Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weight Watchers afval-topic!

+9
sanne-84
Emma_
CCC
Ellebel
M_as
Pannetoet
Niekske
Miss G
JD
13 plaatsers

Pagina 11 van 21 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 16 ... 21  Volgende

Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 11 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  CCC ma 14 maa 2011 - 8:39

Welkom Chipp! Kun je wat meer vertellen over je plan van aanpak wbt het vasten? Ben er helemaal niet bekend mee nl. Lees wat dingen over de kerk enzo... Dus ben erg nieuwsgierig! smile

Mijn eetlijstje van vandaag:

Ontbijt:
- kop thee
- cracotte met kaas

Lunch:
- 5 cracottes waarvan 2 met kaas, rest sellerysalade

Avondeten:
- maaltijdsalade met aardapelen en ei
- stokbroodje met kruidenboter (paar stukjes)
- 4 chickenwings

Vriendje had gekookt... niet helemaal WW proof eigenlijk! Maar goed... Vandaag met eten een slechte dag gehad, heb zoveel spanning voor woensdag dat ik geen hap door mijn keel krijg! :P

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 11 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 8:48

chococupcake schreef:Welkom Chipp! Kun je wat meer vertellen over je plan van aanpak wbt het vasten? Ben er helemaal niet bekend mee nl. Lees wat dingen over de kerk enzo... Dus ben erg nieuwsgierig! smile


We leven op het moment naar Pasen toe. Eerste Paasdag staat symbool voor de dag dat Jezus opstond uit het graf. De vrijdag ervoor (Goede Vrijdag) is hij gestorven aan het kruis. Voor hij echter gekruisigd werd, heeft hij een lijdenstijd doorstaan. De 40 dagen van aswoendag (woensdag na carnaval, katholiek) tot Pasen staan bekend als de lijdenstijd. In deze dagen denken we aan de weg die Jezus heeft moeten afleggen, omdat de mens "zondig" is. De zondag telt niet mee (ik weet ook niet precies waarom niet :P).
Om de gedachte aan de lijdenstijd van Jezus te vergroten, zijn er steeds meer mensen die vasten. Dit is puur een manier van erbij stilstaan. Het kan dus in heel veel vormen, zoals ik eerder al zei. Het gaat erom dat je ergens vanaf ziet voor een tijdje, om "plaats" te maken voor God.
In mijn geval is het geen snoepen, koeken, chips enz. Het is dus eigenlijk lijnen met een dubbele lading smile

@Chococupcake Dat avondeten komt best goed, ook lullig om te laten staan Wink Bleef je wel binnen je punten? En je rijbewijs komt goed! Ik was echt de slechtste ooit en heb het ook gehaald, in één keer (na meer dan 100 klokuren les).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 11 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  Emma_ ma 14 maa 2011 - 9:14

Ik heb vandaag echt een superdrukke dag gehad. Ik kom nu net terug van het zwemmen, was wel weer even lekker! Mijn eetlijstje voor vandaag:
Ontbijt: 1 volkoren boterham met chocoladepasta. 1 actimel aardbei.
Tussendoor: 1 mandarijn en 1 mini nep marsje (traktatie op het werk en kon het niet weerstaan Embarassed) 3 kopjes thee.
Lunch: 2 volkoren boterhammen met kipfilet, 2 glazen optimel aardbei, 1 mandarijn, 1 cup a soup tomaten creme, 2 plakjes volkoren ontbijtkoek.
Tussendoor: 3 kopjes thee, 2 dropjes, 3 aardbeien snoepjes.
Diner: varkenshaas (100 gr.) salade en gebakken aardappeltjes. 1 kom vla
Tussendoor: 2 glazen dubbel fris light en 2 bastogne koekjes.

Vandaag dus weer enorm veel slechte tussendoortjes op. Op maandag werk ik altijd op een andere locatie en zit daar dus altijd recht voor de snoeppot. Ik kan de verleiding om niets te pakken dan echt niet weerstaan helaas!

Emma_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 11 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  Pannetoet ma 14 maa 2011 - 9:26

@ Chipp: Ja klopt! Ik deed aan vacusteppen, dat heb ik eind vorig jaar afgerond smile Het heeft zeker geholpen! In die zin dat ik nu een beetje taille heb.. met mijn been gaat het redelijk! Lief dat je er naar vraagt trouwens!

@ Chococupcake: Je avondeten ziet er niet eens zo heel slecht uit hoor..

@ Emma: Niet zo heel goed gegeten maar toch goed dat je bent wezen zwemmen!

************************************************************

Mijn eetlijstje voor vandaag: (Ik had vrij)
- Ontbijt: kop thee
- Tussendoor: Eat Natural (zo'n muesli-achtigte reep)
- Lunch: Kop groentensoep
- Tussendoor: Glas ranja en een aantal dubbel dekkers (drop-fruit duo's)
- Avondeten: Gek. aardappels, doperwten/wortels, karbonade en een beker chocoladevla

En ik ga zo lekker slapen.. morgenvroeg werken en daarna naar een vriendin.. smile
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 11 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  Niekske ma 14 maa 2011 - 10:28

Poeh, sporten viel tegen... maar ik heb weer even gezweet smile

eetlijstje:
ontbijt: magere yoghurt met cruesli
tussendoor: de tiramisu:)
lunch: volkoren pasta met groenten, ketchup en een beetje geraspte 30+ kaas
tussendoor: mandarijntjes en worteltjes
avondeten: 3 boterhammen met smeerkaas
na het sporten nog 2 plakjes ontbijtkoek en komkommer gedipt in chilisaus

ik heb het idee dat ik best veel eet als ik jullie lijstjes zie...smile na het sporten heb ik altijd snaaizin, dus ik was al heel trots dat ik het hierbij gehouden heb Wink morgen uit eten, ben benieuwd...
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 11 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  sanne-84 di 15 maa 2011 - 8:39

hoi meiden

ik lees al een tijdje mee en aangezien hier best actief gereageerd wordt had ik wel een vraagje:
zoals ik het lees heeft iedereen wel eens een mindere dag, merken jullie dit aan het gewicht? ik heb zelf het idee dat als ik even niet oplet (een stuk gebak of friet ofzo eet) dit er letterlijk meteen aankomt..
en hoe doen jullie het als jullie snaaizin hebben? ik heb dat ook wel eens, en hoewel ik dan bewust ben dat ik het eigenlijk niet wil, doe ik het toch.. (alsof ik me niet helemaal onder controle heb) en dan maakt het niet uit of het chips, chocola of droge biscuits zijn..
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 11 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  Gast di 15 maa 2011 - 9:03

@Emma_ Wat voor werk doe je? Probeer één tussendoortje te nemen. Ook als het gezonde dingen zijn (ontbijtkoek). Dit geldt ook voor je drinken, drink één glas “lekker” en een glas water. Dit scheelt al heel veel.

@Ik_zelf_87 Wow, weinig gegeten! Let je wel een beetje op jezelf? Hoe was het bij je vriendin, gezellig gehad?

@Niekske Ik vind het wel meevallen hoor. Goed dat je gesport hebt!

@Sanne-84 Soms merk ik het wel meteen, andere keren komt het pas twee dagen later. Wanneer je zin hebt om te snaaien, drink eerst een glas water/light. Dit stilt de trek bij mij vaak al. Kies anders een stuk fruit ofzo. Als het niet werkt, pak dan meteen waar je zin in hebt. Ga er niet omheen draaien, anders heb je al een koekje, wat nootjes op en toch nog trek in chocola. En als je iets snaait, dan met mate Wink


Ik heb vandaag heel weinig gegeten. Vannacht is al mijn avondeten van gister eruit gekomen. Daarna ook nog overgegeven, maar mijn maag was al leeg. Zere keel als gevolg. Zo naar bed, niet zoveel geslapen afgelopen nacht.
Morgen weer naar stage, echt zin in! Heb nu zo'n leuke klas!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 11 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  Pannetoet di 15 maa 2011 - 9:46

Chipp schreef:@Ik_zelf_87 Wow, weinig gegeten! Let je wel een beetje op jezelf? Hoe was het bij je vriendin, gezellig gehad?

Jaa.. smile
Het is heel raar maar ik ben zo blij dat we uit elkaar zijn alleen heb ik echt dat buik-gevoel van *ahum* liefdesverdriet.. verder voel ik me echt fantastisch maar dat irritante buikgevoel! Vandaag was ik weer bij hem om nog wat broeken op te halen en ik merk gewoon aan alles dat ik hem niet meer wil maar ik werd stinkend jaloers toen ik hoorde dat hij afgelopen weekend was wezen stappen....*zucht* Terwijl hij nooit van stappen hield toen wij samen waren

Maar bij mijn vriendin was het supergezellig Very Happy Ook nog even rond zitten neuzen op RP haha.. maar dat is niks voor mij :P

Mijn eetlijstje:
- Ontbijt: Kop thee met een boterham leverkaas
- Koffiepauze: Kop thee met een boterham leverkaas
- Lunch: Kop thee
- Koffiepauze (toen was ik bij mijn vriendin): Ranja en een chocolade-ei
- Avondeten: Wraps met bonenschotel en ranja
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 11 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  CCC di 15 maa 2011 - 10:03

Chipp: thnx voor je uitleg! Vind het eigenlijk wel een mooi idee om op die manier bewuster om te gaan met bepaalde dingen!
Doe je toevallig de Pabo? Dacht dat ik dat opmaakte uit je stageverhaal smile

Ik_zelf: waar woon je eigenlijk? Apart he dat hij opeens toch gaat stappen... Had dat soort gekke jaloerse gevoelens toen ook met mijn ex.
Is er nog een beetje leuk aanbod op RP? smile

Sanne: Welkom! smile Ik merk het opzich niet heel snel, maar schommel wel heel erg met gewicht... Daar baal ik vaak wel van. Ik kan zomaar na een week gezond eten ook weer een halve kilo zwaarder zijn... geen idee hoe dat komt! Sad

Ik heb vandaag mijn laatste rijles gehad, morgen afrijden om 11.40 uur. Ben benieuwd! Daarna de hele dag gewerkt, heb 2 panini's gegeten van de Johma (liggen in de koeling in de supermarkt) als lunch en vanmorgen 2 crackers met hagelsslag als ontbijt. Vanavond heerlijke lasangette gemaakt met komkommersalade. Net even 5 kwartier gezwommen. Voel me dus weer lekker fit! smile

Als ik morgen slaag ga ik met mijn moeder naar de film Gooische vrouwen, heb er wel zin in! Maar durfde nog niet toe te zeggen mocht ik het toch niet halen, weet niet hoe erg ik dan teleurgesteld ben. Ben nogal een perfectionist.

Ik ga volgende week weer wegen, nu gaan zin in... Heb het idee iets aangekomen te zijn en volgende week moet ik alweer ongesteld worden. Dus of dat nou zo verstandig is... Miss. moet ik meer met cm's gaan doen.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 11 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  CCC di 15 maa 2011 - 10:04

Niekske schreef:Een goedemorgen... welkom Chipp! Ben je echt aan het vasten zoals ik denk dat het is? Dus niks eten of drinken tussen zonsopgang en zonsondergang? Lijkt me best zwaar! Maar de aanhalingstekens suggereren toch iets anders smile

Ik heb me vanmorgen gewogen, er is niks af, maaaaar ook niks bij! Dus ik ben er in geslaagd om de carnaval er met een paar dagen dieet weer uit werken, dus ik ben tevreden! Deze week er weer fris tegenaan! Ik heb alleen wel al een beetje gezondigd... mijn italiaanse collega neemt afscheid deze week en had zelfgemaakt tiramisu bij... ik heb stiekem toch een klein stukje gegeten, zoooo lekker! En ik ga deze week twee eker uit eten, nog een afscheidsetentje van die collega en nog een keer tapas met mijn vriend. Ik ga overdag gewoon heel veel fruit en groenten eten en dan moet het wel goed komen denk ik. Vanavond ga ik ook weer sporten, dus...

Ik zal ook eens zo'n ticker achtig iets gaan fixen voor extra motivatie trouwens smile

Wat goed! Lekker gevoel denk ik zo! smile Stilstaan is beter dan aankomen...

Lekker zeg 2 keer uit eten! smile Ik had een vreetweekendje... dus deze week een beetje netjes proberen te houden smile Tapas is trouwens zooo lekker! Jammie!

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 11 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  Gast di 15 maa 2011 - 19:23

Kort:

Chococupcake, ik hoop dat je vanavond naar de film gaat! Heel veel succes!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 11 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  Emma_ di 15 maa 2011 - 20:19

Chococupcake: heel veel succes met het afrijden!

Gisteren heb ik op zich wel een goede dag gehad tot het avondeten. Door onverwachte omstandigheden hadden we geen boodschappen kunnen doen en door tijdgebrek hebben we toen maar frietjes gegeten Embarassed

Lijstje van gisteren:
Ontbijt: 1 volkoren boterham met chocoladepasta, 1 actimel aardbei.
Tussendoor: 3 kopjes thee, 2 mandarijnen.
Lunch: 2 volkoren boterhammen met kipfilet, 1 cup a soup tomatencreme. 1 glas optimel limoen.
Tussendoor: 3 kopjes thee.
Diner: frietjes, fritessaus, 1 kroket, 1 kipcorn.
Tussendoor: 2 blokjes chocolade, 1 glas optimel.

Zo zonde van mijn avondeten want anders was het best een goede dag....

Emma_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 11 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  Pannetoet di 15 maa 2011 - 21:20

Hier ook even snel reageren..

Chococupcake: ik woon in twente smile Pff nou spookt er de hele tijd door mijn hoofd dat hij snel weer een ander heeft of misschien eerder dan mij met iemand zoent...AAH!
Haha er zaten wel leuke jongens bij maar volgens mij vind ik de jongens leuk die op fotomodellen vallen...

Naja goed vanaaf reageer ik even meer, moet nu werken!

Succes vandaag!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 11 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  CCC di 15 maa 2011 - 21:52

Thnx ladies! Ik ben een beetje zenuwachtig, maar heb het wel erger meegemaakt... Heb er een goed gevoel over, ga gewoon flink mijn best doen en anders doe ik het gewoon nog een keer... De wereld vergaat niet als ik vandaag een paar foutjes maak en zak heb ik maar bedacht! smile

Ik ga nu proberen wat te ontbijten... Kellogs Special K met vanille yoghurt (even wat suikers voor het examen)

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 11 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  Niekske di 15 maa 2011 - 22:02

Goedemorgen!

Chipp: overgeven klinkt niet goed! Eten komt er niet zomaar uit... je instelling vind ik wel mooi, dat vasten. Snoep je normaal veel? Ofwel, moet je nu heel veel laten? En wat vind je precies snoepen, gezond snoepen kan natuurlijk ook smile

Ikzelf: haha beetje datingsites kijken is wel leuk als je net single bent (heb ik ook gedaan Wink) heb er nooit echt iets leuks gevonden, maar het kan wel goed zijn voor je ego Wink en laat je niet gek maken door wat je ex doet! Kans is groot dat het zijn manier van verwerken is en jij je drukt maakt om niks. Lekker langs je heen laten gaan...

Sanne: leuk dat je meeleest! Ik heb er zelf nooit zo bij stil gestaan of 'slechte' dingen er meteen aankomen. Ik kan wel een opgeblazen gevoel krijgen van teveel slecht eten, maar dat trekt wel weer bij. De eerste week dat ik WW deed, heb ik zondag een pre-carnavalsfeest gehad en best veel bier gedronken. Daarna huisgemaakte saté gegeten van mijn moeder en maandagochtend was ik toch een kilo afgevallen die week... ik denk dat het wel meevalt!

Chococupcake: heel veel succes vandaag, ik zal aan je denken! Laat je even weten hoe het gegaan is? smile

Uit eten gister was gezellig, restaurant viel tegen. Eten was mwah en de service was vreselijk! We waren ongeveer de enige daar binnen en we moesten zo lang wachten op een ober of op het eten... echt belachelijk! Ze waren bij mijn voorgerecht (salade, dus light Wink) de dressing vergeten en de kip van het hoofdgerecht (ook mager vlees Wink) was erg droog. Thee ipv toetje, dus ik vond dat ik het best aardig gedaan had! Vanavond weer even uber-gezond eten (volkoren pasta met groenten) en morgen dus tapas met mijn vriend.
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 11 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  CCC di 15 maa 2011 - 22:24

Jammer dat het uit eten tegenviel! Jeetje je hebt je wel netjes gehouden zeg! Soms moet je wel wat lekkers kunnen eten he, anders houd je het op den duur niet meer vol.

Thnx! Ik laat straks even weten hoe of wat... moet 11.40 uur... dus denk dat ik pas weer rond 14 uur online ben! smile

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 11 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  Pannetoet di 15 maa 2011 - 23:58

Niekske: denk zelf ook dat hij zich stoerder voordoet..

Chococupcake: Oja je moet vandaag afrijden! Nu ben je aan het rijden haha succes!

Heb nu pauze dus ik ga nu even mijn tanden in een broodje zetten..lees vanmiddag thuis even alles door smile
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 11 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  CCC wo 16 maa 2011 - 1:36

Thnx girls voor alle aanmoedigingen! Het heeft geholpen! Ik ben GESLAAAGD! Ben er zooo blij mee!

Ik ga vanavond lekker naar de film en nu naar vriendinnen! Ben vnv laat nog wel even online! Lekker genieten!

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 11 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 1:46

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 11 Images%3Fq%3Drijbewijs%26um%3D1%26hl%3Dnl%26rlz%3D1R2RNRN_nlNL412%26biw%3D1259%26bih%3D656%26tbs%3Disch:1&um=1&itbs=1

Gefeliciteerd!!!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 11 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  Niekske wo 16 maa 2011 - 2:04

Gefeliciteerd!!!! Geniet ervan sunny
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 11 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  Pannetoet wo 16 maa 2011 - 2:27

Gefeliciteerd Very Happy
Nog anderhalf uur en dan ben ik vrij!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 11 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  sanne-84 wo 16 maa 2011 - 7:54

gefeliciteerd!!!
nu niet te vaak de auto nemen want dan komen de kilootjes er weer aan Laughing

en de rest: bedankt voor de reacties
ik hoef niet zo zeer veel kilo's af te vallen, ma ar wil voornamelijk stabiel blijven.. ben al wat afgevallen, maar er komt zo snel iets bij.. en dat is er dan weermoeilijk vanaf te krijgen.
en die vreetbuien die helpen dan echt niet mee ! en het is echt niet omdat ik honger heb, want kan na de maaltijd zo wat koekjes oid wegwerken.. voornamelijk van die hapslikweg dingen, en dan vooral op het werk. (ff bij iemand op de kamer komen en dan meteen 2 mariakoekjes (ja meteen 2 dan...) pakken. of het koffiekarretje klaarzetten, dan een koekje pakken, tijdens de koffie, en met het opruimen. en mezelf niet kunnen bedwingen:S) maar de buien kunnen ook groter zijn; 3 boterhammen eten ('savonds 21uur) en dan nog wat koekjes naar binnen kunnen werken..
(als ik het zo schrijf dan lijk ik net een vreetmonster..maar heb dit niet elke dag, en zeker ook niet de hele dag hoor)

had vandaag wel een goede dag:
ontbijt; bord pap
tussendoor; kiwi, mandarijn
2 glazen thee en een glaasje roosvicee laxo (drink ik niet vaak)
lunch: 2 rijstwafels, 1 met ei, andere met jam
appel
klein korstje met pasta (mn 'toetje' die ik niet kon laten staan:S)
2 glazen thee
tussendoor: bakje rauwkost
2 paaseitjes (was even bij ons mam geweest en dan MOET ik die hebben)
avond: macaroni, gehakt, groenten en wat cremefraiche en pesto
en denk dak dalik wat druiven eet, die kwam ik tegen op de markt.

ga nu moeilijke dagen tegemoet, morgen naar de sauna, dus is toch een andere dag. vrijdag en zaterdag feest, en dan staat er een hoop op tafel.. (dat moet ik vrijdagmiddag al mee klaar maken, dus kan ik ook nog snoepen)





sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 11 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  Niekske wo 16 maa 2011 - 20:48

Goedemorgen! Gisteren heb ik me echt bijna voorbeeldig gedragen smile ik ga mijn dagmenu even met WW punten toelichten, want dat maakt het duidelijker, haha!

Ontbijt: magere yoghurt met cruesli --> 4 punten
tussendoor: kommkommer --> 0 punten
lunch: 3 boterhammen met light smeerkaas --> 4 punten
tussendoor: mandarijntjes --> 0 punten
4 uur cup a soup --> 1,5 punt
nog 2 snack-a-jacks BBQ --> 1 punt
avondeten: volkoren pasta met groenten, ketcup en magere geraspte kaas --> 5 punten

toen had ik dus pas 15,5 punt gegeten, terwijl ik probeer binnen de 24-25 te blijven Very Happy toen heb ik mezelf wat ovenzoutjes van de AH gegund, ik had uitgerekend dat 40 gram 3 punten was. 40 gram bleek best veel (ga maar na, een zakje chips is 20-25 gram) dus ik heb maar 18,5 punt gehad gister. Is maar goed ook, vanavond ga ik tapas eten smile
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 11 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  CCC wo 16 maa 2011 - 21:52

Goed gedaan Niekske! smile

Ik heb gisteren als ontbijt Kellogs met yoghurt gegeten. Lunch: 2 broodjes met 4 knakworstjes (in totaal) mosterd en ketchup... DUs niet zo veel punten en als avondeten: KFC... Daar ging het een beetje mis :P Maar ik ging naar de film en was 's middags naar vriendinnen en ging door naar de bios dus geen tijd om thuis te koken. Maar ach... vind het wel goed zo! Vandaag gewoon weer rustig aan doen!

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 11 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  Pannetoet do 17 maa 2011 - 4:41

@ Sanne: Welkom hier! Dat had ik nog niet eens gezegd haha .. Ik herken je probleem helemaal! Lastig is dat.. en het erge is; we moeten doorzetten.. vreselijk! Was de sauna lekker? Very Happy

@ Niekske: Wat goed je dat jij je er zo goed aanhoud met de WW, knap!

@ Chococupcake: Meid je hebt je rijbewijs! Dan mag je wel even zondigen hoor.. Very Happy

***********************************************************

Oké dit is echt heel stom want ik had mij dinsdag voor de grap 'ingeschreven' op RP.. samen met een vriendin naar al die leuke en ook minder leuke mannen kijken :P Had er één een berichtje gestuurd met msn, toegevoegd natuurlijk! En we hebben gisteravond/nacht echt 3uur lang zitten msn'en! Zo leuk.. foto's uitgewisseld.. heel veel gekletst over van alles en nog wat.. alleeeeeen hij woont hier 2½uur vandaan, AAHH! Naja we shall see haha

En mijn eetlijstje tot nu toe:
((Gewerkt van 8.00-14.00))
- Ontbijt: Boterham met leverkaas en een kop thee
- Koffiepauze: Boterham met ham en een kop thee
- Lunch: Boterham met leverkaas en een kop thee
- Tussendoor: Ranja en een kinder bueno
- Avondeten: Gek.aardappels, sla en kip (Dat gaan we straks eten..)

Zoals jullie zien heb ik al meer honger haha mijn buik knort nu ook weer als ik een paar uur niks heb gehad.. dat had ik vorige week niet :P

Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 11 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 11 van 21 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 16 ... 21  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum