Dagcafé
+19
mzcharlotte
Mamasapje
Suus
Phileine
Lotus_
Luthien
Arwyn
Burn
Okidoki
May
Try
Raindrop
Merai
Lejow
VeryCherry
Shy
Jeanette
ExpressoB
Sjaantje
23 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: Dagcafé
Purple schreef:Ik met 600._Donnaa schreef:Hahaha.. Ik woon in een 'dorp' met 14.000 inwoners, dus dat valt best mee
Woei , vermaak je je wel daar?
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Vervelend maar herkenbaar..Merai schreef:Ik heb zin om te zeuren en te zaniken en te janken en kan eigenlijk niet echt verzinnen waar het door komt, wie fleurt me op?
Klets hier gezellig mee, schenk jezelf een wijntje (of gewoon iets wat je lekker vind) in, eet iets wat je lekker vind en ga op de bank hangen
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Try schreef:Ohh, goed gedaan van 'm!
Ik heb trouwens een topic bij L&R geopend nav het gesprek hier over eerste dates..
Leuk, ik ga eens even kijken
Merai- Ratel
Hahaha.. Wow, ons kent ons!Purple schreef:Ik met 600._Donnaa schreef:Hahaha.. Ik woon in een 'dorp' met 14.000 inwoners, dus dat valt best mee
Gast- Gast
Ja, hij zit behoorlijk ruim in z`n geld..Try schreef:Ohh, goed gedaan van 'm!
Ik heb trouwens een topic bij L&R geopend nav het gesprek hier over eerste dates..
Gast- Gast
Wat doet ie?_Donnaa schreef:Ja, hij zit behoorlijk ruim in z`n geld..Try schreef:Ohh, goed gedaan van 'm!
Try- Kletskop
Hij doet iets met de mechanisatie van landbouwvoertuigen.. Hij bouwt ze, maar moet ook fixen op locatie enzo..
Gast- Gast
Het dorp waar ik vandaan kom heeft gewoon 2710 inwoners, echt meer dan ik verwacht had haha.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Yeah, geen verhuisplannen?Purple schreef:Inderdaad. Time to move!_Donnaa schreef:Hahaha.. Wow, ons kent ons!
Gast- Gast
Try schreef:Vervelend maar herkenbaar..Merai schreef:Ik heb zin om te zeuren en te zaniken en te janken en kan eigenlijk niet echt verzinnen waar het door komt, wie fleurt me op?
Klets hier gezellig mee, schenk jezelf een wijntje (of gewoon iets wat je lekker vind) in, eet iets wat je lekker vind en ga op de bank hangen
Dan moet ik eerst nog naar de supermarkt en ik heb geen zin . (Ik zei toch dat ik zin had om te zeuren.. ) Dankjewel anyhow! Ik blijf hier nog wel even mee ouwehoeren!
Merai- Ratel
Hahaha, dat scheelt weer..
Bij ons is het vaak al ons kent ons, maar dat moet met 600 mensen helemaal ERG zijn.. Lijkt me verschrikkelijk..
Iedere scheet breed uitgemeten door de roddelaarsters van het dorp
Bij ons is het vaak al ons kent ons, maar dat moet met 600 mensen helemaal ERG zijn.. Lijkt me verschrikkelijk..
Iedere scheet breed uitgemeten door de roddelaarsters van het dorp
Gast- Gast
Oh, zal ik nog iets leuks vertellen..
Hij ziet er heel exotisch uit! Een Hollandse papa met een ik weet niet wat voor soort donkere mama heeft gezorgd voor een licht chocolade kleurige vent met pikzwart haar..
Zo knap..
Hij ziet er heel exotisch uit! Een Hollandse papa met een ik weet niet wat voor soort donkere mama heeft gezorgd voor een licht chocolade kleurige vent met pikzwart haar..
Zo knap..
Laatst aangepast door _Donnaa op za 28 mei 2011 - 5:27; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Try schreef:Theedoosje schreef:
Dat laatste had ik ook niet gedacht hoor je kan gewoon een bepaald gevoel missen zonder dat er wat mis is met je huidige relatie. Bij jou was het idd anders met daten ja. Maar ook wel bijzonder denk ik
Ja zeker.. Ik kan me zijn aankomst op schiphol nog heeeeeeeeeeel goed herinneren. Wat was ik nerveus zeg!
Die eerste week was top (alle weken erna ook hoor) maar die eerste is toch wel speciaal.
Ja dat lijkt mij ook idd. Woont hij nu nog in het buitenland? (dacht dat eens gelezen te hebben?)
Gast- Gast
Haha, dat herken ik des te meer!! Ik heb dan ook nooit zin om alleen te zijn, maar ik heb dan ook geen zin om naar iemand toe te gaan (en ook niet zo heel veel zin dat iemand heel veel praat)..Merai schreef:Try schreef:Vervelend maar herkenbaar..Merai schreef:Ik heb zin om te zeuren en te zaniken en te janken en kan eigenlijk niet echt verzinnen waar het door komt, wie fleurt me op?
Dan moet ik eerst nog naar de supermarkt en ik heb geen zin . (Ik zei toch dat ik zin had om te zeuren.. ) Dankjewel anyhow! Ik blijf hier nog wel even mee ouwehoeren!
Anyway, leuk dat je gezellig komt kletsen
Try- Kletskop
Ja, hij is Engels en hij zit op een militaire basis buiten Londen, zijn ouders wonen in Londen.Theedoosje schreef:Try schreef:Theedoosje schreef:
Dat laatste had ik ook niet gedacht hoor je kan gewoon een bepaald gevoel missen zonder dat er wat mis is met je huidige relatie. Bij jou was het idd anders met daten ja. Maar ook wel bijzonder denk ik
Ja zeker.. Ik kan me zijn aankomst op schiphol nog heeeeeeeeeeel goed herinneren. Wat was ik nerveus zeg!
Die eerste week was top (alle weken erna ook hoor) maar die eerste is toch wel speciaal.
Ja dat lijkt mij ook idd. Woont hij nu nog in het buitenland? (dacht dat eens gelezen te hebben?)
Try- Kletskop
Oh.. nou bij deze dan Al >6 jaar, en al 3x uitgezonden geweest (2x Irak en 1x Afghanistan) maar gelukkig niet toen wij al samen waren, dat lijkt me namelijk heel moeilijk._Donnaa schreef:Oh Try, ik wist niet dat hij militair is?!
@ TD: Ik wil volgend jaar (of het jaar erna) graag een half jaar in Californie studeren (als ik niet voor dat programma wordt toegelaten naar een andere staat maar iig Amerika). Hij wilt graag weg uit het leger en zou dan dolgraag met me mee willen. Daarna is mijn studie al bijna op zijn eind en dan wil ik mijn master in Australie doen (of dat haalbaar is weet ik niet hoor) en daar zouden we dan ook samen naartoe gaan. Het was vanaf het begin af aan al duidelijk dat ik naar hem toe zou gaan (omdat hij geen NL spreekt en ik wel Engels) of dat we samen naar Amerika of Australie zouden gaan (Canada en Nieuw-Zeeland zijn ook opties).
Try- Kletskop
Try> zoow dat zijn nog eens stappen. Wel fijn dat hij met je mee wil en dat dat geen probleem is. Waarom heb je gekozen voor die landen?
Gast- Gast
Ja idd.. Mijn ex zat ook in het leger, ik heb wel een uitzending meegemaakt.. Het is idd nagelbijten, vind het verschrikkelijk..
Gast- Gast
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Pagina 7 van 40
Permissies van dit forum: