Stel je moet...
+41
Pien
Sneeuwvlok
Happydobby
_Inge_
Raindrop
Lejow
Suus
Shisha
SuperGrover
SleepingBeauty
Serena
VeryCherry
Toet
Moezie
Kaboutertje
Parisienne
Middleme
mickey
Vlinder83
xxDila
Laquisia
Possom
Spring
Mizz_S
Miss G
Mariposa
Sarah1985
Arwyn
Feline
Sjaantje
Sorella
Schaapke
Zwerver
Antibes
Benthe
TukTuk
SoGood
Lady4
girli
mzcharlotte
Zora
45 plaatsers
Pagina 1 van 6
Pagina 1 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Stel je moet...
20 euro betalen, betaalt met een briefje van 50 en krijgt 80 euro terug.
Zeg je er iets van of niet?
Zeg je er iets van of niet?
Gast- Gast
Re: Stel je moet...
Mijn vader vraagt altijd in zulke gevallen: "Weet je zeker dat dit goed gaat?". Zegt de betreffende persoon ja, dan steekt hij het in eigen zak onder het mom, ik heb diegene een kans gegeven om er over na te denken en zichzelf te corrigeren.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Ja dan zeg ik er wel wat van. Als het om een klein bedrag gaat heb ik t meestal niet door, mar dit is te opvallend om niks van te zeggen.
Gast- Gast
En als je bij de kassa staat met spullen voor ruim 80 euro en (door een fout met scannen/fout van de kassiere) de kassa geeft 20 euro aan? Zeg je dan iets?
Ik moet zeggen dat ik mezelf verder heel eerlijk vind en ook slecht ben ik liegen, maar ik in beide gevallen denk toch niets zeg. Maar het is denk wel van mijn gezicht af te lezen op dat moment
Ik moet zeggen dat ik mezelf verder heel eerlijk vind en ook slecht ben ik liegen, maar ik in beide gevallen denk toch niets zeg. Maar het is denk wel van mijn gezicht af te lezen op dat moment
Gast- Gast
Jaaaa jaaaaaa!Marin schreef:Poe voordat ik dat zelf door heb, ben ik allang de winkel uit
Gast- Gast
Smikkell schreef:Jaaaa jaaaaaa!Marin schreef:Poe voordat ik dat zelf door heb, ben ik allang de winkel uit
Haha oke bij zo'n groot bedrag heb ik 't waarschijnlijk wel door
Maar ik denk dat ik dan te erg zou gaan nadenken over wat er mis is gegaan, dat ik niets zeg, en dan achteraf denk HA mazzel.
Gast- Gast
Goeie zeg! Maar goed, mezelf kennende zou ik het uiteindelijk gewoon zeggen.zegmaar_ schreef:Mijn vader vraagt altijd in zulke gevallen: "Weet je zeker dat dit goed gaat?". Zegt de betreffende persoon ja, dan steekt hij het in eigen zak onder het mom, ik heb diegene een kans gegeven om er over na te denken en zichzelf te corrigeren.
Gast- Gast
Ik heb werkelijk geen idee.. Met zo'n groot bedrag zou ik het denk ik wel zeggen, met een kleiner bedrag wellicht niet.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Ik denk dat ik niks zeg dan.. Zo moeilijk is het niet om het juiste bedrag terug te geven als je aan de kassa zit.. Ik heb jaren achter de kassa gezeten en wij kregen bij een kasverschil vanaf €2,50 schijnbaar te horen als je dat al had, en heb nooit iets gehoord.
Je typt het bedrag in wat je krijgt, je leest af wat je terug moet geven, zo moeilijk is dat toch niet?
Je typt het bedrag in wat je krijgt, je leest af wat je terug moet geven, zo moeilijk is dat toch niet?
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
In beide gevallen zou ik er niks van zeggen.
Lullig voor de winkel, maar dan moet degene die me helpt maar beter opletten!
Lullig voor de winkel, maar dan moet degene die me helpt maar beter opletten!
Gast- Gast
Ik let zelf ook heel slecht op en je kan mij dus ook zo 20 euro te weinig teruggeven. Laatst kocht ik een brocoli, maar had ik bij het afwegen op asperges gedrukt en moest ik 13 euro betalen. Dat had ik ook serieus thuis pas door. Gelukkig snapte de supermarkt het probleem en kreeg ik mijn geld terug.Marin schreef:Smikkell schreef:Jaaaa jaaaaaa!Marin schreef:Poe voordat ik dat zelf door heb, ben ik allang de winkel uit
Haha oke bij zo'n groot bedrag heb ik 't waarschijnlijk wel door
Maar ik denk dat ik dan te erg zou gaan nadenken over wat er mis is gegaan, dat ik niets zeg, en dan achteraf denk HA mazzel.
Gast- Gast
Hangt van de situatie af. Als het bv een aardige kassiere is of hier beneden in de winkel waar ik altijd kom zeg ik het wel. Ook in kleine winkeltjes zeg ik er wat van. Als het een supermarkt is of grote winkel zal ik minder snel iets zeggen. Als ik een sjaggo kassiere heb die te beroerd is me aan te kijken of goededag te zeggen stop ik het zeker in mijn zak.
Gast- Gast
Ja dat zou ik zeggen. Ik vind het ook best wel asociaal om het zonder iets te zeggen in je zak te steken. Een caissiere kan toch ook een fout maken?
Benthe- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10
Ja, heb dat wel eens gehad. Ben gewoon enorm eerlijk, voor ik er uberhaupt over nadenk DAT ik het kan houden, heb ik het al gezegd..
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Stuiterbal schreef:Ben ik dan de enige die er niks van zegt......
Nee hoor. Ik zeg er ook niets van. Ook niet wanneer ze vergeten de helft van mijn boodschappen, welke nog in de kar staan, vergeten te scannen. Vind het wel dierbaar. Ik zal zeker moeten opletten, terwijl zij hun werk moeten doen?
Laatst wel gedaan met een paar schoenen. Ik moest 150 euro afrekenen, maar dat ging mis. I.p.v. dat de verkoper zegt dat het verkeerd is gegaan, stopt hij het foutieve bonnetje in mijn tas en wil me weg laten lopen. Dat kon ik toch niet over mijn hart verkrijgen. Komt ook omdat hij het goed deed en het zijn eerste dag was. De baas van die winkel is me nog altijd dankbaar.
Gast- Gast
Ik heb dat soort dingen serieus altijd laat door. Mijn vriend altijd direct! maar wij zeggen er niks van hoor
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Zusje schreef:Hangt van de situatie af. Als het bv een aardige kassiere is of hier beneden in de winkel waar ik altijd kom zeg ik het wel. Ook in kleine winkeltjes zeg ik er wat van. Als het een supermarkt is of grote winkel zal ik minder snel iets zeggen. Als ik een sjaggo kassiere heb die te beroerd is me aan te kijken of goededag te zeggen stop ik het zeker in mijn zak.
Maar bedenk je dat soort dingen allemaal zo snel dan? Ik vind dat een behoorlijk snelle gedachtengang als je zo dat geld aangereikt krijgt.
Gast- Gast
Pagina 1 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Wat moet je nu doen maar stel je uit?
» Stel zoek stel voor een leuke vriendschap
» Stel dat...
» Stel...
» Stel...
» Stel zoek stel voor een leuke vriendschap
» Stel dat...
» Stel...
» Stel...