Bij de AH XL boodschappen doen. Bonuskaart scannen en dan kun je de hele winkel door met je eigen scan-automaat en dan hoef je alleen nog maar zelf te pinnen bij de zelf-kassa's Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Boodschappen Empty Re: Boodschappen

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 22:46

Tja, ik heb hier regelmatig discussies gehad en voorbij zien komen waar ik als ik aangaf dat ik als ik niet oplette zo'n 100 (normale week) tot 120,- kwijt was aan boodschappen. En dat was belachelijk veel. Heb het op het nibud nog eens nagekeken en 70,- per week is gemiddeld, maar dat is dan alleen voeding, dus geen zeep, wasmiddel, wcpapier en tandpasta erbij gerekend. Maar goed, ik wil wat bezuinigen, dus ik dacht 'eens kijken wat ik met 70,- kan doen'. Op zich valt het me nog mee, maar er wordt dus deze week niet 1x uitgebreid gekookt, allemaal een beetje saai eten, en dan had ik het eten voor vanavond en het vlees voor overmorgen al in huis.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Boodschappen Empty Re: Boodschappen

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 22:46

Wij hebben gemiddeld voor €60 boodschappen per week voor 2 personen, dus ik vind het heel netjes hoor voor een gezin!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Boodschappen Empty Re: Boodschappen

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 22:46

Isabella schreef:
Jen_ schreef:
Isabella schreef:
Jen_ schreef:Ik vind 100 euro per week voor een gezin van 4 personen helemaal niet veel hoor. Wie zegt dat?
Wij zijn voor 2 personen 65 euro kwijt per week. Ik koop wel bij de Albert Heijn en er zitten ook luxe dingen tussen. Ik doe de boodschappen altijd alleen, heb een raar iets. Ik tel namelijk alles bij elkaar op wat ik in mijn karretje doe, zodat ik niet over mijn budget heenkom. Heel lastig als ik mensen tegenkom want dan raak ik de tel kwijt, haha.

Haha, daarom scannen wij het nu zelf, dan kunnen we precies zien wat we kwijt zijn!

HOE doe je dat?!

Bij de AH XL boodschappen doen. Bonuskaart scannen en dan kun je de hele winkel door met je eigen scan-automaat en dan hoef je alleen nog maar zelf te pinnen bij de zelf-kassa's Wink

Oh wat jammer dat wij dat niet hebben in H.outen Sad Wat een uitkomst zeg!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Boodschappen Empty Re: Boodschappen

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 22:47

minoessepoes schreef:

Ik zie deze week alleen ranja erbij staan en geen koffie of thee bijvoorbeeld, dat heb je misschien volgende week weer nodig, maar wc papier daar kan je nog wel een paar weken mee vooruit. Hagelslag en jam zul je waarschijnlijk ook niet wekelijks hoeven te kopen dus dat compenseert dan weer met de dingen die je volgende week weer nodig hebt. Dus wat dat betreft denk ik dat je met die 70 euro wel een heel eind vooruit kan!
Toen wij nog allemaal thuis woonden gingen er 2 potten jam en 4 potten pindakaas doorheen in 1 week :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Boodschappen Empty Re: Boodschappen

Bericht  Pien do 27 jan 2011 - 22:48

Lilith schreef:Wat doen mensen die zeggen dat ze het van 50,- per week redden met 4 mensen nou anders?
ik geloof serieus niet dat dat kan! wij zijn met zn tweeen en kopen vrijwel alle boodschappen bij de aldi of lidl en kopen allleen brood, groente en vlees bij de c1000(of op de markt) . alleen hier voor zitten wij echt wel tegen de 55 euro aan!

qua verzorgingsproducten geven wij amper geld uit,alles bij elkaar zal dat ongeveer 15 euro per maand zijn.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Boodschappen Empty Re: Boodschappen

Bericht  Blond do 27 jan 2011 - 22:48

_Donnaa schreef:
minoessepoes schreef:

Ik zie deze week alleen ranja erbij staan en geen koffie of thee bijvoorbeeld, dat heb je misschien volgende week weer nodig, maar wc papier daar kan je nog wel een paar weken mee vooruit. Hagelslag en jam zul je waarschijnlijk ook niet wekelijks hoeven te kopen dus dat compenseert dan weer met de dingen die je volgende week weer nodig hebt. Dus wat dat betreft denk ik dat je met die 70 euro wel een heel eind vooruit kan!
Toen wij nog allemaal thuis woonden gingen er 2 potten jam en 4 potten pindakaas doorheen in 1 week :P
Serieus? Bij ons gaat er per twee maanden één pot jam doorheen. Pindakaas weet ik niet, dat lust ik niet.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Boodschappen Empty Re: Boodschappen

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 22:50

minoessepoes schreef:Ach het zijn keuzes die je maakt. Ik let wel heel goed op welke product ik koop (dus euroshopper ipv A-merk als het even lekker is), maar ik koop wel wat ik lekker vind. Dus zo zie ik bij jouw een bakje filet americain, dat is natuurlijk relatief duur, maar ik koop dat ook hoor, omdat dat lekker is. En je hebt een fles wijn, chocorozijnen, cake, 2 keer koekjes enz. Hartstikke normaal natuurlijk, maar ik denk dat de mensen die echt heel zuinig leven die dingen ook niet zullen kopen. En nu heb je ook voor elke dag vlees, een dagje vegetarisch koken is vaak ook goedkoper bijvoorbeeld.

Ik zie deze week alleen ranja erbij staan en geen koffie of thee bijvoorbeeld, dat heb je misschien volgende week weer nodig, maar wc papier daar kan je nog wel een paar weken mee vooruit. Hagelslag en jam zul je waarschijnlijk ook niet wekelijks hoeven te kopen dus dat compenseert dan weer met de dingen die je volgende week weer nodig hebt. Dus wat dat betreft denk ik dat je met die 70 euro wel een heel eind vooruit kan!

Tja, wij drinken dan weer geen fris, maar ik haal 1 fles wijn, die 2,80 kost, en de filet americain kost ook niet meer dan een ander broodbeleg bij de Lidl. Normaal zou ik die bij de slager halen, als ik het dan toch haal (heb ik niet elke week in huis). En ja, een cake (niet zo'n grote, maar een kleintje) voor in het weekend, koekjes voor mijn dochter voor mee naar school en een zak koekjes voor onszelf door de week.
Als ik vegetarisch kook ben ik meestal duurder uit, want nu heb ik heel erg goedkoop vlees, kook ik vegetarisch, dan zijn dat meestal toch wat uitgebreidere recepten en dat kost denk ik meer dan boerenkool met rookworst.

Ik snap wel wat je bedoelt hoor, ik heb niets bizars gekocht. Maar toch zijn er hier ook altijd mensen die dan zeggen dat ze héél uitgebreid en gevarieerd eten voor maar 50,- per week voor een gezin, en dat ze écht gewoon kopen waar ze zin in hebben. En dat lijkt me gewoon niet kloppen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Boodschappen Empty Re: Boodschappen

Bericht  minoessepoes do 27 jan 2011 - 22:51

_Donnaa schreef:
minoessepoes schreef:

Ik zie deze week alleen ranja erbij staan en geen koffie of thee bijvoorbeeld, dat heb je misschien volgende week weer nodig, maar wc papier daar kan je nog wel een paar weken mee vooruit. Hagelslag en jam zul je waarschijnlijk ook niet wekelijks hoeven te kopen dus dat compenseert dan weer met de dingen die je volgende week weer nodig hebt. Dus wat dat betreft denk ik dat je met die 70 euro wel een heel eind vooruit kan!
Toen wij nog allemaal thuis woonden gingen er 2 potten jam en 4 potten pindakaas doorheen in 1 week :P

Ik had mijn post al aangepast haha. Wij eten dat dus totaal niet, hagelslag, pindakaas ed hebben we helemaal niet in huis, alleen een potje jam (dat vind mijn vriend lekker op pannenkoeken) die we dus meestal na een paar maanden weggooien. Vandaar! Bij ons gaan er dus vanzelfsprekend meer vleeswaren doorheen!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Boodschappen Empty Re: Boodschappen

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 22:52

_Donnaa schreef:
minoessepoes schreef:

Ik zie deze week alleen ranja erbij staan en geen koffie of thee bijvoorbeeld, dat heb je misschien volgende week weer nodig, maar wc papier daar kan je nog wel een paar weken mee vooruit. Hagelslag en jam zul je waarschijnlijk ook niet wekelijks hoeven te kopen dus dat compenseert dan weer met de dingen die je volgende week weer nodig hebt. Dus wat dat betreft denk ik dat je met die 70 euro wel een heel eind vooruit kan!
Toen wij nog allemaal thuis woonden gingen er 2 potten jam en 4 potten pindakaas doorheen in 1 week :P

Jam gaat hier wat langer mee, omdat niemand het op brood meeneemt naar school of werk, maar een pot pindakaas (zo'n grote) is in een week leeg. Een pot pasta is in een paar dagen weg, een pakje boterhamworst gaat misschien 2/3 dagen mee. Ik eet 's morgen twee boterhammen, mijn man ook en mijn kinderen ook, dus dat zijn er al 8. Dan neem ik nog 4 boterhammen mee naar het werk, mijn man ook, mijn dochter 2. Mijn zoon krijgt brood op het KDV. Zijn we in het weekend thuis, dan gaat het nóg harder.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Boodschappen Empty Re: Boodschappen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum