N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?
+30
Lenthe
Niekske
Susan
Bliss
Hoochie
luenca
Polly
Sterre
Phileine
girli
Saxy
Sweety
MamaVanDarcy
BJA
Caresses
M-G
Toet
Arwyn
mzcharlotte
Laquisia
Caroow
smooch
sonly
Tania
xxDila
RioolSpook
Jeanette
Suus
Error
Atelier Madame
34 plaatsers
Pagina 1 van 5
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
vraag
N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?
Die stond er nog niet tussen volgens mij .
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Re: N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?
Bij mij is het antwoord ja. Ik heb wel eens gezoend met een jongen waarvan ik wist dat hij een vriendin had en die kende ik ook nog eens. Kon dr niet heel erg meer zitten eigenlijk. Ik ging immers niet vreemd
Atelier Madame- Ratel
Sjonge jonge haha.
Maar antwoord... Eh... *denkt*
Niet dat ik weet maar wel qua zoenen ja. Hij had wel meer gewild ook maar ik ben gewoon lekker gaan slapen .
Maar antwoord... Eh... *denkt*
Niet dat ik weet maar wel qua zoenen ja. Hij had wel meer gewild ook maar ik ben gewoon lekker gaan slapen .
Gast- Gast
Atelier Madame schreef:Bij mij is het antwoord ja. Ik heb wel eens gezoend met een jongen waarvan ik wist dat hij een vriendin had en die kende ik ook nog eens. Kon dr niet heel erg meer zitten eigenlijk. Ik ging immers niet vreemd
Ja, dit heb ik ook wel meerdere keren meegemaakt, kende niet altijd de vriendin trouwens.
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
overigens zou ik het zelf heel vervelend vinden als een vrijgezel meisje het bij mijn vriend probeert. Vorig jaar ook, kwam hij een meisje tegen waar ie mee had gedate.. ik was er niet bij. Begint ze doodleuk te vragen of ze samen wat zullen afspreken dat weekend (was op een festival) terwijl hij toch duidelijk vertelde dat hij inmiddels een vriendin had (en haar voor mij had gedumpt maar het was toch nog niet aan). Dat soort mensen kan ik slecht uitstaan..
Atelier Madame- Ratel
Oooohjaa vreselijk, dan kan ik ook heel jaloers en krengerig zijn!
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Ja, ik heb meerdere keren seks gehad met een gast die een relatie had... Heel slecht van mij...
Gast- Gast
Ja, maar hij vertelde me dat het uit was met zijn vriendin. Dat was ook algemeen bekend op het werk, alleen zij was er van overtuigd dat het nog aan was. Een heel labiel en wanhopig meisje.
Hij bekende dat hij verliefd op me was geworden, we waren collega's en groeiden echt naar elkaar toe door vaak samen te lunchen. Ik was een happy vrijgezel, maar na de eerste zoen was het aan en was ik verkocht, en er is ook seks geweest. Ik was helemaal in de wolken.
Maar... Na 3 weken dumpte hij me via een sms ( ! ) en is hij weer met haar verder gegaan.
Ze heeft nooit van mij geweten, en ik wist achteraf pas dat ze altijd gedacht had dat het gewoon aan was al die tijd. Een vriendin van mijn vriend heeft met hem gewerkt, en hij schijnt nog altijd vreemd te gaan, op personeelsfeestjes enzo.
Ik vind het verschrikkelijk voor haar, want zijn vriendin van toen is nu zijn vrouw en ze hebben zelfs 2 kinderen.
Conclusie: never date a collegue, en zorg er altijd voor dat je héél zeker weet dat hij vrij is.
Hij bekende dat hij verliefd op me was geworden, we waren collega's en groeiden echt naar elkaar toe door vaak samen te lunchen. Ik was een happy vrijgezel, maar na de eerste zoen was het aan en was ik verkocht, en er is ook seks geweest. Ik was helemaal in de wolken.
Maar... Na 3 weken dumpte hij me via een sms ( ! ) en is hij weer met haar verder gegaan.
Ze heeft nooit van mij geweten, en ik wist achteraf pas dat ze altijd gedacht had dat het gewoon aan was al die tijd. Een vriendin van mijn vriend heeft met hem gewerkt, en hij schijnt nog altijd vreemd te gaan, op personeelsfeestjes enzo.
Ik vind het verschrikkelijk voor haar, want zijn vriendin van toen is nu zijn vrouw en ze hebben zelfs 2 kinderen.
Conclusie: never date a collegue, en zorg er altijd voor dat je héél zeker weet dat hij vrij is.
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Ja, maar hij vertelde me dat het uit was met zijn vriendin. Dat was ook algemeen bekend op het werk, alleen zij was er van overtuigd dat het nog aan was. Een heel labiel en wanhopig meisje.
Hoezo trek je nou de conclusie dat je niet met een collega moet daten dan? Ik heb dat weleens gedaan en het heeft eigenlijk nooit problemen opgeleverd.
Gast- Gast
Haha inderdaad! Ik bedoel komop ik heb hem al een keer van je afgepakt, toen vond ie mij al leuker dan jou, denk je dan nou echt dat je hem terugkrijgt . Dit jaar ga ik gelukkig mee, heb dr nog nooit gezien, is kennis makenParaplu schreef:Oooohjaa vreselijk, dan kan ik ook heel jaloers en krengerig zijn!
Atelier Madame- Ratel
Zusje schreef:Tea-Leaf schreef:
Hoezo trek je nou de conclusie dat je niet met een collega moet daten dan? Ik heb dat weleens gedaan en het heeft eigenlijk nooit problemen opgeleverd.
Heel erg mee eens hoor, dat van die collega's. Dat wist ik ook van tevoren, en nu is het een zooitje. En hij is niet vrij.
Gast- Gast
Atelier Madame schreef:Haha inderdaad! Ik bedoel komop ik heb hem al een keer van je afgepakt, toen vond ie mij al leuker dan jou, denk je dan nou echt dat je hem terugkrijgt . Dit jaar ga ik gelukkig mee, heb dr nog nooit gezien, is kennis makenParaplu schreef:Oooohjaa vreselijk, dan kan ik ook heel jaloers en krengerig zijn!
Ik dacht dit ook altijd bij mijn ex maar toch ging hij uiteindelijk vreemd met haar... Toen ik hem na 4 jaar een schop gaf issie weer naar haar gegaan. Echt, dat ze zo'n afgelikte boterham nog moet . Ik wens haar veel plezier...
Gast- Gast
[quote="Persephone"]
Als het gewoon een gezonde date is, als in geen relaties, geen player, niet mijn manager enzo, dan houdt mij niets meer tegen... Ik heb 2 keer een relatie gehad met een collega. Bij 1 wisten ze het op het werk en bij de ander niet. Was beide prima.
Zusje schreef:Heel erg mee eens hoor, dat van die collega's. Dat wist ik ook van tevoren, en nu is het een zooitje. En hij is niet vrij.
Als het gewoon een gezonde date is, als in geen relaties, geen player, niet mijn manager enzo, dan houdt mij niets meer tegen... Ik heb 2 keer een relatie gehad met een collega. Bij 1 wisten ze het op het werk en bij de ander niet. Was beide prima.
Gast- Gast
Atelier Madame schreef:Haha inderdaad! Ik bedoel komop ik heb hem al een keer van je afgepakt, toen vond ie mij al leuker dan jou, denk je dan nou echt dat je hem terugkrijgt . Dit jaar ga ik gelukkig mee, heb dr nog nooit gezien, is kennis makenParaplu schreef:Oooohjaa vreselijk, dan kan ik ook heel jaloers en krengerig zijn!
En dan geef je zo'n reactie en dan gaat hij terug naar haar. Jij hebt het niet in de hand of zij hem terugkrijgt of niet, dus ik zou er ook geen uitspraken over doen. Je kunt jezelf er alleen maar mee voor lul zetten. Als je echt zo zeker was dat zij hem niet terug krijgt dan zou je niet zo hoog van de toren hoeven blazen lijkt me.
Gast- Gast
[quote="Zusje"]
Ja, ok, dat van die gezonde date, dat ontbrak er een beetje aan.
Persephone schreef:Zusje schreef:Heel erg mee eens hoor, dat van die collega's. Dat wist ik ook van tevoren, en nu is het een zooitje. En hij is niet vrij.
Ja, ok, dat van die gezonde date, dat ontbrak er een beetje aan.
Gast- Gast
Persephone schreef:Atelier Madame schreef:Haha inderdaad! Ik bedoel komop ik heb hem al een keer van je afgepakt, toen vond ie mij al leuker dan jou, denk je dan nou echt dat je hem terugkrijgt . Dit jaar ga ik gelukkig mee, heb dr nog nooit gezien, is kennis makenParaplu schreef:Oooohjaa vreselijk, dan kan ik ook heel jaloers en krengerig zijn!
En dan geef je zo'n reactie en dan gaat hij terug naar haar. Jij hebt het niet in de hand of zij hem terugkrijgt of niet, dus ik zou er ook geen uitspraken over doen. Je kunt jezelf er alleen maar mee voor lul zetten. Als je echt zo zeker was dat zij hem niet terug krijgt dan zou je niet zo hoog van de toren hoeven blazen lijkt me.
Ik denk niet dat jij de situatie helemaal kent maar ik ben er echt 100% zeker van dat het nooit tussen hen wat wordt
Atelier Madame- Ratel
Zusje schreef:Tea-Leaf schreef:Ja, maar hij vertelde me dat het uit was met zijn vriendin. Dat was ook algemeen bekend op het werk, alleen zij was er van overtuigd dat het nog aan was. Een heel labiel en wanhopig meisje.
Nou, ik moest elke dag nog naar zijn hoofd kijken nadat hij me had gedumpt. Ik vond het zo irritant, ik kon die rotkop niet meer zien!
Maar het lag aan de situatie, als je nou beide vrijgezel bent en het gaat allemaal heel leuk, dan is dat natuurlijk super!
Het was meer een conclusie voor mezelf, mocht ik ooit vrijgezel worden.
Gast- Gast
Zusje schreef:Haha inderdaad .
Maar dan nog: het is gewoon heel vervelend als het niet meer werkt en je komt elkaar nog tegen, lijkt me. Vooral als één van de twee het uitmaakt. Dan kan dat denk ik best veel invloed hebben op je werk en hoe je daar rondloopt. Dat merk ik nu al, in beperkte mate, laat staan wanneer dat een echt relatie was met een directe collega.
Gast- Gast
Ja zoenen.
Ik wist niet dat hij nog een vriendin had.. Ik vroeg dat heel leuk na die kus.. Ohh is het uit met... Zegt hij heel droog "euh nee".. Ik zou nou lekker dan haha.
Diezelfde avond heb ik trouwens ook voor het eerste met mijn huidige vriend gezoent.. Die voor mij met mijn beste vriendin had gezoent.. Oohh ik was boos op haar jonge .. Toen heb ik ook maar weer met haar scharrel gezoent om haar terug te pakken
Ohja, we waren trouwens 15 haha (wat een leven)
Ik wist niet dat hij nog een vriendin had.. Ik vroeg dat heel leuk na die kus.. Ohh is het uit met... Zegt hij heel droog "euh nee".. Ik zou nou lekker dan haha.
Diezelfde avond heb ik trouwens ook voor het eerste met mijn huidige vriend gezoent.. Die voor mij met mijn beste vriendin had gezoent.. Oohh ik was boos op haar jonge .. Toen heb ik ook maar weer met haar scharrel gezoent om haar terug te pakken
Ohja, we waren trouwens 15 haha (wat een leven)
Gast- Gast
Ja, alleen gezoend, maar is niet netjes natuurlijk...
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ja, seks met mijn buurjongen terwijl hij een vriendin had. Hij had het eerlijk opgebiecht, maar ze gaf er weinig om en vond het wel best (weird mens).
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» N.A.V Is je (ex)vriend wel eens vreemdgegaan?
» Heb je wel eens iemand van/op het forum herkend?
» Iemand al eens een luiertaart gemaakt?
» Iemand wel eens wezen floaten?
» Heb jij wel eens iemand herkend hier?
» Heb je wel eens iemand van/op het forum herkend?
» Iemand al eens een luiertaart gemaakt?
» Iemand wel eens wezen floaten?
» Heb jij wel eens iemand herkend hier?
Pagina 1 van 5
Permissies van dit forum: