Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?

+30
Lenthe
Niekske
Susan
Bliss
Hoochie
luenca
Polly
Sterre
Phileine
girli
Saxy
Sweety
MamaVanDarcy
BJA
Caresses
M-G
Toet
Arwyn
mzcharlotte
Laquisia
Caroow
smooch
sonly
Tania
xxDila
RioolSpook
Jeanette
Suus
Error
Atelier Madame
34 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

vraag

N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?  - Pagina 3 Lijn111027%N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?  - Pagina 3 Lijn1110 27% 
[ 35 ]
N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?  - Pagina 3 Lijn111041%N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?  - Pagina 3 Lijn1110 41% 
[ 54 ]
N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?  - Pagina 3 Lijn111032%N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?  - Pagina 3 Lijn1110 32% 
[ 42 ]

Totaal aantal stemmen : 131

N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?  - Pagina 3 Empty Re: N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?

Bericht  Laquisia vr 10 jun 2011 - 4:33

Ja. Maar ik wist niet dat diegene een relatie had.
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?  - Pagina 3 Empty Re: N.A.V. is iemand wel eens met jou vreemdgegaan?

Bericht  mzcharlotte vr 10 jun 2011 - 4:56

Tea-Leaf schreef:Conclusie: never date a collegue, en zorg er altijd voor dat je héél zeker weet dat hij vrij is.

Op de details na, lijkt jouw verhaal zoveel op de mijne dat er een scheut van herkenning doorheen ging. Volgens mij is 'die van mij' overigens gescheiden van zijn vrouw.

Edit: Bij mij zwoor hij dat het uit was met zijn vriendin en ik begreep achteraf dat ze wel een break hebben gehad. Tijdens onze 'relatie' zijn ze weer bij elkaar gekomen. Ofzo.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 5:04

Eigenlijk is het in de meeste gevallen toch gewoon een vorm van zelfdestructief gedrag om jezelf in zo'n situatie te begeven met een bezette man? Ik bedoel... Iedereen wil toch het liefst een vent die niet al een vrouw heeft?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 5:12

Noa schreef:Eigenlijk is het in de meeste gevallen toch gewoon een vorm van zelfdestructief gedrag om jezelf in zo'n situatie te begeven met een bezette man? Ik bedoel... Iedereen wil toch het liefst een vent die niet al een vrouw heeft?

Nee, in mijn geval heb ik er ontzettend veel van geleerd en veel uit gehaald. Niet dat dat het goed praat en dat ik het nog eens zou doen, maar ik vind het niet per definitie zelfdestructief.

Gast
Gast

Bericht  Arwyn vr 10 jun 2011 - 5:33

Caroow schreef:Ja dat wist ik. Ik kende haar ook, als we met een groep gingen stappen zag ik haar vaak.

Ben je dan niet soms 'bang' dat hij wat hij destijds heeft gedaan met jullie, weer zou kunnen herhalen? Dus dat hij bij jou doodleuk ook vreemdgaan om vervolgens met die andere vrouw verder te gaan?

Ik zou het denk ik heel lastig vinden om mijn vriend echt daarin te vertrouwen als hij zolang met mij/iemand vreemd is gegaan..
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Toet vr 10 jun 2011 - 5:33

Ja vorige week nog. Vanavond waarschijnlijk weer, of het moet inmiddels uit zijn. Hij heeft zijn vriendin overigens al ruim een maand niet gezien omdat ze geen tijd voor hem heeft.. En ze zijn pas 3 maanden bij elkaar dus van een serieuze relatie kun je niet echt spreken.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  M-G zo 12 jun 2011 - 0:12

Ja meerdere keren toen ik vrijgezel was. Ik wist dat hij een vriendin had maar aangezien ik toch alleen de lusten wilde en niet de lasten vond ik dat destijds geen probleem.
Ik kende haar (gelukkig) niet.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Caresses zo 12 jun 2011 - 0:13

Nee.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 0:19

Marin schreef:
Noa schreef:Eigenlijk is het in de meeste gevallen toch gewoon een vorm van zelfdestructief gedrag om jezelf in zo'n situatie te begeven met een bezette man? Ik bedoel... Iedereen wil toch het liefst een vent die niet al een vrouw heeft?

Nee, in mijn geval heb ik er ontzettend veel van geleerd en veel uit gehaald. Niet dat dat het goed praat en dat ik het nog eens zou doen, maar ik vind het niet per definitie zelfdestructief.
Ik bedoelde ermee dat als je gevoelens ontwikkelt voor een bezette man, dat dit me erg veel pijn lijkt te doen als hij dan ook nog een andere vrouw heeft. Tenminste... ik wil altijd wel die exclusiviteit, ik wil dat het echt mijn man is, en ik wil hem niet delen. Als je dit weet voor je erin stapt, dan weet je eigenlijk al dat het je uiteindelijk veel pijn gaat doen, toch?

Gast
Gast

Bericht  Caroow zo 12 jun 2011 - 0:37

De eerste keer dat ik met deze jongen ging had ik geen gevoelens voor hem en was het gewoon bedoeld voor een keertje. Na een tijd werd ik verliefd op hem en dan is het natuurlijk niet leuk om te delen, maar ik wist waar ik aan was begonnen.

Ik ben niet bang dat hij bij mij ook vreemd zal gaan, wij hebben een hele andere relatie en wonen ook samen..
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 0:45

Caroow schreef:De eerste keer dat ik met deze jongen ging had ik geen gevoelens voor hem en was het gewoon bedoeld voor een keertje. Na een tijd werd ik verliefd op hem en dan is het natuurlijk niet leuk om te delen, maar ik wist waar ik aan was begonnen.

Ik ben niet bang dat hij bij mij ook vreemd zal gaan, wij hebben een hele andere relatie en wonen ook samen..
Dat is natuurlijk geen garantie...

Ik vind het nu eigenlijk best wel naar dat ik toen eens met een jongen sex heb gehad waarvan ik wist dat hij een vriendin had. Dat zou ik nu niet meer doen. Ben me toch bewuster geworden van hoe smerig het eigenlijk is. Ik wil geen onderdeel uitmaken van die huichelarij. Ben ook wel veranderd eigenlijk op dat gebied.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 0:49

Deze heb ik nog gemist. Ja, en dat is momenteel nog gaande. Suspect

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 0:51

nee, gelukkig niet en ik sta versteld van hoe vaak het vakje 'ja, ook seks' staat aangevinkt.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 0:52

Ja inderdaad, ik vind het ook echt bizar hoeveel meiden zich hiervoor lenen... :shock:

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 1:09

Persephone schreef:
Zusje schreef:
Tea-Leaf schreef:
Conclusie: never date a collegue, en zorg er altijd voor dat je héél zeker weet dat hij vrij is.

Hoezo trek je nou de conclusie dat je niet met een collega moet daten dan? Very Happy Ik heb dat weleens gedaan en het heeft eigenlijk nooit problemen opgeleverd.

Heel erg mee eens hoor, dat van die collega's. Dat wist ik ook van tevoren, en nu is het een zooitje. smile En hij is niet vrij.

Ik ga al 6,5 jaar met mijn collega van toen dus ben het er niet mee eens smile

Ontopic: niet dat ik weet. Ik zou me er niet bewust voor lenen in ieder geval.

Gast
Gast

Bericht  BJA zo 12 jun 2011 - 1:19

Ja en ja.
Als ik zo naar de uitslag kijk dan ben ik er nog meer van overtuigd dat de mens van nature niet monogaam is. Wink
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Caroow zo 12 jun 2011 - 1:45

Noa schreef:
Caroow schreef:De eerste keer dat ik met deze jongen ging had ik geen gevoelens voor hem en was het gewoon bedoeld voor een keertje. Na een tijd werd ik verliefd op hem en dan is het natuurlijk niet leuk om te delen, maar ik wist waar ik aan was begonnen.

Dat is natuurlijk geen garantie...

Ik vind het nu eigenlijk best wel naar dat ik toen eens met een jongen sex heb gehad waarvan ik wist dat hij een vriendin had. Dat zou ik nu niet meer doen. Ben me toch bewuster geworden van hoe smerig het eigenlijk is. Ik wil geen onderdeel uitmaken van die huichelarij. Ben ook wel veranderd eigenlijk op dat gebied.

Het is geen garantie, maar ik vertrouw hem.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208

Bericht  MamaVanDarcy zo 12 jun 2011 - 9:48

Ja, ik ben ruim een jaar ''samen'' geweest met een jongen die getrouwd is, heb nu zelfs een kind van hem.

Hij is niet vrijwillig met zijn vrouw getrouwd, maar ze zijn aan elkaar uitgehuwelijkt, niet dat dat het goed praat, maar hij had/heeft niet de keus om bij haar weg te gaan.

Ik had die keus wel, dus ik ben er uiteindelijk mee gestopt, niet zozeer omdat hij getrouwd was, maar wel omdat meneer er nog 2 buiten zijn vrouw en mij op na hield, en dat ging me een beetje te ver laughcry

MamaVanDarcy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 48
Punten : 59
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Sweety zo 12 jun 2011 - 10:24

Ja met mijn ex. Hij en zijn vriendin hadden waren toen uit elkaar vertelde hij. Bleek dat ze dus nog samen waren. Met hem maar 1x gebeurd.

@ Noa: hoe bedoel je dat meiden zich hiervoor lenen?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 10:59

Sweety schreef:
@ Noa: hoe bedoel je dat meiden zich hiervoor lenen?

Dat je je laat gebruiken door een man, welke jou enkel gebruikt voor zijn lustige driften, terwijl hij nooit van plan zal zijn om te breken met zijn vriendin. Volgens mij bedoelt ze zoiets.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 20:20

Als jij het zelf ook ziet als enkel een spannende scharrel, waarmee je dus alleen seks hebt en waarbij geen verdere gevoelens komen kijken, dan is het nog wel te overzien. Dan geniet je er zelf gewoon van en in principe ligt de verantwoordelijkheid van zíjn relatie bij hem, jij bent immers vrijgezel en kan doen wat je wilt. In dát geval vind ik het nog geen integere beslissing, maar ok.

Maar als je verliefd bent op een man en je slaapt met hem, terwijl hij een vrouw en misschien zelfs kinderen heeft. Dan vind ik wel dat je jezelf ergens voor leent. Het liefst zou je hem voor jezelf hebben, maar je legt je neer bij de situatie en blijft maar hopen dat hij ooit misschien breekt met zijn gezin. In dat geval zou ik - heel verstandelijk, ik weet dat het niet altijd zo werkt - denken: laat hem kiezen! Voor hem is het wel lekker makkelijk van twee walletjes eten en waarschijnlijk is de situatie voor hem precies goed: hij vindt de liefde en geborgenheid bij zijn vrouw, of alleen de veilige constante factor van een thuisbasis en hij heeft jou erbij voor de spanning. Als het voor jou méér is dan enkel spanning dan is dat geen eerlijke en gelijke situatie. Vandaar dat ik het zo uitdruk. Je zou dan eigenlijk moeten weten dat jij zoveel meer waard bent dan ''de buitenvrouw'' spelen. Want in die rol zul je uiteindelijk niet gelukkig worden.

Gast
Gast

Bericht  Saxy zo 12 jun 2011 - 20:33

Ja, ik heb dat ook meegemaakt. Alleen zoenen. Ik was een jaar of 18. Het was tijdens het stappen. Ik zag een jongen, hij zag mij en het voelde meteen al kriebelig in mijn buik. Samen de hele avond gepraat, gedanst. Uiteindelijk ook best een beetje close. Zijn vrienden stonden er gewoon bij. Die stonden vooral te kletsen met mijn vriendinnen enzo. Nou ja, om een lang verhaal kort te maken. Ik vond hem helemaal leuk, hij mij eigenlijk ook. We hebben flink wat gekust samen. En toen hoorde ik van hem dat hij een vriendin had. Ik vond dat echt heel vreemd. Ook dat zijn vrienden niets zeiden ofzo. Ik voelde me ook lullig tegenover haar, maar goed, ik wist van niets. Het was natuurlijk zijn schuld.
Saxy
Saxy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Sweety zo 12 jun 2011 - 22:20

Noa schreef:Als jij het zelf ook ziet als enkel een spannende scharrel, waarmee je dus alleen seks hebt en waarbij geen verdere gevoelens komen kijken, dan is het nog wel te overzien. Dan geniet je er zelf gewoon van en in principe ligt de verantwoordelijkheid van zíjn relatie bij hem, jij bent immers vrijgezel en kan doen wat je wilt. In dát geval vind ik het nog geen integere beslissing, maar ok.

Maar als je verliefd bent op een man en je slaapt met hem, terwijl hij een vrouw en misschien zelfs kinderen heeft. Dan vind ik wel dat je jezelf ergens voor leent. Het liefst zou je hem voor jezelf hebben, maar je legt je neer bij de situatie en blijft maar hopen dat hij ooit misschien breekt met zijn gezin. In dat geval zou ik - heel verstandelijk, ik weet dat het niet altijd zo werkt - denken: laat hem kiezen! Voor hem is het wel lekker makkelijk van twee walletjes eten en waarschijnlijk is de situatie voor hem precies goed: hij vindt de liefde en geborgenheid bij zijn vrouw, of alleen de veilige constante factor van een thuisbasis en hij heeft jou erbij voor de spanning. Als het voor jou méér is dan enkel spanning dan is dat geen eerlijke en gelijke situatie. Vandaar dat ik het zo uitdruk. Je zou dan eigenlijk moeten weten dat jij zoveel meer waard bent dan ''de buitenvrouw'' spelen. Want in die rol zul je uiteindelijk niet gelukkig worden.
Aha.. ik snap het. Wink
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 22:30

MamaVanDarcy schreef:Ja, ik ben ruim een jaar ''samen'' geweest met een jongen die getrouwd is, heb nu zelfs een kind van hem.

Hij is niet vrijwillig met zijn vrouw getrouwd, maar ze zijn aan elkaar uitgehuwelijkt, niet dat dat het goed praat, maar hij had/heeft niet de keus om bij haar weg te gaan.

Ik had die keus wel, dus ik ben er uiteindelijk mee gestopt, niet zozeer omdat hij getrouwd was, maar wel omdat meneer er nog 2 buiten zijn vrouw en mij op na hield, en dat ging me een beetje te ver laughcry
Wat heftig. Heeft hij nog wel goed contact ivm jullie kindje? Ziet hij je kindje vaak?

Gast
Gast

Bericht  girli zo 12 jun 2011 - 22:53

Het valt me ook wel op hoeveel mensen het achteraf pas wisten dat hij bezet was. In die zin stellen die stemmen dan niet, omdat ze het niet bewust hebben gedaan.

Ik heb zelf nee ingevuld.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: