Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weight Watchers afval-topic!

+9
sanne-84
Emma_
CCC
Ellebel
M_as
Pannetoet
Niekske
Miss G
JD
13 plaatsers

Pagina 2 van 21 Vorige  1, 2, 3 ... 11 ... 21  Volgende

Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 2 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  JD do 17 feb 2011 - 2:45

o dat met die punten is dan even lastig....snap nu even niet zo goed meer hoe ik moet berekenen hoeveel ik er dan mag...

zeg...uhm....ellebel Embarassed ...jij zei dat je een calculator had van de WW he?....is dat heel veel werk of niet? of ehm... Embarassed ..nou...kun jij misschien aan de hand van onze lijstjes uitrekenen hoeveel punten we mogen? we zijn maar met zn 4tjes in totaal, dat valt mee haha...

als je er geen zin in hebt snap ik t hoor, dan ga ik gewoon de 29 punten aanhouden. alleen volgens bovenstaande berekening kom ik op 23...dar scheelt nogal wat....

en trouwens: GEFELICITEERD!!!! cheers
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 2 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  M_as do 17 feb 2011 - 4:41

Ik_zelf_87 schreef:
M_as schreef:Ik weet precies wat ik moet veranderen om af te vallen, en dat is dat ik het huis uit moet.

Waarom als ik vragen mag..?

Ik ga eerst voor 7 á 8kg dan zit ik op een gezond bmi smile

De verleiding is hier zooo groot! Mn moeder houdt niet van koken dus eten we meestal ongezond. En erg weinig groenten.
'savonds zitten ze aan de chips of wat dan ook. En ze kunnen het allemaal hebben, maar ik niet. De laatste tijd gaat het wel beter de verleiding te weerstaan, maar het liefst ga ik op mezelf. En m'n eigen dingen koken, eten etc Very Happy
M_as
M_as
Prater
Prater

Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 2 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  Pannetoet do 17 feb 2011 - 5:28

M_as schreef:
Ik_zelf_87 schreef:
M_as schreef:Ik weet precies wat ik moet veranderen om af te vallen, en dat is dat ik het huis uit moet.



Waarom als ik vragen mag..?

Ik ga eerst voor 7 á 8kg dan zit ik op een gezond bmi smile

De verleiding is hier zooo groot! Mn moeder houdt niet van koken dus eten we meestal ongezond. En erg weinig groenten.
'savonds zitten ze aan de chips of wat dan ook. En ze kunnen het allemaal hebben, maar ik niet. De laatste tijd gaat het wel beter de verleiding te weerstaan, maar het liefst ga ik op mezelf. En m'n eigen dingen koken, eten etc Very Happy

Ohzo nou mijn moeder is echt het tegenovergestelde en daar kun je soms ook goed gek van worden haha..voordat zij. chips gaat eten mag er wel heel wat gebeuren 👅
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 2 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  Ellebel do 17 feb 2011 - 10:12

*Marietje* schreef:o dat met die punten is dan even lastig....snap nu even niet zo goed meer hoe ik moet berekenen hoeveel ik er dan mag...

zeg...uhm....ellebel Embarassed ...jij zei dat je een calculator had van de WW he?....is dat heel veel werk of niet? of ehm... Embarassed ..nou...kun jij misschien aan de hand van onze lijstjes uitrekenen hoeveel punten we mogen? we zijn maar met zn 4tjes in totaal, dat valt mee haha...

als je er geen zin in hebt snap ik t hoor, dan ga ik gewoon de 29 punten aanhouden. alleen volgens bovenstaande berekening kom ik op 23...dar scheelt nogal wat....

en trouwens: GEFELICITEERD!!!! cheers

Haha geen probleem, alleen.... Die calculator is om het aantal punten van voedingswaarden te berekenen. Dit aan de hand van eiwtten, vetten, koolhydraten etc, bijvoorbeeld wanneer je wilt weten hoeveel punten er in een pizza zit. Ik kan dus niet berekenen hoeveel punten je mag hebben, maar dat heeft te maken met je gewicht.

En bedankt voor de felicitatie!
Ellebel
Ellebel
Prater
Prater

Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 2 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  JD do 17 feb 2011 - 10:17

Ellebel schreef:
*Marietje* schreef:o dat met die punten is dan even lastig....snap nu even niet zo goed meer hoe ik moet berekenen hoeveel ik er dan mag...

zeg...uhm....ellebel Embarassed ...jij zei dat je een calculator had van de WW he?....is dat heel veel werk of niet? of ehm... Embarassed ..nou...kun jij misschien aan de hand van onze lijstjes uitrekenen hoeveel punten we mogen? we zijn maar met zn 4tjes in totaal, dat valt mee haha...

als je er geen zin in hebt snap ik t hoor, dan ga ik gewoon de 29 punten aanhouden. alleen volgens bovenstaande berekening kom ik op 23...dar scheelt nogal wat....

en trouwens: GEFELICITEERD!!!! cheers

Haha geen probleem, alleen.... Die calculator is om het aantal punten van voedingswaarden te berekenen. Dit aan de hand van eiwtten, vetten, koolhydraten etc, bijvoorbeeld wanneer je wilt weten hoeveel punten er in een pizza zit. Ik kan dus niet berekenen hoeveel punten je mag hebben, maar dat heeft te maken met je gewicht.

En bedankt voor de felicitatie!

o haha ik dacht om t aantal punten te berekenen, jammer;)
Heb je een leuke verjaardag gehad??

ik twijfel of ik ou die 24 punten aan moet houden volgens bovenstaande berekening, of die 29 van die website....misschien dat ik maar het gemiddelde neem, dan ga ik voor de 26 punten? en dan merk ik vanzelf wel of ik afval of niet....
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 2 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  Ellebel do 17 feb 2011 - 10:38

@ Marietje: dat ligt eraan of je het oude pointssysteem gaat volgen of het nieuwe propoints systeem. Bij het Propoints systeem is 29 punten echt het minimaal (komt ongeveer neer op 1200 kcal per dag = weing!)
Ellebel
Ellebel
Prater
Prater

Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 2 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  JD do 17 feb 2011 - 11:02

ik wil de puntentelling van de website op de vorige pagina gaan volgen. ik heb geen idee of dat het nieuwe of oude systeem is, maar er staat ook een schema van diverse mensen, en daarbij staat voor bijna alle vrouen dat ze 29 punten aan moeten houden.

dus ik doe 29 punten, klaar.
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 2 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  Ellebel do 17 feb 2011 - 20:23

*Marietje* schreef:ik wil de puntentelling van de website op de vorige pagina gaan volgen. ik heb geen idee of dat het nieuwe of oude systeem is, maar er staat ook een schema van diverse mensen, en daarbij staat voor bijna alle vrouen dat ze 29 punten aan moeten houden.

dus ik doe 29 punten, klaar.

Dan moet je wel ook de propoints van het nieuwe systeem aanhouden (dus de punten van het eten dat je eet). Neem je de oude points en je telt wel 29 propoints per dag, dan krijg je veel te veel kcal binnen! Dat is even een weetje voor jou.
Bij het oude systeem mocht je namelijk minder punten, maar de voeding had ook minder punten.

Ik ben trouwens vandaag pas jarig Weight Watchers afval-topic! - Pagina 2 561177
Ellebel
Ellebel
Prater
Prater

Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 2 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  Pannetoet vr 18 feb 2011 - 0:21

Ik heb mij gewogen en mijn huidige gewicht is 67.2 .. valt mij hard mee eerlijk gezegd dus ik ga voor de 7 kilo smile
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 2 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  Niekske vr 18 feb 2011 - 2:30

Poeh nu ben ik aan het twijfelen of ik het nieuwe of het oude systeem ga volgen... ze zullen het niet voor niks vernieuwd hebben, maar dan moet ik steeds op internet gaan zoeken EN ik heb geen idee hoeveel punten ik dan mag, omdat mijn gewicht-lengte combinatie niet eens een beetje in die tabel staat. En met het oude systeem viel ik toen ook af... maar de zwevende punten van het nieuwe systeem staan me wel aan Very Happy ik heb even wat door beide tabellen heengescand, dus de punten van de voedingswaren bij oud en nieuw systeem en het scheelt niet eens zo heel veel... wat denken jullie?
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 2 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  JD vr 18 feb 2011 - 5:10

ik ga voor het systeem wat op deze website staat: www.wijvallenaf.nl
ik hou die lijst met punten aan (staat een hele alfabetische lijst met alle soorten voeding en bijbehorende punten)
In de tabel staat mijn lengte/gewicht er ook niet tussen,maar het valt mij op dat 90% van de vrouwen in die tabel de 29 punten aan moeten houden....? en niemand minder dan 29, Dus in dat geval hou ik ook 29 punten aan.

en dan hou ik dus 35 zwevende weekpunten aan, al wil ik die eigenlijk zo min mogelijk hoeven te gebruiken....

JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 2 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  Gast vr 18 feb 2011 - 5:20

Ik doe ook mee! smile

Leeftijd: 20 (vanaf morgen)
Lengte: 1.72
Gewicht: 84
Streefgewicht: 65

En ik begin na dit weekend, zal wel me proberen in te houden dit weekend.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 2 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  JD vr 18 feb 2011 - 5:28

Anousch schreef:Ik doe ook mee! smile

Leeftijd: 20 (vanaf morgen)
Lengte: 1.72
Gewicht: 84
Streefgewicht: 65

En ik begin na dit weekend, zal wel me proberen in te houden dit weekend.

Welkom!! En alvast gefeliciteerd!! cheers
Volgens mij beginnen de meeste van ons maandag, inclusief ik....alleen ga ik me dit weekend niet inhouden, maar nog even al het lekkers wat ik in huis heb opeten, zodat ik vanaf maandag geen verleidingen meer in huis heb;)
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 2 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  Pannetoet vr 18 feb 2011 - 9:38

Ik begin ook maandag smile
Dit weekend nog ff lekker genieten van de chipjes haha en maandag gaan we aan de bak!

Elke week zelf je gegevens plaatsen? Met start- en huidig gewicht?

Ik ga voor -7kg. en dat wil ik bereikt hebben op 16juli.. zet het ook even in mijn onderschrift dan kan ik het nooit vergeten :P
Welk doel hebben jullie? angel

Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 2 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  JD vr 18 feb 2011 - 9:43

Ik_zelf_87 schreef:Ik begin ook maandag smile
Dit weekend nog ff lekker genieten van de chipjes haha en maandag gaan we aan de bak!

Elke week zelf je gegevens plaatsen? Met start- en huidig gewicht?

Ik ga voor -7kg. en dat wil ik bereikt hebben op 16juli.. zet het ook even in mijn onderschrift dan kan ik het nooit vergeten :P
Welk doel hebben jullie? angel


jep ik plaats elke week mn gegevens met start, huidig en streefgewicht. Bij mij moet er ook ca. 7 kg af, alleen ben ik zo streng voor mezelf dat ik dat er eigenlijk op 1 juni af wil hebben...moet te doen zijn denk ik.
ik ga m ook in mn onderschrift zetten!

ik wilde trouwens even een lijstje maken in word, met een overzicht van wie er meedoen, onze lengtw,gewicht etc...alleen toen ik m afhad, had ik geen idee hoe ik dat lijstje hier kon plaatsen...dus helaas
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 2 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  Pannetoet vr 18 feb 2011 - 9:45

Gelukt!

Goedzo Marietje! Dan kunnen we het niet vergeten en aangezien we hier beide elke dag komen zien we het elke dag... smile
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 2 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  CCC vr 18 feb 2011 - 23:56

Mooi dat deze topic er is!

Ik ben sinds een weekje ook weer aan de slag, ben nu 0.8 kilo afgevallen, maar moet ongesteld worden dit weekend dus dan weeg ik altijd iets meer... Ik ga deze topic volgen! smile

Ik doe trouwens via het oude flexipoints, hiermee ben ik 5 jaar geleden 30 kilo mee afgevallen en nu wil ik er 7 vanaf hebben.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 2 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  Pannetoet za 19 feb 2011 - 2:41

*Marietje* schreef:
ik wilde trouwens even een lijstje maken in word, met een overzicht van wie er meedoen, onze lengtw,gewicht etc...alleen toen ik m afhad, had ik geen idee hoe ik dat lijstje hier kon plaatsen...dus helaas

Owjoh..dat maakt toch niet uit!
Het is waarschijnlijk net zo handig als iedereen zijn eigen gegevens plaatst smile
Vanavond nog even lekker met een chipie en stokbroodje op de bank en maandag beginnen..zin in! Ik wil ook weer sporten maar ben bang dat dat nog niet gaat lukken..
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 2 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  JD za 19 feb 2011 - 5:09

chococupcake schreef:Mooi dat deze topic er is!

Ik ben sinds een weekje ook weer aan de slag, ben nu 0.8 kilo afgevallen, maar moet ongesteld worden dit weekend dus dan weeg ik altijd iets meer... Ik ga deze topic volgen! smile

Ik doe trouwens via het oude flexipoints, hiermee ben ik 5 jaar geleden 30 kilo mee afgevallen en nu wil ik er 7 vanaf hebben.

Leuk dat je meeleest! Alleen ehh....je avatar werkt natuurlijk niet erg motiverend zo he hahaha!! Very Happy
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 2 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  Pannetoet za 19 feb 2011 - 6:36

*Marietje* schreef:
chococupcake schreef:Mooi dat deze topic er is!

Ik ben sinds een weekje ook weer aan de slag, ben nu 0.8 kilo afgevallen, maar moet ongesteld worden dit weekend dus dan weeg ik altijd iets meer... Ik ga deze topic volgen! smile

Ik doe trouwens via het oude flexipoints, hiermee ben ik 5 jaar geleden 30 kilo mee afgevallen en nu wil ik er 7 vanaf hebben.

Leuk dat je meeleest! Alleen ehh....je avatar werkt natuurlijk niet erg motiverend zo he hahaha!! Very Happy

Haha nu je het zegt.. :P

Hé ik zie nu pas je onderschrift.. toppie Very Happy
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 2 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  CCC za 19 feb 2011 - 8:48

chococupcake schreef:Mooi dat deze topic er is!

Ik ben sinds een weekje ook weer aan de slag, ben nu 0.8 kilo afgevallen, maar moet ongesteld worden dit weekend dus dan weeg ik altijd iets meer... Ik ga deze topic volgen! smile

Ik doe trouwens via het oude flexipoints, hiermee ben ik 5 jaar geleden 30 kilo mee afgevallen en nu wil ik er 7 vanaf hebben.

Haha niet echt he! :p Zal eens kijken voor wat gezonders! hihi!

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 2 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  Pannetoet za 19 feb 2011 - 9:32

Haha is goed Chococupcake! :P

Oke ik ben er nu écht zeker van dat ik moet afvallen...pakketje van de h&m was gekomen, superleuke broek én shirtje maar weer die buik Sad Baal daar zó van! Maybe morgen naar de sportschool (geen idee of dat nu al mag met mijn been..) maar een half uurtje lopen op de loopband lijkt mij niet verkeerd..ach we zien morgen wel! Maar die 7kilo moet eraf! Gaat écht moeilijk worden maar ik moet nou maar eens doorzetten..! smile
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 2 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  CCC zo 20 feb 2011 - 0:26

Ja ik had dat dus ook... Ook wat dingen bij de H&M besteld, zo'n shirtje waar je geen giletje overheen kan dragen door de mouwen die vanaf de zijkant al aangezet zijn en dan baal ik ook zo ontzettend van mijn buik... Ook trouwens van mijn armen... Die zijn echt megadik weer... pfff...

Ik heb het geloof ik even gemist, wat heb je met je been? Ik zit zelf ook met een slijmbeursontsteking in mijn heup. Heb gisteren mijn woonkamer in mijn eentje geverfd (was de deal met mijn vriend omdat hij de slaapkamer laatst alleen had gedaan en ik moest en zou een andere kleur hebben in de woonkamer...) en merk vandaag echt dat het niet goed was voor mijn heup... :S Goed opletten dus met je lichaam!

Vind het een beetje frustrerend dat ik niet kan zien op de weegschaal of ik nou afgevallen ben deze week omdat ik dus ongesteld moet worden. Vrouwenlichamen zitten echt zo vaag in elkaar... zucht...

Edit: veel beter deze avatar he :P

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 2 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 0:46

Ik weet niet of jullie hier iets aan hebben, maar volgens mij is dit de propunten lijst.

http://www.vetvrij.com/weightwatchers-propoints-producten-met-een-a.html

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 2 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  Pannetoet zo 20 feb 2011 - 3:20

@ Chococupcake: Je hebt PM! .. Je afbeelding is helemaal goed nu Very Happy Veel motiverender haha.. ja ik had dit shirtje besteld:

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 2 DXLA15_83264_72027_27_3614

Echt zó leuk! Een felblauw staat zo mooi bij mij..alleen die buik van mij..
Van mijn gezicht tot aan mijn borsten ben ik best smal, bovenarmen gaat dan nog maar mijn buik valt écht op..en daar zit ook echt het meeste. Zo frustrerend!

Misschien een weekje niet wegen Wink

@ Brennus: Bedankt! Very Happy
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 2 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 21 Vorige  1, 2, 3 ... 11 ... 21  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum