Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kitten wil niet echt eten :(.

+6
Inge
Aziraphale
TwistedAngel
Minx
TukTuk
CCC
10 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Kitten wil niet echt eten :(. - Pagina 3 Empty Re: Kitten wil niet echt eten :(.

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 2:24

Natuurlijk spelen ze met elkaar, maar een tweede kat is echt geen vereiste. Honden kunnen idd eenzaam zijn, en twee katten bij elkaar hebben meestal ook echt wle veel aan elkaar, máár... dat een kat alleen eenzaam is, is onzin. Da's menselijke gevoelens projecteren op een dier dat eigenlijk hel anders in elkaar steekt dan een mens. Katten leven van nature ook alleen, komen eens een kater of poes tegen, planten zich voort en gaan vervolgens weer hun eigen weg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kitten wil niet echt eten :(. - Pagina 3 Empty Re: Kitten wil niet echt eten :(.

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 3:32

Ik heb twee katten gehad maar die ene was zo allesoverheersend dat de ander niet eens goed groeide enzo. Ze wilde alle aandacht en het was haast onmogelijk om de andere ook aandacht te geven. Buiten dat sloopte ze alles, er was geen houden aan. Alles geprobeerd, uiteindelijk besloten haar weg te doen. Sindsdien gaat het een stuk beter met de poes die nu nog steeds in mijn familie is. Het is echt een schatje en het was de beste beslissing die ik heb kunnen maken naar mijn idee. Nee, twee is echt niet altijd beter als 1.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kitten wil niet echt eten :(. - Pagina 3 Empty Re: Kitten wil niet echt eten :(.

Bericht  Aziraphale za 4 jun 2011 - 4:30

Het gaat hier ook niet over katten die helaas al zo lang alleen zijn dat ze geen ander meer in hun territorium dulden (zoals kluizenaars bij mensen). Dus Marin, ik snap prima dat je voor een solo-kat bent gegaan om de door jou genoemde redenen. Helaas zit het asiel daar vol mee, ideaal voor mensen die maar een kat willen en een mooie oplossing.

Het gaat in dit geval en bij mijn mening om een opgroeiend kitten van amper 8 weken oud. Hartstikke jong om al bij de moeder weg te gaan, en dan ook nog alleen aan het opgroeien. Zonder voorbeeld, zonder maatje, zonder alles. Dat kun je dan 1 waarheid vinden, maar het is gewoon zo. Kittens leren tot 1 jaar van elkaar, creeëren hun spiermassa door met elkaar te spelen, stoeien, etc. De vergelijking van katten in het wild gaat natuurlijk al helemaal niet op bij de gedomesticeerde huiskat.
Dat je één kitten hebt, moet je inderdaad zelf maar kiezen. En ik mag daarvan vinden wat ik wil, met goed onderbouwde studies en argumenten die dat uitwijzen. Maar dat eeuwige argument dat het geen roedeldieren zijn is echt onzin.
En ik mag prima uitleg geven en hopen dat mensen hier zelf eens onderzoek naar doen en over gaan nadenken en twee kittens aanschaffen of dan anders een solo-kat uit het asiel. Ik vind het inderdaad 'goedpraten' en als je dat niet vind kunnen Fauve, dan vind ik dat je weinig kunt hebben Wink



Laatst aangepast door Aziraphale op za 4 jun 2011 - 4:35; in totaal 1 keer bewerkt
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kitten wil niet echt eten :(. - Pagina 3 Empty Re: Kitten wil niet echt eten :(.

Bericht  TukTuk za 4 jun 2011 - 4:33

Aziraphale schreef:Het gaat hier ook niet over katten die helaas al zo lang alleen zijn dat ze geen ander meer in hun territorium dulden (zoals kluizenaars bij mensen). Dus Marin, ik snap prima dat je voor een solo-kat bent gegaan om de door jouw genoemde redenen. Helaas zit het asiel daar vol mee, ideaal voor mensen die maar een kat willen en een mooie oplossing.
Het gaat in dit geval en bij mijn mening om een opgroeiend kitten van amper 8 weken oud. Hartstikke jong om al bij de moeder weg te gaan, en dan ook nog alleen aan het opgroeien. Zonder voorbeeld, zonder maatje, zonder alles. Dat kun je dan 1 waarheid vinden, maar het is gewoon zo. Kittens leren tot 1 jaar van elkaar, creeëren hun spiermassa door met elkaar te spelen, stoeien, etc. De vergelijking van katten in het wild gaat natuurlijk al helemaal niet op bij de gedomesticeerde huiskat.
Dat je één kitten hebt, moet je inderdaad zelf maar kiezen. En ik mag daarvan vinden wat ik wil, met goed onderbouwde studies en argumenten die dat uitwijzen. Maar dat eeuwige argument dat het geen roedeldieren zijn is echt onzin. En ik mag prima uitleg geven en hopen dat mensen hier zelf eens onderzoek naar doen en over gaan nadenken en twee kittens aanschaffen of dan anders een solo-kat uit het asiel. Ik vind het inderdaad 'goedpraten' en als je dat niet vind kunnen Fauve, dan vind ik dat je weinig kunt hebben Wink

+1
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kitten wil niet echt eten :(. - Pagina 3 Empty Re: Kitten wil niet echt eten :(.

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 4:34

Oh ja, want niemand heeft hier inderdaad verder onderzoek gedaan. Nou goed, misschien kan ik weinig hebben in dit geval omdat ik me persoonlijk aangevallen voel als iemand zegt dat het slecht is als je 1 kitten neemt (zoals ik). Lijkt me niet zo heel raar. Ik heb me verdiept, ik heb genoeg gelezen, ik heb mijn keuze gemaakt. Neemt niet weg dat ik vind dat iedereen het voor zich moet weten. Dan kan ik weinig hebben, soit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kitten wil niet echt eten :(. - Pagina 3 Empty Re: Kitten wil niet echt eten :(.

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 4:37

Aziraphale schreef:De vergelijking van katten in het wild gaat natuurlijk al helemaal niet op bij de gedomesticeerde huiskat.
Dus... jouw uitlatingen zijn waarheid en de rest kan in de stront zakken en lult bij wijze van spreken uit z'n nek. Mwah, dan hou ik bij deze gewoon maar even op met de discussie aangaan. Scheelt mij een hoop loze moeite smile

't Gaat me niet zozeer om je mening, maar meer dat verheven toontje waarop je het brengt. Zo van 'ik weet het lekker toch wel, want ík heb de studie, en de rest zijn een stelletje nietswetende sufferds, en dat zal ik ze laten merken ook'. En dan nog afsluiten met een zinnetje á la 'en als je dat niet vind kunnen, dan vind ik dat je weinig kunt hebben'.

Je menign hebben is prima, en ik wil bést geloven dat er een kern van waarheid in zit. Maar hou dat verheven toontje achterwege, want juist dáárdoor gaan mensen de discussie aan. Ik in elk geval wel, want dat werkt bij mij alleen maar als trigger. Jij hebt misschien de studie, maar ik heb de ervaring met die 30 katten die ik in m'n leven inmiddels aan ons huis voorbij heb zien komen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kitten wil niet echt eten :(. - Pagina 3 Empty Re: Kitten wil niet echt eten :(.

Bericht  TukTuk za 4 jun 2011 - 4:42

Laten we het gewoon gezellig houden op deze zaterdag Wink

Iedereen heeft het beste voor met zijn kat, iedereen heeft een andere mening, de ene houdt het bij 1 kat, de andere bij 2 en weer een ander bij 10, je kan het er toch nooit over eens worden hier.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kitten wil niet echt eten :(. - Pagina 3 Empty Re: Kitten wil niet echt eten :(.

Bericht  Aziraphale za 4 jun 2011 - 4:51

Maple schreef:
Aziraphale schreef:De vergelijking van katten in het wild gaat natuurlijk al helemaal niet op bij de gedomesticeerde huiskat.
Dus... jouw uitlatingen zijn waarheid en de rest kan in de stront zakken en lult bij wijze van spreken uit z'n nek. Mwah, dan hou ik bij deze gewoon maar even op met de discussie aangaan. Scheelt mij een hoop loze moeite smile

't Gaat me niet zozeer om je mening, maar meer dat verheven toontje waarop je het brengt. Zo van 'ik weet het lekker toch wel, want ík heb de studie, en de rest zijn een stelletje nietswetende sufferds, en dat zal ik ze laten merken ook'. En dan nog afsluiten met een zinnetje á la 'en als je dat niet vind kunnen, dan vind ik dat je weinig kunt hebben'.

Je menign hebben is prima, en ik wil bést geloven dat er een kern van waarheid in zit. Maar hou dat verheven toontje achterwege, want juist dáárdoor gaan mensen de discussie aan. Ik in elk geval wel, want dat werkt bij mij alleen maar als trigger. Jij hebt misschien de studie, maar ik heb de ervaring met die 30 katten die ik in m'n leven inmiddels aan ons huis voorbij heb zien komen.

Ik heb m'n stukje nu 3x nagelezen, op zoek naar een verheven toontje. Ik kan 'm niet vinden Wink Maar ik leest vast met m'n verheven hoofd.
Wat kun jij ontzettend denigrerend typen zeg, en lekker tussen de regels door zelf dingen erbij bedenken die ik zogenaamd zou bedoelen. Als ik bedoel dat mensen door de stront kunnen zakken, dan zet ik dat er wel bij, dankjewel. En er staat ook erg duidelijk bij dat het MIJN mening is (toevallig goed onderbouwd ja door studies, maar als je zoekt wat je wilt vinden, dan zal je dat ook zeker lukken. Bijv. als je 'katten zijn solitair' intypt, vind je genoeg. Lang leve het internet).
En er staat nergens dat ik de discussie niet aan wil, daar ben ik namelijk al mee bezig.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kitten wil niet echt eten :(. - Pagina 3 Empty Re: Kitten wil niet echt eten :(.

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 4:56

Maar wat ik niet snap, en wat mijn punt is, is waarom hier überhaupt discussie over is. Het is helemaal niet relevant, want Sproet heeft de keuze gemaakt voor 1 kat, en ik vind dat je die keuze moet respecteren. Dan kan je nog zo veel argumenten aandragen, maar het is in mijn ogen redelijk nutteloos, want er is allang een keuze gemaakt, dus waarom zou er over gediscussieerd moeten worden. En dat vind ik er onzinnig en heel irritant aan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kitten wil niet echt eten :(. - Pagina 3 Empty Re: Kitten wil niet echt eten :(.

Bericht  Nala za 4 jun 2011 - 4:58

Aziraphale schreef:
Maple schreef:
Aziraphale schreef:De vergelijking van katten in het wild gaat natuurlijk al helemaal niet op bij de gedomesticeerde huiskat.
Dus... jouw uitlatingen zijn waarheid en de rest kan in de stront zakken en lult bij wijze van spreken uit z'n nek. Mwah, dan hou ik bij deze gewoon maar even op met de discussie aangaan. Scheelt mij een hoop loze moeite smile

't Gaat me niet zozeer om je mening, maar meer dat verheven toontje waarop je het brengt. Zo van 'ik weet het lekker toch wel, want ík heb de studie, en de rest zijn een stelletje nietswetende sufferds, en dat zal ik ze laten merken ook'. En dan nog afsluiten met een zinnetje á la 'en als je dat niet vind kunnen, dan vind ik dat je weinig kunt hebben'.

Je menign hebben is prima, en ik wil bést geloven dat er een kern van waarheid in zit. Maar hou dat verheven toontje achterwege, want juist dáárdoor gaan mensen de discussie aan. Ik in elk geval wel, want dat werkt bij mij alleen maar als trigger. Jij hebt misschien de studie, maar ik heb de ervaring met die 30 katten die ik in m'n leven inmiddels aan ons huis voorbij heb zien komen.

Ik heb m'n stukje nu 3x nagelezen, op zoek naar een verheven toontje. Ik kan 'm niet vinden Wink Maar ik leest vast met m'n verheven hoofd.
Wat kun jij ontzettend denigrerend typen zeg, en lekker tussen de regels door zelf dingen erbij bedenken die ik zogenaamd zou bedoelen. Als ik bedoel dat mensen door de stront kunnen zakken, dan zet ik dat er wel bij, dankjewel. En er staat ook erg duidelijk bij dat het MIJN mening is (toevallig goed onderbouwd ja door studies, maar als je zoekt wat je wilt vinden, dan zal je dat ook zeker lukken. Bijv. als je 'katten zijn solitair' intypt, vind je genoeg. Lang leve het internet).En er staat nergens dat ik de discussie niet aan wil, daar ben ik namelijk al mee bezig.

Ok, dan zijn die 5 boeken wat ik hier over katten heb liggen en waar in staat dat een kat een solitair dier is ook nonsens?
Nala
Nala
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 138
Punten : 166
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kitten wil niet echt eten :(. - Pagina 3 Empty Re: Kitten wil niet echt eten :(.

Bericht  Aziraphale za 4 jun 2011 - 4:59

Dat is dan offtopic, zoals hier heel vaak gebeurt :P
En niet meer speciaal voor Sproet. Maar dan dan dit topic sowieso op slot want haar kitten drinkt/eet gelukkig weer.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kitten wil niet echt eten :(. - Pagina 3 Empty Re: Kitten wil niet echt eten :(.

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 5:01

Ja en dat vind ik, sorry, echt best heel erg irritant aan al die katten topics. Elke keer gaat het weer over hetzelfde, terwijl het gewoon heel persoonlijk is hoe iemand zoiets aanpakt. Net als, wat ik al zei, bij het opvoeden van een kind. Je kunt best een tip geven, maar iemand overtuigen is heel moeilijk, en onnodig, in zo'n situatie wanneer er toch al een weloverwogen keuze is gemaakt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kitten wil niet echt eten :(. - Pagina 3 Empty Re: Kitten wil niet echt eten :(.

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 5:01

Wat een gezeik over 1 of meerdere kittens. Ik heb inderdaad bewust voor 1 kitten gekozen. Aziraphale, je mag je mening daar over hebben maar ik heb liever een nuttigere bijdrage in dit topic. Ik vraag om tips om haar aan het eten te krijgen en niet over 1 of meerdere kittens.

Ik denk ook niet dat dat de reden is dat ze niet wil eten want ze maakt totaal geen eenzame/ongelukkige indruk. Ze is niet op zoek naar d'r moeder/broertjes of wat dan ook (ook in het begin niet), ze miauwt niet en ze speelt lekker met van alles en nog wat of ligt lekker te slapen.

Verdere update: gegeten heeft ze nog steeds niet. ( en ik weet zeker dat ze ook niet eet als ik er niet bij ben). Drinken (water) doet ze nu gewoon. Ze wilde wel mijn chips afpakken net dus ik denk dat ze wacht op wat lekkerders ofzo. Wellicht heeft haar vorige baasje haar ook 'menseneten' gevoerd dat ze dat dus gewend is ofzo?

Ik heb de eet- en drinkbakjes nu uit elkaar gezet en ik heb ze op meerdere plekken gezet. Ik heb de brokjes laten wellen maar ook die wilt ze niet. Wat ze wel doet is rond de bakjes krabben alsof ze de boel afbakent? Nou ja, ik hou het in de gaten. Ze is nog steeds lekker actief en met water drinken is het ook goed gekomen dus hopelijk hiermee ook. En anders stop ik het morgenochtend gewoon zelf in d'r bekje als ze nog niet gegeten heeft.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kitten wil niet echt eten :(. - Pagina 3 Empty Re: Kitten wil niet echt eten :(.

Bericht  TukTuk za 4 jun 2011 - 5:03

Ik zou niet gaan "dwang" voeren,ze kan wel even zonder eten hoor! Ze gaat vanzelf wel eten als ze merkt dat je niks anders geeft aan d'r Wink Dat ze drinkt is veel belangrijker! Veel plezier nog met je kitten!
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kitten wil niet echt eten :(. - Pagina 3 Empty Re: Kitten wil niet echt eten :(.

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 5:04

Oh ondertussen was er weer een boel bijgeschreven smile . Topic mag nog niet op slot want ze eet dus nog niet. Maar ze drinkt gelukkig wel!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kitten wil niet echt eten :(. - Pagina 3 Empty Re: Kitten wil niet echt eten :(.

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 5:04

Sproet schreef:

Verdere update: gegeten heeft ze nog steeds niet. ( en ik weet zeker dat ze ook niet eet als ik er niet bij ben). Drinken (water) doet ze nu gewoon. Ze wilde wel mijn chips afpakken net dus ik denk dat ze wacht op wat lekkerders ofzo. Wellicht heeft haar vorige baasje haar ook 'menseneten' gevoerd dat ze dat dus gewend is ofzo?

Dat zou je even kunnen vragen aan haar vorige eigenaar. En of ze daar wel veel of weinig at. Misschien heeft zij nog tips voor je. Ik zou in elk geval geen 'lekkers' geven. Focus maar puur op die brokken, en als ze honger krijgt, zal ze vroeg of laat toch echt moeten eten. Klinkt niet zo leuk want je bent al snel bang dat ze te veel honger krijgt, maar dan zal ze die weg naar eten toch echt wel vinden denk ik.

Heb je al wel geprobeerd vanaf je vinger te laten eten? Desnoods kleine stukjes gewelde brokjes? Rustig op de grond gaan zitten naast het bakje en dan kijken of ze het van je vinger eet? Probeer er maar rustig onder te blijven, dat lijkt me het beste.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kitten wil niet echt eten :(. - Pagina 3 Empty Re: Kitten wil niet echt eten :(.

Bericht  Nala za 4 jun 2011 - 5:08

Sproet schreef:Wat een gezeik over 1 of meerdere kittens. Ik heb inderdaad bewust voor 1 kitten gekozen. Aziraphale, je mag je mening daar over hebben maar ik heb liever een nuttigere bijdrage in dit topic. Ik vraag om tips om haar aan het eten te krijgen en niet over 1 of meerdere kittens.

Ik denk ook niet dat dat de reden is dat ze niet wil eten want ze maakt totaal geen eenzame/ongelukkige indruk. Ze is niet op zoek naar d'r moeder/broertjes of wat dan ook (ook in het begin niet), ze miauwt niet en ze speelt lekker met van alles en nog wat of ligt lekker te slapen.

Verdere update: gegeten heeft ze nog steeds niet. ( en ik weet zeker dat ze ook niet eet als ik er niet bij ben). Drinken (water) doet ze nu gewoon. Ze wilde wel mijn chips afpakken net dus ik denk dat ze wacht op wat lekkerders ofzo. Wellicht heeft haar vorige baasje haar ook 'menseneten' gevoerd dat ze dat dus gewend is ofzo?

Ik heb de eet- en drinkbakjes nu uit elkaar gezet en ik heb ze op meerdere plekken gezet. Ik heb de brokjes laten wellen maar ook die wilt ze niet. Wat ze wel doet is rond de bakjes krabben alsof ze de boel afbakent? Nou ja, ik hou het in de gaten. Ze is nog steeds lekker actief en met water drinken is het ook goed gekomen dus hopelijk hiermee ook. En anders stop ik het morgenochtend gewoon zelf in d'r bekje als ze nog niet gegeten heeft.


Misschien ligt het ook een beetje aan het weer? De kitten van mijn ouders eet sinds woensdag ook amper... Hebben naar de DA gebeld en zij zei dat het idd wel eens aan het weer kan liggen. Zolang de kitten niet aan de diarree is was het geen probleem. Plus jouw kitten is er nog maar pas en is sowieso nog niet gewend? Dat krabben met de poot doet onze kitten ook, die vrouw waar we hem vandaan hebben gehaald vertelde ons dat dit een gewoonte is vanuit de natuur, waar een kat z'n eten verstopt door een kuil te graven. Ik snap ook niet goed waarom een kitten dat dan doet, maar ok.
Zolang ze nog speelt en actief is kan het denk ik geen kwaad. Volgens mij moet de 'klik' gewoon nog effe komen. Maar houd het toch maar goed in de gaten.
Nala
Nala
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 138
Punten : 166
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kitten wil niet echt eten :(. - Pagina 3 Empty Re: Kitten wil niet echt eten :(.

Bericht  smurfie za 4 jun 2011 - 5:36

Mijn eene kat wilde in het begin ook niet eten, heb toen even de DA gebelt en die zei toen dat het best weleens stress kan zijn van het verhuizen (weg bij mama en naar een nieuw huis met allemaal andere luchtjes en spullen)
Moest het een paar dagen aankijken en bellen als hij niet zou eten en/of dus zou worden.
Na een paar dagen ging hij eten en was het over.
Dat schrapen met die pootjes bij het eten is idd iets wat uit de natuur komt, als hier het nat voer niet in één keer op gaat doen ze het ook.

Ik hoop voor je dat je kitten snel gaat eten maat probeer niks te forceren, hij heeft waarschijnlijk gewoon tijd nodig om te wennen.
smurfie
smurfie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 288
Punten : 353
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kitten wil niet echt eten :(. - Pagina 3 Empty Re: Kitten wil niet echt eten :(.

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 5:36

Bedankt voor jullie reacties en ik heb weer een nieuwe update: Ze eet!!! Oh ik ben zó blij!

Ik had brokjes laten wellen. Ik ben toen toch maar weer eens met haar bij dr bakje gaan zitten en heb het voer op m'n vinger gedaan en het tegen haar bekje aangehouden. Dat likte ze zowaar af!Het volgende stukje at ze echt op (en mijn vinger erbij Very Happy ) en toen heb ik haar bij het bakje gezet en ging ze uit zichzelf eten!

Ik heb vervolgens wat harde brokjes erbij gedaan en die at ze ook zowaar op! Toen het op was ging ze miauwen en heb ik er nog wat meer bij gedaan en dat at ze ook! Er valt echt even een zorg van me af nu. Nu is ze zich aan het schoonlikken Very Happy .

Super bedankt voor jullie tips! Blijkbaar was het toch gewoon wennen. Maar ja, je raakt toch bezorgd als ze niet wil eten..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kitten wil niet echt eten :(. - Pagina 3 Empty Re: Kitten wil niet echt eten :(.

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 5:47

cheers cheers cheers

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kitten wil niet echt eten :(. - Pagina 3 Empty Re: Kitten wil niet echt eten :(.

Bericht  Aziraphale za 4 jun 2011 - 5:47

Wat goed dat ze nu ook normaal voer eet Wink Komt allemaal goed!
Enne, sorry dat ik niet een voor jou nuttige tip gaf die je besteld had (al had ik in m'n eerste bericht wel een tip gegeven hoor). Ik kan er weinig aan doen dat mijn tip een dikke discussie gaf (die blijkbaar vaker voorkomt, ik had 'm pas 1x gezien). Het blijft gewoon een openbaar forum en degene die mijn tip waardeloos vinden schieten uit hun slof, niet ik Wink
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kitten wil niet echt eten :(. - Pagina 3 Empty Re: Kitten wil niet echt eten :(.

Bericht  TukTuk za 4 jun 2011 - 5:49

Fijn dat ze eet!!

Snap wel hoor dat je gelijk bezorgd bent! Zo had ik dat van de week ook. Simba, onze kater is altijd super aanhankelijk, staat vooraan als je smorgens beneden komt, komt altijd kei vrolijk aanlopen als je hem roept, en ik kwam woensdag beneden en hij lag maar slapjes op de stoel, reageerde amper als ik hem riep, keek wel maar kwam niet naar me toe etc. Hij was gewoon totaal uit zijn doen, wilde niet eten, niet drinken, had lekker kip gekookt, wilde hij ook niet, nou was echt niks voor hem. Gelijk de dierenarts gebeld, maakte me echt super zorgen, kon gelukkig gelijk terecht, in de auto begon hij als een gek te mauwen op hele rare toon, ging door merg en been, zat nog net niet jankend in de auto haha. Hij had meer dan 40,5 graden koorts, spuitje gehad en antibiotica, en binnen een uur leek hij gewoon weer bijna de oude. Misschien overdreven gereageerd en zou de koorts vanzelf gezakt zijn, maar je wilt gewoon geen risico nemen, zeker omdat hij ook niet dronk en de dag er na natuurlijk de dierenkliniek dicht zou zijn.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kitten wil niet echt eten :(. - Pagina 3 Empty Re: Kitten wil niet echt eten :(.

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 6:00

Ja daar zou ik ook bezorgd om zijn AngelNyn. Gelukkig is alles goed gekomen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kitten wil niet echt eten :(. - Pagina 3 Empty Re: Kitten wil niet echt eten :(.

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 6:42

Jeej, Very Happy Gelukkig Sproet, kan me voorstellen dat je opgelucht bent! Very Happy Veel plezier met je katje!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kitten wil niet echt eten :(. - Pagina 3 Empty Re: Kitten wil niet echt eten :(.

Bericht  Inge za 4 jun 2011 - 7:29

Gelukkig dat ze gegeten heeft!!! :-D
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kitten wil niet echt eten :(. - Pagina 3 Empty Re: Kitten wil niet echt eten :(.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum