Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iemand al eens een luiertaart gemaakt?

+13
Sneeuwpopje
Antibes
Liz
Viva
CCC
SarahKey
Mute_
Pompoen
Rush
Guus
vlinder-19
Jeanette
MiKa
17 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Iemand al eens een luiertaart gemaakt? Empty Iemand al eens een luiertaart gemaakt?

Bericht  MiKa di 16 okt 2012 - 23:12

Mijn vriendin is over 4 weken uitgeteld, dus ik moet nu toch maar eens aan de slag.

Ga een luiertaart a la mij maken, dus wel de standaard buitenkant van luiers, maar wil binnenin allemaal leuke kleine dingetjes doen.

Iemand van jullie dit al eens gemaakt? Tips of ideeen voor mij? Wat had jij er voor speciaals van gemaakt?
MiKa
MiKa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 315
Punten : 467
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand al eens een luiertaart gemaakt? Empty Re: Iemand al eens een luiertaart gemaakt?

Bericht  Gast di 16 okt 2012 - 23:15


hoe bedoel je erin? ik denk dat je erop bedoeld of niet?

Wat ik wel zou doen is bij de luiers oprollen elastiekjes gebruiken. Wij hadden een luiertaart gekregen en alle luiers waren dichtgemaakt met touwtjes (duurde even voordat wij de luiers ontrolt hadden) Ook zou ik een wat grotere maat luiers pakken 2 ofzo. Dan kan die taart nog even heel blijven smile
Misschien wel leuk om van die gastendoekjes kleine poppetjes te maken? en die op de taart zetten. Verder qua cadeautjes kan je heel veel gebruiken om erop te zetten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand al eens een luiertaart gemaakt? Empty Re: Iemand al eens een luiertaart gemaakt?

Bericht  Gast di 16 okt 2012 - 23:18

Jaaa ik, ik vond het echt leuk om te doen!

Ik had een zilveren rond dienblad gekocht, en daar een grote circel opgerolde luiers met een gezellig lintje er om heen met leuke cadeautjes er in. Daar op een iets kleinere cirkel, weer hetzelfde idee, daarop nog een kleiner rondje met wat kleine dingetjes er in en dan bovenop nog een paar luiers om hem af te toppen. Daarna doorzichtig folie er omheen en nog meer gezellig lint en klaar!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand al eens een luiertaart gemaakt? Empty Re: Iemand al eens een luiertaart gemaakt?

Bericht  Jeanette di 16 okt 2012 - 23:19

Dit heb ik ooit met cliënten gemaakt, erg leuk! Wij hadden er babysokjes, schoentjes, slabbetje en wat speelgoed bij gedaan.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand al eens een luiertaart gemaakt? Empty Re: Iemand al eens een luiertaart gemaakt?

Bericht  MiKa di 16 okt 2012 - 23:20

Er moet toch iets tussen om de luiers op zn plek te houden? Zo rond zeg maar?

Dacht eraan om er een leuke ronde doos/bak in te doen, daar de luiers tegenaan en dan in die doos wat leuke dingetjes. En van die gastendoekjes, Dank voor je idee!, ga ik zeker wat poppetjes maken!
MiKa
MiKa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 315
Punten : 467
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand al eens een luiertaart gemaakt? Empty Re: Iemand al eens een luiertaart gemaakt?

Bericht  Gast di 16 okt 2012 - 23:21

dat kan ook smile ik dacht je maakt een taart en de cadeautjes zet/leg je op de taart (hoeven ze de taart niet af te breken om de cadeautjes te zien) Maar dan is denk ik een ronde doos het makkelijks en daarom/erop de luiers.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand al eens een luiertaart gemaakt? Empty Re: Iemand al eens een luiertaart gemaakt?

Bericht  MiKa di 16 okt 2012 - 23:27

Ah niet over nagedacht haha, dan moet ze em meteen uit elkaar slopen idd om aan de cadeaus te komen! Doe grotere luiers zodat ie even kan blijven staan, maar dan is de doos niet handig nee! Thnx!
MiKa
MiKa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 315
Punten : 467
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand al eens een luiertaart gemaakt? Empty Re: Iemand al eens een luiertaart gemaakt?

Bericht  Gast di 16 okt 2012 - 23:31

Ik deed dus gewoon de cadeautjes er tussen om ze op hun plek te houden, werkte prima! Gewoon goed vullen en niet te strak lint er omheen doen. Of vullen met luiers, dat kan natuurlijk ook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand al eens een luiertaart gemaakt? Empty Re: Iemand al eens een luiertaart gemaakt?

Bericht  ExpressoB di 16 okt 2012 - 23:37

Ik heb op google wat afbeeldingen bekeken maar je kunt vast ook wel goede tips / duidelijke voorbeelden vinden op internet. suc6 ermee Wink laat je het eind resultaat zien?
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand al eens een luiertaart gemaakt? Empty Re: Iemand al eens een luiertaart gemaakt?

Bericht  vlinder-19 wo 17 okt 2012 - 0:14

Iemand al eens een luiertaart gemaakt? Foto-HQAEVP4SIemand al eens een luiertaart gemaakt? Foto-MFFPF83W



Ik maak altijd voor beste vrienden en broers/zussen een luiertaart. Heb van 1 foto's op de laptop van de rest helaas niet...deze foto's zijn niet heel duidelijk, maar ach voor het idee.

Even hoofd draaien voor de foto's haha.
vlinder-19
vlinder-19
Prater
Prater

Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand al eens een luiertaart gemaakt? Empty Re: Iemand al eens een luiertaart gemaakt?

Bericht  MiKa wo 17 okt 2012 - 0:54

Woow gaaf! Hoop dat ik ook zon resultaat mag krijgen! Heb nu net een pak met 70 luiers gehaald, wat speelgoed en ga komende dagen/weken de laatste leuke dingetjes bij elkaar zoeken om de taart compleet te maken.

Ga er nog even over verder puzzelen hoe ik en ga maken. Ik weet de naam van het kleintje al, dus misschien dat ik met de voorletter T ook nog iets kan doen. Bedacht nu net dat ik miss van de luiers de T kan gaan maken, maar dat is wel een enorme uitdaging denk ik.....ik zie wel!
MiKa
MiKa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 315
Punten : 467
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand al eens een luiertaart gemaakt? Empty Re: Iemand al eens een luiertaart gemaakt?

Bericht  Guus wo 17 okt 2012 - 1:17

Och, ik krijg echt de kriebels van luiertaarten!
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand al eens een luiertaart gemaakt? Empty Re: Iemand al eens een luiertaart gemaakt?

Bericht  Rush wo 17 okt 2012 - 1:22

Iemand al eens een luiertaart gemaakt? 541133_4089130979321_1749807367_n

Deze heb ik 3 weken terug gemaakt.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand al eens een luiertaart gemaakt? Empty Re: Iemand al eens een luiertaart gemaakt?

Bericht  Pompoen wo 17 okt 2012 - 2:09

Goochempie schreef:Och, ik krijg echt de kriebels van luiertaarten!

Ik ook, ik hoop echt dat ik er geen krijg laughcry.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand al eens een luiertaart gemaakt? Empty Re: Iemand al eens een luiertaart gemaakt?

Bericht  Gast wo 17 okt 2012 - 2:34

Op Pinterest staan ook diverse voorbeelden. Ook van andere vormen dan de standaard taart.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand al eens een luiertaart gemaakt? Empty Re: Iemand al eens een luiertaart gemaakt?

Bericht  Mute_ wo 17 okt 2012 - 2:36

тыквашка schreef:
Goochempie schreef:Och, ik krijg echt de kriebels van luiertaarten!

Ik ook, ik hoop echt dat ik er geen krijg Iemand al eens een luiertaart gemaakt? 394967.

Echt? Waarom niet? Ik vond het superleuk dat iemand zoveel moeite had gedaan. Ja, een beetje irritant om al die lintjes er ook weer af te halen maar daar heb je je man voor. Ik vind het echt heel feestelijk staan!
Mute_
Mute_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 291
Punten : 313
Registratiedatum : 20-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand al eens een luiertaart gemaakt? Empty Re: Iemand al eens een luiertaart gemaakt?

Bericht  Pompoen wo 17 okt 2012 - 2:49

Nee ik vind luiertaarten echt afschuwelijk, maar als iemand daar heel bloedig z'n best op heeft gedaan dan zal ik natuurlijk mijn uiterste best doen om dat niet te laten blijken. Ik waardeer de moeite zeker wel hoor, maar vind gewoon het hele fenomeen luiertaart verschrikkelijk en de luiertaarten zelf over het algemeen ook afschuwelijk.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand al eens een luiertaart gemaakt? Empty Re: Iemand al eens een luiertaart gemaakt?

Bericht  SarahKey wo 17 okt 2012 - 3:32

тыквашка schreef:
Goochempie schreef:Och, ik krijg echt de kriebels van luiertaarten!

Ik ook, ik hoop echt dat ik er geen krijg Iemand al eens een luiertaart gemaakt? 394967.

Dat hoopte ik ook maar helaas ik kreeg er 1 Laughing Wat een drama om al die luiertjes 1 voor 1 uit te pakken. En S lekte er nog in door ook. Kwam diegene daarna ook nog aan gezet met de rest van de luiers die overgebleven waren. Heel lief, maar ik vond dat merk echt niet fijn.

Zou zelf er nooit 1 maken. Het merk luiers moet ook maar net goed zijn en ik bespaar degene het uitpakken Laughing
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand al eens een luiertaart gemaakt? Empty Re: Iemand al eens een luiertaart gemaakt?

Bericht  CCC wo 17 okt 2012 - 3:53

Oooh ik vind dta echt superleuk om te maken en heb er zelf ook 1 gekregen, ja was even een gedoe alles uit te pakken uit de lintjes, maar ik vond het superleuk.

Ik doe altijd luiers, rompertjes, slabbertjes, sokjes, knuffeldoekjes ed. zodta je die ertussen kunt oprollen in thema kleuren. badeendjes erop van de Action bijv. om het af te maken.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand al eens een luiertaart gemaakt? Empty Re: Iemand al eens een luiertaart gemaakt?

Bericht  Gast wo 17 okt 2012 - 3:57

Ik vind het wel heel handig, zo'n luiertaart.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand al eens een luiertaart gemaakt? Empty Re: Iemand al eens een luiertaart gemaakt?

Bericht  Gast wo 17 okt 2012 - 3:59

тыквашка schreef:
Goochempie schreef:Och, ik krijg echt de kriebels van luiertaarten!

Ik ook, ik hoop echt dat ik er geen krijg Iemand al eens een luiertaart gemaakt? 394967.

Hahaha. Mag ik je adres? :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand al eens een luiertaart gemaakt? Empty Re: Iemand al eens een luiertaart gemaakt?

Bericht  Pompoen wo 17 okt 2012 - 4:04

Powerbabe schreef:
тыквашка schreef:
Goochempie schreef:Och, ik krijg echt de kriebels van luiertaarten!

Ik ook, ik hoop echt dat ik er geen krijg Iemand al eens een luiertaart gemaakt? 394967.

Hahaha. Mag ik je adres? :P

Oh god, ik krijg ineens visioenen van tuinkabouters...ooit heb ik in een verjaardagsuitnodiging geschreven naar aanleiding van een het jaar daarvoor gekregen tuinkabouter dat ik niet kon garanderen dat tuinkabouters bij ons zouden overleven... Ik had natuurlijk beter moeten weten want ik heb dat jaar gruwelijke tuinkabouters gekregen, zelfs mysterieuze tuinkabouters die ik later in de tuin vond... laughcry
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand al eens een luiertaart gemaakt? Empty Re: Iemand al eens een luiertaart gemaakt?

Bericht  Guus wo 17 okt 2012 - 4:05

Powerbabe schreef:
тыквашка schreef:
Goochempie schreef:Och, ik krijg echt de kriebels van luiertaarten!

Ik ook, ik hoop echt dat ik er geen krijg Iemand al eens een luiertaart gemaakt? 394967.

Hahaha. Mag ik je adres? :P

haha nou dit was een stille hint voor als het zover is Wink In het topic over R in londen staat nog wel een goeie hint Yes
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand al eens een luiertaart gemaakt? Empty Re: Iemand al eens een luiertaart gemaakt?

Bericht  Gast wo 17 okt 2012 - 4:14

Goochempie schreef:
Powerbabe schreef:
тыквашка schreef:
Goochempie schreef:Och, ik krijg echt de kriebels van luiertaarten!

Ik ook, ik hoop echt dat ik er geen krijg Iemand al eens een luiertaart gemaakt? 394967.

Hahaha. Mag ik je adres? Iemand al eens een luiertaart gemaakt? 253468018

haha nou dit was een stille hint voor als het zover is Wink In het topic over R in londen staat nog wel een goeie hint Iemand al eens een luiertaart gemaakt? 3079029344

Hahaha, jij krijgt geen luiertaart hoor, no worries. Jij krijgt gewoon alle leuke dingen die ik tegenkom maar zelf nog niet kan gebruiken Wink.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand al eens een luiertaart gemaakt? Empty Re: Iemand al eens een luiertaart gemaakt?

Bericht  Gast wo 17 okt 2012 - 4:14

тыквашка schreef:
Powerbabe schreef:
тыквашка schreef:
Goochempie schreef:Och, ik krijg echt de kriebels van luiertaarten!

Ik ook, ik hoop echt dat ik er geen krijg Iemand al eens een luiertaart gemaakt? 394967.

Hahaha. Mag ik je adres? Iemand al eens een luiertaart gemaakt? 253468018

Oh god, ik krijg ineens visioenen van tuinkabouters...ooit heb ik in een verjaardagsuitnodiging geschreven naar aanleiding van een het jaar daarvoor gekregen tuinkabouter dat ik niet kon garanderen dat tuinkabouters bij ons zouden overleven... Ik had natuurlijk beter moeten weten want ik heb dat jaar gruwelijke tuinkabouters gekregen, zelfs mysterieuze tuinkabouters die ik later in de tuin vond... Iemand al eens een luiertaart gemaakt? 394967

Hahaha wat cool! Ik krijg nou allemaal briljante ideeen haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand al eens een luiertaart gemaakt? Empty Re: Iemand al eens een luiertaart gemaakt?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum