Vrijgezelle vriendin zonder baby's gezocht
+17
KOL
luisa
Melis_je
Susan
RYW
nina
Tania
ButterflyEffect
Error
Lenthe
Qiara
_Lacey_
Atelier Madame
Caro
Zininzon
Monte
mzcharlotte
21 plaatsers
Pagina 5 van 6
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Vrijgezelle vriendin zonder baby's gezocht
Ik ken het wel. Ik heb wel baby's (nou ja, baby's.... 6 en 3 zijn ze) maar aangezien die 3 weken bij hun vader zijn kan ik nog uitstekend zomaar in het wild op vakantie gaan.
Dan word ik ook raar aangekeken. 'Ga je nou zonder je kinderen op vakantie???'. Nou, ja dus. Ik ga mét mijn kinderen, maar ook zonder. Dat klinkt sommige mensen harteloos in de oren, maar het is voor mij juist moeilijk omn ze drie lange weken te moeten missen. Op vakantie is dan afleiding voor me, dan vliegen die weken om, ik ben gedwongen te ontspannen en uit te rusten, en in no time heb ik mijn jongens weer bij me
Maar dat kwartje valt ook lang niet bij iedereen...
Dan word ik ook raar aangekeken. 'Ga je nou zonder je kinderen op vakantie???'. Nou, ja dus. Ik ga mét mijn kinderen, maar ook zonder. Dat klinkt sommige mensen harteloos in de oren, maar het is voor mij juist moeilijk omn ze drie lange weken te moeten missen. Op vakantie is dan afleiding voor me, dan vliegen die weken om, ik ben gedwongen te ontspannen en uit te rusten, en in no time heb ik mijn jongens weer bij me
Maar dat kwartje valt ook lang niet bij iedereen...
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Ik krijg zelf altijd het idee als je alleen weg gaat dat je relatie gelijk minder serieus genomen wordt. Is me nog nooit zo gezegd hoor, mijn eigen interpretatie. Namelijk wel dat mensen gelijk reageren oh,' maar dan 3 maanden zonder vriend? Dat kan ik echt niet hoor, gaan we elkaar veel te veel missen. Nou je kan iig elke dag bellen en webcammen.'
Ehhh nee hoor.
Ehhh nee hoor.
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
Ik vind het juist leuk en goed als mensen alleen op vakantie kunnen en willen gaan. Zowel mensen die wel als geen relatie hebben. Stel je vriend houdt niet van vakantie en jij gaat zonder hem, nou prima toch! Allebei je zin.
En als je alleen bent en je gaat alleen op vakantie is dat helemaal niet zielig. Je ontmoet op vakantie altijd wel mensen en zo niet, jammer dan. Met een boek en een drankje op het terras kan je jezelf toch prima vermaken!
En als je alleen bent en je gaat alleen op vakantie is dat helemaal niet zielig. Je ontmoet op vakantie altijd wel mensen en zo niet, jammer dan. Met een boek en een drankje op het terras kan je jezelf toch prima vermaken!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ja, precies zo is het bij mij ook. Ik ga mensen echt niet lopen aanstaren nadat ik heb gezegd dat ik alleen op reis ga, voor mij is het namelijk heel normaal, ik doe het al 7 jaarZusje schreef:Melis_je schreef:Als iemand me vertelt dat hij alleen op reis gaat, heb ik het idee dat er daarna een stilte valt waarin hij me aanstaart en wacht tot ik zeg: "Wat raar!", terwijl ik dat niet ga zeggen. Ik voel me dan wel ongemakkelijk en vraag naar de reis en misschien komt dat wel over alsof ik het raar vind. Dus ik denk dat het interactie is: een groepje Hyacinth's vindt het raar en daardoor is er een taboe.
Haha nee zo loopt het bij mij niet. Meestal vertel ik alleen over de reis die ik ga maken en dan vragen ze of ik met mijn vriend ga. Dan zeg ik gewoon van niet en dat ik een vriendin op ga zoeken. Dan vragen ze vervolgens nog een keer of dat dan zonder vriend is... ?? Eh ja... Ok, vind hij dat niet erg dan? Dan krijg je zo'n gesprek dus. Ach, ik ben voor nu van het probleem af. Als je vrijgezel bent kan het blijkbaar wel .
Gast- Gast
RYW schreef:kan ik nog uitstekend zomaar in het wild op vakantie gaan.
..
Laten ze jou in het wild loslopen? Echt waar? Das toch ook gek ;D
Ik doe beiden. Ik ga zowel met vrienden als met mijn man weg. Ik ga ook alleen prima een week naar mijn ouders in Frankrijk als ze daar zijn, zonder dat mijn man meegaat. Ik krijg er eigenlijk nooit echt vragen over. Of ik let er minder op, dat kan ook. Als je zo gefocust bent op het horen van een negatieve reactie erop, dan hoor je die ook sneller.
Kijk, vier weken door Australie trekken wat ik laatst heb gedaan, ja dat zullen mijn man en ik hoofdzakelijk met elkaar doen en niet los van elkaar. Waarom? We willen beiden dat land zien en beiden halen er evenveel energie uit.
Vriendinnenweekendjes: ook helemaal prima. Ik krijg alleen te horen 'wanneer is het?'. Hij wil nu met zijn moeder dan weg, ook helemaal best (ik vond alleen de bestemming wat minder omdat we daar altijd samen nog een keer naartoe zouden gaan, maar hé: als zij dat willen, waarom niet?).
Ik heb er wel eens over gehad dat ik met mijn moeder ook een verre reis wilde maken. Ook dat is geen probleem. De enige 'problemen' die ontstaan zijn als we dan locaties uitkiezen waar de ander ook naartoe zou willen. Maar goed, dat is niet echt een 'probleem', meer beetje dat we dan elkaar benijden.
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Volgens mij is deze discussie ontstaan n.a.v. een vraag naar mij, of mijn vriendinnen dan niet alsnog met mij op vakantie willen.
Ik denk dat mijn vriendinnen daarin gewoon wat traditioneler zijn dan ik. Een vriendin heeft vier kids, die heeft gewoonweg geen tijd om aan een vakantie met mij te denken, laat staan te gaan. Zij vraagt mij overigens wel mee naar hun vakantiehuis in België, maar ze kan echt niet een week weg bij haar gezin.
Een andere vriendin denkt ook wel traditioneel en die is ook wat meer zoals Tania, maar dan ten opzichte van haar kind. Ze is best wel een huismus en zou geen week zonder haar dochter kunnen. En ik heb eerlijk geen zin in een moeder die me elke dag gaat vertellen hoe erg ze haar kindje mist... Dan heb ik nog een vriendin die net is bevallen en bv geeft. Zij zou het wel willen, heeft me pas nog voorgesteld om samen naar London te gaan. Maar dat was voor d'r bevalling en nu is ze natuurlijk stikgek op d'r zoontje, dus of die nog mee wil, weet ik ook niet. Nou, en dan m'n zusje, maar die is ook redelijk man-minded.
In mijn vriendengroep ben ik gewoon de enige hippie die daar allemaal niet zo moeilijk over doet. Ook toen ik een relatie had, ging ik alleen weg. En hij ook. Vond ik alleen maar fantastisch. En dan was het ook altijd: "Huh, gaat hij alléén weg? Hoe lang dan? En... mócht jij dan niet mee?"
Ik denk dat mijn vriendinnen daarin gewoon wat traditioneler zijn dan ik. Een vriendin heeft vier kids, die heeft gewoonweg geen tijd om aan een vakantie met mij te denken, laat staan te gaan. Zij vraagt mij overigens wel mee naar hun vakantiehuis in België, maar ze kan echt niet een week weg bij haar gezin.
Een andere vriendin denkt ook wel traditioneel en die is ook wat meer zoals Tania, maar dan ten opzichte van haar kind. Ze is best wel een huismus en zou geen week zonder haar dochter kunnen. En ik heb eerlijk geen zin in een moeder die me elke dag gaat vertellen hoe erg ze haar kindje mist... Dan heb ik nog een vriendin die net is bevallen en bv geeft. Zij zou het wel willen, heeft me pas nog voorgesteld om samen naar London te gaan. Maar dat was voor d'r bevalling en nu is ze natuurlijk stikgek op d'r zoontje, dus of die nog mee wil, weet ik ook niet. Nou, en dan m'n zusje, maar die is ook redelijk man-minded.
In mijn vriendengroep ben ik gewoon de enige hippie die daar allemaal niet zo moeilijk over doet. Ook toen ik een relatie had, ging ik alleen weg. En hij ook. Vond ik alleen maar fantastisch. En dan was het ook altijd: "Huh, gaat hij alléén weg? Hoe lang dan? En... mócht jij dan niet mee?"
Gast- Gast
Gloria, ik had je nav je vraag laatst een mail gestuurd gister. Maar ik weet niet of je mailadres klopt. Heb je hem ontvangen?
Gast- Gast
Ik zou zo met je op vakantie gaan hoor . Maar ik heb amper dagen over en kan niet op korte termijn weg. Dus als je nog een leuk weekendje in het najaar weet offer ik me met alle liefde op .
Ik kan me overigens heel goed voorstellen dat als je kinderen hebt het heel anders werkt. En dat je ook geen zin hebt om de hele dag het gemis van het kind aan te horen. Zijn er geen activiteiten in RTM te vinden waarbij je contacten kunt leggen?
Ik kan me overigens heel goed voorstellen dat als je kinderen hebt het heel anders werkt. En dat je ook geen zin hebt om de hele dag het gemis van het kind aan te horen. Zijn er geen activiteiten in RTM te vinden waarbij je contacten kunt leggen?
Gast- Gast
Gloria schreef: Een andere vriendin denkt ook wel traditioneel en die is ook wat meer zoals Tania, maar dan ten opzichte van haar kind. Ze is best wel een huismus en zou geen week zonder haar dochter kunnen. En ik heb eerlijk geen zin in een moeder die me elke dag gaat vertellen hoe erg ze haar kindje mist...
Oh dat zou ik ook doen als ik zonder m'n zoontje op vakantie was
Ik hoop voor je dat je toch nog een leuke reis gaat maken. Ik ken twee mensen die regelmatig met single reizen meegaan en die komen altijd met hele leuke verhalen terug. Het zijn geen reizen die gericht zijn op het vinden van een relatie maar gewoon een groep mensen die een leuke vakantie hebben samen.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind het eigenlijk een totaal andere situatie of je een relatie hebt, of dat je ook samen kinderen hebt...
Gast- Gast
Noa schreef:Ik vind het eigenlijk een totaal andere situatie of je een relatie hebt, of dat je ook samen kinderen hebt...
Ja vind ik ook, alhoewel ik ook denk dat wanneer je er dan behoefte aan hebt, het ook moet kunnen om een weekendje zeg met moeder, zus of vriendin weg te gaan.
Gast- Gast
Marin schreef:Noa schreef:Ik vind het eigenlijk een totaal andere situatie of je een relatie hebt, of dat je ook samen kinderen hebt...
Ja vind ik ook, alhoewel ik ook denk dat wanneer je er dan behoefte aan hebt, het ook moet kunnen om een weekendje zeg met moeder, zus of vriendin weg te gaan.
Tuurlijk maar dat is meer iets voor als de kinderen wat groter zijn. Maar dat is slechts mijn gevoel hoor, ik weet niet hoe dat voor moeders werkt . En wat ik al eerder zei, volgens mij; Je hoeft niet zonder partner op vakantie maar veroordeel mij er niet op dat ik het wel doe .
Het is vervelend voor Gloria dat ze net het type vriendinnen heeft dat niet zonder partner/ kinderen gaat. Als ik haar was zou ik daarnaast dan ook wat meer contact leggen met andere mensen in de hoop ook nog andere vrienden te maken/ vinden die dit wel doen.
Gast- Gast
Haha, I'll keep it in mind!Zusje schreef:Ik zou zo met je op vakantie gaan hoor . Maar ik heb amper dagen over en kan niet op korte termijn weg. Dus als je nog een leuk weekendje in het najaar weet offer ik me met alle liefde op .
Ja, natuurlijk werkt het anders. Alhoewel... ik ben ook nogal hippie als het om kids gaat. Maar een weekendje weg zou bij iedereen toch wel kunnen?
Hmm, in R. zijn vast wel activiteiten, maar ik vind het toch vervelend om daar alleen naartoe te gaan. Valt me ook tegen van mezelf hoor, blijk ik toch minder outgoing dan ik dacht. Misschien moet ik ook binnen mijn al bestaande kennissenkring kijken naar wie leuk vakantiemateriaal zou zijn.
@ Persephone: dat was het goede e-mailadres and I'm working on it as we speak!
Gast- Gast
Als je dat alleen gaan dan niks vindt en je vindt een activiteit zou je evt hier nog een oproepje kunnen doen om iemand mee te vragen... Sla je twee vliegen in een klap. Misschien dat dat wel klikt en misschien leg je daar leuke contacten. Toch denk ik dat ik dan juist alleen zou gaan en dan op zoek zou gaan naar meetings/ sociale activiteiten. Ik ging in het begin (toen had ik geen vrienden meer in Den Haag) veel naar Couchsurfmeetings, heb er veel leuke mensen leren kennen die ook reislustig waren. Misschien kun je daar iets mee. Ook organiseren ze dit soort meetings in het buitenland trouwens, weekenden, weekjes weg. Er zijn soms echt hele leuke dingen te vinden.
Gast- Gast
Klopt wat Zusje zegt over couchsurfing en meetings. Zo heb ik in Sofia mijn sociale leven opgebouwd. Ik ging op een maandag voor 't eerst naar een meeting, en binnen twee uur had ik al zo veel mensen ontmoet en een uitnodiging voor een roadtrip naar Macedonie op die donderdag. Mensen zijn daar zo open. Er komen niet alleen maar buitenlanders, maar ook locals die internationaal geinteresseerd zijn, dus in jouw geval zou jij dat zijn in Rotterdam. Ik heb laatst toevallig gekeken of er nog leuke activiteiten waren en er stond meer geplanned in Rotterdam dan in Den Haag. Maar je bent natuurlijk ook altijd welkom hier voor 't een of 't ander.
Gast- Gast
Ja Rotterdam is heel actief. Den Haag heeft ook een actieve periode gekend maar ik weet niet hoe dat nu is.
Gast- Gast
@ Gloria; ik zou eerst ook op vakantie gaan met Fox, omdat ik ook alleenstaand ben en weinig vrijgezelle vriendinnen heb. Misschien is het 'eng', maar ik zou het gewoon doen. Er zijn altijd wel mensen waar het mee klikt.
Dus reis geboekt die wegens omstandigheden niet door ging (rellen in het land), dus gewijzigd, maar die ging ook niet door (tsja je kunt net pech hebben ;-) ) en toen heb ik een meid beter leren kennen die ook vrijgezel is en die qua reizen (en andere onderwerpen) dezelfde ideeën / meningen heeft dus ben ik met haar op vakantie geweest.
Mocht het ooit botsen en ik sta er alleen voor, dan zal ik er toch weer voor kiezen om met zo'n groepsreis / singlereis mee te gaan
Dus reis geboekt die wegens omstandigheden niet door ging (rellen in het land), dus gewijzigd, maar die ging ook niet door (tsja je kunt net pech hebben ;-) ) en toen heb ik een meid beter leren kennen die ook vrijgezel is en die qua reizen (en andere onderwerpen) dezelfde ideeën / meningen heeft dus ben ik met haar op vakantie geweest.
Mocht het ooit botsen en ik sta er alleen voor, dan zal ik er toch weer voor kiezen om met zo'n groepsreis / singlereis mee te gaan
KOL- Fluisteraar
- Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10
Wat bedoel je precies? Het lijkt me met kinderen lastiger te organiseren, maar ik vind ook dit niet raar.Noa schreef:Ik vind het eigenlijk een totaal andere situatie of je een relatie hebt, of dat je ook samen kinderen hebt...
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Nee, maar ik kan me gewoon zo voorstellen dat als je kinderen hebt, dat het inderdaad moeilijker te organiseren valt om ineens een maand in je uppie door Thailand te gaan reizen... Ik heb het zelf namelijk als ik over reizen praat niet over ''een weekend weg met vriendinnen'', of ''een weekje naar mijn moeder''....Melis_je schreef:Wat bedoel je precies? Het lijkt me met kinderen lastiger te organiseren, maar ik vind ook dit niet raar.Noa schreef:Ik vind het eigenlijk een totaal andere situatie of je een relatie hebt, of dat je ook samen kinderen hebt...
Gast- Gast
Noa schreef:Nee, maar ik kan me gewoon zo voorstellen dat als je kinderen hebt, dat het inderdaad moeilijker te organiseren valt om ineens een maand in je uppie door Thailand te gaan reizen... Ik heb het zelf namelijk als ik over reizen praat niet over ''een weekend weg met vriendinnen'', of ''een weekje naar mijn moeder''....Melis_je schreef:Wat bedoel je precies? Het lijkt me met kinderen lastiger te organiseren, maar ik vind ook dit niet raar.Noa schreef:Ik vind het eigenlijk een totaal andere situatie of je een relatie hebt, of dat je ook samen kinderen hebt...
En ik kan me voorstellen dat je je kind toch meer (of op een andere manier) mist, dan je vriend.
Gast- Gast
Gloria!
Ik wil snel eens met jou meeten, want ik ben ook driftig op zoek naar vrijgezelle vriendinnen (mijn vriendinnen krijgen allemaal ineens vriendjes, en blijf maar alleen )!
Verder oriënteer ik me nu ook al enigzins in groepsreizen. Ik heb een aantal bestemmingen waar ik zo graag naar toe wil, maar waar mijn vriendinnen geen zin/tijd/geld voor hebben. Nou ja, en als ik het wil, dan maar met een groepsreis toch
Ik wil snel eens met jou meeten, want ik ben ook driftig op zoek naar vrijgezelle vriendinnen (mijn vriendinnen krijgen allemaal ineens vriendjes, en blijf maar alleen )!
Verder oriënteer ik me nu ook al enigzins in groepsreizen. Ik heb een aantal bestemmingen waar ik zo graag naar toe wil, maar waar mijn vriendinnen geen zin/tijd/geld voor hebben. Nou ja, en als ik het wil, dan maar met een groepsreis toch
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
_Chance schreef:Gloria!
Ik zou dit getypt kunnen hebben!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Dan wil ik ook met jou meeten Jeanette
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Dit heb ik begin dit jaar gedaan en heb er geen moment spijt van gehad ._Chance schreef:Gloria!
Ook mijn vriendinnen hebben geen geld/zin/tijd om naar de bestemmingen te gaan waar ik graag heen wil.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Ik snap niet zo goed wat het ermee te maken heeft of je een vriend hebt of niet. Ik heb zowel vrijgezele vriendinnen als vriendinnen met een vriend en iedereen gaat gewoon leuk met elkaar om en op vakantie etc. Ik zou mijn vrienden niet selecteren op het wel of niet hebben van een vriend, want dat kan ook elk moment weer veranderen natuurlijk. Het gaat er toch om of je de persoon zelf leuk vindt?
Gast- Gast
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Op vakantie met vriendin, zónder andere vriendin
» (sport)vriendin gezocht
» Vriendin gezocht Groningen (20+)
» msn/chat vriendin gezocht
» Vriendin gezocht 2011
» (sport)vriendin gezocht
» Vriendin gezocht Groningen (20+)
» msn/chat vriendin gezocht
» Vriendin gezocht 2011