Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heb je wel eens iemand van/op het forum herkend?

+42
Bliss
Mermaid
Twellie
Siamsa
Atelier Madame
Snoopy
Océane
Sjaantje
Travelgurly
Paper Crown
Krullebol
GoldenIndy
Hoochie
Jeanette
Lady Starstruck
Blond
Toet
Rush
Aziraphale
mo-lola
Monte
Aimee
rapa nui
Ella
Lejow
Lien
Flippin' Bitch
VeryCherry
May
Niene
Ringling
ExpressoB
Barbabella
Rose
Susan
Esperanza
GreenGrass
Tania
Muis
Pancake
Zwerver
Lima
46 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Heb je wel eens iemand van/op het forum herkend? Empty Heb je wel eens iemand van/op het forum herkend?

Bericht  Lima wo 25 apr 2012 - 11:22

Zoals, dat je iemand uit privésfeer herkent of als je op straat loopt en je ziet een andere forumster lopen.

Ik heb het beide gehad. Bij het oude forum in een fototopic, zag ik een foto van haar. Ik heb me toen een beetje afzijdig gehouden van het forum. Ik geloof dat ze niet mee is naar het nieuwe forum.

En een keer in Amsterdam zag ik een forumster bij de tramhalte. We keken elkaar aan, maar zeiden niks, ook niet achteraf op het forum.
Lima
Lima
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 110
Punten : 127
Registratiedatum : 06-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je wel eens iemand van/op het forum herkend? Empty Re: Heb je wel eens iemand van/op het forum herkend?

Bericht  Gast wo 25 apr 2012 - 11:27

Nee, ik heb nog nooit iemand van het forum herkent. In emmen was ik o.a. continu op zoek naar Forumster en in Groningen continu op zoek naar o.a. Nour. Maar nooit iemand gevonden en volgens mij heeft degene die uit dezelfde woonplaats komt, mij ook nog nooit gezien. Happy about it!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je wel eens iemand van/op het forum herkend? Empty Re: Heb je wel eens iemand van/op het forum herkend?

Bericht  Zwerver wo 25 apr 2012 - 11:30

Ik ben ooit gespot door Greengrass geloof ik!

Ook heb ik vorige week iemand gezien van het forum, maar weet haar naam hier niet!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je wel eens iemand van/op het forum herkend? Empty Re: Heb je wel eens iemand van/op het forum herkend?

Bericht  Pancake wo 25 apr 2012 - 11:32

Ik heb op het oude forum wel eens iemand herkend nadat diegene een foto had gepost in een foto-topic.

Er is hier nu wel iemand die ik verder niet ken ofzo, maar uit verhalen kan ik opmaken dat ze waarschijnlijk bij hetzelfde bedrijf werkt als ik en heel misschien zelfs op dezelfde afdeling werkt als mijn vriend. Misschien zie ik die persoon wel dagelijks in de kantine, maar ik heb dus geen idee.
Pancake
Pancake
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 362
Punten : 376
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je wel eens iemand van/op het forum herkend? Empty Re: Heb je wel eens iemand van/op het forum herkend?

Bericht  Gast wo 25 apr 2012 - 11:34

Ik heb nog nooit iemand in het echt herkend.

Ik heb laatst wel een forumster aan een topic herkend waarin zij iets persoonlijks vertelde dat ik wist van haar. Door wat andere reacties weet ik zeker dat zij het is, maar ik zou dat nooit tegen haar zeggen, omdat ik zelf anoniem wil blijven. Ik zie of spreek haar ook nooit en ik zou nooit tegen iemand vertellen dat zij hier komt. Het is dus niet echt een probleem (behalve voor haar misschien, ook al ben ik geen meelezer van haar, ik kwam toevallig in dat topic en herkende haar verhaal), maar voel me er wel een beetje vervelend over.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je wel eens iemand van/op het forum herkend? Empty Re: Heb je wel eens iemand van/op het forum herkend?

Bericht  Gast wo 25 apr 2012 - 18:15

Ik heb ooit op een station Lady Starstruck gespot, op een ander station NoMad en een een keer zag ik vanuit de bus Kruikje/Crapbag lopen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je wel eens iemand van/op het forum herkend? Empty Re: Heb je wel eens iemand van/op het forum herkend?

Bericht  Muis wo 25 apr 2012 - 18:49

Ja 2 mensen herkend. Mamavan2, die kocht in de kinderkledingzaak waar ik in het weekend werkte iets bij me en nog eentje waarvan ik de naam niet meer ken. Zij was nog van het oude forum.
Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Woonplaats : Noord Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je wel eens iemand van/op het forum herkend? Empty Re: Heb je wel eens iemand van/op het forum herkend?

Bericht  Tania wo 25 apr 2012 - 19:08

Hier bij de Hema werkt iemand die ooit op het forum kwam, ik heb nog een tijdje met haar op msn gezeten ook. Geen idee of ze mij ook herkent, ik heb het nooit gezegd en ik weet ook niet of ze hier nog komt.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je wel eens iemand van/op het forum herkend? Empty Re: Heb je wel eens iemand van/op het forum herkend?

Bericht  GreenGrass wo 25 apr 2012 - 19:08

wc-eend schreef:Ik ben ooit gespot door Greengrass geloof ik!

Ook heb ik vorige week iemand gezien van het forum, maar weet haar naam hier niet!

Klopt, vlakbij het winkelcentrum waar je moeder vlakbij woont smile ik zat in de bus en jij was lopend!
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je wel eens iemand van/op het forum herkend? Empty Re: Heb je wel eens iemand van/op het forum herkend?

Bericht  Esperanza wo 25 apr 2012 - 19:23

Op het forum heb ik een keer iemand gespot van mijn opleiding. Ik denk dat ik erachter kwam doordat ze aangaf welke opleiding ze deed en waar ze die deed en volgens mij heeft ze ook een keer een foto geplaatst. Ze was voornamelijk actief in de vraag en aanbod pijler.

5ann3 heb ik wel eens zien lopen op het station, ik herkende haar toen van de foto's die ze hier plaatste.

Na een meeting ben ik ook wel eens forummers tegen gekomen:
Smikkel in de supermarkt en Sterre in de stad.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je wel eens iemand van/op het forum herkend? Empty Re: Heb je wel eens iemand van/op het forum herkend?

Bericht  Susan wo 25 apr 2012 - 20:05

Ja, op het oude forum (niet eens het vorige forum, maar het forum daar weer voor) kwam ik erachter dat een vriendin/studiegenootje mee postte, dat heb ik toen wel tegen haar gezegd, maar zij was niet zo heel actief.

Ik vind overigens zelf niet dat je verplicht bent om het te zeggen als je iemand herkent, ik vind het ieders eigen verantwoordelijkheid om rekening te houden met het feit dat er altijd bekenden mee kunnen lezen. Die kans is er gewoon altijd.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je wel eens iemand van/op het forum herkend? Empty Re: Heb je wel eens iemand van/op het forum herkend?

Bericht  Rose wo 25 apr 2012 - 20:07

Ja ik heb wel een iemand herkend maar die was toen aan het werk dus heb niks gezegd.
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je wel eens iemand van/op het forum herkend? Empty Re: Heb je wel eens iemand van/op het forum herkend?

Bericht  Barbabella wo 25 apr 2012 - 20:10

Ja ik heb lejow en ik weet niet meer wie Heb je wel eens iemand van/op het forum herkend? 253468018 herkent bij tv opnames van Jensen tig jaar geleden. Omdat ik niet zo actief was/ben heb ik niks gezegd en ik was met mensen die niet persee hoeven te weten op welk forum ik zit.
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je wel eens iemand van/op het forum herkend? Empty Re: Heb je wel eens iemand van/op het forum herkend?

Bericht  Gast wo 25 apr 2012 - 20:20

Nee, ben nog nooit iemand tegengekomen voor zover ik weet. Zelf zal ik ook niet snel herkend worden denk ik want heb hier onder deze naam nog nooit een foto van mezelf gepost. Alleen Zusje zou zich mij kunnen herinneren (minimeeting), maar ondertussen is mijn uiterlijk alweer zo veranderd dat dat nog de vraag is, haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je wel eens iemand van/op het forum herkend? Empty Re: Heb je wel eens iemand van/op het forum herkend?

Bericht  ExpressoB wo 25 apr 2012 - 20:28

Ja, Lejow, zij is de juf van mijn vriends nichtje en ik was heeeeeeel toevallig mee naar haar school.
Ik heb via de yes savonds een berichtje gestuurd (ipv ter plekke aangesproken).
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je wel eens iemand van/op het forum herkend? Empty Re: Heb je wel eens iemand van/op het forum herkend?

Bericht  Ringling wo 25 apr 2012 - 20:41

Ja ik 2x.. Maar door alle naamswijzigingen weet ik hun forumnamen even niet. Het is wel raar vind ik om iemand tegen te komen. Je hebt t idee dat je diegene best goed kent door foto's en verhalen hier op 't forum. Dus als je diegene ziet is het alsof je een soort bekende NL-er spot ofzo. Tenminste zo voelde het voor mij.
Ringling
Ringling
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 646
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je wel eens iemand van/op het forum herkend? Empty Re: Heb je wel eens iemand van/op het forum herkend?

Bericht  Niene wo 25 apr 2012 - 20:45

Ja heb een keer iemand herkend,op het oude forum,dus geen idee of ze meegegaan is naar hier.
Heb niks tegen haar gezegd,maar ben wel op gaan letten wat ik schreef. Ze is een goede vriendin van mijn ex
Niene
Niene
Prater
Prater

Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je wel eens iemand van/op het forum herkend? Empty Re: Heb je wel eens iemand van/op het forum herkend?

Bericht  May wo 25 apr 2012 - 20:46

Ik heb Jolicious een aantal jaar terug zien lopen op het station.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je wel eens iemand van/op het forum herkend? Empty Re: Heb je wel eens iemand van/op het forum herkend?

Bericht  VeryCherry wo 25 apr 2012 - 20:50

Ik heb nog nooit iemand herkent, maar ik let er ook niet op.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je wel eens iemand van/op het forum herkend? Empty Re: Heb je wel eens iemand van/op het forum herkend?

Bericht  Flippin' Bitch wo 25 apr 2012 - 20:52

Ja, ik dacht zaterdag iemand te herkennen op een festival, maar toen ik het later op de avond wilde vragen, heb ik haar niet meer gezien.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je wel eens iemand van/op het forum herkend? Empty Re: Heb je wel eens iemand van/op het forum herkend?

Bericht  Gast wo 25 apr 2012 - 21:02

Nee, ik heb nog nooit iemand herkend.
Ik ben wel een keer herkend en diegene heeft dat via pm kenbaar gemaakt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je wel eens iemand van/op het forum herkend? Empty Re: Heb je wel eens iemand van/op het forum herkend?

Bericht  Flippin' Bitch wo 25 apr 2012 - 21:09

Ik ben wel een keer herkend bij het tankstation onderweg naar vakantie. En ik ben een mede-forummer op school tegengekomen, maar wist al dat ze dezelfde opleiding ging doen als ik al deed, dus ik was al benieuwd wanneer ik haar een keer zou tegenkomen.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je wel eens iemand van/op het forum herkend? Empty Re: Heb je wel eens iemand van/op het forum herkend?

Bericht  Lien wo 25 apr 2012 - 21:11

Ik heb Princess pas gespot in de stad. Nu ga ik ook in dezelfde stad als haar wonen dus zal ik haar vast vaker spotten aangezien het toch een soort dorp is!
Lien
Lien
Prater
Prater

Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je wel eens iemand van/op het forum herkend? Empty Re: Heb je wel eens iemand van/op het forum herkend?

Bericht  Lejow wo 25 apr 2012 - 21:11

Barbabella schreef:Ja ik heb lejow en ik weet niet meer wie Heb je wel eens iemand van/op het forum herkend? 253468018 herkent bij tv opnames van Jensen tig jaar geleden. Omdat ik niet zo actief was/ben heb ik niks gezegd en ik was met mensen die niet persee hoeven te weten op welk forum ik zit.

Oeh, hahaha Very Happy
Ik zit even heel diep na te denken met wie ik ook alweer wat. Volgens mij met Travelgurly..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je wel eens iemand van/op het forum herkend? Empty Re: Heb je wel eens iemand van/op het forum herkend?

Bericht  Barbabella wo 25 apr 2012 - 21:12

Lejow schreef:
Barbabella schreef:Ja ik heb lejow en ik weet niet meer wie Heb je wel eens iemand van/op het forum herkend? 253468018 herkent bij tv opnames van Jensen tig jaar geleden. Omdat ik niet zo actief was/ben heb ik niks gezegd en ik was met mensen die niet persee hoeven te weten op welk forum ik zit.

Oeh, hahaha Very Happy
Ik zit even heel diep na te denken met wie ik ook alweer wat. Volgens mij met Travelgurly..

Ja klopt !
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je wel eens iemand van/op het forum herkend? Empty Re: Heb je wel eens iemand van/op het forum herkend?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum