Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weight Watchers cursus

2 plaatsers

Ga naar beneden

Weight Watchers cursus Empty Weight Watchers cursus

Bericht  Bay za 17 sep 2011 - 8:59

Ik ben het zat!!
Probeer al het hele jaar een paar kilo aftevallen maar verlies de motivatie na 3 weken weer.
Daarom zit ik te denken om naar een WW meeting te gaan als stok achter de deur.

Wie heeft hier ervaring mee?
Heeft het geholpen en wat zijn de kosten per meeting? Dat kan ik op de site niet echt vinden.
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight Watchers cursus Empty Re: Weight Watchers cursus

Bericht  CCC za 17 sep 2011 - 11:28

Ik ben bijna 6 jaar geleden 30 kilo afgevallen met WW. Ik heb toen zelf de boodschappengids gekocht via internet, die werd toen nog verkocht via de webshop op de site. Ik heb dit jaar de WW ook weer opgepakt, omdat ik vorig jaar na een slijmbeursontsteking in mijn heup weer wat was aangekomen. Ook ben ik toen voor het eerst naar de meetings gegaan, het is best een goede stok achter de deur en het is geloof ik 7 of 8 euro per keer. Ik ben nu net terug van vakantie, en wil het vanaf maandag weer oppakken omdat ik toch nog ongeveer 5 a 7 kilo kwijt wil. Je moet trouwens wel wat inschrijfkosten betalen, maar weet even niet meer uit mijn hoofd hoeveel dat was... Soms is er ook een actie dat je de inschrijfkosten niet hoeft te betalen... Ik zie dat soms in de krant of op de website staan...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum