Vrijgezelle vriendin zonder baby's gezocht
+17
KOL
luisa
Melis_je
Susan
RYW
nina
Tania
ButterflyEffect
Error
Lenthe
Qiara
_Lacey_
Atelier Madame
Caro
Zininzon
Monte
mzcharlotte
21 plaatsers
Pagina 3 van 6
Pagina 3 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Vrijgezelle vriendin zonder baby's gezocht
Noa schreef: Ik hou nu eenmaal van als een sloeber op mijn slippers door vieze oude steden slenteren en dan met een boek goedkope pasta slurpen en een beetje schrijven
In het ergste geval slurp ik wel met je mee.
Gast- Gast
Noa schreef:Dat snap ik niet... Waarom vind je dat dan niet leuk? Het is toch zijn eigen beslissing, zijn eigen leven waarin hij ook dingen alleen kan doen?Tania schreef:Noa schreef:Uhm?! Ik heb een relatie, maar ik ga nog zo vaak alleen op reis of met vriendinnen
Ik vertelde over mijn reisplannen deze zomer (met vriendinnen en alleen) en mijn collega vroeg: en wat vindt je vriend daar eigenlijk van? Dat vond ik zo'n rare vraag? Hoezo wat vindt hij ervan? Heeft hij daar iets over te vinden?
Als mijn man alleen op vakantie wil vind ik daar toch wel iets van hoor. Dat zou ik niet echt leuk vinden en eigenlijk vind ook best dat ik dat mag vinden.
Ze heeft wel gelijk natuurlijk... Ze mag het vinden... Zou geen partner voor mij zijn in ieder geval die zo denkt . Dat gaat geen lange relatie worden dan haha!
Gast- Gast
Ik vind het niet leuk omdat ik liever samen ben in de vakantie en omdat ik het vreselijk vind om alleen thuis te zijn (als in niet slapen 'snachts). Buiten dat mis ik hem gewoon heel erg als hij weg is.
Het is trouwens niet dat hij niet mag hoor. Als hij heel graag alleen op vakantie wil moet hij dat vooral doen. Maar dan mag ik dat toch nog wel niet zo leuk vinden? Tot nu toe is het dus ook nog niet gebeurd, maar het zou best kunnen dat hij nog is een keertje gaat.
Het is trouwens niet dat hij niet mag hoor. Als hij heel graag alleen op vakantie wil moet hij dat vooral doen. Maar dan mag ik dat toch nog wel niet zo leuk vinden? Tot nu toe is het dus ook nog niet gebeurd, maar het zou best kunnen dat hij nog is een keertje gaat.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Haha, nee inderdaad. Ik zou ook niet samen kunnen zijn met iemand die daar een probleem van zou maken. Maargoed, soort zoekt soort, dus waarschijnlijk is het voor die kerel niet zo ergZusje schreef:Noa schreef:Dat snap ik niet... Waarom vind je dat dan niet leuk? Het is toch zijn eigen beslissing, zijn eigen leven waarin hij ook dingen alleen kan doen?Tania schreef:Noa schreef:Uhm?! Ik heb een relatie, maar ik ga nog zo vaak alleen op reis of met vriendinnen
Ik vertelde over mijn reisplannen deze zomer (met vriendinnen en alleen) en mijn collega vroeg: en wat vindt je vriend daar eigenlijk van? Dat vond ik zo'n rare vraag? Hoezo wat vindt hij ervan? Heeft hij daar iets over te vinden?
Als mijn man alleen op vakantie wil vind ik daar toch wel iets van hoor. Dat zou ik niet echt leuk vinden en eigenlijk vind ook best dat ik dat mag vinden.
Ze heeft wel gelijk natuurlijk... Ze mag het vinden... Zou geen partner voor mij zijn in ieder geval die zo denkt . Dat gaat geen lange relatie worden dan haha!
Gast- Gast
Tania schreef:Ik vind het niet leuk omdat ik liever samen ben in de vakantie en omdat ik het vreselijk vind om alleen thuis te zijn (als in niet slapen 'snachts). Buiten dat mis ik hem gewoon heel erg als hij weg is.
Maar voel je je dan niet onwijs afhankelijk van je vriend op die manier? Je mag voelen en vinden wat je zelf wilt natuurlijk maar mij lijkt dit geen prettige situatie.
Gast- Gast
Denk je niet dat het vrij ongezond is als je écht niet alleen kunt zijn? En dat het gezond is om daarmee te leren omgaan en met het gemis te leren omgaan in plaats van dergelijke situaties te vermijden? Lijkt me ook vrij beklemmend voor je vriend...Tania schreef:Ik vind het niet leuk omdat ik liever samen ben in de vakantie en omdat ik het vreselijk vind om alleen thuis te zijn (als in niet slapen 'snachts). Buiten dat mis ik hem gewoon heel erg als hij weg is.
Gast- Gast
Ik zeg alles wat de meiden boven mij zeggen.
Natuurlijk mag je dat vinden. Het is ook niets anders dan je eigen gevoel. Zolang zich de situatie maar niet echt voordoet en je je vriend beperkt in zijn wil. Dat zou niet gezond zijn, en zou ik binnen een relatie ook echt niet aan kunnen.
Natuurlijk mag je dat vinden. Het is ook niets anders dan je eigen gevoel. Zolang zich de situatie maar niet echt voordoet en je je vriend beperkt in zijn wil. Dat zou niet gezond zijn, en zou ik binnen een relatie ook echt niet aan kunnen.
Gast- Gast
Zusje schreef:Tania schreef:Ik vind het niet leuk omdat ik liever samen ben in de vakantie en omdat ik het vreselijk vind om alleen thuis te zijn (als in niet slapen 'snachts). Buiten dat mis ik hem gewoon heel erg als hij weg is.
Maar voel je je dan niet onwijs afhankelijk van je vriend op die manier? Je mag voelen en vinden wat je zelf wilt natuurlijk maar mij lijkt dit geen prettige situatie.
Op welke manier afhankelijk bedoel je dan? Omdat ik graag bij hem ben in de vakantie?
Het is niet zo dat ik huilend op de bank lig als hij twee dagen weg is hoor.
En ongezond omdat ik niet alleen kan zijn vind ik ook niet. Het heeft neit zoveel met alleen zijn te maken want overdag ben ik graag alleen thuis. Ik ben gewoon bang als ik alleen thuis ben 'snachts, dat heeft niet zoveel te maken met of mijn man thuis is of niet. Het maakt eigenlijk niet uit wie er bij me slaapt, maar ik vind het gewoon niet prettig om alleen thuis te zijn 'snachts. Als het moet dan moet het (mijn man ligt namelijk nog wel is in het ziekenhuis) maar blij word ik er niet van.
Tania- Ratel
Marin schreef:Ik zeg alles wat de meiden boven mij zeggen.
Mijn man heeft wel een vakantie die hij graag zou willen maken. Iets specifieks met z'n hobby en dat zal er ook echt ooit wel van komen maar momenteel wil hij zelf liever niet omdat hij liever met ons zoontje en mij op vakantie gaat en zo'n dure extra vakantie er even niet in zit.
Tania- Ratel
Tania schreef:Marin schreef:Ik zeg alles wat de meiden boven mij zeggen.
Mijn man heeft wel een vakantie die hij graag zou willen maken. Iets specifieks met z'n hobby en dat zal er ook echt ooit wel van komen maar momenteel wil hij zelf liever niet omdat hij liever met ons zoontje en mij op vakantie gaat en zo'n dure extra vakantie er even niet in zit.
Nou ja dat zijn andere redenen waarom het er nu niet van komt inderdaad.
Gast- Gast
Marin schreef:Tania schreef:Marin schreef:Ik zeg alles wat de meiden boven mij zeggen.
Nou ja dat zijn andere redenen waarom het er nu niet van komt inderdaad.
Ja het is ook echt niet dat ik hem tegen hou hoor. Want ik gun hem alle plezier van de wereld, dus als hij wil 'mag' hij echt wel. Ik vind alleen dat ik daar best iets van mag vinden en dat ik dat dus ook best niet zo leuk mag vinden.
Tania- Ratel
Tuurlijk, het niet leuk vinden, is wat anders dan zeggen dat het niet mag
Gast- Gast
Tania schreef:Zusje schreef:Tania schreef:Ik vind het niet leuk omdat ik liever samen ben in de vakantie en omdat ik het vreselijk vind om alleen thuis te zijn (als in niet slapen 'snachts). Buiten dat mis ik hem gewoon heel erg als hij weg is.
Op welke manier afhankelijk bedoel je dan? Omdat ik graag bij hem ben in de vakantie?
En ongezond omdat ik niet alleen kan zijn vind ik ook niet. Het heeft neit zoveel met alleen zijn te maken want overdag ben ik graag alleen thuis. Ik ben gewoon bang als ik alleen thuis ben 'snachts, dat heeft niet zoveel te maken met of mijn man thuis is of niet. Het maakt eigenlijk niet uit wie er bij me slaapt, maar ik vind het gewoon niet prettig om alleen thuis te zijn 'snachts. Als het moet dan moet het (mijn man ligt namelijk nog wel is in het ziekenhuis) maar blij word ik er niet van.
Je wilt liever niet dat hij gaat omdat jij liever met hem bent in de vakantie. Zoiets kan voor hem best beklemmend zijn als hij wel graag een weekendje weg zou willen. Nou is dat nog niet zo heel afhankelijk, daarbij doelde ik meer op dat je gewoon niet slaapt als hij er niet is en hem blijkbaar vreselijk mist (ik krijg daar wel een zielig op de bank zitten plaatje bij in mijn hoofd). Maar mss lees ik het erger dan je bedoelt . Dat niet alleen kunnen slapen, kun je daar niet iets aan doen? Ik bedoel, dat lijkt me helemaal niks als je dat niet zou kunnen. In een relatie mis ik mijn partner heus wel als hij of ik op vakantie ben zonder elkaar maar ik heb wel het besef dat we elkaar binnenkort weer zien dus ik zit er eigenlijk weinig mee...
Gast- Gast
Ik zou het in ieder geval beklemmend en afhankelijk vinden als mijn partner 's nachts niet slaapt zonder mij en mijn vreselijk mist als ik er niet ben. Natuurlijk wil ik wel gemist worden maar tot op zekere hoogte haha. Ik wil echt niet elke dag naar huis moeten bellen bijvoorbeeld. Ook niet smsen. Dat doe ik maar af en toe.
Gast- Gast
Zusje schreef:Tania schreef:Zusje schreef:Tania schreef:Ik vind het niet leuk omdat ik liever samen ben in de vakantie en omdat ik het vreselijk vind om alleen thuis te zijn (als in niet slapen 'snachts). Buiten dat mis ik hem gewoon heel erg als hij weg is.
Je wilt liever niet dat hij gaat omdat jij liever met hem bent in de vakantie. Zoiets kan voor hem best beklemmend zijn als hij wel graag een weekendje weg zou willen. Nou is dat nog niet zo heel afhankelijk, daarbij doelde ik meer op dat je gewoon niet slaapt als hij er niet is en hem blijkbaar vreselijk mist (ik krijg daar wel een zielig op de bank zitten plaatje bij in mijn hoofd). Maar mss lees ik het erger dan je bedoelt . Dat niet alleen kunnen slapen, kun je daar niet iets aan doen? Ik bedoel, dat lijkt me helemaal niks als je dat niet zou kunnen. In een relatie mis ik mijn partner heus wel als hij of ik op vakantie ben zonder elkaar maar ik heb wel het besef dat we elkaar binnenkort weer zien dus ik zit er eigenlijk weinig mee...
Nou ik zou niet zielig op de bank zitten hoor, dat nou ook weer niet gelukkig . En voor hem is het niet beklemmend, want hij weet dat ik me echt wel redt als hij een weekendje weg zou willen en ik hem echt niet tegen hou ofzo. Als hij heel graag wil gaat hij ook echt wel (hij is ook wel is een paar dagen weg geweest).
Dat niet alleen kunnen slapen heb ik altijd al gehad en geen idee of er iets aan te doen is. Ik merk dat het de laatste tijd wel een stuk minder wordt. Waarschijnlijk is het ook gewoon gewenning. Als ik vaker alleen zou zijn, weet ik zeker dat het wel over zou gaan. Nu gebeurt het gewoon niet zo vaak.
Volgens mij denken jullie nu dat we een zwaar ongezonde relatie hebben waarin we aan mekaar vast geplakt zitten maar dat is helemaal niet waar
Tania- Ratel
Voor mij zou het in elk geval wel beklemmend aanvoelen als mijn vriend zou zeggen: "Nou je mag best alleen weg hoor, maar dan lig ik wel de hele nacht wakker en ga ik je echt vréselijk missen, ik vind het echt helemaal niet leuk dat je weggaat, maar natuurlijk gun ik het je wel hoor, dus ga maar gewoon..." ......... Poehhhhhh, wat een last geeft dat als je gewoon eens eventjes weg wilt zeg!!
Gast- Gast
Noa schreef:Voor mij zou het in elk geval wel beklemmend aanvoelen als mijn vriend zou zeggen: "Nou je mag best alleen weg hoor, maar dan lig ik wel de hele nacht wakker en ga ik je echt vréselijk missen, ik vind het echt helemaal niet leuk dat je weggaat, maar natuurlijk gun ik het je wel hoor, dus ga maar gewoon..." ......... Poehhhhhh, wat een last geeft dat als je gewoon eens eventjes weg wilt zeg!!
Nou zo breng ik het natuurlijk niet. Mijn man kent me natuurlijk al ruim 6 jaar dus hij weet dat allemaal al. Dat hoef ik hem echt niet specifiek te vertellen.
Tania- Ratel
Haha, nee dat snap ik ook wel!Tania schreef:Noa schreef:Voor mij zou het in elk geval wel beklemmend aanvoelen als mijn vriend zou zeggen: "Nou je mag best alleen weg hoor, maar dan lig ik wel de hele nacht wakker en ga ik je echt vréselijk missen, ik vind het echt helemaal niet leuk dat je weggaat, maar natuurlijk gun ik het je wel hoor, dus ga maar gewoon..." ......... Poehhhhhh, wat een last geeft dat als je gewoon eens eventjes weg wilt zeg!!
Nou zo breng ik het natuurlijk niet. Mijn man kent me natuurlijk al ruim 6 jaar dus hij weet dat allemaal al. Dat hoef ik hem echt niet specifiek te vertellen.
Gast- Gast
I'll be your friend .
Ik heb gelukkig ook vrijgezelle vriendinnen om me heen en één niet vrijgezelle vriendin gaat ook heel graag zonder haar vriend weg, dus ik kom gelukkig wel aan mijn vakanties toe.
Maar anders zou ik alleen gaan. Ik dacht eerst ook dat ik dat niks vond, maar ik heb in NY ontdekt dat dat toch best leuk is! Ik heb er alleen wel een dagboek gekocht want ik miste iemand om tegen te praten, maar dat was een prima oplossing voor mij. En ik sliep in een hostel dus 's avonds had ik wel een beetje aanspraak.
Maar verder heb ik me tot mijn verbazing prima weten te vermaken!
Ik zou zeggen, probeer het eens uit met een korte stedentrip. In een stad is veel te zien/doen waardoor je je niet hoeft te vervelen en bevalt het niet, ben je binnen 3/4 dagen ook weer thuis.
En verder zijn groepsreizen ook een optie. Mijn ervaring is dat je daar net zo veel contact hebt met anderen als je zelf wilt. Iedereen is daar toch voor zichzelf en voor die reis. Sommigen vinden het leuk om daarnaast contacten op te doen, anderen weer niet en dat is helemaal prima.
Je kunt vaak ook zien wat voor mensen er mee gaan (als in: aantal, geslacht en leeftijd)
Ik heb gelukkig ook vrijgezelle vriendinnen om me heen en één niet vrijgezelle vriendin gaat ook heel graag zonder haar vriend weg, dus ik kom gelukkig wel aan mijn vakanties toe.
Maar anders zou ik alleen gaan. Ik dacht eerst ook dat ik dat niks vond, maar ik heb in NY ontdekt dat dat toch best leuk is! Ik heb er alleen wel een dagboek gekocht want ik miste iemand om tegen te praten, maar dat was een prima oplossing voor mij. En ik sliep in een hostel dus 's avonds had ik wel een beetje aanspraak.
Maar verder heb ik me tot mijn verbazing prima weten te vermaken!
Ik zou zeggen, probeer het eens uit met een korte stedentrip. In een stad is veel te zien/doen waardoor je je niet hoeft te vervelen en bevalt het niet, ben je binnen 3/4 dagen ook weer thuis.
En verder zijn groepsreizen ook een optie. Mijn ervaring is dat je daar net zo veel contact hebt met anderen als je zelf wilt. Iedereen is daar toch voor zichzelf en voor die reis. Sommigen vinden het leuk om daarnaast contacten op te doen, anderen weer niet en dat is helemaal prima.
Je kunt vaak ook zien wat voor mensen er mee gaan (als in: aantal, geslacht en leeftijd)
Gast- Gast
Tania: Ik kan me echt 100% in jouw mening vinden. Ik vind het raar als mensen in een relatie zonder elkaar op vakantie gaan
Gast- Gast
Lize schreef:Tania: Ik kan me echt 100% in jouw mening vinden. Ik vind het raar als mensen in een relatie zonder elkaar op vakantie gaan
Dat vind ik nog een raarder statement.
Dat je het niet prettig vindt om alleen te zijn, of liever samen gaat, kan ik nog inkomen. Maar om te zeggen dat zoiets raar is? Wat zijn je redenen daarvoor?
Gast- Gast
Lize schreef:Tania: Ik kan me echt 100% in jouw mening vinden. Ik vind het raar als mensen in een relatie zonder elkaar op vakantie gaan
Ik kan dit echt niet begrijpen en krijg dit gevoel echt heel vaak als ik vertel dat ik zonder vriend ga... Ik ben toch nog een individu... Jij niet? Wat is er raar aan om sommige dingen zonder partner te doen? Moet je dan echt alles samen doen? Dat vind ik pas raar... Dat je het samen leuker vindt; prima... Maar dat je het raar vind van andere dat ze wel zonder elkaar ook dingen doen; dat vind ik raar...
Gast- Gast
Ik zeg niet dat het raar is om dingen alleen te doen. Maar alleen op vakantie gaan, ja dat vind ik raar. Raar dat je liever met vriendinnen gaat dan met je vriend. Ikzelf zou dat nooit doen. Maar gelukkig zijn wel allemaal anders. Ik kan me er alleen niks bij voorstellen, misschien is dat een betere verwoording.
Edit: En ja ik doe echt wel dingen zonder mijn vriend. We hebben ieder ons ding. Maar ik had het hier over vakantie.
Edit: En ja ik doe echt wel dingen zonder mijn vriend. We hebben ieder ons ding. Maar ik had het hier over vakantie.
Laatst aangepast door Lize op do 9 jun 2011 - 8:35; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik vind dat niet raar, je bent zoals Zusje al zegt nog een individu. Ik hoef echt niet voor de rest van m'n leven vastgeplakt te zitten aan 1 man, en alles met hem samen te doen. Als ik met m'n moeder, zusje, vriendin of alleen, op vakantie wil, dan doe ik dat. En zeker wanneer je vriend andere interesses qua reizen zou hebben (maar dan is ie al geen goede partner voor mij, en zou ik geen relatie met 'm beginnen waarschijnlijk). maar nou is dat ook wel een van mijn grootste eisen hoor
Gast- Gast
Lize schreef:
Maar ik had het hier over vakantie.
Wij ook
Gast- Gast
Pagina 3 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Op vakantie met vriendin, zónder andere vriendin
» (sport)vriendin gezocht
» Vriendin gezocht Groningen (20+)
» msn/chat vriendin gezocht