Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bij welke week is een pretecho maken het leukst?

+9
Fearie
Printje
_Jet
SarahKey
vickie
Twellie
Chelle
lente
loesje
13 plaatsers

Ga naar beneden

Bij welke week is een pretecho maken het leukst? Empty Bij welke week is een pretecho maken het leukst?

Bericht  loesje za 11 aug 2012 - 1:02

Wij willen tussendoor toch nog een 3d pretecho laten maken. Maar bij welke week is ze nog niet te groot en krijg je een mooi beeld?
Bij welke week hebben jullie een pretecho laten maken??
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Bij welke week is een pretecho maken het leukst? Empty Re: Bij welke week is een pretecho maken het leukst?

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 1:05

Ik geloof dat ik met 24weken een pretecho heb laten maken. Heb gehoord dat het dan het 'mooist' is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bij welke week is een pretecho maken het leukst? Empty Re: Bij welke week is een pretecho maken het leukst?

Bericht  lente za 11 aug 2012 - 1:42

Bij het pretechobureau waar ik een afspraak heb zeggen ze dat een 3D echo het mooist is tussen week 26 en 32. Ik ga komende week, bij 28 weken Very Happy .
lente
lente
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bij welke week is een pretecho maken het leukst? Empty Re: Bij welke week is een pretecho maken het leukst?

Bericht  Chelle za 11 aug 2012 - 2:56

Ik heb het bij 27 weken gedaan. Was heel mooi en heb echt super mooie duidelikke fotos.

Veel plezier alvast!
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 783
Punten : 868
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bij welke week is een pretecho maken het leukst? Empty Re: Bij welke week is een pretecho maken het leukst?

Bericht  Twellie za 11 aug 2012 - 3:34

Volgens mij hebben wij het bij de tweede met 32 weken gedaan, haar gezichtje kwam toen heel mooi in beeld dus we wisten al hoe ze eruit zou zien. Van de eerste weet ik niet meer met welke termijn we dat gedaan hebben, ik dacht eerder maar ik weet het niet zeker.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bij welke week is een pretecho maken het leukst? Empty Re: Bij welke week is een pretecho maken het leukst?

Bericht  vickie za 11 aug 2012 - 4:00

Wij hebben er een laten maken met 27 weken en die was heel mooi. Hij was precies zoals op de echo toen hij geboren was was echt 1 gezicht
vickie
vickie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 57
Punten : 67
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Bij welke week is een pretecho maken het leukst? Empty Re: Bij welke week is een pretecho maken het leukst?

Bericht  SarahKey za 11 aug 2012 - 4:18

Ik heb er 1 gehad met 18 weken, bijna 22 weken en 32 weken. Maar vond die van 22 weken het mooist. Met 32 weken lag meneer al in de bekken en het gezichtje zagen we niet meer zo goed.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Bij welke week is een pretecho maken het leukst? Empty Re: Bij welke week is een pretecho maken het leukst?

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 6:24

Hier zeiden ze dat het rond de 25 weken het 'mooist' was omdat ze het kindje er dan helemaal op kunnen krijgen voor een foto. Wij hebben het gedaan toen ik 26 of 27 weken zwanger was

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bij welke week is een pretecho maken het leukst? Empty Re: Bij welke week is een pretecho maken het leukst?

Bericht  _Jet za 11 aug 2012 - 6:56

Hier werd ook rond de 25 weken gezegd en wij hebben het rond de 25 weken ook laten doen. Ik vond ze in ieder geval zeer duidelijk!
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bij welke week is een pretecho maken het leukst? Empty Re: Bij welke week is een pretecho maken het leukst?

Bericht  Printje za 11 aug 2012 - 7:07

Ik heb ook altijd gehoord zo rond de 25 weken omdat anders het kindje te groot wordt voor het scherm. Wij willen hier ook tegen die tijd een pretecho laten maken.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bij welke week is een pretecho maken het leukst? Empty Re: Bij welke week is een pretecho maken het leukst?

Bericht  Fearie za 11 aug 2012 - 7:15

Ik heb het met 26 weken laten doen, was niet goed gelukt omdat D verkeerd lag. Met 28 weken weer een keer terug geweest.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bij welke week is een pretecho maken het leukst? Empty Re: Bij welke week is een pretecho maken het leukst?

Bericht  Clapperdie za 11 aug 2012 - 7:32

Wij hebben het met 31 weken gedaan en dit was het resultaat.

Bij welke week is een pretecho maken het leukst? Foto-ZAGJL8M8
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Bij welke week is een pretecho maken het leukst? Empty Re: Bij welke week is een pretecho maken het leukst?

Bericht  Susan za 11 aug 2012 - 7:54

Ik zou het met 25-28 weken doen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bij welke week is een pretecho maken het leukst? Empty Re: Bij welke week is een pretecho maken het leukst?

Bericht  PapillonRose za 11 aug 2012 - 7:58

Hier was het advies dacht ik om het voor de 28 weken te doen, omdat het kindje anders te groot is om goed in beeld te krijgen. Ik heb het met 24 weken laten doen, en ik vond het erg mooi. Al had ik het ook nog later kunnen doen, dat wilde ik eerst, maar dat kwam niet uit ivm vakantie. Achteraf geen probleem, was een prachtige echo met 24 weken.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Bij welke week is een pretecho maken het leukst? Empty Re: Bij welke week is een pretecho maken het leukst?

Bericht  Bluestar zo 12 aug 2012 - 0:20

Wij hebbenchet met 31 weken gedaan. Had besloten het niet te doen maar had me opeens bedacht :-). Van het gezichtje hadden we zeker een heel duidelijk beeld. Maar denk dat als ze kleiner zijn dat het dan nog duidelijker is!
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bij welke week is een pretecho maken het leukst? Empty Re: Bij welke week is een pretecho maken het leukst?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum