Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+19
mzcharlotte
Mamasapje
Suus
Phileine
Lotus_
Luthien
Arwyn
Burn
Okidoki
May
Try
Raindrop
Merai
Lejow
VeryCherry
Shy
Jeanette
ExpressoB
Sjaantje
23 plaatsers

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 12 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Lotus_ za 28 mei 2011 - 8:21

Pas om kwart over 10. Duurt tot half 1 eigenlijk te laat, maar heb tot nu wel even lekker op de bank kunnen hangen. Ben dus wel een beetje uitgerust. We gaan fast & furious 5. Zouden eerst naar de hangover, maar die was dus vol zowel vroeg als laat. Nou ja dit vind ik ook wel best.
Lotus_
Lotus_
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 545
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 8:23

Oow pff dat trek ik nooit zo laat Very Happy Dan slaap ik bj de film Very Happy

Veel plezier!

Gast
Gast

Bericht  Luthien za 28 mei 2011 - 8:23

Heel veel succes iig met verder afvallen en hopen dat het snel mensen gaat opvallen.

Ik ga maar even iets nuttigs doen. En wil eigenlijk ook vroeg naar bed, dus ga zo langzaam aan m'n comp maar afsluiten. Fijne avond verder meiden!

Doeii
Luthien
Luthien
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 8:24

Dank je wel! jij ook!

Fijne avond nog!

Gast
Gast

Bericht  May za 28 mei 2011 - 8:28

TD ik vind echt dat je heeel goed bezig bent hoor met afvallen! En er komt echt wel een tijd dat mensen het gaan zien hoor!
Zo dat wou ik even gezegd hebben!
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Lotus_ za 28 mei 2011 - 8:29

Nou ik ben er alweer vandoor. Fijne avond nog!
Lotus_
Lotus_
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 545
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 8:29

Hoooiii!

Laat een vrouw een spiegel ophangen en wat krijg je dan? Een spiegel die best recht lijkt, maar van een afstandje dus echt zo scheef is. En ik heb hem natuurlijk met Tesa-tape vastgeplakt, dus dat laat zo snel niet meer los. :P

Gast
Gast

Bericht  May za 28 mei 2011 - 8:30

Fijne avond _Lotus!

Hahaha ABE dat zou ook echt iets voor mijn zijn Very Happy
May
May
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 8:31

May dank je wel Very Happy Al gaat het niet altijd goed hoor en kom ik soms ook aan Wink Maar zit nu weer in de goeie drive:D HEb idee ook meer energie te hebben. Heerlijk! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  May za 28 mei 2011 - 8:36

Ah dat klinkt ook heerlijk. Maar ondanks dat je af en toe wel weer iets aankomt, val je ook wel weer af. En dat is knap hoor!
Ik hoop ook echt dat ik weer meer energie krijg als ik eenmaal bij de dieetiste ben geweest. Ook als is mijn hoofddoel niet afvallen, het is zeker wel een subdoel. Wie weet kan ik zomer 2012 wel in bikini Very Happy
May
May
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 8:38

Dat komt vast wel goed smile Wanneer ga je naar de diëtiste?

Gast
Gast

Bericht  May za 28 mei 2011 - 8:42

9 juni heb ik de afspraak staan, dus nog 1,5 week wachten.
May
May
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 8:44

Oke ik ben benieuwd of het wat is. Ik heb heeel vroeger (toen had ik ook al overgewicht toen ik nog een kind was) wel eens een diëtiste gehad, maar weet niet meer of ik er nou heel veel aangehad heb aangezien ik nog altiijd overgwicht heb;) )

Gast
Gast

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 8:45

Ga je voor het eerst, May? Ik vond het zelf echt niks toevoegen. Waren allemaal dingen die ik zelf ook wel kon bedenken :P Al kan het natuurlijk wel als stok achter de deur werken.

Gast
Gast

Bericht  May za 28 mei 2011 - 8:46

Ja ik ga er voornamelijk heen voor mijn PDS en volgens mij huisarts heeft ze daar goede resultaten mee, en mijn overgewicht is dan een subdoel. Dus ik ben ook heel benieuwd of en wat ze voor me kan betekenen.
May
May
Ratel
Ratel

Bericht  May za 28 mei 2011 - 8:47

Reva schreef:Ga je voor het eerst, May? Ik vond het zelf echt niks toevoegen. Waren allemaal dingen die ik zelf ook wel kon bedenken :P Al kan het natuurlijk wel als stok achter de deur werken.

Ja ga voor het eerst en inderdaad de dingen die ik moet laten als ik wil afvallen weet ik inderdaad zelf ook wel Wink Maar ga dus voornamelijk voor mijn PDS en dit is wel een mooie stok achter de deur inderdaad om af te gaan vallen.
May
May
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 8:49

Hahahah, wat hekel ik die spiegel nu. :P

Mijn vader smst net:"Want A. zee net nog". En:"Niet langskomen vent ze nie leuk". En dan niet één keer dat hij die fout maakt, maar de hele sms door. Very Happy Volgens mij heeft ie zijn leesbril niet op. :P

Gast
Gast

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 8:50

May schreef:
Reva schreef:Ga je voor het eerst, May? Ik vond het zelf echt niks toevoegen. Waren allemaal dingen die ik zelf ook wel kon bedenken :P Al kan het natuurlijk wel als stok achter de deur werken.

Ja ga voor het eerst en inderdaad de dingen die ik moet laten als ik wil afvallen weet ik inderdaad zelf ook wel Wink Maar ga dus voornamelijk voor mijn PDS en dit is wel een mooie stok achter de deur inderdaad om af te gaan vallen.

Dan is het idd wel een mooie bijkomstigheid. Hoop dat het in ieder geval voor je PDS gaat helpen!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 8:51

Mijn vader zegt eigenlijk in plaats van 'zei' altijd 'zee'. Ipv 'ze zei net nog...' dus ook idd 'ze zee net nog...' Misschien gewoon als spreektaal opgeschreven? :P

Gast
Gast

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 8:59

Maple schreef:Mijn vader zegt eigenlijk in plaats van 'zei' altijd 'zee'. Ipv 'ze zei net nog...' dus ook idd 'ze zee net nog...' Misschien gewoon als spreektaal opgeschreven? :P

Nou ik kan het me voorstellen als hij in het westen van het land woont. Maar dit kennen wij niet als streektaal/spreektaal. Misschien is hij wel heel erg vindingrijk. Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 9:06

Okee, voor degenen die nieuwsgierig zijn hoe mijn sollicitatie is verlopen...

Het ging wel, opzich. Ik kreeg alleen tijdens het gesprek een paniekaanval, gelukkig heb ik deze zo goed mogelijk kunnen verdoezelen Rolling Eyes ik kreeg het warm, werd duizelig en mijn hart ging ineens als een razende tekeer. Alle spanning kwam eruit denk ik. Ik begon ook erg te zweten. Ik hoop zo dat zij er niets van meegekregen hebben want ik voelde me zo opgelaten...
Maar goed, het ging niet zo best naar mijn idee (sommige momenten wel). Ik haperde steeds en ik kreeg een soort black out, heel vervelend. Ik heb besloten dat ik de baan sowieso niet aan ga nemen omdat ik het gevoel heb dat ik daar absoluut niet kan aarden. Het is een ontzettend formeel bedrijf en ik pas daar gewoon niet tussen. Het is de bedoeling dat je je elke dag op je best kleedt en dat idee staat me tegen (ik heb amper nette kleding...). Ik zou daar heel onzeker worden en daarom heb ik besloten de baan niet aan te gaan nemen.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 9:07

Angel Blue Eyes schreef:
Maple schreef:Mijn vader zegt eigenlijk in plaats van 'zei' altijd 'zee'. Ipv 'ze zei net nog...' dus ook idd 'ze zee net nog...' Misschien gewoon als spreektaal opgeschreven? :P

Nou ik kan het me voorstellen als hij in het westen van het land woont. Maar dit kennen wij niet als streektaal/spreektaal. Misschien is hij wel heel erg vindingrijk. Very Happy
Ik weet eigenlijk niet of dit nou Alfus dialect is, of gewoon Oud-Hollands plat :P

Gast
Gast

Bericht  May za 28 mei 2011 - 9:09

Wat vervelend dat je een paniekaanval kreeg en dat de baan niet wat voor je is! Ik hoop dat je snel een leuke baan vind die bij je past! hug
May
May
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 9:09

Oh Storm, wat jammer dat het je tegenviel. Maar wel begrijpelijk en eerlijk tegenover jezelf. Vervelend van die paniekaanval, heb je daar vaker last van, dan? Of kwam deze een soort van uit het niets?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 9:10

Maple schreef:
Angel Blue Eyes schreef:

Ik weet eigenlijk niet of dit nou Alfus dialect is, of gewoon Oud-Hollands plat :P

Alfus dialect? Was da dan? :shock:

Edit; Begint te dagen. Jouw woonplaats en dan dialect. Very Happy

Laatst aangepast door Angel Blue Eyes op za 28 mei 2011 - 9:10; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: