Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weight Watchers afval-topic!

+9
sanne-84
Emma_
CCC
Ellebel
M_as
Pannetoet
Niekske
Miss G
JD
13 plaatsers

Pagina 21 van 21 Vorige  1 ... 12 ... 19, 20, 21

Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 21 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  _Lana_ vr 3 jun 2011 - 5:15

Hai meiden,
Ik ben ook weer van plan om weight watchers te gaan doen. Ik ben vorig jaar wel eens een paar keer naar zo'n cusrus geweest, maar ik weet niet, dit is niet echt iets voor mij geloof ik.
Nu ben ik een week weight watchers online aan het proberen ( gratis ), maar zie hier eigenlijk niet echt de meerwaarde van in, behalve dat je online punten kan tellen?
Wel heel duur dan 3 maanden voor 59,95 euro.

Heeft één van jullie hier ervaring mee? En kan mij vertellen welke voordelen er nog meer aan WW online zitten?

Groetjes.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 21 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  Miss G za 4 jun 2011 - 10:57

@lana: ik heb een totaalpakket, ik ga dus naar de cursus en kan online punten tellen. Moet wel eerlijk zeggen dat ik het punten tellen de laatste tijd niet meer doe..
Als ik, net zoals jij, alleen online zou bijhouden, dan zou ik niet afvallen. Ik moet hiervoor echt naar een cursus als een stok achter de deur. Vind het wel knap van je, en hoop dat het lukt!
Miss G
Miss G
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 21 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  _Lana_ za 4 jun 2011 - 22:36

XxXGeesje schreef:@lana: ik heb een totaalpakket, ik ga dus naar de cursus en kan online punten tellen. Moet wel eerlijk zeggen dat ik het punten tellen de laatste tijd niet meer doe..
Als ik, net zoals jij, alleen online zou bijhouden, dan zou ik niet afvallen. Ik moet hiervoor echt naar een cursus als een stok achter de deur. Vind het wel knap van je, en hoop dat het lukt!

Ja die stok achter de deur zou voor mij opzich ook wel goed zijn hoor! Maar de cursussen hier in de buurt zijn op dagen dat ik niet kan. Hoe duur is zo'n totaalpakket dan?
En ga je iedere week naar de cursus?
Weet je toevallig nog meer voordelen van WW online?

Ja wat een vragen hè, haha, maarja wil zeker weten dat ik die 59,95 euro niet voor 'niets' betaal.
Hoe gaat het afvallen verder bij jou? Ben je goed op weg?
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 21 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  Miss G ma 6 jun 2011 - 7:05

@lana: totaalpakket kost 39 euro per maand, en ja ik ga iedere week naar de cursus. Nu ben ik 3 kg kwijt sinds de laatste keer dat ik ben begonnen (ben een half jaar gestopt, maar weer begonnen want ik kan nog niet zonder :P ). In totaal ben ik nu 12 kg kwijt met ww.

Online bijhouden ben ik een beetje mee gestopt, ja niet zo goed van me dus moet daar maar weer eens mee beginnen! Ik vind het wel makkelijk dat wanneer het nodig is je punten worden verminderd.
Miss G
Miss G
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 21 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  Gast ma 6 jun 2011 - 8:06

@ Geesje: Zit jij toevallig in Brabant bij de WW?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 21 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  Miss G ma 6 jun 2011 - 8:46

@lize: nee, dat is wel heel erg ver weg voor mij! Woon aan de andere kant van het land :P hoezo dat? Doe ik je denken aan iemand? Very Happy
Miss G
Miss G
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 21 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  Miss G di 21 jun 2011 - 5:28

Zo dit topic is flink gezakt!
En hoe gaat het afvallen bij jullie? Ik blijf op dit moment stilstaan, dus doorzetten dus.
Sport nog steeds niet, misschien dat het toch daardoor komt!
Miss G
Miss G
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 21 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  CCC wo 22 jun 2011 - 2:45

Tijdje niet meer gereageerd, heb veel gedoe aan mijn hoofd gehad met werk ed. Nu zit ik even in de ziektewet om wat rust te komen...

Ben begonnen met wat fietsen in plaats van hardlopen, merkte dat dat niet echt lekker ging... Net even 14 km gefietst in 47 min. Best netjes vind ik zelf. Niet heel erg met eten bezig eigenlijk, dus ook niet meer op de weegschaal gestaan...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 21 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  Stoplicht wo 22 jun 2011 - 5:09

Zo, ik meld me ook weer eens...
Inmiddels ben ik vandaag begonnen aan week 7 van de Weight Watchers en ik mag niet klagen, al zeg ik het zelf; ik ben nu 7,7 kilo afgevallen!
Dit houdt in dat ik ook al een broekmaat kleiner aan heb en best een beetje trots ben op mezelf, krijg ook al complimentjes van mijn omgeving.
Maar ik ben er nog lang niet, geeft ook niets, dus we gaan gewoon door! Gelukkig blijft mijn cursuslocatie in de zomerperiode geheel open, wel een mooie stimulans om door te blijven gaan! Onlangs hebben we een demonstratie gehad met de Tefal Active Fry waardoor je zelf gesneden frietjes heerlijk krokant zou kunnen bakken, met 1 lepel olijfolie. Ik moet eerlijk toegeven dat het echt heel lekker was, maar het apparaat is vrij prijzig waardoor het mij tegen houdt aan te schaffen ( de kleinste variant kost 130euro! )...Dan maar gewoon ovenfriet hoor, net zo lekker en goedkoper!
Op dinsdag 5 juli, tevens mijn verjaardag, krijgen we een demonstratie vanuit het bedrijf ' Smaakgeheimen '; zij laten zien hoe je gezond, maar lekker kan koken en de recepten die ze aanreiken, hebben ze al omgerekend in Pro-Points. Ben benieuwd...
Is jullie cursusleidster ook zo actief in demonstraties regelen of ben ik een uitzondering? Hoewel ik de cursusleidster zelf niet als vriendin zou uitkiezen, vind ik het wel heel leuk wat ze allemaal organiseert; zo blijven je cursusavonden ook interessant om bij te blijven en niet alleen te betalen voor het wegen!
Meiden, succes allemaal!

xx Krista

Stoplicht
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 121
Punten : 172
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 21 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  Miss G do 23 jun 2011 - 7:05

Nou ik kom net van de cursus, en ik ben 1,1 kg afgevallen! Ben zo blij! Nog 5,6 te gaan, maar voel mezelf al een stuk beter in mijn vel!

@stoplicht: zo jij gaat dus goed zeg! Knap hoor! Wij hebben geen demonstraties op de cursus, dat vind ik eigenlijk best jammer. Je kan toch goeie idee opdoen met een demonstratie.

@chococupcake: dat is niet zo leuk in de ziektewet, ben je overspannen? Sporten is dan wel lekker om je hoofd leeg te maken!
Miss G
Miss G
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 21 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  CCC zo 26 jun 2011 - 6:08

Geesje: ja de dokter heeft gezegd dat ik overspannen ben, ik ben volgens mij alleen nog in de ontkenningsfase... Maar werken is ook gewoon even geen optie... De problemen blijven zoals ze zijn, er veranderd niks... Ik heb wel een nieuwe baan op het oog... woe. 2e gesprek... Ben zo goed als aangenomen, maar ja pas zekerheid natuurlijk als er een contract is getekend. Daarbij moet ik dan nog eens gaan onderhandelen hoe of wat met weggaan...


CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 21 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  CCC zo 26 jun 2011 - 22:37

Vanaf vandaag ga ik er weer lekker voor! Ik heb nog 10 weken te gaan tot mijn vakantie, dus ik ga weer lekker sporten en gezonder eten... Ik hoef geen 10 kilo kwijt... Ben blij als ik strakker ben! Nog meer mensen die lekker verder gaan? Ik kan wel wat steun gebruiken! Very Happy

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 21 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 22:56

Ik ga er ook weer voor! Afgelopen twee weken beetje laten verslappen (met excuus, ik moet bijna ongesteld worden... Dat kwam dus pas vandaag :P)
Hardlopen is weer anderhalve week geleden en tussendoor ook wel erg veel gesnoept. Morgen ga ik weer hardlopen, vandaag heb ik geen tijd. Nu aan het werken, zo meteen door naar stage, helpen bij de generale van de musical, naar huis eten, naar stage voor de officiële uitvoering.
Ik doe geen Weight Watchers, maar dat wisten jullie al Wink Ik wil nog 2,5 kilo kwijt voor de vakantie. Een deel gaat er waarschijnlijk af door het eind van mijn menstruatie, denk ongeveer 2 kilo echt kwijtraken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 21 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  Niekske zo 26 jun 2011 - 23:02

Heej nieuw leven ingeblazen hier smile ik heb ook een paar weken verzaakt, heel veel gedoe op mijn werk en ik kon al dat dieten er even niet bij hebben... sporten kan ik ook nog steeds niet, maar ik heb vandaag controle bij de orthopeed voor mijn knie, wellicht mag ik weer wat gaan doen. Volgende week gaan we op vakantie, dus helaas mijn streefgewicht niet gehaald Sad ik heb al weken niet meer op de weegschaal gestaan en eigenlijk durf ik ook niet meer... Embarassed ik ga deze week nog heel hard mijn best doen en na de vakantie pak ik het weer op!
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 21 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  CCC zo 26 jun 2011 - 23:35

Jaaaa gelukkig! Er zijn nog mensen! Haha!

Soms moet je het even loslaten denk ik... maar nu weer lekker tegenaan voor mij. Heb net een fruitshake met banaan, sinaasappel, kiwi en rode bessen gedronken en 2 boterhammen met grillworst... Zo maar eens het huis aan kant maken, daarna sporten en wil ook nog even in de zon zitten... Embarassed

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 21 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  Stoplicht di 28 jun 2011 - 19:36

Goedemorgen!

Ook ik ben nog steeds actief met de WeightWatchers bezig, maar het reageren op dit topic wil nog wel eens achterblijven!

@ Chococupcake : Ik hoop dat je de nieuwe baan krijgt! Als ik het zo lees, kan jij wel weer een leuke, nieuwe baan gebruiken en
geeft dat ook weer nieuwe moed voor hetgeen je wil met je lichaam! Ik duim voor je...

@ All : Hoe gaat het met jullie; we hebben twee warme dagen achter de rug, beetje kunnen eten naar het programma?

Pff, die warmte is niets voor mij hoor! Geef mij maar maximaal 25 graden met een zonnetje in Nederland...
Helaas hebben we hier echt noodweer gehad en hoewel ik dan allang volwassen ben, voelde ik mij echt niet prettig thuis! Gelukkig was ik samen met mijn zusje, we hadden samen gegeten waarna ik even naar de WW-curusus ging en zij altijd even op mij wacht voor het resultaat. Tijdens de cursus zagen we het noodweer al aankomen en zijn we allen eerder vertrokken; ik ben echt doodsbang voor onweer dus was blij toen ik thuis was...Toen brak het echt los en toen we na 2 uur dachten dat het echt weer rustig was, begon het vannacht om 00.30uur opnieuw hard te regenen en onweren! Pff...Voor mij wel weer even genoeg geweest!
Maar het goede nieuws van gisteravond is dat ik wederom goed ben afgavellen! Afgelopen week ben ik 1,6kilo kwijt geraakt, wat mijn totaal op 9,3 kilo in 7 weken brengt! Ik ben best een beetje trots op mezelf en hoor ook vanuit mijn omgeving dat het zichtbaar is...Is ook de bedoeling natuurlijk!

Nog een vraagje aan iedereen: Heeft iemand ervaring met de Tefal Activefry? Op onze WW-cursus kunnen we nu de family-versie kopen met een fikse korting en ik twijfel....Normaliter kost hij in de winkel 239,95euro; wij kunnen hem tot 31 juli kopen voor 149,-euro...Ik hoop dus eerst ervaringen te horen!

xx Krista

Stoplicht
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 121
Punten : 172
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 21 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  CCC di 28 jun 2011 - 20:52

Ja ik had vorige week een goed gesprek, en ben praktisch aangenomen. Had vandaag om 10.00 uur het 2e gesprek voor de afhandeling van salaris ed. Maar er is net op het laatste moment afgebeld. Baal er flink van... Dit kan ik nu even niet gebruiken, wil lekker verder. Positief denken maar!

Jij gaat trouwens echt heel goed met afvallen! Hoe doe je dat zo goed?

Ik heb gisteren lekker een uurtje gezwommen en een halfuurtje gefietst, verder redelijk gezond gegeten maar wel een paar blokjes chocola gegeten en wat popcorn... Vandaag weer lekker er tegenaan....

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 21 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  Stoplicht wo 29 jun 2011 - 0:32

@ Chococupcake : Ik ga inderdaad best lekker qua afvallen, maar ik besef me ook maar al te goed dat er een moment komt dat
het minder snel zal gaan...Het kan natuurlijk niet in dit tempo door blijven gaan.
Wat ik er voor doe om nu al 9,3kilo kwijt te zijn? Niks meer dan allen die Weight Watchers volgen...Ik zorg dat
aan pro-pointsdagtotaal kom, wissel mijn ontbijt geregeld af ( ene keer eet ik yoghurt, dan crackers, dan
weer gewoon een boterham, etc. ); dat schijnt goed voor je verbranding te zijn.
Daarnaast maak ik ook gebruik van de vrije Pro-Points per week, maar dit doet ook bijna iedereen denk ik.

Zo, net even lekker een broodje Rosbief op...Nu even door het huis razen en nog naar het stadje toe. Zo'n vrije dag is ook altijd snel weer voorbij! Maar morgen en vrijdagochtend nog werken en we hebben alweer weekend!
Wel een moeilijk weekend schat ik in; mijn ouders komen zaterdag weer thuis van 3 weken Turkije plus dat ik zondag mijn verjaardag vier voor vrienden en familie. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik best iets mag hebben, heb vrije Pro-Points, maar mij niet ga volproppen; zonde van hetgeen ik reeds bereikt hebt!

Stoplicht
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 121
Punten : 172
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 21 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  CCC wo 29 jun 2011 - 9:07

Goed bezig Stoplicht! Ik ga de punten ook maar weer eens opschrijven, doe daar nog wat te makkelijk mee... gebruik het als richtlijn nl. maar moet bewuster op gaan schrijven. Vind het echt heel goed dat je zo lekker afvalt! Ik ga morgen weer lekker zwemmen...


CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 21 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 10:25

Ik wil binnenkort ook weer beginnen met weightwatchers! Doen jullie de online versie of doen jullie de cursus? Ik heb een tijdje de online cursus gedaan en dat is me goed bevallen. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 21 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  CCC wo 29 jun 2011 - 10:27

Gezellig Bitterkoek!

Ik heb het boekje (boodschappengids) op de cursus aangeschaft en doe het zelf thuis... zo nu en dan ga ik naar een meeting. Zou ik binnenkort eigenlijk wel weer moeten doen, merk dan toch dat ik meer motivatie heb! Vind het alleen zo duur elke week 11 euro... :S

Heb trouwens ook wat kookboeken, dus probeer daar zoveel moeglijk uit te koken..

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 21 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 10:31

Heeft weightwachters ook kookboeken?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 21 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  CCC wo 29 jun 2011 - 10:32

Yep.... kun je op de cursus, website kopen... er is nu een boek in de boekhandel uit... In lijn met je leven, heb deze ook besteld... Mooi boek hoor... lekkere recepten!

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 21 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 10:33

Ja! Dan moet ik die ook hebben. smile Tnx voor de tip!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 21 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  CCC do 30 jun 2011 - 21:08

chococupcake schreef:
chococupcake schreef:
chococupcake schreef:
Ik_zelf_87 schreef:
*Marietje* schreef:@ik zelf, dat bovenste truitje vind ik leuk! ben niet zo van de strepen alleen, issie er ook gewoon in ander ekleuren en zonder streep? leuk model met die pofmouwtjes! en valt ie erg strak bij de buik, of heb je hem alleen besteld en nog niet ontvangen?

Ik heb hem vandaag besteld dus ergens volgende week komt hij binnen smile Maar hij was er alleen in dit model.. maar misschien vind je op de site andere leuke shirtjes?

@ Chococupcake: Aaah ook het buik-problemen...ik heb precies hetzelfde en dat is zoo vreselijk k.ut soms! Ik lijk geregeld savonds 3maand zwanger.. :shock: En soms ben ik bang dat de zwaartekracht het gaan winnen haha en het rare is nog wel dat als ik afval ik juist bij mijn benen afval terwijl het bij mijn buik hard nodig is.. Je weegt 82kg? Zegt mij op zich niks haha want hoelang ben je? En wat is je kledingmaat?
Mijn matenlijstje:
- Lengte = 1.54
- Gewicht = 67.2
- Kledingmaat onder = 40/42
- Kledingmaat boven = 42..of een L
- Taille-omvang = 94cm
- Heup-omvang = 99cm

Ow de bel gaat :P Vriendin zou nog even langskomen.. reageer straks even verder!

@ Darcy: Haha grappig is dat hé!

Lengte: 1.75m.
Gewicht: 82 kilo
Kledingmaat onder: 42/44
Kledingmaat boven: 40/42
Taille-omvang: 88 cm
Heup-omvang: 115

Heb dit trouwens even opgemeten met een klusmeetlat/ lint... hoe noem je zoiets... had even geen andere...

Dit was mijn lijstje toen ik hier begon!

Lengte: 1.75m.
Gewicht: 82 kilo
Kledingmaat onder: 42/44
Kledingmaat boven: 40/42
Taille-omvang: 88 cm
Heup-omvang: 115

En dit is het nu!

Lengte: 1.75m
Gewicht: even geen idee
Taille-omvang: 86 cm
Heup-omvang: 112 cm

Er zit dus mooie vooruitgang in! Very Happy


Hier weer even mijn lijstjes wbt cm's:

En dit is het nu!

Lengte: 1.75m
Gewicht: even geen idee
Taille-omvang: 80
Heup-omvang: 110 cm

Het is alweer een tijdje terug dat ik heb opgemeten (april dacht ik...)

Lengte: 1.75m
Gewicht: niet gewogen
Taille-omvang: 79 cm
Heup-omvang: 107 cm

Echt fijn om te zien dat er weer wat qua cm's af is! cheers



CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 21 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 21 van 21 Vorige  1 ... 12 ... 19, 20, 21

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum