Dagcafé
+19
mzcharlotte
Mamasapje
Suus
Phileine
Lotus_
Luthien
Arwyn
Burn
Okidoki
May
Try
Raindrop
Merai
Lejow
VeryCherry
Shy
Jeanette
ExpressoB
Sjaantje
23 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé
Nou ja, dat betekent niet dat het makkelijk zal zijn. Wens je wel veel sterkte ermee!Zusje schreef:Meh als het niet zo ver was geweest had het tenminste een kans gehad. Nu moet ik het maar weer uit mijn hoofd zetten. Is me eerder gelukt, komt goed! Thanx!
ABE, dat is nogal wat. Kennelijk was zijn imago dus echt niet zo goed. Maar ach, hij heeft iig één ding goed gedaan: hij heeft jou en mij samengebracht
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Zusje, ik wist niet dat je naar TX was om je relatie te beeindigen (of omdat je die had beeindigd, sorry, ik heb niet helemaal meegekregen hoe of wat). Rot dat je je nu zo voelt, ik hoop dat je je gauw beter voelt.
Gast- Gast
Sjaantje schreef:
ABE, dat is nogal wat. Kennelijk was zijn imago dus echt niet zo goed. Maar ach, hij heeft iig één ding goed gedaan: hij heeft jou en mij samengebracht
Dat sowieso! Zonder MV geen Sjaan en ABE.
Maar ging echt gemengd met het verhaal naar huis. Echt zo van, ben blij dat hij mij niet zo genaaid heeft.
Gast- Gast
MV rulezzzzzzzzzzzzz!
Maar ik hoor graag het uitgebreide verhaal onder het genot van een pizzaatje
Alex schreef:Zusje, ik wist niet dat je naar TX was om je relatie te beeindigen (of omdat je die had beeindigd, sorry, ik heb niet helemaal meegekregen hoe of wat). Rot dat je je nu zo voelt, ik hoop dat je je gauw beter voelt.
Nee het stond los van elkaar. Ik maakte het uit en kreeg een uitnodiging om te komen dus boekte ik een ticket voor de volgende dag. Had het in TX alleen heel erg veel leuker dan verwacht (was bij een andere ex daar).
Gast- Gast
Sjaantje schreef:MV rulezzzzzzzzzzzzz!
Ach, laten we het MV verhaal lekker op het forum hangen. Want meer woorden dan deze is hij niet waard. We gaan het dan wel hebben over E & E en jouw liefdes!
Gast- Gast
Dan zijn we gauw uitgepraat Maar ach, zo'n kletskous als ik heeft altijd wel iets te kletsen, toch?Angel Blue Eyes schreef:Sjaantje schreef:MV rulezzzzzzzzzzzzz!
Ach, laten we het MV verhaal lekker op het forum hangen. Want meer woorden dan deze is hij niet waard. We gaan het dan wel hebben over E & E en jouw liefdes!
Ik zit ondertussen teveel youtube te kijken, maar ik moet eigenlijk echt naar bed. Dus ik kijk morgen wel verder, denk ik.
Slaap lekker allemaal, en ABE, als ik meer weet wanneer ik kom, laat ik het je horen
Goedemorgen!
Ik ben de laatste tijd echt vroeg wakker maar zit bomvol energie
Ik wilde wii fitten, maar mijn balanceboard doet het niet meer Zelfs niet met nieuwe batterijen. Iemand ervaring mee? Heb alelen maar 6 min gejogd en ben 45 calorieën kwijt Vanavond weer op de hometrainer verder denk ik.
Straks even naar mijn ouders en verder zien we wel.
Ik ben de laatste tijd echt vroeg wakker maar zit bomvol energie
Ik wilde wii fitten, maar mijn balanceboard doet het niet meer Zelfs niet met nieuwe batterijen. Iemand ervaring mee? Heb alelen maar 6 min gejogd en ben 45 calorieën kwijt Vanavond weer op de hometrainer verder denk ik.
Straks even naar mijn ouders en verder zien we wel.
Gast- Gast
Goedemorgen! Ik ben nog zo moe maar ik kan niet meer (slapen).
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Goedemorgen!
Theedoosje, balen van je wii fit dat ie kapot is! Wii fit is leuk
Stuiterbal, waarom heb je hoofdpijn? Iets teveel gedronken gister?
Theedoosje, balen van je wii fit dat ie kapot is! Wii fit is leuk
Stuiterbal, waarom heb je hoofdpijn? Iets teveel gedronken gister?
Gast- Gast
@Storm: nee niet gedronken gisteren had ik beter kunnen doen dan had ik nu volwaardig hoofdpijn gehad. Nee ik heb heel weinig geslapen denk dat het daar door komt.
Gast- Gast
Jaa ik baal ook! Ik had er eindelijk weer zin in na tijden niet gedaan te hebben.
Hoop dat iemand hem kan maken eigenlijk
Stuiterbal> te erg uit je dak gegaan gisteren?
Hoop dat iemand hem kan maken eigenlijk
Stuiterbal> te erg uit je dak gegaan gisteren?
Gast- Gast
Theedoosje ja dat hoop ik ook idd! Die krengen zijn al behoorlijk duur
Stuiterbal, heb net een foto van je gezien in het fototopic en je zag er echt super leuk uit heb je wel plezier gehad? Kruip straks anders nog even je bed in
Stuiterbal, heb net een foto van je gezien in het fototopic en je zag er echt super leuk uit heb je wel plezier gehad? Kruip straks anders nog even je bed in
Gast- Gast
Ja en deze heb ik van mijn vriendinnen voor verjaardag gekregen dus wil hem ook niet weg doen
Gast- Gast
Ja ik ben gisteren enorm uit mijn dak gegaan !!! Met een heerlijke afsluiter
Ik denk ook dat ik vanmiddag even ga slapen voor ik S op ga halen...
Thnxx Storm
Ik denk ook dat ik vanmiddag even ga slapen voor ik S op ga halen...
Thnxx Storm
Gast- Gast
Pff ik schrok me dood gisteravond. Ik hoorde ineens super harde knallen en mijn vriend en ik dachten dat het pistoolschoten waren wij meteen gaan kijken voor het raam, was het vuurwerk omdat Barcelona gewonnen had bij het voetballen. Zo stom...
Gast- Gast
Waarom stom? Ik zou het zelfde hebben.
Ik heb nu officieel ruzie met mijn foto's...
Ik heb nu officieel ruzie met mijn foto's...
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Storm> ik ben nu aan het googlen en vriend is er ook mee bezig. Dus ik hoop dat we het vinden.
En jeetje dat is schrikken ja
Stuiterbal> fijn dat je zo uit je dak bent gegaan
En jeetje dat is schrikken ja
Stuiterbal> fijn dat je zo uit je dak bent gegaan
Gast- Gast
Môgge... ik ben weer errug vroeg mijn nest uit maar het tuinklusteam komt zometeen dus als het goed is heb ik aan het eind van de dag een mooi kunstgrasmatje. Ik ben benieuwd!
Jullie nog leuke plannen voor vandaag?
Jullie nog leuke plannen voor vandaag?
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Pagina 26 van 40
Permissies van dit forum: