Dagcafé
+19
mzcharlotte
Mamasapje
Suus
Phileine
Lotus_
Luthien
Arwyn
Burn
Okidoki
May
Try
Raindrop
Merai
Lejow
VeryCherry
Shy
Jeanette
ExpressoB
Sjaantje
23 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Ik ben ook niet altijd even gelukkig hoor, en mijn leven is ook niet ideaal. Maar wel 9 van de 10 dagen wordt ik wakker, kijk ik naast me, en denk ik: Dit is de man met wie ik oud wil worden en de beste papa voor mijn kindjes die ik me kan wensen!
Gast- Gast
Als je het nu nog niet kan moet je het ook zeker niet doen Storm. Maar probeer wel realistisch te blijven en geen illusies te blijven creeren. Hoe fijn die ook zijn, je moet je er wel goed bij voelen natuurlijk
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Eens met Zwoesj. Ik hoop in elk geval dat je uiteindelijk de beslissing kunt nemen waar je vrede mee kunt hebben en gelukkig mee kunt zijn, of je nou bij 'm blijft, of niet. Ik hoop in elk geval dat je gauw een baan vindt, ik denk dat dat jou en het beeld wat je nu van je leven hebt, veel goed zal doen. En daarna kun je altijd nog verderkijken.
Gast- Gast
Heel de dag nog niet?Maple schreef:Pfff ik heb nog niet eens gegeten en ik heb ook nog niet eens trek
Gast- Gast
Jawel, dat gelukkig welProudMama schreef:Heel de dag nog niet?Maple schreef:Pfff ik heb nog niet eens gegeten en ik heb ook nog niet eens trek
Storm: you're welcome
Gast- Gast
Af en toe een maaltijd overslaan is misschien niet gezond, maar ook niet dodelijk hoor
Gast- Gast
Jij ook, daarom hoop en gun ik je ook een mooi en gelukkig leven!!Storm schreef:Dankjulliewel, jullie zijn lief
Gast- Gast
Ja, en dan hang ik vannacht met m'n hoofd in de koelkast, haha. Ga zo maar wat snels maken, misschien dat ik dan nog trek krijg.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Jij ook, daarom hoop en gun ik je ook een mooi en gelukkig leven!!Storm schreef:Dankjulliewel, jullie zijn lief
+1
Gast- Gast
Ik wordt 's nachts ook vaak wakker met een knorrende maag, daarom leg ik meestal iets te eten naast mijn bed. Boterham, ontbijtkoek enz.Maple schreef:Ja, en dan hang ik vannacht met m'n hoofd in de koelkast, haha. Ga zo maar wat snels maken, misschien dat ik dan nog trek krijg.
Anders ga ik naar beneden en in de voorraadkast liggen veel lekkerdere (ongezonde) dingen.
Gast- Gast
Zo ik kom hier ook weer even binnen vallen!
De slaapkamer is helemaal af
Laat de vloerbedekking en het nieuwe bed maar komen
Ondertussen heb ik ook nog niks gegeten.
M´n vriend is ook nog niet thuis dus die is op het sportveld blijven hangen.
Zal zo maar even soep maken!
De slaapkamer is helemaal af
Laat de vloerbedekking en het nieuwe bed maar komen
Ondertussen heb ik ook nog niks gegeten.
M´n vriend is ook nog niet thuis dus die is op het sportveld blijven hangen.
Zal zo maar even soep maken!
Gast- Gast
PM, waarom heb ik eigenlijk nog nooit een foto van jou voorbij zien komen?
Zwoesj- Ratel
Dan heb je waarschijnlijk niet opgeletZwoesj schreef:PM, waarom heb ik eigenlijk nog nooit een foto van jou voorbij zien komen?
Gast- Gast
Of je timed het gewoon nét als ik niet online ben
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=8888
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=8888
Zwoesj- Ratel
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40