Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

wanneer vertellen zwanger zijn?

+25
PiP
Muppetje
Susan
Tania
_Blush_
Teddyaapje
kwak
Dolphinne
PapillonRose
Pien
Flip Fluitketel
joyce0606
pitbullgup
Limburg85
Theezakje13
Novalee
blondje1313
Happydobby
M@niek
Bruintje Beer
Parisienne
snoezel
Mamsie
Lies
Curious
29 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

wanneer vertellen zwanger zijn? - Pagina 3 Empty Re: wanneer vertellen zwanger zijn?

Bericht  Sjonno vr 10 jun 2011 - 2:18

@ Freakielief, ik heb helemaal gemist dat jij zwanger bent! Wat leuk, gefeliciteerd!
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer vertellen zwanger zijn? - Pagina 3 Empty Re: wanneer vertellen zwanger zijn?

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 2:26

Thnx Sjonno!Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer vertellen zwanger zijn? - Pagina 3 Empty Re: wanneer vertellen zwanger zijn?

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 2:35

Muppetje schreef:
Alex schreef:Mijn ouders, schoonouders en zusjes wisten het gelijk. Familie wist het toen ik 9 weken zwanger was en vrienden en collega's enzo pas na de 12 weken echo. Bij een volgende vertel ik het iedereen pas na de 12 weken echo, mijn moeder verlulde zich telkens en vond daarom dat ik het maar snel aan familie moest vertellen. Daar trap ik dus niet nog een keer in.

En daarom ben je nu een van de vijf biechtjes? Wink

Was ik het maar Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer vertellen zwanger zijn? - Pagina 3 Empty Re: wanneer vertellen zwanger zijn?

Bericht  Muppetje vr 10 jun 2011 - 3:30

Alex schreef:
Muppetje schreef:
Alex schreef:Mijn ouders, schoonouders en zusjes wisten het gelijk. Familie wist het toen ik 9 weken zwanger was en vrienden en collega's enzo pas na de 12 weken echo. Bij een volgende vertel ik het iedereen pas na de 12 weken echo, mijn moeder verlulde zich telkens en vond daarom dat ik het maar snel aan familie moest vertellen. Daar trap ik dus niet nog een keer in.

En daarom ben je nu een van de vijf biechtjes? Wink

Was ik het maar Sad

Sorry dan. hug

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer vertellen zwanger zijn? - Pagina 3 Empty Re: wanneer vertellen zwanger zijn?

Bericht  *Lookie* zo 12 jun 2011 - 3:56

Wijhebben het met 9 weken aan de naaste familie (ouders, broers en zussen) en beste vrienden verteld. Met 12 weken aan de rest.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer vertellen zwanger zijn? - Pagina 3 Empty Re: wanneer vertellen zwanger zijn?

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 4:00

Wij hebben het met 6 weken aan mijn ouders en zussen verteld, met 9 weken aan zijn ouders, met 10 weken aan zijn opa's, oma's en zusje, en met 11 weken (Koninginnedag) aan de hele wereld.

Mijn zus vond het trouwens verschrikkelijk om 5 weken haar mond te moeten houden, die was dan ook heel blij toen ik het op Hyves had gezet Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer vertellen zwanger zijn? - Pagina 3 Empty Re: wanneer vertellen zwanger zijn?

Bericht  moepie zo 12 jun 2011 - 4:10

Wij vertelden het mijn ouders een dag na de positieve test, ik kon echt m'n mond niet houden!! (ze waren ook op de hoogte dat ik medicatie gebruikte voor mijn eisprong) Een weekje later kon ik m'n mond ook niet meer dicht houden tegen m'n zus haha! Ook mijn naaste (hele goede) collega heb ik het toen verteld.
Met 7 weken kregen we een echo en een week later hebben we het op het werk verteld en aan anderen.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wanneer vertellen zwanger zijn? - Pagina 3 Empty Re: wanneer vertellen zwanger zijn?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum