Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vrijgezelle vriendin zonder baby's gezocht

+17
KOL
luisa
Melis_je
Susan
RYW
nina
Tania
ButterflyEffect
Error
Lenthe
Qiara
_Lacey_
Atelier Madame
Caro
Zininzon
Monte
mzcharlotte
21 plaatsers

Pagina 6 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Ga naar beneden

Vrijgezelle vriendin zonder baby's gezocht - Pagina 6 Empty Re: Vrijgezelle vriendin zonder baby's gezocht

Bericht  Julia zo 12 jun 2011 - 0:40

Hier een moeder die (ook) op vakantie gaat zonder kind. Ik ga aankomende week paar dagen weg met mijn moeder & zus. Super leuk. Ik zou niet een maand gaan reizen zonder haar, althans nu nog niet. Dan ga ik haar echt te veel missen.
En op vakantie gaan zonder vriend ging ik ook wel, ook met hem. Moet toch kunnen.
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrijgezelle vriendin zonder baby's gezocht - Pagina 6 Empty Re: Vrijgezelle vriendin zonder baby's gezocht

Bericht  Blond zo 12 jun 2011 - 2:48

Noa schreef:Ik snap niet zo goed wat het ermee te maken heeft of je een vriend hebt of niet. Ik heb zowel vrijgezele vriendinnen als vriendinnen met een vriend en iedereen gaat gewoon leuk met elkaar om en op vakantie etc. Ik zou mijn vrienden niet selecteren op het wel of niet hebben van een vriend, want dat kan ook elk moment weer veranderen natuurlijk. Het gaat er toch om of je de persoon zelf leuk vindt?

Mijn niet-vrijgezelle vriendinnen gaan gewoon liever met hun vriend op vakantie, wat ik begrijp want het lijkt mij ook leuk om met je lover op reis te gaan. Niet iedereen heeft tijd en geld om OOK dan nog met vriendinnen op vakantie te gaan.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Jacolien do 16 jun 2011 - 3:21

Gloria schreef:Volgens mij is deze discussie ontstaan n.a.v. een vraag naar mij, of mijn vriendinnen dan niet alsnog met mij op vakantie willen.

Ik denk dat mijn vriendinnen daarin gewoon wat traditioneler zijn dan ik. Een vriendin heeft vier kids, die heeft gewoonweg geen tijd om aan een vakantie met mij te denken, laat staan te gaan. Zij vraagt mij overigens wel mee naar hun vakantiehuis in België, maar ze kan echt niet een week weg bij haar gezin.
Een andere vriendin denkt ook wel traditioneel en die is ook wat meer zoals Tania, maar dan ten opzichte van haar kind. Ze is best wel een huismus en zou geen week zonder haar dochter kunnen. En ik heb eerlijk geen zin in een moeder die me elke dag gaat vertellen hoe erg ze haar kindje mist... Dan heb ik nog een vriendin die net is bevallen en bv geeft. Zij zou het wel willen, heeft me pas nog voorgesteld om samen naar London te gaan. Maar dat was voor d'r bevalling en nu is ze natuurlijk stikgek op d'r zoontje, dus of die nog mee wil, weet ik ook niet. Nou, en dan m'n zusje, maar die is ook redelijk man-minded.

In mijn vriendengroep ben ik gewoon de enige hippie die daar allemaal niet zo moeilijk over doet. Ook toen ik een relatie had, ging ik alleen weg. En hij ook. Vond ik alleen maar fantastisch. En dan was het ook altijd: "Huh, gaat hij alléén weg? Hoe lang dan? En... mócht jij dan niet mee?"

Zo, zusje is weer aangemeld dus let op je woorden:) Wij vallen btw best mee hoor: Ik ben alleen naar Spanje&Uganda geweest en hij 3jaar achter elkaar alleen op wintersport&Chine, dussss....

Ik denk dat er een verschil zit in budget wat mensen hebben. Als jij je het kunt veroorloven om meerdere reizen per jaar te maken, dan is er ook meer keus in met wie je op reis gaat. Ik zelf zou het dan meer afwisselen tussen vriend en vriendinnen. Aangezien wij tegenwoordig maar een keer per jaar op vakantie kunnen gaan, wil ik die wel graag samen met mijn vriend doorbrengen. Waarom? Omdat we beiden van reizen houden, het fijn vinden om dan weer écht samen te zijn, ipv dat je druk bezig bent met werk etc.. Vakantie is voor ons een tijd om heerlijk relaxt aan te doen en echt de tijd te nemen voor elkaar en om te genieten van wat de wereld voor moois te bieden heeft. Dat zijn dingen waar je het jaren later nog eens met elkaar over hebt. Dus ja, ik zou het jammer vinden als we dan een jaar overslaan omdat hij bijv. met een vriend op vakantie wil. Maar over extra reisjes in het jaar die hij met vrienden doet of als ik een weekend met vriendinnen wegga, dan doen we beiden totaal niet moeilijk!
Jacolien
Jacolien
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 62
Punten : 71
Registratiedatum : 16-06-11

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 22:11

Jeej Jac is er ook weer! Gefeliciteerd trouwens, hoorde dat je gaat trouwen!

Gast
Gast

Bericht  Jeanette do 16 jun 2011 - 22:45

Toevallig is een vriendin van mij ook vrijgezel en hebben besloten om saampies van de zomer Gran Canaria te gaan.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: