Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?

+30
Lenthe
Niekske
Susan
Bliss
Hoochie
luenca
Polly
Sterre
Phileine
girli
Saxy
Sweety
MamaVanDarcy
BJA
Caresses
M-G
Toet
Arwyn
mzcharlotte
Laquisia
Caroow
smooch
sonly
Tania
xxDila
RioolSpook
Jeanette
Suus
Error
Atelier Madame
34 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

vraag

N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?  Lijn111027%N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?  Lijn1110 27% 
[ 35 ]
N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?  Lijn111041%N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?  Lijn1110 41% 
[ 54 ]
N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?  Lijn111032%N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?  Lijn1110 32% 
[ 42 ]
 
Totaal aantal stemmen : 131
 
 

N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?  Empty N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?

Bericht  Atelier Madame do 9 jun 2011 - 21:25

Die stond er nog niet tussen volgens mij Wink.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?  Empty Re: N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?

Bericht  Atelier Madame do 9 jun 2011 - 21:26

Bij mij is het antwoord ja. Ik heb wel eens gezoend met een jongen waarvan ik wist dat hij een vriendin had en die kende ik ook nog eens. Kon dr niet heel erg meer zitten eigenlijk. Ik ging immers niet vreemd angel
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?  Empty Re: N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?

Bericht  Gast do 9 jun 2011 - 21:26

Sjonge jonge haha.

Maar antwoord... Eh... *denkt*
Niet dat ik weet maar wel qua zoenen ja. Hij had wel meer gewild ook maar ik ben gewoon lekker gaan slapen :P.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?  Empty Re: N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?

Bericht  Error do 9 jun 2011 - 21:27

Atelier Madame schreef:Bij mij is het antwoord ja. Ik heb wel eens gezoend met een jongen waarvan ik wist dat hij een vriendin had en die kende ik ook nog eens. Kon dr niet heel erg meer zitten eigenlijk. Ik ging immers niet vreemd angel

Ja, dit heb ik ook wel meerdere keren meegemaakt, kende niet altijd de vriendin trouwens.
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?  Empty Re: N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?

Bericht  Atelier Madame do 9 jun 2011 - 21:29

overigens zou ik het zelf heel vervelend vinden als een vrijgezel meisje het bij mijn vriend probeert. Vorig jaar ook, kwam hij een meisje tegen waar ie mee had gedate.. ik was er niet bij. Begint ze doodleuk te vragen of ze samen wat zullen afspreken dat weekend (was op een festival) terwijl hij toch duidelijk vertelde dat hij inmiddels een vriendin had (en haar voor mij had gedumpt angel maar het was toch nog niet aan). Dat soort mensen kan ik slecht uitstaan..
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?  Empty Re: N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?

Bericht  Error do 9 jun 2011 - 21:31

Oooohjaa vreselijk, dan kan ik ook heel jaloers en krengerig zijn!
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?  Empty Re: N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?

Bericht  Gast do 9 jun 2011 - 21:34

Wederom ja.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?  Empty Re: N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?

Bericht  Gast do 9 jun 2011 - 21:35

Niet fysiek, verder wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?  Empty Re: N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?

Bericht  Gast do 9 jun 2011 - 21:42

Ja, ik heb meerdere keren seks gehad met een gast die een relatie had... Heel slecht van mij...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?  Empty Re: N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?

Bericht  Gast do 9 jun 2011 - 21:47

Ja, maar hij vertelde me dat het uit was met zijn vriendin. Dat was ook algemeen bekend op het werk, alleen zij was er van overtuigd dat het nog aan was. Een heel labiel en wanhopig meisje.

Hij bekende dat hij verliefd op me was geworden, we waren collega's en groeiden echt naar elkaar toe door vaak samen te lunchen. Ik was een happy vrijgezel, maar na de eerste zoen was het aan en was ik verkocht, en er is ook seks geweest. Ik was helemaal in de wolken.

Maar... Na 3 weken dumpte hij me via een sms ( ! ) en is hij weer met haar verder gegaan.
Ze heeft nooit van mij geweten, en ik wist achteraf pas dat ze altijd gedacht had dat het gewoon aan was al die tijd. Een vriendin van mijn vriend heeft met hem gewerkt, en hij schijnt nog altijd vreemd te gaan, op personeelsfeestjes enzo.
Ik vind het verschrikkelijk voor haar, want zijn vriendin van toen is nu zijn vrouw en ze hebben zelfs 2 kinderen.

Conclusie: never date a collegue, en zorg er altijd voor dat je héél zeker weet dat hij vrij is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?  Empty Re: N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?

Bericht  Gast do 9 jun 2011 - 21:50

Ja, meer dan 1 x..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?  Empty Re: N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?

Bericht  Gast do 9 jun 2011 - 21:52

Tea-Leaf schreef:Ja, maar hij vertelde me dat het uit was met zijn vriendin. Dat was ook algemeen bekend op het werk, alleen zij was er van overtuigd dat het nog aan was. Een heel labiel en wanhopig meisje.

Hij bekende dat hij verliefd op me was geworden, we waren collega's en groeiden echt naar elkaar toe door vaak samen te lunchen. Ik was een happy vrijgezel, maar na de eerste zoen was het aan en was ik verkocht, en er is ook seks geweest. Ik was helemaal in de wolken.

Maar... Na 3 weken dumpte hij me via een sms ( ! ) en is hij weer met haar verder gegaan.
Ze heeft nooit van mij geweten, en ik wist achteraf pas dat ze altijd gedacht had dat het gewoon aan was al die tijd. Een vriendin van mijn vriend heeft met hem gewerkt, en hij schijnt nog altijd vreemd te gaan, op personeelsfeestjes enzo.
Ik vind het verschrikkelijk voor haar, want zijn vriendin van toen is nu zijn vrouw en ze hebben zelfs 2 kinderen.

Conclusie: never date a collegue, en zorg er altijd voor dat je héél zeker weet dat hij vrij is.

Hoezo trek je nou de conclusie dat je niet met een collega moet daten dan? Very Happy Ik heb dat weleens gedaan en het heeft eigenlijk nooit problemen opgeleverd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?  Empty Re: N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?

Bericht  Atelier Madame do 9 jun 2011 - 21:53

Paraplu schreef:Oooohjaa vreselijk, dan kan ik ook heel jaloers en krengerig zijn!
Haha inderdaad! Ik bedoel komop ik heb hem al een keer van je afgepakt, toen vond ie mij al leuker dan jou, denk je dan nou echt dat je hem terugkrijgt Wink. Dit jaar ga ik gelukkig mee, heb dr nog nooit gezien, is kennis maken angel
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?  Empty Re: N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?

Bericht  Gast do 9 jun 2011 - 21:54

Zusje schreef:
Tea-Leaf schreef:
Conclusie: never date a collegue, en zorg er altijd voor dat je héél zeker weet dat hij vrij is.

Hoezo trek je nou de conclusie dat je niet met een collega moet daten dan? Very Happy Ik heb dat weleens gedaan en het heeft eigenlijk nooit problemen opgeleverd.

Heel erg mee eens hoor, dat van die collega's. Dat wist ik ook van tevoren, en nu is het een zooitje. smile En hij is niet vrij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?  Empty Re: N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?

Bericht  Gast do 9 jun 2011 - 21:56

Atelier Madame schreef:
Paraplu schreef:Oooohjaa vreselijk, dan kan ik ook heel jaloers en krengerig zijn!
Haha inderdaad! Ik bedoel komop ik heb hem al een keer van je afgepakt, toen vond ie mij al leuker dan jou, denk je dan nou echt dat je hem terugkrijgt Wink. Dit jaar ga ik gelukkig mee, heb dr nog nooit gezien, is kennis maken angel

Ik dacht dit ook altijd bij mijn ex maar toch ging hij uiteindelijk vreemd met haar... Toen ik hem na 4 jaar een schop gaf issie weer naar haar gegaan. Echt, dat ze zo'n afgelikte boterham nog moet Very Happy. Ik wens haar veel plezier...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?  Empty Re: N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?

Bericht  Gast do 9 jun 2011 - 21:58

[quote="Persephone"]
Zusje schreef:Heel erg mee eens hoor, dat van die collega's. Dat wist ik ook van tevoren, en nu is het een zooitje. smile En hij is niet vrij.

Als het gewoon een gezonde date is, als in geen relaties, geen player, niet mijn manager enzo, dan houdt mij niets meer tegen... Ik heb 2 keer een relatie gehad met een collega. Bij 1 wisten ze het op het werk en bij de ander niet. Was beide prima.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?  Empty Re: N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?

Bericht  Gast do 9 jun 2011 - 22:00

Atelier Madame schreef:
Paraplu schreef:Oooohjaa vreselijk, dan kan ik ook heel jaloers en krengerig zijn!
Haha inderdaad! Ik bedoel komop ik heb hem al een keer van je afgepakt, toen vond ie mij al leuker dan jou, denk je dan nou echt dat je hem terugkrijgt Wink. Dit jaar ga ik gelukkig mee, heb dr nog nooit gezien, is kennis maken angel

En dan geef je zo'n reactie en dan gaat hij terug naar haar. lol! Jij hebt het niet in de hand of zij hem terugkrijgt of niet, dus ik zou er ook geen uitspraken over doen. smile Je kunt jezelf er alleen maar mee voor lul zetten. Als je echt zo zeker was dat zij hem niet terug krijgt dan zou je niet zo hoog van de toren hoeven blazen lijkt me. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?  Empty Re: N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?

Bericht  Gast do 9 jun 2011 - 22:00

[quote="Zusje"]
Persephone schreef:
Zusje schreef:Heel erg mee eens hoor, dat van die collega's. Dat wist ik ook van tevoren, en nu is het een zooitje. smile En hij is niet vrij.

Als het gewoon een gezonde date is, als in geen relaties, geen player, niet mijn manager enzo, dan houdt mij niets meer tegen... Ik heb 2 keer een relatie gehad met een collega. Bij 1 wisten ze het op het werk en bij de ander niet. Was beide prima.

Ja, ok, dat van die gezonde date, dat ontbrak er een beetje aan. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?  Empty Re: N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?

Bericht  Gast do 9 jun 2011 - 22:01

Haha inderdaad Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?  Empty Re: N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?

Bericht  Atelier Madame do 9 jun 2011 - 22:02

Persephone schreef:
Atelier Madame schreef:
Paraplu schreef:Oooohjaa vreselijk, dan kan ik ook heel jaloers en krengerig zijn!
Haha inderdaad! Ik bedoel komop ik heb hem al een keer van je afgepakt, toen vond ie mij al leuker dan jou, denk je dan nou echt dat je hem terugkrijgt Wink. Dit jaar ga ik gelukkig mee, heb dr nog nooit gezien, is kennis maken angel

En dan geef je zo'n reactie en dan gaat hij terug naar haar. lol! Jij hebt het niet in de hand of zij hem terugkrijgt of niet, dus ik zou er ook geen uitspraken over doen. smile Je kunt jezelf er alleen maar mee voor lul zetten. Als je echt zo zeker was dat zij hem niet terug krijgt dan zou je niet zo hoog van de toren hoeven blazen lijkt me. smile

Ik denk niet dat jij de situatie helemaal kent Wink maar ik ben er echt 100% zeker van dat het nooit tussen hen wat wordt Wink
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?  Empty Re: N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?

Bericht  Gast do 9 jun 2011 - 22:03

Zusje schreef:
Tea-Leaf schreef:Ja, maar hij vertelde me dat het uit was met zijn vriendin. Dat was ook algemeen bekend op het werk, alleen zij was er van overtuigd dat het nog aan was. Een heel labiel en wanhopig meisje.

Hij bekende dat hij verliefd op me was geworden, we waren collega's en groeiden echt naar elkaar toe door vaak samen te lunchen. Ik was een happy vrijgezel, maar na de eerste zoen was het aan en was ik verkocht, en er is ook seks geweest. Ik was helemaal in de wolken.

Maar... Na 3 weken dumpte hij me via een sms ( ! ) en is hij weer met haar verder gegaan.
Ze heeft nooit van mij geweten, en ik wist achteraf pas dat ze altijd gedacht had dat het gewoon aan was al die tijd. Een vriendin van mijn vriend heeft met hem gewerkt, en hij schijnt nog altijd vreemd te gaan, op personeelsfeestjes enzo.
Ik vind het verschrikkelijk voor haar, want zijn vriendin van toen is nu zijn vrouw en ze hebben zelfs 2 kinderen.

Conclusie: never date a collegue, en zorg er altijd voor dat je héél zeker weet dat hij vrij is.

Hoezo trek je nou de conclusie dat je niet met een collega moet daten dan? Very Happy Ik heb dat weleens gedaan en het heeft eigenlijk nooit problemen opgeleverd.

Nou, ik moest elke dag nog naar zijn hoofd kijken nadat hij me had gedumpt. Ik vond het zo irritant, ik kon die rotkop niet meer zien!
Maar het lag aan de situatie, als je nou beide vrijgezel bent en het gaat allemaal heel leuk, dan is dat natuurlijk super! Very Happy
Het was meer een conclusie voor mezelf, mocht ik ooit vrijgezel worden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?  Empty Re: N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?

Bericht  Gast do 9 jun 2011 - 22:04

Zusje schreef:Haha inderdaad Very Happy.

Maar dan nog: het is gewoon heel vervelend als het niet meer werkt en je komt elkaar nog tegen, lijkt me. Vooral als één van de twee het uitmaakt. Dan kan dat denk ik best veel invloed hebben op je werk en hoe je daar rondloopt. Dat merk ik nu al, in beperkte mate, laat staan wanneer dat een echt relatie was met een directe collega.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?  Empty Re: N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 0:43

Ja zoenen.

Ik wist niet dat hij nog een vriendin had.. Ik vroeg dat heel leuk na die kus.. Ohh is het uit met... Zegt hij heel droog "euh nee".. Ik zou nou lekker dan haha. :P

Diezelfde avond heb ik trouwens ook voor het eerste met mijn huidige vriend gezoent.. Die voor mij met mijn beste vriendin had gezoent.. Oohh ik was boos op haar jonge :P .. Toen heb ik ook maar weer met haar scharrel gezoent om haar terug te pakken Wink

Ohja, we waren trouwens 15 haha (wat een leven)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?  Empty Re: N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?

Bericht  Suus vr 10 jun 2011 - 0:49

Ja, alleen gezoend, maar is niet netjes natuurlijk...
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?  Empty Re: N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?

Bericht  Jeanette vr 10 jun 2011 - 0:51

Ja, seks met mijn buurjongen terwijl hij een vriendin had. Hij had het eerlijk opgebiecht, maar ze gaf er weinig om en vond het wel best (weird mens).
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?  Empty Re: N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum