Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?

+30
Lenthe
Niekske
Susan
Bliss
Hoochie
luenca
Polly
Sterre
Phileine
girli
Saxy
Sweety
MamaVanDarcy
BJA
Caresses
M-G
Toet
Arwyn
mzcharlotte
Laquisia
Caroow
smooch
sonly
Tania
xxDila
RioolSpook
Jeanette
Suus
Error
Atelier Madame
34 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

vraag

N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?  - Pagina 2 Lijn111027%N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?  - Pagina 2 Lijn1110 27% 
[ 35 ]
N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?  - Pagina 2 Lijn111041%N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?  - Pagina 2 Lijn1110 41% 
[ 54 ]
N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?  - Pagina 2 Lijn111032%N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?  - Pagina 2 Lijn1110 32% 
[ 42 ]

Totaal aantal stemmen : 131

N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?  - Pagina 2 Empty Re: N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?

Bericht  RioolSpook vr 10 jun 2011 - 0:53

Ja, seks met mijn ex. Later las ik op de hyves van zijn broertje dat hij een vriendin had.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?  - Pagina 2 Empty Re: N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 0:55

RioolSpook schreef:Ja, seks met mijn ex. Later las ik op de hyves van zijn broertje dat hij een vriendin had.

Oh ja nu je het zegt Very Happy. Mijn ex ging altijd vreemd met zijn ex. Toen maakte ik het uit en hadden we nog weleens sex. Toen bleek hij min of meer weer met haar te zijn... Heb ik haar even goed ingewreven haha, stomme doos... Ach, had ze me maar met rust moeten laten.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 0:56

Ik ook met 2 verschillende exen.. Die hadden toen gewoon een vriendin.. laughcry

Gast
Gast

Bericht  xxDila vr 10 jun 2011 - 1:00

Ja, ook seks.

Ik wist niet dat hij een vriendin had. Het was mijn euhm.. tjsa.. f*ckbuddy zeg maar laughcry
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Tania vr 10 jun 2011 - 1:09

Ja, twee keer met seks.
De eerste keer (nou ja keren eigenlijk) met m'n ex. Die had toen een andere vriendin en dat is toen ook uit gegaan.
De tweede keer met een jongen die een vriendin had en samenwoonde, ik kende hem vaag haar kende ik niet.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 1:12

Het valt me wel op hoeveel meiden seks hebben gehad met een bezette jongen, terwijl als het om hun huidige relatie gaat, dan is het zovan: nee, die van mij doet dat niet Laughing

Gast
Gast

Bericht  sonly vr 10 jun 2011 - 1:14

Ja, alleen hoorde ik pas erna van de vriendin.. Bah, vond het echt walgelijk, ook al was het absoluut niet m'n intentie om meer te willen na 1x. Als iemand anders het niet boeit dat degene met wie ze sex hebben een lover heeft, dan kan ik daar bestwel begrip voor hebben, maar voor mezelf vond ik het absoluut níet leuk.
sonly
sonly
Prater
Prater

Aantal berichten : 823
Punten : 887

Bericht  smooch vr 10 jun 2011 - 1:16

Ja, met mijn huidige vriend.
Die had nog een vriendin toen wij elkaar leerde kennen, we hebben toen ook seks gehad.
Heel slecht....maar zijn nu al ruim 6 jaar heel gelukkig, heb er geen spijt van!
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 1:48

Noa schreef:Het valt me wel op hoeveel meiden seks hebben gehad met een bezette jongen, terwijl als het om hun huidige relatie gaat, dan is het zovan: nee, die van mij doet dat niet Laughing

Daarom zou ik dat ook nooit zo zeker zeggen :P

(en zou ik ook niet zo snel meer iets doen met een bezette man hoor, daar niet van).

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 1:49

Marin schreef:
Noa schreef:Het valt me wel op hoeveel meiden seks hebben gehad met een bezette jongen, terwijl als het om hun huidige relatie gaat, dan is het zovan: nee, die van mij doet dat niet Laughing

Daarom zou ik dat ook nooit zo zeker zeggen :P
Ik wist dat iemand hier op zou reageren..

Of had ik dat niet kunnen weten?
angel

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 1:50

Marin, wat zijn er destijds veel dames over je relatie gevallen en dan moet je deze antwoorden eens zien.. :shock:

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 1:53

Haha ja maar we hebben afgesproken daar nooit meer over te discussieren op 't forum, dus gaan we maar niet weer aan beginnen.

Gast
Gast

Bericht  Atelier Madame vr 10 jun 2011 - 1:54

Haha eigenlijk best grappig he. Maar je praat over een heel leven wat je hebt gehad ervoor. Bedoel de periode sinds mijn eerste zoen en toen ik met mn vriend kreeg is bijna 8 jaar, in die periode was ik nog tiener en losbol nu ben ik stukken serieuzer. Ik denk dat het daar ook wel heel erg mee te maken heeft.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 1:55

Ik ben al stil.. angel

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 1:58

Atelier Madame schreef:
Haha eigenlijk best grappig he. Maar je praat over een heel leven wat je hebt gehad ervoor. Bedoel de periode sinds mijn eerste zoen en toen ik met mn vriend kreeg is bijna 8 jaar, in die periode was ik nog tiener en losbol nu ben ik stukken serieuzer. Ik denk dat het daar ook wel heel erg mee te maken heeft.

Ja, dat is ook wel zo. Ik denk eigenlijk dat wanneer je zo 20-30 bent en je hebt net een serieuze relatie, waarmee je ook echt gaat trouwen en kinderen krijgen enzo. Dus echt voor t echhie, dat de meeste mensen in de eerste jaren heel trouw zijn. De hoge cijfers (uit de algehele statistieken) komen door de periode daarná... Veel mensen gaan vreemd als ze een jaar of 12 een relatie hebben ofzo, dus die zijn dan misschien 38 ofzo, of 44 zoiets....

Gast
Gast

Bericht  Atelier Madame vr 10 jun 2011 - 2:12

Noa schreef:
Atelier Madame schreef:

Ja, dat is ook wel zo. Ik denk eigenlijk dat wanneer je zo 20-30 bent en je hebt net een serieuze relatie, waarmee je ook echt gaat trouwen en kinderen krijgen enzo. Dus echt voor t echhie, dat de meeste mensen in de eerste jaren heel trouw zijn. De hoge cijfers (uit de algehele statistieken) komen door de periode daarná... Veel mensen gaan vreemd als ze een jaar of 12 een relatie hebben ofzo, dus die zijn dan misschien 38 ofzo, of 44 zoiets....

Inderdaad dit bedoel ik smile
Natuurlijk zijn er de notoire vreemdgangers die in hun hele leven niet trouw kunnen zijn. Maar alsnog denk ik dat er ook gewoon een heel groot gedeelte van de mensen wél trouwblijft. Bedoel TNO onderzoek toonde in 2009 aan dat 1 op de 4 mannen/vrouwen een keer is vreemgegaan in zn relatie. Das toch ook ruim 75% die gewoon trouw blijft.

Leuke onderzoeksvraag: waarom is het percentage vreemdgangers/bedrogenen zoveel hoger op yescafe? :P
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 2:14

Atelier Madame schreef:
Leuke onderzoeksvraag: waarom is het percentage vreemdgangers/bedrogenen zoveel hoger op yescafe? :P

Waarschijnlijk omdat niet alle Yesmeiden antwoord geven op de enquete. Alleen geinteresseerden (op wat voor manier dan ook) zullen het topic openen, lezen, en beantwoorden, waardoor je een vertekend beeld krijgt. Pas als iedereen antwoord zou geven, zou je kunnen kijken of er echt een verschil zit in percentages.

Gast
Gast

Bericht  Atelier Madame vr 10 jun 2011 - 2:29

Haha het was niet serieus bedoeld marin Wink
maar ik heb wel twijfels bij een dergelijk onderzoek gedaan door TNO, hoeveel mensen zullen er nou eerlijk antwoord op geven... bedoel al is het via internet, veel mensen willen het toch geheim houden.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 3:17

Ja, maar hij vertelde me nadat we gezoend hadden dat hij een vriendin had :P
Hebben daarna zelfs nog een paar keer gezoend, en toen was het uit met zijn vriendin en dacht ik dat ik kans maakte, maar hij had ineens een ander :P

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 3:35

Persephone schreef:
Zusje schreef:Haha inderdaad Very Happy.

Maar dan nog: het is gewoon heel vervelend als het niet meer werkt en je komt elkaar nog tegen, lijkt me. Vooral als één van de twee het uitmaakt. Dan kan dat denk ik best veel invloed hebben op je werk en hoe je daar rondloopt. Dat merk ik nu al, in beperkte mate, laat staan wanneer dat een echt relatie was met een directe collega.
Ik weet er alles van. Hoe vaak ik hem wel niet het koffieautomaat in heb willen rammen of hem verrot heb willen schelden in een vergadering... En het helpt ook niet bij de verwerking van je liefdesverdriet.

Gast
Gast

Bericht  Caroow vr 10 jun 2011 - 3:42

10 maanden lang heb ik vanalles gedaan met een jongen die een vriendin had. Ik zag hem minimaal 3 keer per week, we gingen vaak samen stappen, uit eten en naar de bios. Na tien maanden zag meneer het licht en heeft hij het uitgemaakt met zijn vriendin.
We wonen nu al weer anderhalf jaar samen smile
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 3:59

Caroow schreef:10 maanden lang heb ik vanalles gedaan met een jongen die een vriendin had. Ik zag hem minimaal 3 keer per week, we gingen vaak samen stappen, uit eten en naar de bios. Na tien maanden zag meneer het licht en heeft hij het uitgemaakt met zijn vriendin.
We wonen nu al weer anderhalf jaar samen smile
Heftig... wist je dat hij een relatie had?

Gast
Gast

Bericht  Caroow vr 10 jun 2011 - 4:26

Ja dat wist ik. Ik kende haar ook, als we met een groep gingen stappen zag ik haar vaak.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 4:28

Caroow schreef:Ja dat wist ik. Ik kende haar ook, als we met een groep gingen stappen zag ik haar vaak.
Denk je dat je vriend in zijn relatie met jou tot hetzelfde in staat is?

Gast
Gast

Bericht  Jeanette vr 10 jun 2011 - 4:28

Caroow schreef:Ja dat wist ik. Ik kende haar ook, als we met een groep gingen stappen zag ik haar vaak.

Misschien kort door de bocht van mij; maar vond je het niet moeilijk dat hij daar zo lang over heeft gedaan? 10 maanden is toch niet niks..
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: