Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weight Watchers afval-topic!

+9
sanne-84
Emma_
CCC
Ellebel
M_as
Pannetoet
Niekske
Miss G
JD
13 plaatsers

Pagina 3 van 21 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 12 ... 21  Volgende

Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 3 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  JD zo 20 feb 2011 - 5:17

@ik_zelf, leuk truitje!! Hoe valt ie? wel een beetje wijd of niet? Ik heb juist alles op mijn heupen/kont/bovenbenen zitten, mn buik en taille vallen wel mee. ik hem dan meestal qua broeken ook maar 40/42, en qua shirtjes 1 of 2 maten kleiner...
maar ik vind t shirtje erg leuk, terwijl ik nooit zo'n h&m fan ben!
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 3 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  Pannetoet zo 20 feb 2011 - 6:25

@ Marietje: Jaa hijs superleuk! Very Happy En in 7 verschillende kleuren dacht ik..maar hij sluit wel aan..maar het is meer een hempje smile Allen doe ik hem terug (zooo jammer) omdat hij om mijn buik te strak zit :shock: Ja ik heb echt een moeilijk figuur! Zo irritant.. want voor mijn benen heb ik aan een 38 genoeg maar dan past het niet bij mijn buik en daardoor moet ik vaak 40 en soms zelfs 42 aan.. met bovenkleding precies zo.. om mijn hals en bij mijn 'voorgevel' kan ik makkelijk S aan maar vanwege mijn buik word dat vaak een M of L en dan maar hopen dat hij dan bovenaan nog aansluit.. (volg je hem nog :P) Mijn zusje heeft het inderdaad ook op haar heupen/billen/bovenbenen zitten.. ook niet handig!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 3 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  Niekske zo 20 feb 2011 - 7:36

oh ik heb echt gesnaaid vandaag... mijn vriend had me zo'n mega milka & biscuit gegeven voor valentijnsdag, maar die is nu nog niet op. Hoop dat ik er vanaf kan blijven komende week smile ik heb vandaag allemaal fruit en groenvoer gekocht en ik ga ervoor! Ik denk dat ik een beetje een mix ga maken tussen het nieuwe en het oude systeem. Ik ga vooral uit van het nieuwe systeem, tenzij ik op i-net niet kan vinden hoeveel punten mijn eten is, dan pak ik mijn oude gids smile ik ga ook voor 29 punten per dag en maximaal 40 zwevende punten. Dit wil ik gaan afbouwen, maar dan na carnaval...

Dat blauwe shirtje had ik ook zien hangen bij de H&M, heel leuk! Ik vind die kleur echt gaaf, maar ik heb er nu even geen geld voor smile ik hoop echt wat cm van mijn heupen af te krijgen, ik heb een hekel aan de zwembandjes daar en en mijn flinke bovenbenen. We gaan ervoor morgen!
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 3 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  Pannetoet zo 20 feb 2011 - 7:48

Niekske schreef:...mijn vriend had me zo'n mega milka & biscuit gegeven voor valentijnsdag, maar die is nu nog niet op.

Gemeeenn..die is zó lekker!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 3 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  CCC zo 20 feb 2011 - 7:49

Ja ik heb ook wat dingen teruggestuurd... maar heb dat blauwe shirt gehouden als motivatie! Very Happy

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 3 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  Pannetoet zo 20 feb 2011 - 7:57

chococupcake schreef:Ja ik heb ook wat dingen teruggestuurd... maar heb dat blauwe shirt gehouden als motivatie! Very Happy

Haha daar zat ik eerst ook aan te denken maar als het dan niet lukt dan heb ik hem er hangen.. en dat vind ik dan weer zonde..
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 3 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  CCC zo 20 feb 2011 - 8:03

Tja... je hebt wel gelijk... Maar vond 'm zo leuk... Dus vond het de motivatiemoeite waard zeg maar smile

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 3 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 8:29

Ik ga er vanaf morgen weer echt tegenaan!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 3 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  JD zo 20 feb 2011 - 11:30

Ik_zelf_87 schreef:
Niekske schreef:...mijn vriend had me zo'n mega milka & biscuit gegeven voor valentijnsdag, maar die is nu nog niet op.

Gemeeenn..die is zó lekker!

wow wat knap dat ie nog niet op is! als ik hem de 14e had gekregen was ie de 16e uiterlijk wel op...
ik baal juist omdat we t hele weekend al echt he-le-maal niks in huis hebben...echt niks.... dus loop ik hier door het huis te zwerven op zoek naar iets lekkers....zucht...
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 3 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  Niekske zo 20 feb 2011 - 20:50

Goedemorgen! Ik heb me een beetje 'ingelezen' in de nieuwe punten en ik heb nu toch wat aanpassingen ontdekt... mijn dagelijke ontbijtje was voorheen 4 punten (magere yoghurt met cruesli) en dat zijn er nu minstens 6! De yoghurt is nu 3 punten... de cruesli heb ik op 3 gehouden, er stond enkel muesli in het overzichtje en dat was ook 3... nog maar even narekenen allemaal! En ik heb mandarijntjes en wortels bij me als tussendoortje. Ik ga me trouwens maar één keer in de week wegen denk ik, dan zal eventuele progressie beter te zien zijn Wink succes dames!
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 3 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  Pannetoet zo 20 feb 2011 - 23:19

*Marietje* schreef:
Ik_zelf_87 schreef:
Niekske schreef:...mijn vriend had me zo'n mega milka & biscuit gegeven voor valentijnsdag, maar die is nu nog niet op.

Gemeeenn..die is zó lekker!

wow wat knap dat ie nog niet op is! als ik hem de 14e had gekregen was ie de 16e uiterlijk wel op...

Me 2!

@ Niekske: Ik ga mij ook 1x in de week wegen.. ik denk dat ik de maandagmorgen pak en volgende week voor het eerst ga wegen!

********

Pffff ik voel mij best kut.. ik heb 6 weken in de ziektewet gezeten en ik moet straks weer voor het eerst werken (13-18) en ik heb er gewoon écht geen zin in! Nu moet ik er ook bij zeggen dat ik het werk gewoon niks meer aan vind.. en ik wou eigenlijk in januari op zoek naar een andere baan maja mijn been kwam ertussen.. blegh ben gewoon zenuwachtig! Bah!

Ik kan trouwens nergens vinden hoeveel punten broodbeleg is.. zoals een plakje kaas ofzo.. weet iemand dat?
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 3 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  Niekske zo 20 feb 2011 - 23:23

2 ikzelf: ja dat nieuwe overzicht is niet erg compleet he... je kan het zelf uitrekenen met de voedingswaardes op het pakje van de kaas: http://www.wijvallenaf.nl/Weight-Watchers/ProPoints-Rekenmachine.html in het oude systeem is een portie (30 gram) van de meeste 48+ kazen 3 punten. Het zal in het nieuwe wel iets meer zijn, ik gok 4. Je kan wat dat betreft beter smeerkaas nemen en dan de 20+ variant Wink

succes straks met je eerste werkdag!
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 3 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  Niekske zo 20 feb 2011 - 23:29

poeh, ik ben nu al zoveel dingen tegengekomen die niet in het puntenoverzicht van het nieuwe WW systeem staan, heel irritant! Ik stap over naar het oude, dan maar geen zwevende punten...
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 3 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  Pannetoet zo 20 feb 2011 - 23:52

Dat lijkt mij ook een heel goed plan Niekske!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 3 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  JD ma 21 feb 2011 - 6:54

Ik_zelf_87 schreef:
********

Pffff ik voel mij best kut.. ik heb 6 weken in de ziektewet gezeten en ik moet straks weer voor het eerst werken (13-18) en ik heb er gewoon écht geen zin in! Nu moet ik er ook bij zeggen dat ik het werk gewoon niks meer aan vind.. en ik wou eigenlijk in januari op zoek naar een andere baan maja mijn been kwam ertussen.. blegh ben gewoon zenuwachtig! Bah!

Ik kan trouwens nergens vinden hoeveel punten broodbeleg is.. zoals een plakje kaas ofzo.. weet iemand dat?

heel herkenbaar... ik heb door heel vele persoonlijke dingen sinds vorig jaar maart thuis gezeten, en heb nu per 1 maart weer een baan. ik zie er ook verschrikkelijk tegenop, ben mega onzeker, en om dezelfde reden...eigenlik vind ik het werk helemaal niet leuk meer.... maar ja, een jaar lang een uitkering is ook niet te doen, dus ik moet nu gewoon echt weer aan de bak....maar om nou te zeggen dat ik er zin in heb, nee.

JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 3 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  Pannetoet ma 21 feb 2011 - 7:07

Die stomme onzekerheid ook altijd...!!

En het stomme is nog wel dat áls je thuis zit je juist wil werken en als je uiteindelijk weer kunt beginnen wil je juist weer vrij zijn..tenminste dat heb ik wel..

Ik wil ook dolgraag een andere baan (zie mijn topic in 'werk&studie') en dat roep ik al 2 jaar en ergens durf ik niet.. maar nu ga ik het echt proberen! Ik wil meer uren werken en weer met plezier naar het werk en ook het idee hebben dat ik íets leer en meer verdienen is natuurlijk ook niet verkeerd :P

Waar ga je straks werken Marietje?
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 3 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  JD ma 21 feb 2011 - 7:17

Ik_zelf_87 schreef:Die stomme onzekerheid ook altijd...!!

En het stomme is nog wel dat áls je thuis zit je juist wil werken en als je uiteindelijk weer kunt beginnen wil je juist weer vrij zijn..tenminste dat heb ik wel..

Ik wil ook dolgraag een andere baan (zie mijn topic in 'werk&studie') en dat roep ik al 2 jaar en ergens durf ik niet.. maar nu ga ik het echt proberen! Ik wil meer uren werken en weer met plezier naar het werk en ook het idee hebben dat ik íets leer en meer verdienen is natuurlijk ook niet verkeerd :P

Waar ga je straks werken Marietje?

jeetje het lijkt wel alsof ik mezelf hoor praten...
ik werk al 7 jaar in de kinderopang, en begin dus 1 maart voor 37 uur ook weer in de kinderopvang. Ik wil dolgraag iets nieuws, maar ja...een opleiding kost gewoon heel erg veel geld, en dat heb ik niet. en daarbij duren alle leuke opleidingen 4 jaar, en ik wordt bijna 26 en heb geen zin om tot mn 30e op school te zitten, ook omdat ik binnen 4 jaar een kindje wil, dat gaat weer niet met een opleiding etc etc....

JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 3 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  Pannetoet ma 21 feb 2011 - 7:23

Kinderopvang is toch ook leuk.. smile
Ik werk nu 24u in een supermarkt (cassiere/infobalie).. maar ik snap je twijfel, ik heb het ook.. ik wil heel graag een opleiding volgen maar fulltime naar school kost geld, geld wat ik niet heb en ik woon samen dus er moet wel inkomen zijn en daarnaast ben ik dan 23 maar een 3 of 4jarige opleiding zie ik ook niet zitten.. wel in de BBL variant (32uur werken en 1 dag school) maar dan zou het wel erg fijn zijn als mijn werkgever die opleiding betaald :P

Hoe ging het vandaag trouwens?
Netjes gegeten Wink
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 3 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  JD ma 21 feb 2011 - 7:46

Ik_zelf_87 schreef:Kinderopvang is toch ook leuk.. smile
Ik werk nu 24u in een supermarkt (cassiere/infobalie).. maar ik snap je twijfel, ik heb het ook.. ik wil heel graag een opleiding volgen maar fulltime naar school kost geld, geld wat ik niet heb en ik woon samen dus er moet wel inkomen zijn en daarnaast ben ik dan 23 maar een 3 of 4jarige opleiding zie ik ook niet zitten.. wel in de BBL variant (32uur werken en 1 dag school) maar dan zou het wel erg fijn zijn als mijn werkgever die opleiding betaald :P

Hoe ging het vandaag trouwens?
Netjes gegeten Wink

ja ik wil dus een BBL opleiding, maar dan krijg je in 9 van de 10 gevallen een leerlingensalaris, meestal met een max van 800 euro netto per maand...en ja, met een huis te betalen red ik dat gewoon echt niet. en daarbij zijn er weinig werkgevers die je opleiding betalen....
Ik heb nu wel nog een sollicitatie lopen bij een dagbestedingscentrum voor kinderen met epileptie en dedragsproblemen. wel pittig denk ik, maar wel heel wat anders, en die uitdaging heb ik echt nodig... dus ach, ik wacht maar rustig af hoe dat afloopt...

jep netjes gegeten denk ik... niet gesnoept, veel water gedronken... ga nu even naar de website, kijken op hoeveel punten ik zit, en of ik straks dan nog iets lekkers mag eten haha!
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 3 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  JD ma 21 feb 2011 - 7:53

hmm ik mis de Optimel in de lijst...en dat drink ik altijd ipv melk. Nu kan ik qua punten wel melk aanhouden, maar volgens mij is Optimel lichter...

edit: laat maar, heb t al berekend via de rekenmachine op de website

ik zit nu (20.00) op 20 punten Very Happy bets goed dus...maar de avonden zijn het zwaarst. vooral nu mn vriend aan het werk is, ik alleen op de bank zit, en hij gister thuiskwam met een zak biggetjes en apenkoppen...dus ik wéét dat die in de kast liggen pfff... :shock:


Laatst aangepast door *Marietje* op ma 21 feb 2011 - 7:58; in totaal 1 keer bewerkt
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 3 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  Pannetoet ma 21 feb 2011 - 7:58

Jaa precies dat heb ik ook.. maar ik ga het gewoon proberen en dan zien we het wel! Weet in ieder gegeval wel dat ik daar weg wil smile

Ik denk dat je al heel eind bent als je gewoon normaal en gezond eet! Ik tel ook wel mijn punten maar probeer ook lekker gezond te eten met soms een tussendoortje.. smile
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 3 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  JD ma 21 feb 2011 - 8:00

mag je die zwevende punten die je voor 1 week hebt ook allemaal op 1 dag eten???
Ik wou dat mn vriend niet al die snoepjes in huis had gehaald. als ik weet dat er niks lekkers in huis is, dan red k het prima. maar nu wéét ik dat die snoepjes daar liggen, en dat vind ik zo moeilijk...
en als ik r eenmaal 1 pak, kan ik niet netjes de zak weer wegleggen.

ik had al vriendinnen op de thee gevraagd, en dan konden zij mooi al t snoep opeten, maar er kon niemand... Sad
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 3 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  CCC ma 21 feb 2011 - 8:15

Heey meiden,

Hoe is het gegaan vandaag? Bij mij heel goed, heb geen punten bijgehouden vandaag omdat ik gisteravond zo'n last van mijn maag en darmen kreeg... Echt de hele nacht last gehad, maar wel gaan werken... Had geen zin om de hele dag thuis te moeten zitten...
Dus vandaag een beetje aan de droge crackers gezeten en een boterham met kaas gegeten. Vanavond wel boerenkool met een cordon blue gegeten maar valt me best zwaar. Hopen dat ik vannacht geen last meer heb van mijn buik...

Lastig qua banen he... Ik zit op het moment ook een beetje in een down-sfeertje... Heb vorig jaar promotie gemaakt in de kinderopvang, van pedagogisch med. naar teamleidster. Mijn direct leidinggevende is niet de makkelijkste en merk dat ik het wel heel leuk werk vind, alleen het bedrijf klopt van geen kant... Vooral het management... Nu weet ik heel goed wat ik wil, en geef dit ook aan... maar ze willen alles doen zoals ze 12 jaar al doen... ondertussen hebben we meerdere vestigingen en groeien niet mee met het bedrijf... Denk aan vergaderingen met 65 man tegelijk, totaal niet efficient en niet echt boeiend als je bij deze vergaderingen zit... de directrice is zo onzeker als wat en kan amper een vergadering leiden... Kortom... schiet allemaal lekker op... Ze hebben allemaal verwachtingen en mijn directleidinggevende heeft last van mood-swings... En dan heb ik het niet over 1x in de maand, maar om het uur kan het maar net anders zijn. Binnenkort een functioneringsgesprek... zie het beste er niet van in eigenlijk... En daarbij irriteer ik me mateloos aan bepaalde zaken... Wil ook weer wat gaan studeren, iets richting management.. maar het geld, tijd en energie! En daarbij hebben we ook een koopwoning... Naja... kortom even mijn banengezeur... banen liggen helaas niet voor het oprapen en zonder management diploma kom ik niet zomaar ergens zo binnen... :S

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 3 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  JD ma 21 feb 2011 - 8:21

jeetje chococupcake wat een verhaal...
ik werk dus ook al 7 jaar als PMer, en ik wil zoooo graag teamleidster worden. of in ieder geval een baan waarbij ik bijvoorbeeld 2 dagen op de groep sta, en 2 dagen op kantoor...ben 4 dagen op de groep gewoon zat. Maar als ik die verhalen van jou zo hoor... mag ik vragen hoe die organisatie heet? (mag ook via PM natuurlijk)

o en trouwens, top hoor, je avatar!! Very Happy
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 3 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  Pannetoet ma 21 feb 2011 - 8:50

*Marietje* schreef:mag je die zwevende punten die je voor 1 week hebt ook allemaal op 1 dag eten???
Ik wou dat mn vriend niet al die snoepjes in huis had gehaald. als ik weet dat er niks lekkers in huis is, dan red k het prima. maar nu wéét ik dat die snoepjes daar liggen, en dat vind ik zo moeilijk...
en als ik r eenmaal 1 pak, kan ik niet netjes de zak weer wegleggen.

ik had al vriendinnen op de thee gevraagd, en dan konden zij mooi al t snoep opeten, maar er kon niemand... Sad

Jeukende handen! Heel herkenbaar...

@Chococupcake: Lastig is dat zeg... Mij lijkt administratief ook wel leuk (ik kan wel van mijzelf zeggen dat ik heel goed ben met cijfers) maar als ik nu wat vind moet dat wel voor een hele tijd zijn want om nou elke paar jaar van baan te wisselen is ook niet alles!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 3 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 21 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 12 ... 21  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum