Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?

+17
Lavendel
ekiaam87
Nathalie
Ellebel
Jilke
Penélope
Aziraphale
Gigi_
Muurvlindertje
Juul
Verona
Inge
Antibes
Niekske
Rovine
Starla
Merai
21 plaatsers

Pagina 1 van 17 1, 2, 3 ... 9 ... 17  Volgende

Ga naar beneden

Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? Empty Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?

Bericht  Merai ma 2 jan 2012 - 10:54

Alle afvalclubjes zitten alweer vol, dus dan maar een nieuw topic. Ik ben vorig jaar 10 kg afgevallen met streep-je-slank van Margriet. Toen was ik het even zat maar het weer oppakken is niet echt gelukt, met als gevolg dat er weer 3 kg aan zit. Mijn streven is nu nog 10 kg afvallen, ik heb me gisteren ingeschreven bij weight watchers in de hoop dat verandering van spijs (minder) doet eten Wink. Wie doet er mee?
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? Empty Re: Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?

Bericht  Starla ma 2 jan 2012 - 12:09

Ik doe ook mee Very Happy Ik ben ook 10 kilo afgevallen ermee, toen dacht ik dat ik het zelf wel verder kon, maar niet dus Wink Dag 1 is al verpest, ik heb patat met gegeten op het station XD
Morgen beter Very Happy Ik doe trouwens de online versie.
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? Empty Re: Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 15:14

Alle andere topics zitten vol, maar ze hebben vast geen moeite met 'iets voller' zou je zeggen.. laughcry
Vol betekend: er kan niets meer bij. Vol is vol zou dus goed zijn om toe te passen op het eten i.p.v. op een topic.

Ja, ik moet ook afvallen, maar ww gaat hem niet worden hier.

Succes dames.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? Empty Re: Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?

Bericht  Rovine ma 2 jan 2012 - 21:00

Ik ben sinds eind september bezig en nu ongeveer 9 kg kwijt. Niet de feestdagen, maar de vakantie erna bleek killing, dus ik ben afgelopen week weer wel wat aangekomen, iets minder dan 9 nu dus. Maar gisteren de boel weer opgepakt en het gaat weer lekker.
Ik doe online en meetings.
In het vorige WW-topic had ik het idee vooral monologen te houden over hoe het ging, ben dus nog een tikje sceptisch of dit topic wel doorgaat, maar we zullen zien.

Ik ben best benieuwd of jullie al telvrije dagen geprobeerd hebben of willen proberen. Ik zit er al een aantal weken tegenaan te hikken, voor mijn gevoel lijken die dagen te veel op lijnen en het fijne aan WW is juist dat je alles mag. Daarbij lust ik geen roggebrood, dus vraag me echt af wat ik dan naar mijn werk mee zou moeten nemen.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? Empty Re: Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?

Bericht  Niekske ma 2 jan 2012 - 21:54

Ik ben gisteren begonnen, samen met mijn vriend laughcry ik heb al eens eerder ww gedaan, een paar jaar geleden en ik heb de spullen nog van toen. Het is het oude punten systeem, pro-points geloof ik ipv de flex-points die ze nu hebben. Ik ga dus niet naar de meetings enzo, ik hoop met het oude systeem wat kilo's kwijt te raken.

Ik heb ook al vaker in afval topics gezeten hier, maar uiteindelijk vielen die steeds stil. Ben benieuwd (en net als Rovine een tikje sceptisch Wink) wat er hier uitkomt. Maar we'll see!
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? Empty Re: Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?

Bericht  Rovine ma 2 jan 2012 - 22:07

Flexpoints zijn juist de oude. Daarna kwamen de propoints en wat ze nu dus hebben is propoints 2.0. Vooralsnog houd ik me aan de oude propoints omdat ik nog even moeite heb met die telvrije dagen.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? Empty Re: Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?

Bericht  Merai ma 2 jan 2012 - 23:13

Wat leuk dat er al reacties zijn! Mijn insteek is wel om dit topic actief te houden, dat moet samen lukken toch Wink Ik volg ook het online programma, ideaal ook met die app waar je alles op bij kunt houden. Die telvrije dagen waag ik me nog niet aan, ben sowieso nog erg aan het verkennen. Houden jullie ook je beweging etc. bij? Wat is daar de meerwaarde van? Misschien wel motiverend om een overzicht te maken van hoeveel iedereen kwijt wil? Nooit gedacht dat ik dat nog eens voor zou stellen laughcry maar wie weet helpt een beetje competitie wel!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? Empty Re: Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?

Bericht  Merai ma 2 jan 2012 - 23:14

Smikkell schreef:Alle andere topics zitten vol, maar ze hebben vast geen moeite met 'iets voller' zou je zeggen.. laughcry
Vol betekend: er kan niets meer bij. Vol is vol zou dus goed zijn om toe te passen op het eten i.p.v. op een topic.

Ja, ik moet ook afvallen, maar ww gaat hem niet worden hier.

Succes dames.


Thanx lieve Smik! Helemaal eens met je vol is vol pleidooi maar wie ben ik Wink
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? Empty Re: Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?

Bericht  Antibes ma 2 jan 2012 - 23:17

Eigenlijk wil ik het ook online proberen, maar het is wel duur he? Zestig euro voor drie maanden en gelijk 45 als je met één maand wilt beginnen? Is mobiel alleen voor iPhone of ook voor Android beschikbaar?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? Empty Re: Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?

Bericht  Antibes ma 2 jan 2012 - 23:21

Overigens zou ik met 11kg willen beginnen, op een gegeven moment wil ik naar -16 (= gezond bmi) en het liefst -20 zodat ik wat speling heb.. Wink
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? Empty Re: Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?

Bericht  Niekske ma 2 jan 2012 - 23:24

Rovine schreef:Flexpoints zijn juist de oude. Daarna kwamen de propoints en wat ze nu dus hebben is propoints 2.0. Vooralsnog houd ik me aan de oude propoints omdat ik nog even moeite heb met die telvrije dagen.

Hmm ik twijfelde al of ik het nu goed had, maar nee dus laughcry dan volg ik dus het flexpoints systeem.
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? Empty Re: Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?

Bericht  Rovine ma 2 jan 2012 - 23:28

Een tabel zit ik eigenlijk niet zo op te wachten. Competitie is voor mijn gevoel ook niet helemaal eerlijk. Ik mag 38 punten, dus voor mij is het in die zin al minder moeilijk en als ik "win" of "verlies" zet ik toch die kanttekeningen er voor mezelf bij.
Volgens mij bloeden topics juist dood doordat er een maximum aantal leden aan zit waarvan een deel later afhaakt. Ik zie meer in iets vrijblijvends waar je in en uit kunt lopen wanneer je wilt.

Het is wel duur, maar wat heb ik aan een dikke bankrekening als ik niet gelukkig ben met mezelf? Ik houd echt veel te veel van eten om te gaan lijnen of shaken. Daarbij kun je het zo duur maken als je zelf wilt. De ultra-budgetmanier is een boodschappengids en een schriftje kopen, dan ben je klaar met 15 euro. Wat je dan alleen wel mist is de puntenberekening, hoeveel je per dag mag. Die verandert per gewicht (mocht er eerst 41) en het is me niet duidelijk hoe het berekend wordt.

Ik heb de app op mijn ipad omdat de site daarop niet werkt (flash), op mijn telefoon (Nokia) kan ik de site gewoon bezoeken.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? Empty Re: Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?

Bericht  Starla ma 2 jan 2012 - 23:28

Ik weeg nu 94 kg, en ik zou graag rond de 70 willen wegen, maar of dat gaat lukken nerd Ik heb niet echt een vast doel voor ogen en zie wel hoe het gaat. Het belangrijkst vind ik dat mijn buddhabuik wat minder word, en mijn conditie wat beter. Ik kon trouwens echt goed verschil qua conditie merken toen ik afgelopen jaar 10 kilo afviel.
Mijn beweging wil ik wel bij gaan houden (sport) maar daar moet ik ook nog mee beginnen Wink Fietsen enzo ga ik niet bijhouden, teveel gedoe.
Af en toe (eens in de week of eens in de twee weken) doe ik niet aan tellen, dat is me de vorige keer goed bevallen. Dan vreet ik me geen slag in de rondte hoor Wink Ik probeer wel zo weinig mogelijk van die extra punten op te maken dus wie weet compenseert dat.
Antibes ik vind het ook best duur, 15e per maand voor een computerprogramma, maar bij mij is dit het enige wat ooit geholpen heeft. Bij 'gewoon' dieeten of amber albarda hou ik dat max. 3 weken vol en dan verslonst het.
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? Empty Re: Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?

Bericht  Rovine ma 2 jan 2012 - 23:31

Beweging schrijf ik trouwens wel op, dat is echt mijn beloning. Gisteravond weer flink staan vloeken op Evy, toen mijn laptop leeg was kon ik haar even helemaal schieten en wilde ik stoppen. Tot ik bedacht dat ik dan geen punten mocht schrijven, dus toch de oplader maar even gehaald. Gisteren 7 AP verdiend in een halfuurtje, gaat best snel. Eet ze trouwens niet op, maar ze zijn meer een buffer voor mijn vrije punten. In het weekend vergeet ik nog weleens te tellen of heb ik geen inzicht in mijn punten.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? Empty Re: Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?

Bericht  Merai ma 2 jan 2012 - 23:37

Antibes schreef:Eigenlijk wil ik het ook online proberen, maar het is wel duur he? Zestig euro voor drie maanden en gelijk 45 als je met één maand wilt beginnen? Is mobiel alleen voor iPhone of ook voor Android beschikbaar?

Ik vind het ook prijzig maar ik heb het er wel voor over, een keertje (of twee) minder uit eten en je hebt het er al uit Wink Ik heb ergens gelezen dat de android app later komt maar geen idee wanneer, misschien ondertussen al wel?

Hoe worden de propoints die je mag eten berekend? Ik neem aan op basis van je huidige en je streefgewicht maar ik vind de verschillen wel groot! Ik mag 27 punten per dag eten, tot nu toe heb ik meer moeite met het volmaken van die punten dan met het er onder blijven..

Een overzicht zou voor mij meer zijn om te kijken waar iedereen naartoe wil maar ik vind het zonder ook prima smile
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? Empty Re: Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?

Bericht  Merai ma 2 jan 2012 - 23:39

Rovine schreef:Beweging schrijf ik trouwens wel op, dat is echt mijn beloning. Gisteravond weer flink staan vloeken op Evy, toen mijn laptop leeg was kon ik haar even helemaal schieten en wilde ik stoppen. Tot ik bedacht dat ik dan geen punten mocht schrijven, dus toch de oplader maar even gehaald. Gisteren 7 AP verdiend in een halfuurtje, gaat best snel. Eet ze trouwens niet op, maar ze zijn meer een buffer voor mijn vrije punten. In het weekend vergeet ik nog weleens te tellen of heb ik geen inzicht in mijn punten.

Dus dat bewegen levert je extra punten op, 'moet' je die punten dan ook weer vol maken?
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? Empty Re: Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?

Bericht  Antibes ma 2 jan 2012 - 23:44

Als ik het ga doen, dan houd ik beweging ook wel bij denk ik. Ik probeer namelijk 2x per week 80 baantjes te trekken, dus dat mag ik dan gebruiken ter compensatie van een koek ofzo toch? Wink

Ik kan geen cursus vinden hier (Amsterdam), dat is toch raar? Help?


Laatst aangepast door Antibes op ma 2 jan 2012 - 23:46; in totaal 1 keer bewerkt
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? Empty Re: Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?

Bericht  Rovine ma 2 jan 2012 - 23:44

De punten hebben te maken met je huidige gewicht, leeftijd en lengte. Als je stilzit verbruikt je al een aantal basiscalorieen. Iemand van 60 kg verbrandt er bijvoorbeeld rond de 1350, iemand van 120 kg rond de 1800, bij een leven waarbij je bij wijze van spreken je bed niet uitkomt. Bewegen kost een zwaarder iemand ook meer energie, dus daar moet meer in om alle processen in gang te houden.

AP hoef je niet uit te geven, maar als je ze uit wil geven raden ze wel aan dat binnen 24 uur te doen.

Antibes, wat is je postcode (evt PM), dan kijk ik wel even voor je.


Laatst aangepast door Rovine op ma 2 jan 2012 - 23:46; in totaal 1 keer bewerkt
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? Empty Re: Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?

Bericht  Inge ma 2 jan 2012 - 23:45

Ik doe geen ww, maar vind het wel een ideale manier trouwens.

Smikk, ik ben het met je eens dat een afvaltopic niet vol zou mogen zijn.

Ik had dit in mijn mail
https://signup.weightwatchers.nl/SignupVersions/Online/StepOne.aspx
1 week gratis ww proberen en daarna 3 maanden abbo, maar wel goedkoper volgens mij?

Weight Watchers Online 1 week GRATIS proberen voorwaarden:
Deze aanbieding is geldig van 26/12/2011 t/m 03/03/2012.
Na het einde van de gratis proefperiode wordt het abonnement automatisch omgezet in het betaalde 3 Maanden Spaarplan met een prijs van € 59,95 voor de eerste drie maanden.
Indien u liever een 1 Maand Standaard abonnement neemt voor de prijs van € 44,90, logt u, voor het einde van de gratis proefperiode, in op de website. Vervolgens gaat u naar 'Mijn profiel' en hier kiest u het betreffende betaalplan.
Aan het einde van de betaalperiode (1 of 3 maanden) wordt het abonnement automatisch verlengd tegen een bedrag van € 14,95 per maand, tot uw opzegging. Indien u aan het einde van de proefperiode geen betaald abonnement wenst af te nemen, gelieve dan het abonnement op te zeggen voor het einde van de proefperiode (middernacht Midden-Europese Tijd op de 7e dag na aanvang van de gratis proefperiode) via onze website of door een e-mail te sturen naar opzeggen@weightwatchers.nl. Het verschuldigde bedrag wordt maandelijks vooraf geïncasseerd tot uw wederopzegging.
De vermelde prijzen kunnen aan wijzigingen onderhevig zijn.
Het aanbod kan niet tegen contanten ingewisseld worden. Het aanbod is alleen geldig voor inwoners van Nederland.

er is ook een ww app trouwens voor degene met een Iphone/Ipad/Ipod. Misschien ook wel voor andere smartphones?
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? Empty Re: Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?

Bericht  Antibes ma 2 jan 2012 - 23:47

=)


Laatst aangepast door Antibes op ma 2 jan 2012 - 23:57; in totaal 1 keer bewerkt
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? Empty Re: Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?

Bericht  Rovine ma 2 jan 2012 - 23:52

Ik vind er 3 bij jou in de buurt in een straal van 6 km, dichtstbijzijnde 1,43. Heb je wel alle opties aangevinkt qua tijden en dagen?
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? Empty Re: Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?

Bericht  Antibes ma 2 jan 2012 - 23:57

Rovine schreef:Ik vind er 3 bij jou in de buurt in een straal van 6 km, dichtstbijzijnde 1,43. Heb je wel alle opties aangevinkt qua tijden en dagen?

Ja, maar heel raar, ik voer die postcode in. Maar hij doet alsof ik bij mijn ouders thuis ben en zegt dat daar ergens de dichtst bijzijnde is.. Kun jij doorlinken welke jij hebt gevonden?

Edit: nevermind, ik zie net dat ik ook op stad kan zoeken en ik zie inderdaad die op 1,41 km.

Wel weer jammer dat die net op mijn zwemavond is! Hoelang duren die bijeenkomsten normaliter?


Laatst aangepast door Antibes op di 3 jan 2012 - 0:23; in totaal 2 keer bewerkt
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? Empty Re: Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?

Bericht  Rovine ma 2 jan 2012 - 23:58

Ik heb wel de postcode zonder letters gedaan, misschien scheelt dat.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? Empty Re: Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?

Bericht  Antibes di 3 jan 2012 - 0:03

Wat is het idee van een combi-pas? En ik zie serieus niet hoe ik me nou aan kan melden dan haha.. Is die 9 euro per week alleen voor de cursus? Dat is best duur dan, 36 per maand. Komt dat nog bovenop de online kosten?

http://www.weightwatchers.nl/util/mtf/pricingWrapper.aspx?locationid=1000250&ref=pDrbqIY%2bJ24WMJNPBqyxs2%2bZlo3rf5TQBAACmURaz9NzIIjumINV76gnV9RF5sG6LYBMqufGV1o%3d&#pricing

Overzicht van mogelijkheden en prijzen

Combi Pas
Tot 50% beter gewichtsverlies**
Onbeperkt de Cursus bezoeken
Gratis toegang tot Weight Watchers @ssistent, jouw Online support
€ 9 in plaats van € 11 per week*
Geen aanmeldkosten


Wekelijkse cursusbijdrage (voor cursisten zonder Combi Pas)
Cursusbijdrage van € 11 per week
Eénmalige inschrijvingskost van € 15
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? Empty Re: Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?

Bericht  Antibes di 3 jan 2012 - 0:07

Ben bang dat die cursus wel te duur wordt zeg.. Sad

Ik snap er allemaal helemaal niets van! =(
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee? Empty Re: Afvallen met Weight Watchers => Wie doet er mee?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 17 1, 2, 3 ... 9 ... 17  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum