Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

N.A.V Is je (ex)vriend wel eens vreemdgegaan?

+20
Caramba
Atelier Madame
Isilme
Sjaantje
Lady4
Error
Sugarfall
Burn
Zwoesj
Tania
smooch
Shisha
Jeanette
Roxi3
Inge
Zwerver
silly-one
Toet
RioolSpook
Sweety
24 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Is je (ex)vriend wel eens vreemdgegaan

N.A.V Is je (ex)vriend wel eens vreemdgegaan? Lijn111025%N.A.V Is je (ex)vriend wel eens vreemdgegaan? Lijn1110 25% 
[ 24 ]
N.A.V Is je (ex)vriend wel eens vreemdgegaan? Lijn111021%N.A.V Is je (ex)vriend wel eens vreemdgegaan? Lijn1110 21% 
[ 20 ]
N.A.V Is je (ex)vriend wel eens vreemdgegaan? Lijn111054%N.A.V Is je (ex)vriend wel eens vreemdgegaan? Lijn1110 54% 
[ 51 ]
 
Totaal aantal stemmen : 95
 
 

N.A.V Is je (ex)vriend wel eens vreemdgegaan? Empty N.A.V Is je (ex)vriend wel eens vreemdgegaan?

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 3:10

Ja nu we toch bezig zijn.. Er waren een aantal vreemdgangers in eerdere topics Wink. Ik ben nu dus benieuwd of je exvriend of misschien wel je vriend op dit moment er eerlijk voor is uitgekomen dat hij is vreemd gegaan. Of misschien heb je wel een vermoede dat er nu iets gaande is.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V Is je (ex)vriend wel eens vreemdgegaan? Empty Re: N.A.V Is je (ex)vriend wel eens vreemdgegaan?

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 3:11

Ja, mijn ex is vreemdgegaan. Hij heeft met een meisje gezoend op zijn werk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V Is je (ex)vriend wel eens vreemdgegaan? Empty Re: N.A.V Is je (ex)vriend wel eens vreemdgegaan?

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 3:12

Ja, met seks.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V Is je (ex)vriend wel eens vreemdgegaan? Empty Re: N.A.V Is je (ex)vriend wel eens vreemdgegaan?

Bericht  Sweety wo 8 jun 2011 - 3:13

Ik heb voor mijn laatste lange relatie een relatie gehad van 4 jaar. In die tijd is mijn vriend toen ongeveer 3 a 4 jaar vreemdgegaan met zijn ex en met collega's.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V Is je (ex)vriend wel eens vreemdgegaan? Empty Re: N.A.V Is je (ex)vriend wel eens vreemdgegaan?

Bericht  RioolSpook wo 8 jun 2011 - 3:14

Nee, beiden exen zijn niet vreemdgegaan.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V Is je (ex)vriend wel eens vreemdgegaan? Empty Re: N.A.V Is je (ex)vriend wel eens vreemdgegaan?

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 3:16

Mijn ex is vreemd gegaan ja.
En niet met 1 of 2 maar met een stuk of 10 ofzo...

De laatste heeft hij ook zwanger gemaakt trouwens.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V Is je (ex)vriend wel eens vreemdgegaan? Empty Re: N.A.V Is je (ex)vriend wel eens vreemdgegaan?

Bericht  Toet wo 8 jun 2011 - 3:17

Mwaa.. Officeel niet. We waren net weer een paar weken bezig (nadat het uit was geweest) om het weer op te bouwen, het ging heel goed en we gingen eigenlijk al met elkaar om alsof we weer iets met elkaar hadden. Het was alleen nog niet officieel. Toen heeft hij met een ander meisje gezoend en dat direct aan mij opgebiecht.

Edit: Niet direct opgebiecht trouwens. Ik voelde het gewoon, aan alles. Toen ik het hem vroeg (tijdens het uitgaan) draaide hij er eerst om heen maar zei uiteindelijk wel ja. Daarna heb ik hem geslagen en in z'n ballen getrapt.. Evil or Very Mad
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V Is je (ex)vriend wel eens vreemdgegaan? Empty Re: N.A.V Is je (ex)vriend wel eens vreemdgegaan?

Bericht  Toet wo 8 jun 2011 - 3:19

Hazeltje schreef:Mijn ex is vreemd gegaan ja.
En niet met 1 of 2 maar met een stuk of 10 ofzo...

De laatste heeft hij ook zwanger gemaakt trouwens.

Dat lijkt me echt verschrikkelijk! Waren er achteraf ook mensen die het al lang wisten, maar het niet tegen jou konden/wilden vertellen?
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V Is je (ex)vriend wel eens vreemdgegaan? Empty Re: N.A.V Is je (ex)vriend wel eens vreemdgegaan?

Bericht  Zwerver wo 8 jun 2011 - 3:20

Mijn ex vriend is vreemd gegaan, zoenen. Maar ik moest er zelf achterkomen Mad
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V Is je (ex)vriend wel eens vreemdgegaan? Empty Re: N.A.V Is je (ex)vriend wel eens vreemdgegaan?

Bericht  silly-one wo 8 jun 2011 - 3:20

Geen idee of hij met haar gezoend heeft of seks heeft gehad. Maar geestelijk is hij zeker vreemd gegaan en daar niks over gezegd. Zelfs nadat het uit was heb ik heel hard gezegd nu ga je zeker achter ... aan en toen werd hij boos. Dat binnen 4 dagen dus voor mij was het toen wel duidelijk. Nu woont hij met haar samen (fout doktersroman want het is/was zijn secretaresse).
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V Is je (ex)vriend wel eens vreemdgegaan? Empty Re: N.A.V Is je (ex)vriend wel eens vreemdgegaan?

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 3:24

toetje_ schreef:
Hazeltje schreef:Mijn ex is vreemd gegaan ja.
En niet met 1 of 2 maar met een stuk of 10 ofzo...

De laatste heeft hij ook zwanger gemaakt trouwens.

Dat lijkt me echt verschrikkelijk! Waren er achteraf ook mensen die het al lang wisten, maar het niet tegen jou konden/wilden vertellen?

Goeie, we woonden erg ver uit elkaar dus hij had wat dat betreft "vrijs spel".
Ik zag zijn vrienden niet zo heel vaak. Ik denk wel dat sommige het geweten hebben hoor. En niks tegen mij gezegd hebben.
Zijn ouders wisten het ook... En twee meiden die ik redelijk vaak zag ook. Tegen hen had hij gezegd dat het tussen hem en mij al uit was...

Hij heeft 1 van zijn exen ook met mij bedrogen. Dat wist ik niet, anders was ik niks met hem begonnen.
Hij blijkt een pathologisch leugenaar te zijn (schrijf je dat zo?)

Tijdens onze vakantie moesten we halsoverkop terug omdat zijn ex bij mijn buren aan de deur had gestaan. Ze was zelfs op mijn werk geweest... Ook toen ik gewoon aan het werk was, ze durfde alleen niks te zeggen. Maar ik heb dat wel "gevoeld".

Erg ingewikkeld verhaal :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V Is je (ex)vriend wel eens vreemdgegaan? Empty Re: N.A.V Is je (ex)vriend wel eens vreemdgegaan?

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 3:36

Ja mijn ex, seks.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V Is je (ex)vriend wel eens vreemdgegaan? Empty Re: N.A.V Is je (ex)vriend wel eens vreemdgegaan?

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 3:50

1e relatie: Nee, zeker
2e relatie: Nee, zeker
3e relatie: Hij was verliefd op een ander, maar heeft t wel netjes uitgemaakt, maar ging al wel veel met haar om. Omdat ik haar ook ken weet ik zeker dat er niks gebeurd is tussen hun toen het nog aan was, maar natuurlijk waren er al wel gevoelens en dat deed wel pijn... Zeker omdat ik liefdesverdriet had en hij dolgelukkig met het volgende meisje verder ging.... alsof onze relatie niiks voor hem betekent had, alsof het allemaal een leugen was... Ze zijn trouwens nu na 4 jaar nog steeds bij elkaar, daar ben ik wel blij om. Ik zag ook wel in dat zij eigenlijk beter bij elkaar pasten. Maar toch deed het heel veel zeer!
4e relatie/huidige relatie: Nee, zeker

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V Is je (ex)vriend wel eens vreemdgegaan? Empty Re: N.A.V Is je (ex)vriend wel eens vreemdgegaan?

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 3:58

Mijn eerste grote liefde ging vreemd, hij zoende met een ander. Het erge van dat alles vond ik dat hij ook verliefd op haar was, maar ook nog steeds van mij hield.

Hij heeft het toen de dag nadat het gebeurde meteen uitgemaakt omdat hij dat niet meer dan normaal vond. Daarna hebben we nog heel lang om elkaar heen gedraaid. Tussen hem en dat meisje was t vrij snel over, maar we bleven maar aan elkaar denken. Ik hield van hem, hij van mij.. Maar ik kon het gewoon niet, ik was zo intens verdrietig geweest en gekwetst dat het nooit meer goed is gekomen.

Ja, dat was echt een ding voor mij, ik ben er heel erg lang goed ziek van geweest. Nog steeds als ik er aan denk moet ik even slikken.

Een andere ex van me, waar ik kort wat mee heb gehad ( 4 maanden ) bleek achteraf ook vreemd te zijn geweest. Maar daar was ik vooral boos over, en dat heeft meneer geweten ook. Na een scheldkannonade van een kwartier waar hij enorm van schrok heb ik de telefoon opgehangen en hem nooit meer willen zien of spreken. Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V Is je (ex)vriend wel eens vreemdgegaan? Empty Re: N.A.V Is je (ex)vriend wel eens vreemdgegaan?

Bericht  Inge wo 8 jun 2011 - 4:00

Vriend niet
Ex wel, hij heeft seks gehad met een ander
Andere ex is regelmatig vreemd gegaan
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V Is je (ex)vriend wel eens vreemdgegaan? Empty Re: N.A.V Is je (ex)vriend wel eens vreemdgegaan?

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 4:58

Ja mijn 1e liefde (tot nu toe ook nog de laatste) Is 2x vreemd gegaan.

1e keer gezoend met mijn collega. Ze zeggen dat er niet meer is gebeurd en dat ze tijdens het betasten van elkaar gestopt zijn.
Ik wil dat wel geloven maar ergens zegt me iets dat het niet klopt. Wel de dag erna meteen opgebiecht.

2e keer met een goede vriendin. Alleen ging dit dieper omdat er gevoelens bij gekomen zijn. NIet opgebiecht maar zelf achter gekomen !

Een ras echte lul dus !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V Is je (ex)vriend wel eens vreemdgegaan? Empty Re: N.A.V Is je (ex)vriend wel eens vreemdgegaan?

Bericht  Roxi3 wo 8 jun 2011 - 6:23

Mijn ex ging regelmatig vreemd, ik hoorde wel verhalen maar ik negeerde het. Ik nam steeds meer afstand van hem, toen leerde ik mijn huidige vriend kennen en heb ik het uitgemaakt.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V Is je (ex)vriend wel eens vreemdgegaan? Empty Re: N.A.V Is je (ex)vriend wel eens vreemdgegaan?

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 6:24

Ja, mijn ex is vreemdgegaan met m`n toen beste vriendin.. Oh en met de zus van zijn schoonzus..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V Is je (ex)vriend wel eens vreemdgegaan? Empty Re: N.A.V Is je (ex)vriend wel eens vreemdgegaan?

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 6:27

Ik heb wel een ex die constant vreemd ging, vier jaar lang. Wat hij met haar heeft gedaan weet ik niet. Hij heeft in het begin alleen zoenen opgebiecht. Later wilde ik het niet meer weten dus ik weet niet of ze sex hebben gehad. Overigens ben ik aan het eind van die relatie wel ook vreemd gegaan en dat is niet alleen bij zoenen gebleven. Daarna heb ik het uitgemaakt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V Is je (ex)vriend wel eens vreemdgegaan? Empty Re: N.A.V Is je (ex)vriend wel eens vreemdgegaan?

Bericht  Jeanette wo 8 jun 2011 - 6:35

Geen flauw idee, maar vermoed het naderhand wel. Al maakt het me weinig (meer) uit, want het is toch een zielig hoopje ellende dat na 3 jaar nog blijft stalken. Get a life!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V Is je (ex)vriend wel eens vreemdgegaan? Empty Re: N.A.V Is je (ex)vriend wel eens vreemdgegaan?

Bericht  Shisha wo 8 jun 2011 - 6:51

Ik ben een keer op double date geweest met mijn toenmalige vriend, mijn beste vriendin en een vriend van hem. Mijn ex vroeg toen of hij mijn vriendin even onder 4 ogen kon spreken. Ik vermoede omdat hij haar wou uithoren wat ze van zijn vriend vondt maar zij kreeg dus ineens zijn tong in haar mond geduwd.
Zij was er absoluut niet van gediend en is toen boos naar mij gegaan en heeft het gelijk verteld. Ik heb hem toen uiteraard gelijkt gedumpt.
Ik snap echt niet dat hij dacht daar mee weg te komen! Ik was toen 16 overigens.

Verder nog 1 ex waarvan ik vermoedde dat hij vreemd ging. Hij kreeg best veel smsjes waar hij geheimzinnig over deed en op een gegeven moment was ik een keer mee de stad in en kwamen we vrienden tegen waar hij veel mee om ging maar ik nooit had ontmoet. Ze vroegen of ik een goede vriendin was en toen ik zei dat ik zijn vriendin was en met hem samenwoonde waren ze echt verbaast want hij had nooit verteld dat hij een vriendin had.
Er was ook een meisje bij dat echt een beetje schrok en ze was daarvoor al een beetje klef aan het doen bij hem maar hij zei dat het gewoon een hele goede vriendin was. Maar ik vermoede dat het wel wat meer was en die relatie was toen ook al snel over.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V Is je (ex)vriend wel eens vreemdgegaan? Empty Re: N.A.V Is je (ex)vriend wel eens vreemdgegaan?

Bericht  smooch wo 8 jun 2011 - 6:56

Zoo wat zijn er een hoop (ex) vriendjes die zijn vreemdgegaan.

Mijn exen zijn niet vreemd gegaan, tenminste niet dat ik weet.
Tenminste van eentje zou het mij niks verbazen, maja ik was toen 15 en het was niet echt heel serieus...
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V Is je (ex)vriend wel eens vreemdgegaan? Empty Re: N.A.V Is je (ex)vriend wel eens vreemdgegaan?

Bericht  Tania wo 8 jun 2011 - 7:00

Mijn ex is niet vreemd gegaan, maar was wel al gek op een ander meisje toen hij het uitmaakte. Dat idee had ik toen al een tijdje maar hij ontkende steeds. Ik heb heel lang gedacht dat ze al iets hadden voordat hij het uitmaakte maar ik kende dat meisje en ik weet nu dus dat dat niet zo was.
Later zijn we trouwens weer bij mekaar gekomen, maar het is nooit meer echt goed gekomen.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V Is je (ex)vriend wel eens vreemdgegaan? Empty Re: N.A.V Is je (ex)vriend wel eens vreemdgegaan?

Bericht  Zwoesj wo 8 jun 2011 - 7:25

Mijn exvriend is op een nogal aparte manier vreemd gegaan. Hij had 3 jaar lange een 2e leven (bi leven) naast mij.. Dit was vooral via msn en webcam (tot webcamseks met mannen toe). Was toch not so amused toen ik alle mails las en erachter kwam..
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V Is je (ex)vriend wel eens vreemdgegaan? Empty Re: N.A.V Is je (ex)vriend wel eens vreemdgegaan?

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 7:28

Ja, mijn ex heeft sex gehad met een andere vrouw. Daarna was het ook over Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V Is je (ex)vriend wel eens vreemdgegaan? Empty Re: N.A.V Is je (ex)vriend wel eens vreemdgegaan?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum