Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke keuze zou jij maken?

+9
Pussycat
Pien
Fiwen
Arwyn
TGR
PapillonRose
PiP
Susan
Zenna
13 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Welke keuze zou jij maken? Empty Welke keuze zou jij maken?

Bericht  Zenna di 7 jun 2011 - 4:01

Hoi allemaal!

Ik zit met een groot soort van dilemma op dit moment en zou heel erg graag jullie mening hebben.
Ik studeer op dit moment en zit nu in het 2de jaar. Ik ben 25 jaar, en heb nog 2 jaar studeren voor de boeg.
Vanaf dat ik 18 ben heb ik al een grote kinderwens. Die kinderwens heb ik altijd goed voor me uit kunnen schuiven, maar ik ben nu op een punt beland waarop het me eigenlijk niet meer lukt. Ik voel zo'n enorm grote behoefte aan een kindje!! Ik denk echt dat wat ik nu voel, een oergevoel is.
Nu is mijn probleem... Ik studeer en voordat ik klaar ben met studeren ben ik alweer minstens 2 jaar verder, dan moet ik een baan zoeken en daar dan ook nog zo lang werken dat ik het kan maken zwangerschapsverlof te nemen. Dat zal vast allemaal uiteindelijk wel lukken, maar zolang kan ik eigenlijk echt niet wachten.
Een andere optie is om even ertussen uit te gaan en te gaan werken. Maar ja... dan krijg ik weer een boete voor langstudeerders!! Sad Wat zouden jullie doen? Er van uitgaande dat je echt heeeeeeeeel erg graag moeder wilt worden, en elke dag een zwaar gevoel met je meedraagt...
Uiteraard ga ik nu uit van de situatie dat ik geen problemen heb om zwanger te worden.
Zenna
Zenna
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 362
Punten : 388
Registratiedatum : 07-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke keuze zou jij maken? Empty Re: Welke keuze zou jij maken?

Bericht  Susan di 7 jun 2011 - 4:05

Krijg je ook een boete voor langstudeerders als je tussendoor een paar jaar uitgeschreven bent dan?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567