Vrijgezelle vriendin zonder baby's gezocht
+17
KOL
luisa
Melis_je
Susan
RYW
nina
Tania
ButterflyEffect
Error
Lenthe
Qiara
_Lacey_
Atelier Madame
Caro
Zininzon
Monte
mzcharlotte
21 plaatsers
Pagina 4 van 6
Pagina 4 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Vrijgezelle vriendin zonder baby's gezocht
Hahaha, nou nee dat zou idd apart zijn in jouw geval Marin . Ik heb ook niet het gevoel dat ik heel mijn leven vastgeplakt zit aan 1 man. Het is geen moet he.. Dan zou ik wel alleen zijn en niet met hem
Gast- Gast
En zoals ik al zei: Misschien is 'ik kan me er niks bij voorstellen' een betere verwoording dan 'raar'.
Gast- Gast
Dat jij je er niks bij voor kunt stellen hoef je niet op andere te projecteren. Net als dat soort mensen die anderen zielig vinden als ze alleen in de bios zitten. Zegt meer over jezelf dan over die persoon die wel alleen durft te gaan...
Gast- Gast
Ik doe beide... én met een vriendin op vakantie én met mijn vriendLize schreef:Ik zeg niet dat het raar is om dingen alleen te doen. Maar alleen op vakantie gaan, ja dat vind ik raar. Raar dat je liever met vriendinnen gaat dan met je vriend. Ikzelf zou dat nooit doen. Maar gelukkig zijn wel allemaal anders. Ik kan me er alleen niks bij voorstellen, misschien is dat een betere verwoording.
Edit: En ja ik doe echt wel dingen zonder mijn vriend. We hebben ieder ons ding. Maar ik had het hier over vakantie.
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Zusje schreef:Dat jij je er niks bij voor kunt stellen hoef je niet op andere te projecteren. Net als dat soort mensen die anderen zielig vinden als ze alleen in de bios zitten. Zegt meer over jezelf dan over die persoon die wel alleen durft te gaan...
Ik vind mensen die alleen in de bios zitten niet zielig. En zou ook best alleen gaan. Jullie vinden het toch ook apart dat wij ons er niks bij kunnen voorstellen om zonder vriend op vakantie te gaan? Dus je projecteert net zo goed. Je mag toch wel ideeen hebben bij dingen die andere doen? Wil niet zeggen dat je de persoon meteen veroordeelt.
Gast- Gast
Lize schreef:Zusje schreef:Dat jij je er niks bij voor kunt stellen hoef je niet op andere te projecteren. Net als dat soort mensen die anderen zielig vinden als ze alleen in de bios zitten. Zegt meer over jezelf dan over die persoon die wel alleen durft te gaan...
Ik vind mensen die alleen in de bios zitten niet zielig. En zou ook best alleen gaan. Jullie vinden het toch ook apart dat wij ons er niks bij kunnen voorstellen om zonder vriend op vakantie te gaan? Dus je projecteert net zo goed. Je mag toch wel ideeen hebben bij dingen die andere doen? Wil niet zeggen dat je de persoon meteen veroordeelt.
Nee, ik kan me er niks bij voorstellen als je zo in je relatie staat. Dat je het zelf niet doet vind ik iets anders. Niet iedereen heeft dergelijke vriendschappen waarin ook weekendjes weggegaan wordt etc. Mijn zusje gaat ook nooit met iemand anders weg bv. Maar dat je het werkelijk vreselijk vindt als je partner met vrienden een weekendje weg zou gaan, dat kan ik niet begrijpen nee... Het is maar een weekend/ week/ 2 weken... Dat is zo voorbij. Maar ik heb nog nooit iemand gezegd 'Joh wat raar dat jij nooit met iemand anders op vakantie gaat'. Daarentegen heb ik heel vaak uitleg moeten geven waarom ik wel zonder vriend ging... Blijkbaar is dat iets ontzettend raars... Ik snap niet waarom dat raar is. Ik ben toch nog altijd een individu als ik in een relatie zit. Daarin kan ik zelf dingen doen, ook op vakantie gaan, en dingen samen met een partner.
Gast- Gast
Ik vond het alleen raar dat jij het raar vond, en het (eerst) niet onderbouwde. Ik snap best dat jij alleen maar met je vriend op vakantie wilt, zolang je anderen maar niet om hun keuzes veroordeeld.
Gast- Gast
Heh, mijn vriend en ik gaan in september samenwonen (we zijn 2,5 jaar samen) en tot nu toe zijn we nog nooit echt samen op vakantie geweest een weekendje Rome is het langste geweest
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
O nou ik zou het niet heel naar vinden als mijn vriend met vrienden weg zou gaan. Denk dat ik daar overheen gelezen heb. Een weekend/midweek vind ik sowieso geen enkel probleem en hij ook niet. Maar een echte vakantie.. dat zouden we allebei niet doen.
Wat iedereen doet moet zij of hij verder zelf weten, maar ik kan me er niet zo goed een voorstelling van maken. En dat jij wel aan iedereen uit moet leggen dat je alleen gaat, vind ik ook overdreven. Iedereen moet doen waar die zicht prettig bij voelt, maar daar hoef je niet aan jan en alleman uitleg over te geven. Doe ik immers ook niet als ik wél met mijn vriend op vakantie ga.
Wat iedereen doet moet zij of hij verder zelf weten, maar ik kan me er niet zo goed een voorstelling van maken. En dat jij wel aan iedereen uit moet leggen dat je alleen gaat, vind ik ook overdreven. Iedereen moet doen waar die zicht prettig bij voelt, maar daar hoef je niet aan jan en alleman uitleg over te geven. Doe ik immers ook niet als ik wél met mijn vriend op vakantie ga.
Gast- Gast
Marin schreef:Ik vond het alleen raar dat jij het raar vond, en het (eerst) niet onderbouwde. Ik snap best dat jij alleen maar met je vriend op vakantie wilt, zolang je anderen maar niet om hun keuzes veroordeeld.
Ik zal niemand om die keuze veroordelen. Mag ieder voor zich weten. Ik drukte me waarschijnlijk een beetje ongelukkig uit.
Gast- Gast
Lize schreef:O nou ik zou het niet heel naar vinden als mijn vriend met vrienden weg zou gaan. Denk dat ik daar overheen gelezen heb. Een weekend/midweek vind ik sowieso geen enkel probleem en hij ook niet. Maar een echte vakantie.. dat zouden we allebei niet doen.
.
Ik reis ook meer dan dat ik op vakantie ga. Stedentripjes, al die dingen die jij noemt. Vakantie doe ik 1 x per jaar en dan het liefst met de hele familie. Toekomstige vriendlief mag best mee, blijft ie liever thuis, ook best
Gast- Gast
Lize schreef:
Precies, en daar zit het verschil in. Blijkbaar vinden mensen het nodig dat Zusje wel een uitleg geeft wanneer zij zonder haar vriend op vakantie gaat (ok nu ex, maar bij een volgende relatie zal dat ook wel zo zijn). Maar andersom wordt het niet verwacht.
Gast- Gast
Misschien vragen die mensen het niet omdat ze het raar vinden, maar omdat ze er gewoon niet bij stilstaan dat je er zelf voor kiest en zich afvragen of vriend verhinderd is of zo. Niet iedereen bedoelt alles maar vervelend.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan schreef:Misschien vragen die mensen het niet omdat ze het raar vinden, maar omdat ze er gewoon niet bij stilstaan dat je er zelf voor kiest en zich afvragen of vriend verhinderd is of zo. Niet iedereen bedoelt alles maar vervelend.
Ik weet niet..blijf het toch niet prettig vinden dat mensen daar hun vraagtekens blijkbaar bij zetten. Volgens mij waren de mensen in het geval van Zusje echt verbaasd over waarom hij niet mee ging, immers ze waren een stel.
Gast- Gast
Dat ze die vraag stellen zegt toch niet dat ze hun vraagtekens zetten bij de keuze om zonder vriend op vakantie te gaan? Ze redeneren misschien iets teveel vanuit zichzelf, maar om dat nou al niet prettig te vinden...
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan schreef:Misschien vragen die mensen het niet omdat ze het raar vinden, maar omdat ze er gewoon niet bij stilstaan dat je er zelf voor kiest en zich afvragen of vriend verhinderd is of zo. Niet iedereen bedoelt alles maar vervelend.
Oh dat is ook zeker zo hoor maar ik kreeg er vaak zat een 'oh wat apart' of 'oh das eigenlijk ook raar' achter. En vaak was het ook zo dat mensen het juist leuk vonden. Beetje 50/50. Maar dat constante uitleggen word je op een gegeven moment wel een beetje moe van. Dat is het meer.
Gast- Gast
Ik vind het ook vervelend dat ik altijd maar die vraag krijg. We doen genoeg samen en we gaan óók samen op vakantie, maar daarnaast maak ik ook graag reizen alleen of/en met vrienden. Die zijn voor mij net zo belangrijk en daaraan hecht ik evenveel waarde. Om dat raar te noemen vind ik echt ver gaan. Ik snap ook niet dat je je er werkelijk niks bij kunt voorstellen. Wat is er nou zo raar aan een weekje weg met vriendinnen? Of een paar weken een rondreis maken door een land dat je inspireert?
Gast- Gast
Als iemand me vertelt dat hij alleen op reis gaat, heb ik het idee dat er daarna een stilte valt waarin hij me aanstaart en wacht tot ik zeg: "Wat raar!", terwijl ik dat niet ga zeggen. Ik voel me dan wel ongemakkelijk en vraag naar de reis en misschien komt dat wel over alsof ik het raar vind. Dus ik denk dat het interactie is: een groepje Hyacinth's vindt het raar en daardoor is er een taboe.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Huh, serieus?! Whahaha, misschien roepen we het dus gewoon over onszelf afMelis_je schreef:Als iemand me vertelt dat hij alleen op reis gaat, heb ik het idee dat er daarna een stilte valt waarin hij me aanstaart en wacht tot ik zeg: "Wat raar!", terwijl ik dat niet ga zeggen. Ik voel me dan wel ongemakkelijk en vraag naar de reis en misschien komt dat wel over alsof ik het raar vind. Dus ik denk dat het interactie is: een groepje Hyacinth's vindt het raar en daardoor is er een taboe.
Gast- Gast
Ja, en ik heb het ook met mensen die vertellen over hun internetdates, dan heb ik ook dat staar-gevoel.
Melis_je- Kletskop
Melis_je schreef:Als iemand me vertelt dat hij alleen op reis gaat, heb ik het idee dat er daarna een stilte valt waarin hij me aanstaart en wacht tot ik zeg: "Wat raar!", terwijl ik dat niet ga zeggen. Ik voel me dan wel ongemakkelijk en vraag naar de reis en misschien komt dat wel over alsof ik het raar vind. Dus ik denk dat het interactie is: een groepje Hyacinth's vindt het raar en daardoor is er een taboe.
Haha nee zo loopt het bij mij niet. Meestal vertel ik alleen over de reis die ik ga maken en dan vragen ze of ik met mijn vriend ga. Dan zeg ik gewoon van niet en dat ik een vriendin op ga zoeken. Dan vragen ze vervolgens nog een keer of dat dan zonder vriend is... ?? Eh ja... Ok, vind hij dat niet erg dan? Dan krijg je zo'n gesprek dus. Ach, ik ben voor nu van het probleem af. Als je vrijgezel bent kan het blijkbaar wel .
Gast- Gast
Ondanks dat ik liever samen op vakantie ga, vind ik het helemaal niet raar dat er mensen alleen op vakantie gaan. Ik hou sowieso niet zo van op vakantie gaan, maar als je erg van reizen houdt dan vind ik het helemaal niet raar dat je dat dan ook wel is alleen doet.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Zusje schreef: Dan vragen ze vervolgens nog een keer of dat dan zonder vriend is... ?? Eh ja... Ok, vind hij dat niet erg dan?
Melis_je- Kletskop
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Hahahaha . Dat soort types zijn het niet eens altijd, zal je nog verbazen .
Gast- Gast
Pagina 4 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Op vakantie met vriendin, zónder andere vriendin
» (sport)vriendin gezocht
» Vriendin gezocht Groningen (20+)
» msn/chat vriendin gezocht
» Vriendin gezocht 2011
» (sport)vriendin gezocht
» Vriendin gezocht Groningen (20+)
» msn/chat vriendin gezocht
» Vriendin gezocht 2011