Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kitten wil niet echt eten :(.

+6
Inge
Aziraphale
TwistedAngel
Minx
TukTuk
CCC
10 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Kitten wil niet echt eten :(. - Pagina 4 Empty Re: Kitten wil niet echt eten :(.

Bericht  Minx za 4 jun 2011 - 7:37

Mooi dat ze gegeten heeft, zat net nog te denken, misschien snapt ze het bakje niet en kun je beter een schoteltje proberen maar is dus allemaal niet nodig. Heeft ze nu nog wel eten staan dan?
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kitten wil niet echt eten :(. - Pagina 4 Empty Re: Kitten wil niet echt eten :(.

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 7:44

Ja er staat nog eten maar ze hoeft niet meer. Ze heeft ook wel lekker wat gegeten gelukkig smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kitten wil niet echt eten :(. - Pagina 4 Empty Re: Kitten wil niet echt eten :(.

Bericht  TukTuk za 4 jun 2011 - 7:47

Sproet schreef:Ja er staat nog eten maar ze hoeft niet meer. Ze heeft ook wel lekker wat gegeten gelukkig smile

Hier eten ze ook op de meest rare tijden hoor. Misschien kan je het eten afwegen? Zodat je kan controleren hoeveel ze op een dag binnen krijgt. En dan gewoon bijvullen (brokjes) zodra het op is.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kitten wil niet echt eten :(. - Pagina 4 Empty Re: Kitten wil niet echt eten :(.

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 8:43

Ja ik was van plan om vanaf morgen de hoeveelheid af te wegen wat op de verpakking staat en dat voor ik naar bed ga weer te wegen, kijken wat het verschil is en dan elke dag wat meer proberen te laten eten totdat ze aan de juiste hoeveelheid zit.

Bedankt voor het meedenken!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kitten wil niet echt eten :(. - Pagina 4 Empty Re: Kitten wil niet echt eten :(.

Bericht  Inge za 4 jun 2011 - 10:26

Fijn dat ze goed gegeten heeft...

De 1 van ons vreet goed en de ander eet brokjes niet heel goed. Op een gegeven moment ben ik wat brokjes apart voor haar gaan leggen op de plank waar de mandjes staan en dat at ze altijd op. Nu mauwt ze zelfs als ze daar brokjes wilt hebben Very Happy of als ze in haar mandje ligt en ik aai haar gaat ze na een tijdje altijd klaar staan om brokjes te krijgen... vreemde maar o zo leuke beesten Very Happy
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kitten wil niet echt eten :(. - Pagina 4 Empty Re: Kitten wil niet echt eten :(.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum