Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vriendin gezocht Groningen (20+)

2 plaatsers

Ga naar beneden

Vriendin gezocht Groningen (20+) Empty Vriendin gezocht Groningen (20+)

Bericht  Memories di 31 mei 2011 - 9:13

Hallo meiden, smile

In deze tijd merk ik dat vriendschap vooral tijdelijk is. Mensen veranderen, gaan verhuizen of er is gewoon geen sprake van echte vriendschap. In het dagelijkse leven heb ik niet zo gemakkelijk een klik met iemand: ik ben eenzelvig. Dit betekent echter niet dat ik geen verlangen heb naar vriendschap. Ik wil graag in contact komen met iemand die ook in Groningen woont omdat ik niet geloof in vriendschap op afstand. In de titel heb ik 20+ neergezet. Dit komt omdat ik leeftijd niet zo koppel aan karakter, maar eerder andersom Wink

Ik ben 21 jaar en studeer binnenkort Engels. Ik houd dus van Engels, maar ook van kunst, tekenen, psychologie, schrijven, muziek, films, uitgaan, sporten, achtbanen, vogels, koken, dansen, zingen (al kan ik het niet), bos/strandwandelingen maken enz. Dit is natuurlijk erg algemeen, maar het is maar om je een idee te geven. Mocht je geinteresseerd zijn, dan kun je altijd verder vragen.

Ik hoop van je te horen! smile

Grtz,
Memories Cool


Memories
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 1
Punten : 3
Registratiedatum : 31-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriendin gezocht Groningen (20+) Empty Re: Vriendin gezocht Groningen (20+)

Bericht  Gebruikersnaam di 14 jun 2011 - 9:30

Ik heb je een pm gestuurd:)
Gebruikersnaam
Gebruikersnaam
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 216
Punten : 236
Registratiedatum : 30-11-10
Woonplaats : Het noorden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum