Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?

+30
Lenthe
Niekske
Susan
Bliss
Hoochie
luenca
Polly
Sterre
Phileine
girli
Saxy
Sweety
MamaVanDarcy
BJA
Caresses
M-G
Toet
Arwyn
mzcharlotte
Laquisia
Caroow
smooch
sonly
Tania
xxDila
RioolSpook
Jeanette
Suus
Error
Atelier Madame
34 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

vraag

N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?  - Pagina 4 Lijn111027%N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?  - Pagina 4 Lijn1110 27% 
[ 35 ]
N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?  - Pagina 4 Lijn111041%N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?  - Pagina 4 Lijn1110 41% 
[ 54 ]
N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?  - Pagina 4 Lijn111032%N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?  - Pagina 4 Lijn1110 32% 
[ 42 ]
 
Totaal aantal stemmen : 131
 
 

N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?  - Pagina 4 Empty Re: N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?

Bericht  MamaVanDarcy zo 12 jun 2011 - 23:38

Odilia schreef:
MamaVanDarcy schreef:Ja, ik ben ruim een jaar ''samen'' geweest met een jongen die getrouwd is, heb nu zelfs een kind van hem.

Hij is niet vrijwillig met zijn vrouw getrouwd, maar ze zijn aan elkaar uitgehuwelijkt, niet dat dat het goed praat, maar hij had/heeft niet de keus om bij haar weg te gaan.

Ik had die keus wel, dus ik ben er uiteindelijk mee gestopt, niet zozeer omdat hij getrouwd was, maar wel omdat meneer er nog 2 buiten zijn vrouw en mij op na hield, en dat ging me een beetje te ver laughcry
Wat heftig. Heeft hij nog wel goed contact ivm jullie kindje? Ziet hij je kindje vaak?

Nee we hebben helemaal geen contact meer, en hij ziet zijn kind dus ook niet.

Van mij mag hij hem zien, maar hij heeft er blijkbaar geen behoefte aan.

De eerste tijd na zijn geboorte kwam hij wel soms even langs, maar hij kwam ook rustig 2 maanden niet, dus ik heb hem gezegd dat hij er of wel is, of helemaal niet, anders word het te verwarrend voor die kleine, en hij heeft gekozen om afstand ervan te nemen.

MamaVanDarcy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 48
Punten : 59
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?  - Pagina 4 Empty Re: N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?

Bericht  Phileine zo 12 jun 2011 - 23:45

Dat is wel een keer gebeurd, maar ik wist niet dat zij nog een knipperlichtrelatie had. Best een nare streek, want ik was echt verliefd op haar en uiteindelijk heeft ze de 'relatie' met mij ook verbroken. Dat was wel direct nadat ik gehoord had van haar relatie.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?  - Pagina 4 Empty Re: N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?

Bericht  Sterre ma 13 jun 2011 - 0:31

Ik heb weleens gezoend met een jongen die een relatie bleek te hebben. Ik was straal verliefd vanaf het eerste moment dat ik hem zag, en dat was blijkbaar wederzijds. Maar na een heftige zoen bekende hij dat 'ie een vriendin had. Ik vond het heel rot voor haar, ik heb haar later ook eens ontmoet en toen was ze zo ontzettend aardig!

Voor mezelf vond ik het niet zo erg, want hij woonde niet in NL en heeft een heel ander leven. Een relatie had er toch niet in gezeten.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?  - Pagina 4 Empty Re: N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?

Bericht  Gast ma 13 jun 2011 - 0:32

Ja, ik heb eens met een jongen gezoend die een vriendin had. Dat wist ik. Al heel lang.
Hij draaide altijd zó om me heen en ik vond dat meisje nogal een vervelend kreng, dus heb ik maar toegegeven.
Een paar weken later was het uit tussen die twee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?  - Pagina 4 Empty Re: N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?

Bericht  Polly ma 13 jun 2011 - 0:54

Nee, en ik kan me ook niet voorstellen dat dat ooit gaat gebeuren.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?  - Pagina 4 Empty Re: N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?

Bericht  Gast ma 13 jun 2011 - 1:03

MamaVanDarcy schreef:
Odilia schreef:
MamaVanDarcy schreef:Ja, ik ben ruim een jaar ''samen'' geweest met een jongen die getrouwd is, heb nu zelfs een kind van hem.

Hij is niet vrijwillig met zijn vrouw getrouwd, maar ze zijn aan elkaar uitgehuwelijkt, niet dat dat het goed praat, maar hij had/heeft niet de keus om bij haar weg te gaan.

Ik had die keus wel, dus ik ben er uiteindelijk mee gestopt, niet zozeer omdat hij getrouwd was, maar wel omdat meneer er nog 2 buiten zijn vrouw en mij op na hield, en dat ging me een beetje te ver laughcry
Wat heftig. Heeft hij nog wel goed contact ivm jullie kindje? Ziet hij je kindje vaak?

Nee we hebben helemaal geen contact meer, en hij ziet zijn kind dus ook niet.

Van mij mag hij hem zien, maar hij heeft er blijkbaar geen behoefte aan.

De eerste tijd na zijn geboorte kwam hij wel soms even langs, maar hij kwam ook rustig 2 maanden niet, dus ik heb hem gezegd dat hij er of wel is, of helemaal niet, anders word het te verwarrend voor die kleine, en hij heeft gekozen om afstand ervan te nemen.
Weet zijn vrouw van het bestaan van jullie kindje af? Lijkt me heel moeilijk als hij ervoor kiest geen contact meer te willen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?  - Pagina 4 Empty Re: N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?

Bericht  MamaVanDarcy ma 13 jun 2011 - 1:07

Odilia schreef:
MamaVanDarcy schreef:
Odilia schreef:
MamaVanDarcy schreef:Ja, ik ben ruim een jaar ''samen'' geweest met een jongen die getrouwd is, heb nu zelfs een kind van hem.

Hij is niet vrijwillig met zijn vrouw getrouwd, maar ze zijn aan elkaar uitgehuwelijkt, niet dat dat het goed praat, maar hij had/heeft niet de keus om bij haar weg te gaan.

Ik had die keus wel, dus ik ben er uiteindelijk mee gestopt, niet zozeer omdat hij getrouwd was, maar wel omdat meneer er nog 2 buiten zijn vrouw en mij op na hield, en dat ging me een beetje te ver laughcry
Wat heftig. Heeft hij nog wel goed contact ivm jullie kindje? Ziet hij je kindje vaak?

Nee we hebben helemaal geen contact meer, en hij ziet zijn kind dus ook niet.

Van mij mag hij hem zien, maar hij heeft er blijkbaar geen behoefte aan.

De eerste tijd na zijn geboorte kwam hij wel soms even langs, maar hij kwam ook rustig 2 maanden niet, dus ik heb hem gezegd dat hij er of wel is, of helemaal niet, anders word het te verwarrend voor die kleine, en hij heeft gekozen om afstand ervan te nemen.
Weet zijn vrouw van het bestaan van jullie kindje af? Lijkt me heel moeilijk als hij ervoor kiest geen contact meer te willen.


Nee ik denk niet dat zijn vrouw het weet, de rest van de familie denk ik wel, maar er word gewoon niet over gepraat.

En tuurlijk heb ik het met momenten moeilijk gevonden, maar hij wou in eerste instantie al niet dat ik de baby hield, en ik heb het wel gedaan, omdat ik het niet kon laten weghalen I love you.

Maar op dit moment is dit gewoon het beste zo, beter geen vader als een vader die je niet wil, of die alleen komt wanneer het hem uitkomt. Dat is veel te verwarrend voor zo'n kleintje.
''Later" zal het moeilijk uit te leggen worden, maar dat zien we tegen die tijd wel, misschien draait hij nog bij laughcry

MamaVanDarcy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 48
Punten : 59
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?  - Pagina 4 Empty Re: N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?

Bericht  luenca zo 19 jun 2011 - 21:04

zucht....ja dat heb ik weleens gedaan het was mijn ex maar hij had een andere vriendin, hij kwam iedere keer terug naar mij en zei dat ie meer van mij hield, inmiddels zijn die 2 allang uit elkaar, ik en mijn vriend nu ook en het is weer raak....ik krijg m maar niet uit me hoofd en dat is al jaaaaaaaren zo. vind het nu wel best zo, heb voorlopig geen behoefte aan een relatie maar als ik over 2 jaar nog gek op m ben en hij ook op mij en hij durft zich nog steeds niet te binden en ik wil dat wel graag dan ben ik er klaar mee...
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?  - Pagina 4 Empty Re: N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?

Bericht  Sweety do 23 jun 2011 - 0:32

Angel Blue Eyes schreef:Deze heb ik nog gemist. Ja, en dat is momenteel nog gaande. Suspect
Mag ik vragen hoezo dat nog gaande is? Heb je gevoelens voor hem of is het gewoon voor de lust?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?  - Pagina 4 Empty Re: N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?

Bericht  xxDila vr 24 jun 2011 - 12:40

Noa schreef:Ja inderdaad, ik vind het ook echt bizar hoeveel meiden zich hiervoor lenen... :shock:

Njaa sorry hoor.. Maar ik vind dit een beetje kort door de bocht. Ik wist het niet en ik denk meer meiden met mij in dit topic. Ik bedoel als ik met een jongen heb gezoend of wil gaan zoenen ga ik niet vragen: "Goh, heb je trouwens een vriendin?". Ik ga er vanuit dat wanneer ik met een jongen zoen, deze jongen vrijgezel is. Hetzelfde geld voor sex e.d.
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?  - Pagina 4 Empty Re: N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?

Bericht  Hoochie vr 24 jun 2011 - 22:22

Ik heb 2 keer gezoend met iemand die een vriendin had. 1 keer was mijn ex waarvan ik wist dat hij een nieuwe vriendin had, ik heb op een gegeven moment af gekapt anders was het nog meer uit de hand gelopen.

Ik heb nog een keer gezoend met een jongen die een vriendin had, maar dat wist ik niet. Ik kwam hem tegen in de kroeg en pas daarna vertelde hij dat hij een vriendin had.
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?  - Pagina 4 Empty Re: N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?

Bericht  Bliss vr 24 jun 2011 - 22:29

Ja. De eerste keer was met een jongen/man op vakantie (ik was toen op vakantie in de stad waar ik nu woon, haha). Ik zat met een vriendin in een hotel, we kregen nieuwe buren en dat bleken een paar gezellige kerels te zijn. Eén daarvan vond ik meteen al wel leuk, maar ik dacht dat ie mijn vriendin leuk vond. We gingen uit en later op de avond bleek ie toch ook mij leuk te vinden en hebben we gezoend. Eenmaal terug in het hotel wilde hij wel meer, maar dat doe ik niet meteen. Daarbij had mn vriendin ook een jongen aan de haak geslagen en lagen we een tijdje met zn vieren op ons tweepersoonsbed te zoenen (uhh wel elk met onze eigen man hoor, maar toch, het was een zeer vreemde en lachwekkende situatie!). Ik ging toen nog ff ergens anders heen met die jongen van mij, maar op een gegeven moment zijn we gestopt en ben ik gaan slapen. De volgende dag waren ze alweer weg, maar later in die week, toen ik weer thuis was, belde hij nog. Hij was op vakantie in de Ardennen en toen ik vroeg met wie hij daar was, bleek hij daar met zijn vrouw en twee kinderen te zijn!!!!!!!!!! :shock: Ik was totaal in shock en enorm kwaad! Hij bleek ook over zn leeftijd te hebben gelogen. Daarna mailde hij me nog wel eens, hij heeft zelfs een foto van hem en zijn kinderen gestuurd laughcry Beetje jammer was dat dus.

De tweede keer was met een jongen waar ik jaaaaren smoorverliefd op ben geweest (vanaf mn 16e, toen ik hem leerde kennen). Ik zie hem nu bijna nooit meer, maar als ik hem weer zie, heb ik nog steeds een zwak voor hem en dat blijft altijd denk ik. Hij wist dat ik verliefd op hem was, maar vond mij nooit leuk (genoeg). Hij had de ene na de andere vriendin en ging altijd vreemd. Toen hij weer een keer vrijgezel was, hebben we toch gezoend en een paar maanden later heeft hij me ontmaagd. Dit ging niet echt soepeltjes en daar heeft ie ook over zitten vertellen tegen zn vrienden (daar kwam ik later achter). Daarbij lag ie een week later alweer met iemand anders in bed. Die jongen heeft me echt ontzettend vaak gekwetst dus.
Anyways, jaren later, toen mijn verliefdheid grotendeels was weggeëbt, begon hij ineens weer interesse te tonen, terwijl hij toen ook een vriendin had. Ik hield daarom de boot af en heb dit behoorlijk lang volgehouden. Hij bleef echter toespelingen maken en op een avond kwam ie na het stappen nog even wat drinken. Ik was absoluut niet van plan iets met hem te doen, vond vreemdgaan namelijk echt belachelijk. Maar goed, op een gegeven moment ging hij in mijn bed liggen en hij kwam er gewoon niet uit. Ik was aangeschoten en moe en ging er een tijdje later maar naast liggen, waarna hij zich zo ongeveer bovenop mij wierp en me begon te zoenen. Ik ging er even in mee, maar heb hem daarna een ontzettende preek gegeven, over zn vriendin enzo. Hij ging er toch mee door en ik ben er uiteindelijk toch in mee gegaan, we hebben gesekst. Ik vond het wel zwak van mezelf, maar hij is gewoon lekker en ik was zó lang gek op hem geweest, bijna geobsedeerd zelfs. Ik voelde me daarna wel leeg en gebruikt, toen ie weer weg was. Toch was toen het hek van de dam, want daarna is het vaker gebeurd. Niet heel regelmatig, er zat steeds wel een half jaar tussen ofzo. Hij kreeg een nieuwe vriendin en ook toen ging ie weer vreemd met mij (en met weet ik hoeveel anderen). Hij heeft een soort seksverslaving en op een keer, toen ie weer bij me was en we al e.e.a. gedaan hadden, zag ie het licht ofzo en wilde hij ineens niet meer verder (waar ik toen flink pissig om was, hij was er nu toch...). Hij woonde inmiddels ook samen met zn vriendin, maar een paar maanden daarna is dit uitgegaan en is hij nog één keer bij mij geweest om te seksen (als vrijgezel dus). Dit is nu anderhalf jaar geleden en kort daarna kreeg hij wéér een nieuwe vriendin. Ik sprak hem een paar maanden geleden en toen gaf hij aan erg gelukkig met haar te zijn en voor t eerst niet de behoefte te hebben om vreemd te gaan. Good for him. Maar toch, die jongen heeft me zó vaak gekwetst, het is een lul eerste klas en tóch, als ik hem dan weer zie... :shock: Ik kan nu op zich wel leuk met hem praten enzo hoor, en ik ga er ook van uit dat er nooit meer wat gebeurt tussen ons. Ik zie hem bijna nooit en denk ook bijna nooit meer aan hem, dus dat is wel goed. Ik heb ook nooit gedacht dat het iets zou worden tussen ons, maar van mijn kant kwam er toch altijd wel gevoel bij kijken, in tegenstelling tot bij hem.

Ik dénk dat ik nooit meer iets zal doen met iemand die bezet is, het is idd behoorlijk zelfdestructief. Voor mij was het ook wel lekker veilig, ik vond wel vaker bezette mannen leuk, want dat hoefde ik en kon ik er in elk geval niks mee beginnen (soort bindingsangst had ik altijd).

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?  - Pagina 4 Empty Re: N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?

Bericht  Susan vr 24 jun 2011 - 22:36

Een keer toen ik 17 was, op vakantie. Hij was pas een week met zijn vriendin en wij hebben twee weken iets gehad, gedurende zijn hele vakantie dus, ik bleef nog een weekje langer. Uiteindelijk had hij dus meer van mij meegemaakt dan van haar. Hij is uiteindelijk wel naar haar teruggegaan. Ik heb later nog eens een van die andere jongens van die groep gezien, hij heeft het nog best een tijd volgehouden met haar. Ik vond het toen wel vreemd, als je net een week samen bent dan ben je toch nog helemaal hoteldebotel? Hij was dat ook wel, want hij had het continu over haar, liet foto's van haar zien.

En ja, achteraf denk ik ook: wat bezielde mij in godsnaam, het was ook totaal niet mijn type, echt zo'n gabbertje zeg maar. laughcry Maar op zich was het ook wel een heel leuke vakantie.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?  - Pagina 4 Empty Re: N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 0:46

Ja, ik heb met een jongen gezoend die bezet was en dat is nu mijn vriend. Niet netjes, maar we werden gewoon opslag straalverliefd op elkaar en zijn dat nog steeds smile. Ik heb wel eerst de boot afgehouden, maar na een tijdje was ik zo verliefd dat het me echt geen knal meer kon schelen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?  - Pagina 4 Empty Re: N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?

Bericht  Niekske ma 27 jun 2011 - 23:20

Ja, ik had een soort seks-vriendje en hij leerde op een gegeven moment een leuke meid kennen. Tegenover mij hield hij vol dat het nog in date-fase was, nog niks exclusief enzo. Na een maand of twee trof ik hem op een verjaardagsfeestje van wederzijdse vrienden, met zijn 'nieuwe vriendin'. Ik heb er toen meteen een punt achter gezet, blijkbaar was het wel al serieus tussen hen, maar dat had hij mij niet gezegd. Ik heb via via gehoord dat ze nu inmiddels uit elkaar zijn, na bijna 3 jaar relatie, vraag me af of hij alsnog iets opgebiecht heeft...
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?  - Pagina 4 Empty Re: N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?

Bericht  Gast di 28 jun 2011 - 6:11

Ja, en daar heb ik helemaal geen spijt van gehad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?  - Pagina 4 Empty Re: N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?

Bericht  Lenthe di 28 jun 2011 - 7:03

Nee, maar ik heb er wel een aantal keren de kans voor gehad. Bij een jongen heb ik het niet gedaan omdat ik hem niet leuk genoeg vond om mee te zoenen Wink En die ander is gewoon een enorme player waarbij ik niet de eerste zou zijn.. Hij heeft het inmiddels uit met zijn ex en aangezien er nogal aantrekkingskracht tussen ons blijft, durf ik niet te beweren dat er nooit iets tussen ons gaat gebeuren Wink Maar echt iets met hem beginnen zal ik niet doen.

Edit: Ik vind het niet netjes om te zoenen/seksen met iemand die bezet is, maar dat is de verantwoording van de vreemdganger. Maar ik vind er wel een verschil in zitten wie de eerste stap zet, wat ik echt niet vind kunnen, is om iemand proberen te verleiden waarvan je weet dat hij al bezet is. Dus door proberen hem in bed te krijgen, terwijl hij al in eerste instantie heeft aangegeven een vriendin te hebben
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?  - Pagina 4 Empty Re: N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?

Bericht  GoldenIndy di 28 jun 2011 - 9:14

Zover ik weet niet.
GoldenIndy
GoldenIndy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 39
Punten : 40
Registratiedatum : 02-01-11
Woonplaats : Valkenswaard

Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?  - Pagina 4 Empty Re: N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?

Bericht  Roxi3 di 28 jun 2011 - 9:26

Ik heb wel een gezoend met een jongen die een vriendin heeft en dat wist ik ook. Ik was al heel lang verliefd op hem en we spraken ook regelmatig af, ineens had hij een vriendin en ik kon hem niet loslaten. Toen waren we samen bij een vriend thuis aan het knuffelen en later aan het zoenen. Heel fout maar ik heb er geen spijt van.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?  - Pagina 4 Empty Re: N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?

Bericht  Gast di 28 jun 2011 - 10:38

Ik heb ook wel eens gezoend met een jongen die een vriendin had. Op dat moment wist ik dat niet. Zijn vriendin is er achter gekomen en was onwijs boos, niet op mij gelukkig. Het kon mij eigenlijk niet zo heel veel schelen, ik vond hem leuk en wilde met hem zoenen. Prima.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?  - Pagina 4 Empty Re: N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?

Bericht  CCC wo 29 jun 2011 - 2:03

*


Laatst aangepast door chococupcake op do 30 jun 2011 - 7:37; in totaal 1 keer bewerkt

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?  - Pagina 4 Empty Re: N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?

Bericht  Barbabella wo 29 jun 2011 - 2:12

Ja, mijn ex waar het net 2 maandjes mee uit was, hij had een nieuwe vriendin maar kwam toch weer bij mij terecht. Uiteindelijk heeft hij het haar verteld en zijn wij weer bij elkaar al weer heel wat jaartjes.
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?  - Pagina 4 Empty Re: N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 3:02

Ja, een paar. 1 sex en andere 2 zoenen. Maar het was niet mijn schuld, ik woonde in Costa Rica en schijnbaar is dat daar de cultuur ofzo scratch Ik ben echt tegen vreemdgaan en vroeg altijd meerdere keren of ze een vriendin hadden en als ze dat dan gingen ontkennen en ik later erachter kwam, tja..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?  - Pagina 4 Empty Re: N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?

Bericht  Sweety wo 29 jun 2011 - 3:35

Volgens mij zijn er meer meiden die erna achter komen dan dat ze er bewust in mee gingen.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?  - Pagina 4 Empty Re: N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 5:07

Ja, 2 keer.
En beide keren wist ik van tevoren dat zij een relatie hadden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?  - Pagina 4 Empty Re: N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum