Vrijgezelle vriendin zonder baby's gezocht
+17
KOL
luisa
Melis_je
Susan
RYW
nina
Tania
ButterflyEffect
Error
Lenthe
Qiara
_Lacey_
Atelier Madame
Caro
Zininzon
Monte
mzcharlotte
21 plaatsers
Pagina 2 van 6
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Vrijgezelle vriendin zonder baby's gezocht
Ja, David kon ook helemaal hoteldebotel van een vrouw zijn. Die had er uiteindelijk zes of zeven. Nee, dan Salomo. Met z'n 1000 bijvrouwen. En die vrouwen mochten alleen hem als man. Hoe krom is dat?!Jen_ schreef:Of, X-noise typjes! Die zijn vet lekker. Heb het zelf met mijn eigen ogen gezien. Ja ik bedoel Salomo! Maar David was toch ook zo in loooove?
X-noisetypjes zijn Flevotypjes, dus we zitten idd in dezelfde hoek te denken. Misschien moet ik gewoon naar Flevo. Kom ik nu vast makkelijk binnen via m'n werk.
@ Marin: het voelt gewoon onnatuurlijk en veel te vroeg. Ik ben op mijn best in dat spontane en ik wil mijn spontane gevoel en reactie bij iemand als leidraad houden. Niet een profiel van iemand idd. Want ik zoek helemaal niet iets specifieks. Ik zoek alleen maar een klik. De enige 'eis' is dat hij christen is.
Gast- Gast
Aaaah, is that it! Een soort Astrid dus (NHV) .Marin schreef:www.anythingforagreencard.com
Gast- Gast
Gloria schreef:
@ Marin: het voelt gewoon onnatuurlijk en veel te vroeg. Ik ben op mijn best in dat spontane en ik wil mijn spontane gevoel en reactie bij iemand als leidraad houden. Niet een profiel van iemand idd. Want ik zoek helemaal niet iets specifieks. Ik zoek alleen maar een klik. De enige 'eis' is dat hij christen is.
Dat kan ik me heel goed voorstellen. Ik weet precies wat ik ook daarin wil voelen. De vorige keer dat ik verliefd werd, was dat ook zo spontaan, onverwacht en zo gebaseerd op een klik. Maar ik denk wel dat je het lot een handje kan helpen via een datingsite. Maar als het te vroeg is, moet je het zeker niet doen. Ik ben overigens ook heel wat stappen door heen gegaan hoor. Aantal maanden terug een date geplanned maar weer afgezegd. Dat was toen een hele stap en voelde ik gauw genoeg dat dat m'n grens was. Maandje of 2 geleden een echte date gehad met iemand via internet, maar dit was 't ook niet. Maar toch weer een stap dichterbij. En zo verleg ik langzaam m'n grenzen weer tot ik merk dat ik er wel klaar voor ben. Komt voor jou ook wel weer. En als dat spontaan gebeurd is het natuurlijk helemaal fijn, daar 'doe je het het beste op' qua gevoel.
Gast- Gast
Gloria schreef:Aaaah, is that it! Een soort Astrid dus (NHV) .Marin schreef:www.anythingforagreencard.com
Wie?!
Maar nee, dat zou ik nooit echt kunnen hoor. Dat gaat mij ook te ver
Gast- Gast
Maar eh... Wat ga je er aan doen om nieuwe vriendschappen te vinden? In RTM zijn toch ook vast wel genoeg activiteiten te vinden waar je andere mensen bij leert kennen?
Gast- Gast
Thanks for the advice, I'll keep it in mind.
Hoe Astrid en John kusjes geven. En als hij íets te veel lip geeft, zegt zij: "Dirrrrrty!"
Hoe Astrid en John kusjes geven. En als hij íets te veel lip geeft, zegt zij: "Dirrrrrty!"
Gast- Gast
Wie zijn Astrid en John? Ik kom niet uit je afkorting NHV. Nieuwe Huis Vrouwen? Noord Hollandsche Vereeniging? Ik ken geen tv programma met NHV of ben ik gek?
Gast- Gast
Gloria schreef:Ben jij ook gristen dan?Atelier Madame schreef:Ja leuk Fun.ky fi.sh Daar heb ik hele leuke dates vandaan gehaald
Ik moet een beetje Flevofestivaltypjes hebben, niet JijDaar-avondtypjes.
vroegahhh wel.. een beetje. maar dan een lekker romeinse katholiek! vond het wel een grappige site om leuke mannen te leren kennen!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Marin schreef:Wie zijn Astrid en John? Ik kom niet uit je afkorting NHV. Nieuwe Huis Vrouwen? Noord Hollandsche Vereeniging? Ik ken geen tv programma met NHV of ben ik gek?
Ik heb ook geen idee waar die gekke meid het over heeft.
Gast- Gast
Oooo, ik dacht dat je een grapje maakt! Ik bedoel: Nederlandse Hollywood Vrouwen op Net5. Is net afgelopen, maar je kunt alles terugkijken via de site. Een héérlijk programma!Marin schreef:Wie zijn Astrid en John? Ik kom niet uit je afkorting NHV. Nieuwe Huis Vrouwen? Noord Hollandsche Vereeniging? Ik ken geen tv programma met NHV of ben ik gek?
@ AM: katholieken zijn de bestuhh. Maareh, FunkyFish is dus wel wat? Niet teveel nerds en betweters?
Gast- Gast
Hahaha da's nou net het enige hersenloze tv programma wat ik niet kijk!
Maar nu is de Bachelor op tv, dus ik ga even gladdeLars kijken.
Maar nu is de Bachelor op tv, dus ik ga even gladdeLars kijken.
Gast- Gast
Gloria schreef:@ AM: katholieken zijn de bestuhh. Maareh, FunkyFish is dus wel wat? Niet teveel nerds en betweters?
Ik ben ook wel actief geweest op Fun.kyf.ish. Veel naar meetings geweest, heel gezellig. Ook een aantal dates gehad en die waren ook wel gezellig, maar er is niet meer uit voort gekomen. Er zit van alles wat, nerds en betweters, maar ook leuke jongens. Ik zou zeggen, neem eens een kijkje...
Laatst aangepast door Qiara op wo 8 jun 2011 - 8:32; in totaal 1 keer bewerkt
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Gloria schreef:Oooo, ik dacht dat je een grapje maakt! Ik bedoel: Nederlandse Hollywood Vrouwen op Net5. Is net afgelopen, maar je kunt alles terugkijken via de site. Een héérlijk programma!Marin schreef:Wie zijn Astrid en John? Ik kom niet uit je afkorting NHV. Nieuwe Huis Vrouwen? Noord Hollandsche Vereeniging? Ik ken geen tv programma met NHV of ben ik gek?
@ AM: katholieken zijn de bestuhh. Maareh, FunkyFish is dus wel wat? Niet teveel nerds en betweters?
Ja ik vond het oprecht heel leuk. Er zitten leuke mensen en ze organiseren ook wel eens gewoon meetings. Meisje wat ik ken is zelfs getrouwd met iemand die ze ervan kent
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik kom ook wel eens ook F.unky F.ish, maar heb daar nog geen vriendinnen of vriend vandaan. Maar ben ook niet echt actief. Maar wat ik in mijn eerdere berichtje zei: door een groepsreis heb ik er wel een hele leuke vriendin bij. Ik was trouwens met beter-uit reizen.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb hetzelfde probleem. Vrijwel al mijn vriendinnen hebben een vriend (of getrouwd en/of kinderen) en ik ben de enige vrijgezel. Sinds kort ben ik aan het rondkijken op Relatieplanet en Knuz, maar heb nog niet echt contacten (vind het ook eigenlijk niets voor mij en erg eng).
Ook ik heb niemand waarmee ik echt op vakantie kan. Ik heb op internet gezocht naar groeps-/singlereizen, maar ik vind ze erg duur of de activiteiten niet echt wat of voor wat ouderen (wanneer er staat 25-40 jaar, ben ik met mijn 24 echt de jongste en heb denk ik weinig leeftijdsgenoten). Ook wil ik niet langer dan 8 dagen, aangezien het voor mij de eerste keer met een groepsreis wordt en mocht ik het niet leuk vinden, ben ik snel thuis Maar nu heb ik een aantal dagen geleden een leuke reis gevonden naar Italie via singelvakanties.nl. Iemand daar toevallig ook ervaring mee? Ik ga er in ieder geval over nadenken
(dat had ik een aantal jaar geleden niet gedacht dat ik daar ooit naar zou kijken )
Ook ik heb niemand waarmee ik echt op vakantie kan. Ik heb op internet gezocht naar groeps-/singlereizen, maar ik vind ze erg duur of de activiteiten niet echt wat of voor wat ouderen (wanneer er staat 25-40 jaar, ben ik met mijn 24 echt de jongste en heb denk ik weinig leeftijdsgenoten). Ook wil ik niet langer dan 8 dagen, aangezien het voor mij de eerste keer met een groepsreis wordt en mocht ik het niet leuk vinden, ben ik snel thuis Maar nu heb ik een aantal dagen geleden een leuke reis gevonden naar Italie via singelvakanties.nl. Iemand daar toevallig ook ervaring mee? Ik ga er in ieder geval over nadenken
(dat had ik een aantal jaar geleden niet gedacht dat ik daar ooit naar zou kijken )
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Oh lijkt me heel lastig.. in mijn vriendinnengroep hebben ze ook bijna allemaal een vriend, maar gelukkig gaat onze jaarlijkse vakantie samen met ons 8-en nog wel door. Zou anders ook niet weten met wie ik op vakantie moet haha
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Gloria schreef:@ Zegmaar: haha, is dat een hint? Tja, veel mensen hebben niet genoeg geld voor twee vakanties. En de vakantie díe ze dan nemen, is dan met vriend. Logisch.
You may take it as a hint if you want to. /
Er staat heel misschien een tripje naar Kenia op het programma in het najaar.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Uhm?! Ik heb een relatie, maar ik ga nog zo vaak alleen op reis of met vriendinnen
Ik vertelde over mijn reisplannen deze zomer (met vriendinnen en alleen) en mijn collega vroeg: en wat vindt je vriend daar eigenlijk van? Dat vond ik zo'n rare vraag? Hoezo wat vindt hij ervan? Heeft hij daar iets over te vinden?
Ik vertelde over mijn reisplannen deze zomer (met vriendinnen en alleen) en mijn collega vroeg: en wat vindt je vriend daar eigenlijk van? Dat vond ik zo'n rare vraag? Hoezo wat vindt hij ervan? Heeft hij daar iets over te vinden?
Laatst aangepast door Noa op do 9 jun 2011 - 5:49; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
hahahaJen_ schreef:
Dan ga je op een gristelijke datingsite! Vet leuk man. Kun je elkaar bijbelteksten typen enzo!
En de liefdesliederen van koning David.
Vervelend Gloria, heb er ook last van de laatste tijd. Heb me ingeschreven voor een zomercursus in eigen stad, is dat misschien wat voor je? Je kan echt van alles doen een taal leren, dans, fotografie, beeldend noem maar op! Alleen op vakantie gaan lijkt me ook een grote stap..
ButterflyEffect- Prater
- Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10
Ik wilde serieus zeggen: ik wil wel je vrijgezelle, babyloze vriendin zijn!
Maar ik ben helemaal geen vrijgezel.. wel babyloos.
Maar ik kan je niet echt helpen. Ik ben nog vrij jong en zie het hier zelfs al gebeuren dat al mijn vriendinnen vastroesten op de bank. Dat is helemaal niet erg, juist fijn dat ze het zo fijn hebben thuis, maar ik ga graag op stap en mijn vriend ook, maar een paar vriendinnen van mij haken sinds ze een vriend hebben opeens vaak af. Dat is jammer. Gelukkig zijn er nog genoeg vriendinnen die altijd wel in zijn voor wat leuks, maar toch is het jammer. Ik snap het ook wel weer, ik vind het ook lekker om thuis te zijn. Maar ik hoef niet elke avond thuis te zijn.
Maar ik ben helemaal geen vrijgezel.. wel babyloos.
Maar ik kan je niet echt helpen. Ik ben nog vrij jong en zie het hier zelfs al gebeuren dat al mijn vriendinnen vastroesten op de bank. Dat is helemaal niet erg, juist fijn dat ze het zo fijn hebben thuis, maar ik ga graag op stap en mijn vriend ook, maar een paar vriendinnen van mij haken sinds ze een vriend hebben opeens vaak af. Dat is jammer. Gelukkig zijn er nog genoeg vriendinnen die altijd wel in zijn voor wat leuks, maar toch is het jammer. Ik snap het ook wel weer, ik vind het ook lekker om thuis te zijn. Maar ik hoef niet elke avond thuis te zijn.
Gast- Gast
Noa schreef:Uhm?! Ik heb een relatie, maar ik ga nog zo vaak alleen op reis of met vriendinnen
Kreeg ik ook zo vaak te horen. Dan ging ik een vriendin opzoeken in het buitenland en dan kreeg ik een verontwaardigde ´gaat K. niet mee?' vraag. En idd of hij dat dan niet erg vond... Haha, sorry hoor maar ik ben ook nog een individu als ik een relatie heb. Al had ik het wel fijn gevonden om bv een weekje samen weg te gaan of twee en dan weekendjes met vrienden. Zo zou ik het het liefste zien maar voor de reizen die ik maakte wilde ik ook wel het liefste alleen. Hij kende die personen niet eens die ik op ging zoeken en dan is het toch heel anders als hij erbij is.
Gast- Gast
Noa schreef:Uhm?! Ik heb een relatie, maar ik ga nog zo vaak alleen op reis of met vriendinnen
Als mijn man alleen op vakantie wil vind ik daar toch wel iets van hoor. Dat zou ik niet echt leuk vinden en eigenlijk vind ook best dat ik dat mag vinden.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Ja precies, je hebt toch ook gewoon nog je eigen vrienden en contacten? En daarbij is alleen reizen gewoon een hobby van me en ik zou het niet normaal vinden als iemand me dat zou willen afnemen. Ik hou nu eenmaal van als een sloeber op mijn slippers door vieze oude steden slenteren en dan met een boek goedkope pasta slurpen en een beetje schrijvenZusje schreef:Noa schreef:Uhm?! Ik heb een relatie, maar ik ga nog zo vaak alleen op reis of met vriendinnen
Kreeg ik ook zo vaak te horen. Dan ging ik een vriendin opzoeken in het buitenland en dan kreeg ik een verontwaardigde ´gaat K. niet mee?' vraag. En idd of hij dat dan niet erg vond... Haha, sorry hoor maar ik ben ook nog een individu als ik een relatie heb. Al had ik het wel fijn gevonden om bv een weekje samen weg te gaan of twee en dan weekendjes met vrienden. Zo zou ik het het liefste zien maar voor de reizen die ik maakte wilde ik ook wel het liefste alleen. Hij kende die personen niet eens die ik op ging zoeken en dan is het toch heel anders als hij erbij is.
Deze zomer ga ik een weekje weg met mijn vriend en dan nog allemaal weekendjes met vriendinnen. Dan gaan we gewoon kamperen ergens, lekker goedkoop, maar wel lachen!! Wat zou mijn vriend daarvan moeten vinden? Ik ben toch geen eigendom van hem ofzo?
Gast- Gast
Dat snap ik niet... Waarom vind je dat dan niet leuk? Het is toch zijn eigen beslissing, zijn eigen leven waarin hij ook dingen alleen kan doen?Tania schreef:Noa schreef:Uhm?! Ik heb een relatie, maar ik ga nog zo vaak alleen op reis of met vriendinnen
Als mijn man alleen op vakantie wil vind ik daar toch wel iets van hoor. Dat zou ik niet echt leuk vinden en eigenlijk vind ook best dat ik dat mag vinden.
Laatst aangepast door Noa op do 9 jun 2011 - 6:59; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Tania schreef:Noa schreef:Uhm?! Ik heb een relatie, maar ik ga nog zo vaak alleen op reis of met vriendinnen
Waarom vind je dat erg? Omdat je zelf mee wil? Maar wat als je nou zelf níet mee wil? Ontneem je hem dan zijn wil op vakantie, en moet ie maar thuis blijven? Of stel dat hij oude vrienden in het buitenland gaat opzoeken (want bijv heeft hij daar gestudeerd, ik noem maar wat, hoeft niet van toepassing te zijn op jouw situatie) en het wordt een echt mannenweekend.. dan ga je toch niet mee en laat je 'm toch gewoon alleen gaan?
In een relatie zitten betekent niet dat je elke scheet samen moet laten. Ik mag hopen dat mijn toekomstige vriend mij af en toe alleen op reis laat gaan, of met een vriendin, of naar een vriendin toe. Anders heeft ie aan mij een slechte. En natuurlijk ga je ook samen op reis als je wilt, en dat is ook leuk, maar er lijkt me niets mis mee met los van elkaar.
Gast- Gast
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Op vakantie met vriendin, zónder andere vriendin
» (sport)vriendin gezocht
» Vriendin gezocht Groningen (20+)
» msn/chat vriendin gezocht
» Vriendin gezocht 2011
» (sport)vriendin gezocht
» Vriendin gezocht Groningen (20+)
» msn/chat vriendin gezocht
» Vriendin gezocht 2011