Vrijgezelle vriendin zonder baby's gezocht
+17
KOL
luisa
Melis_je
Susan
RYW
nina
Tania
ButterflyEffect
Error
Lenthe
Qiara
_Lacey_
Atelier Madame
Caro
Zininzon
Monte
mzcharlotte
21 plaatsers
Pagina 1 van 6
Pagina 1 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Vrijgezelle vriendin zonder baby's gezocht
Ik kom erachter dat ik een probleem heb: al mijn goede vriendinnen hebben een relatie en (op termijn) een kind. En bij die vriendinnen houdt dat in dat zij alleen met hun mannen op vakantie gaan en ook bijna geen tijd meer hebben voor spontane uitjes. Nu heb ik wel Jen, Marjo en Caro, voor de redelijk spontane uitjes, maar die wonen verder weg en zij gaan uiteindelijk ook alleen met hun mannen op vakantie.
Het klinkt heel erg on demand, maar ik heb een vrijgezelle vriendin nodig! Want ik kan serieus met niemand op vakantie. Ja, ik kan wel gezellig achter al die gezinnen aanhobbelen, maar dan worden het dus vakanties waar de kids bij alles leidend motief zijn. En hoe lief en leuk ik die kinderen vind, dat ga ik geen twee weken doen. Maar hoe vind je zo iemand? Vriendschap kun je bepaald niet afdwingen en daar houd ik ook helemaal niet van. Op vakantie kun je natuurlijk met een groepsreis meegaan, maar daar word ik ook niet wild van. Wat dan? Alleen op vakantie?
Ben dus op zoek naar ervaringen en tips van jullie!
Het klinkt heel erg on demand, maar ik heb een vrijgezelle vriendin nodig! Want ik kan serieus met niemand op vakantie. Ja, ik kan wel gezellig achter al die gezinnen aanhobbelen, maar dan worden het dus vakanties waar de kids bij alles leidend motief zijn. En hoe lief en leuk ik die kinderen vind, dat ga ik geen twee weken doen. Maar hoe vind je zo iemand? Vriendschap kun je bepaald niet afdwingen en daar houd ik ook helemaal niet van. Op vakantie kun je natuurlijk met een groepsreis meegaan, maar daar word ik ook niet wild van. Wat dan? Alleen op vakantie?
Ben dus op zoek naar ervaringen en tips van jullie!
Gast- Gast
Re: Vrijgezelle vriendin zonder baby's gezocht
Een goede vriendin van mij ging altijd met georganiseerde vakanties van FOX mee (single reizen). Niet om iemand te vinden overigens. Ze kwam altijd boordevol leuke verhalen terug.
Overigens ben ik iemand die ook zonder vriend weg gaat .
Overigens ben ik iemand die ook zonder vriend weg gaat .
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben laatst met een groepsreis gegaan(in de meivakantie) en kwam daar met een meisje van mijn leeftijd op de kamer. Samen hebben we 8 dagen doorgebracht alsof we al jaren vriendinnen van elkaar waren. Inmiddels is zei een hele goede vriendin geworden en ga we volgend jaar samen op vakantie. Daar leer je dus wel leuke mensen kennen.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Een groepsreis spreekt mij ook niet zo aan, maar juist omdat ik geen behoefte heb aan nieuwe contacten. Ik denk dat het wel een goede mogelijkheid kan zijn om wat mensen te leren kennen. Je hebt singlereizen en gewone groepsreizen, maar net wat je wilt.
Gast- Gast
Ik net zo Zegmaar... Maar dat kwam ook vooral omdat mijn ex niet zo van reizen hield. Maar ik kan me wel voorstellen Gloria, dat je dit lastig vindt. Ik heb een redelijke mengelmoes aan vrienden. Van getrouwd, kinderen tot vrijgezel. En Fox heb ik juist ook leuke verhalen over gehoord van een vrijgezelle vriendin van me. Idd niet om een vent aan de haak te slaan maar om het reizen in gezelschap. Door haar wilde ik het ook een keer doen maar het is er niet van gekomen nog. Ik denk dat ik dat zou doen als ik niemand had om mee te reizen. Maar na mijn reis eind deze maand heb ik sowieso nog maar weinig dagen over .
Gast- Gast
Het is voor mij natuurlijk heel makkelijk gezegd, maar ik denk dat het niet zo verkeerd is je tóch te verdiepen in een leuke groepsreis die bij jou aansluit Gloria. Ik denk echt dat je daar een ontzettend leuke tijd zult/kunt hebben.
En oh als ik geld genoeg had, ging ik gewoon nóg een keer met jou op vakantie! Maar daar heb je niks aan.
En oh als ik geld genoeg had, ging ik gewoon nóg een keer met jou op vakantie! Maar daar heb je niks aan.
Gast- Gast
Ik ben ook al jaren de enige vrijgezel van de (toch best grote) vriendinnengroep, alleen zijn er bij ons nog geen kinderen. Ik vrees alleen dat dat ook niet lang meer gaat duren...
Mijn vriendinnen gaan eigenlijk nooit meer uit. Wel af en toe naar feestjes, maar dan is de aanhang er bijna altijd bij. BBQ-en of naar de bios doen ze 'liever' met stelletjes onderling, dus dan word ik gewoon niet uitgenodigd.
De vakanties zijn het probleem bij mij niet. Ben 2 x met een groepsreis mee geweest, 1 x met mijn moeder en 1 x helemaal alleen.
Maar in mijn eentje naar de bios, concert, festival, stappen etc dat doe ik toch niet zo snel.
Ik ben wel bevriend geraakt met een collega en met haar deed ik veel leuke dingen, maar zij heeft sinds een jaar ook een vriend. Gelukkig is zij wel iemand die nog dingen met vriendinnen blijft ondernemen, maar wel minder.
Ik herken je probleem dus
Mijn vriendinnen gaan eigenlijk nooit meer uit. Wel af en toe naar feestjes, maar dan is de aanhang er bijna altijd bij. BBQ-en of naar de bios doen ze 'liever' met stelletjes onderling, dus dan word ik gewoon niet uitgenodigd.
De vakanties zijn het probleem bij mij niet. Ben 2 x met een groepsreis mee geweest, 1 x met mijn moeder en 1 x helemaal alleen.
Maar in mijn eentje naar de bios, concert, festival, stappen etc dat doe ik toch niet zo snel.
Ik ben wel bevriend geraakt met een collega en met haar deed ik veel leuke dingen, maar zij heeft sinds een jaar ook een vriend. Gelukkig is zij wel iemand die nog dingen met vriendinnen blijft ondernemen, maar wel minder.
Ik herken je probleem dus
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Jij hebt toch al eens een soort groepsreis gemaakt Gloria, naar Gibraltar? Wat voor groep was dat? Kan je niet weer zoiets doen en heb je daar geen leuke contacten aan over gehouden die je weer even op kan rakelen?
Gast- Gast
@ Marin: dat was een mediareis, met klasgenoten. Moest voor de opleiding.
@ Zininzon: hmm, jou houd ik in de gaten. Want wat je zegt, is herkenbaar. Misschien kunnen we elkaar aan tips helpen.
@ Jen: ja, ik denk dat het ook wel ga doen hoor. Heb niet zoveel keus natuurlijk ;-). Voorlopig is vakantie nog niet aan de orde, maar ik zit me al wel een beetje te oriënteren op hoe ik dat ga doen als het zover is. Ik weet ABSOLUUT dat jij met mij zou gaan en wie weet komt het daar ooit nog van. Lijkt me echt fantastisch, een SATC-vakantie!
Eigenlijk wil ik gewoon, net als Zusje, zo'n diverse vriendengroep. Er zit gewoon niet één vrijgezelle vriendin tussen. Die situatie heb ik nog nooit gehad, 'vroeger' was de helft vrijgezel.
@ Zegmaar: haha, is dat een hint? Tja, veel mensen hebben niet genoeg geld voor twee vakanties. En de vakantie díe ze dan nemen, is dan met vriend. Logisch.
Overigens bedenk ik me net dat ik me had voorgenomen om, als ik mijn rijbewijs heb, naar Wales te rijden met alle spullen van W. die hier nog liggen. Want alleen reizen vind ik dus vet tof, maar dan moet ik wel een doel hebben, een plek waar ik iemand die ik ken ga ontmoeten. Twee weken in mijn eentje is niks. Denk ik...
@ Zininzon: hmm, jou houd ik in de gaten. Want wat je zegt, is herkenbaar. Misschien kunnen we elkaar aan tips helpen.
@ Jen: ja, ik denk dat het ook wel ga doen hoor. Heb niet zoveel keus natuurlijk ;-). Voorlopig is vakantie nog niet aan de orde, maar ik zit me al wel een beetje te oriënteren op hoe ik dat ga doen als het zover is. Ik weet ABSOLUUT dat jij met mij zou gaan en wie weet komt het daar ooit nog van. Lijkt me echt fantastisch, een SATC-vakantie!
Eigenlijk wil ik gewoon, net als Zusje, zo'n diverse vriendengroep. Er zit gewoon niet één vrijgezelle vriendin tussen. Die situatie heb ik nog nooit gehad, 'vroeger' was de helft vrijgezel.
@ Zegmaar: haha, is dat een hint? Tja, veel mensen hebben niet genoeg geld voor twee vakanties. En de vakantie díe ze dan nemen, is dan met vriend. Logisch.
Overigens bedenk ik me net dat ik me had voorgenomen om, als ik mijn rijbewijs heb, naar Wales te rijden met alle spullen van W. die hier nog liggen. Want alleen reizen vind ik dus vet tof, maar dan moet ik wel een doel hebben, een plek waar ik iemand die ik ken ga ontmoeten. Twee weken in mijn eentje is niks. Denk ik...
Gast- Gast
Nou, ik ga ook weekendjes weg alleen met vriendinnen dus daarvoor hou ik me altijd aanbevolen hoor! verder snap ik wel dat je niet wildenthousiast wordt van die groepsreizen. Dat zou ik ook niet worden, je weet nooit wat je treft natuurlijk. Maar als je met de instelling gaat dat je hoe dan ook een leuke, mooie reis wil maken en verder af en toe wat aanspraak is dat natuurlijk altijd een optie. Daarnaast is alleen backpacken door landen als Thailand en Midden/ Zuid amerika natuurlijk ook niet raar. DAar lopen zoveel backpackers rond dat je altijd aanspraak hebt!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Als ik alleen ga backpacken door Thailand, sluit mijn moeder me op in mijn kamer. En dan is het helemaal wachten op een reismaatje.
Ik ga me maar eens oriënteren op groepsreizen. Net als datingsites. Gatver, da's echt allemaal zó niet mijn ding, ik word er helemaal ongelukkig van. Waarom ben ik Carrie niet?
Ik ga me maar eens oriënteren op groepsreizen. Net als datingsites. Gatver, da's echt allemaal zó niet mijn ding, ik word er helemaal ongelukkig van. Waarom ben ik Carrie niet?
Gast- Gast
Gloria schreef:Als ik alleen ga backpacken door Thailand, sluit mijn moeder me op in mijn kamer. En dan is het helemaal wachten op een reismaatje.
Dan ga je op een gristelijke datingsite! Vet leuk man. Kun je elkaar bijbelteksten typen enzo!
En de liefdesliederen van koning David.
Gast- Gast
Ik heb waarschijnlijk binnenkort weer een date via een datingsite. Ik was er ook altijd zo op tegen, maar ach, waarom ook niet. Via forum kan je ook leuke meiden ontmoeten, dan moet een man toch ook te doen zijn. Hij heeft me al mee uitgevraagd, en ik wacht nog op antwoord wanneer ie dat precies wilt doen.
En je hoeft echt niet te gaan backpacken in een kippenbus om in je eentje op reis te gaan, en mensen te ontmoeten hoor! Dat kan overal wel, ook binnen Europa. Maar als je mensen in de buurt wilt ontmoeten voor vriendschappen is dat misschien wat minder handig, zit je straks weer met allerlei internationale contacten. Ook leuk, maar misschien niet wat je wilt.
En je hoeft echt niet te gaan backpacken in een kippenbus om in je eentje op reis te gaan, en mensen te ontmoeten hoor! Dat kan overal wel, ook binnen Europa. Maar als je mensen in de buurt wilt ontmoeten voor vriendschappen is dat misschien wat minder handig, zit je straks weer met allerlei internationale contacten. Ook leuk, maar misschien niet wat je wilt.
Gast- Gast
Hahaha Jen geweldig
Ik heb me trouwens wel eens aangemeld op een christelijke Amerikaanse datingsite, in de hoop een vent daar te scoren. Maar helaas..
Ik heb me trouwens wel eens aangemeld op een christelijke Amerikaanse datingsite, in de hoop een vent daar te scoren. Maar helaas..
Gast- Gast
Haha, ga jij mij maar lekker in de gaten houden (of moet ik bang worden? )!
Ik ben zelf met een groepsreis (niet single) van Baobab naar Marokko geweest en met een singlereis van Shoestring naar Egypte. Bij beide reizen zaten er leuke en minder leuke mensen in de groep. Ik zie een groepsreis als een mooie manier om naar landen te reizen waar ik in mijn eentje niet zo goed naartoe durf!
Niet op een datingsite gaan als je dat niks lijkt! Volgens mij heb je er meer aan om (in je eentje) gelukkig te worden/zijn dan op zoek te gaan naar een relatie 'omdat het moet'.
Ik ben zelf met een groepsreis (niet single) van Baobab naar Marokko geweest en met een singlereis van Shoestring naar Egypte. Bij beide reizen zaten er leuke en minder leuke mensen in de groep. Ik zie een groepsreis als een mooie manier om naar landen te reizen waar ik in mijn eentje niet zo goed naartoe durf!
Niet op een datingsite gaan als je dat niks lijkt! Volgens mij heb je er meer aan om (in je eentje) gelukkig te worden/zijn dan op zoek te gaan naar een relatie 'omdat het moet'.
Laatst aangepast door Zininzon op wo 8 jun 2011 - 6:55; in totaal 1 keer bewerkt
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Ja leuk Fun.ky fi.shJen_ schreef:Gloria schreef:Als ik alleen ga backpacken door Thailand, sluit mijn moeder me op in mijn kamer. En dan is het helemaal wachten op een reismaatje.
Dan ga je op een gristelijke datingsite! Vet leuk man. Kun je elkaar bijbelteksten typen enzo!
En de liefdesliederen an koning David.
Daar heb ik hele leuke dates vandaan gehaald
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Salomo bedoel je, schat? Zo van:Jen_ schreef:Dan ga je op een gristelijke datingsite! Vet leuk man. Kun je elkaar bijbelteksten typen enzo! En de liefdesliederen van koning David.
Hij: "Je bent zo mooi, vriendin van mij, je bent zo mooi!"
Ik: "Ik verlang in zijn schaduw te zitten, met mijn tong wil ik zijn zoete vruchten proeven."
Hij: "Wend je ogen af, ze verwarren mij."
Ik: "Mijn hoofd rust op zijn linkerarm, met zijn rechterarm omhelst hij mij."
Ja, lijkt me f'tastisch!
Serieus, ik heb gezocht naar christelijke datingsites, maar ik wil niet zo eentje met allemaal brave gristenmannen. K. zou me helpen, dus ik naar haar toe, maar toen hebben we alleen maar met de baby zitten knuffelen. Schiet ook niet op natuurlijk .
Gast- Gast
Ben jij ook gristen dan?Atelier Madame schreef:Ja leuk Fun.ky fi.sh Daar heb ik hele leuke dates vandaan gehaald
Ik moet een beetje Flevofestivaltypjes hebben, niet JijDaar-avondtypjes.
Gast- Gast
Nee, lotgenootje, niet bang zijn hoor!Zininzon schreef:Haha, ga jij mij maar lekker in de gaten houden (of moet ik bang worden? )!
Ik wil heel graag een relatie, maar ik vind een datingsite zó niet bij mij passen. Aversies, aversies.
Gast- Gast
Ik heb begin dit jaar met FOX een singelsreis gemaakt: is me prima bevallen.
Via een reisforum heb ik een reismaatje voor Australië gezocht en zeer waarschijnlijk ook al gevonden.
Via een reisforum heb ik een reismaatje voor Australië gezocht en zeer waarschijnlijk ook al gevonden.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Ik ben dus al meerdere keren afgewezen omdat ik 'protestant' in m'n profiel had staan. Stomme atheisten.
Nou heb ik maar 'geen' ingevuld, wat ook niet klopt, want ik ben wel protestant maar niet zo praktiserend. Maar ja, als mensen je die kans al niet eens geven.. Tsss..
Nou heb ik maar 'geen' ingevuld, wat ook niet klopt, want ik ben wel protestant maar niet zo praktiserend. Maar ja, als mensen je die kans al niet eens geven.. Tsss..
Gast- Gast
Gloria schreef:Ben jij ook gristen dan?Atelier Madame schreef:Ja leuk Fun.ky fi.sh Daar heb ik hele leuke dates vandaan gehaald
Ik moet een beetje Flevofestivaltypjes hebben, niet JijDaar-avondtypjes.
Of, X-noise typjes! Die zijn vet lekker. Heb het zelf met mijn eigen ogen gezien. Ja ik bedoel Salomo! Maar David was toch ook zo in loooove?
Gast- Gast
@ Lacey: jij ook al een quote van G.K. Chesterton??? Die heeft Prosecco ook. Wat is dat toch met die orthodoxe schrijvers op dit forum?!
@ Marin: wat een ambitie haha. Hoe wilde je ooit op date gaan met zo'n kerel? Of ben je op zoek naar een rijke, gristelijke, Amerikaanse man?
@ Marin: wat een ambitie haha. Hoe wilde je ooit op date gaan met zo'n kerel? Of ben je op zoek naar een rijke, gristelijke, Amerikaanse man?
Gast- Gast
Waarom vind je een datingsite niet bij jou passen Gloria?
Ik had er van de week nog een topic over dat ik dat zoekproces zo artificieel vind. Ik kon daar nooit zo goed tegen. Immers, je hoeft niet identiek aan elkaar te zijn om een klik te hebben (en je zoekt toch al snel via zo'n profiel op gelijke interesses). Maaaaar.. ik heb nu in m'n profiel staan dat ik een USA lover ben en weet ik veel wat, en ineens krijg ik allemaal berichtjes van leuke jongens die dat ook zijn. Toch misschien wel handig.
Maar als je 't niet wilt doen, moet je 't zeker niet doen hoor. Het HOEFT helemaal niet.
Ik had er van de week nog een topic over dat ik dat zoekproces zo artificieel vind. Ik kon daar nooit zo goed tegen. Immers, je hoeft niet identiek aan elkaar te zijn om een klik te hebben (en je zoekt toch al snel via zo'n profiel op gelijke interesses). Maaaaar.. ik heb nu in m'n profiel staan dat ik een USA lover ben en weet ik veel wat, en ineens krijg ik allemaal berichtjes van leuke jongens die dat ook zijn. Toch misschien wel handig.
Maar als je 't niet wilt doen, moet je 't zeker niet doen hoor. Het HOEFT helemaal niet.
Gast- Gast
Gloria schreef:
www.anythingforagreencard.com
Gast- Gast
Pagina 1 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Op vakantie met vriendin, zónder andere vriendin
» (sport)vriendin gezocht
» Vriendin gezocht Groningen (20+)
» msn/chat vriendin gezocht
» Vriendin gezocht 2011
» (sport)vriendin gezocht
» Vriendin gezocht Groningen (20+)
» msn/chat vriendin gezocht