Dagcafé
+19
mzcharlotte
Mamasapje
Suus
Phileine
Lotus_
Luthien
Arwyn
Burn
Okidoki
May
Try
Raindrop
Merai
Lejow
VeryCherry
Shy
Jeanette
ExpressoB
Sjaantje
23 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé
Theedoosje schreef:Heej Okidoki (ik moet steeds meer nadenken dat ik je echte naam niet typ )
Haha, niet doen he!
Was je vriend blij met al het lekkers dat over was?
Laatst aangepast door Okidoki op za 28 mei 2011 - 7:54; in totaal 1 keer bewerkt
Okidoki- Fluisteraar
- Aantal berichten : 241
Punten : 257
Registratiedatum : 25-11-10
Luthien schreef:Hallo meiden, hoe is het hier?
Ik heb vanmorgen nieuwe broeken gekocht. M'n 'goede' spijkerbroek was een beetje te groot en had er gewoon een paar extra nodig. Maar m'n broek was dus niet een 'beetje' te groot, ik heb vanmorgen 2(!) maten kleiner gekocht! Heb heel erg m'n best gedaan om af te vallen en ik zag al wel resultaat, maar dat het zo 'erg' was wist ik nog niet
Wow super goed! Dat moet echt een heeel fijn gevoel zijn
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
May schreef:Ik wil eigenlijk mannenbezoek vanavond
Maar ik las dat de meeting weer geslaagd was, super!
Met je 1e zinnetje ben ik het wel heeeel erg eens!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ja echt wel, de laatste keer dat ik die maat aangehad heb was zeker 6 jaar geleden.
Luthien- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10
Okidoki schreef:Theedoosje schreef:Heej Okidoki (ik moet steeds meer nadenken dat ik je echte naam niet typ )
Haha, niet doen he!
Was je vriend blij met al het lekkers dat over was?
Neee ik doe het niet hoor
Luthien: wauw wat goed zeg! Ik ben ook afgevallen maar niemand ziet het nog Maar ja ben dan ook wel heel wat te zwaar Collega die is niet dik en ja als die wat afvalt dan zie je dat gelijk.
May: Ja meeting was erg geslaagd
Gast- Gast
Waarom krijg ik altijd zo'n adrenalinestoot als ik sirenes hoor? Volgens mij moet ik maar bij de vrijwillige brandweer ofzo... Hebben jullie dat nou ook?
Gast- Gast
Nee ik heb dat niet. Maar denk wel van jee waar zouden ze heen gaan wat is er gebeurd.
Gast- Gast
Burn schreef:Maar m'n rooster heb ik nu ff niet bij de hand!
Ben weer ff heeeeeerlijk thuis!
Maar ik ben ehm.. wel veel vrij, maar het meeste is omdat ik op vakantie ga. En de dag dat ik vrij ben, zijn mijn ouders 25 jaar getrouwd, dus dan ben k thuis.. En ehm.. Eind juni heb ik denk ik wel een gaaatje!
2012 anders dan maar?
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Neeee! Zo erg is het niet, Ik ben de hele maand oktober vrij, en ook euhm.... half novemberArwyn schreef:Burn schreef:Maar m'n rooster heb ik nu ff niet bij de hand!
Maar ik ben ehm.. wel veel vrij, maar het meeste is omdat ik op vakantie ga. En de dag dat ik vrij ben, zijn mijn ouders 25 jaar getrouwd, dus dan ben k thuis.. En ehm.. Eind juni heb ik denk ik wel een gaaatje!
2012 anders dan maar?
Dan ben ik 5 maand weg.
Shit! Wanneer ben ik nou vrij in juni.. Vlak voor de TT nog een keer..
Burn- Lady Post-a-lot
Burn schreef:May schreef:Ik wil eigenlijk mannenbezoek vanavond
Ah kijk dan ben ik niet de enige, gedeelde smart is halve smart
May- Ratel
May schreef:Burn schreef:May schreef:Ik wil eigenlijk mannenbezoek vanavond
Ah kijk dan ben ik niet de enige, gedeelde smart is halve smart
Hahahah!
Burn- Lady Post-a-lot
Burn schreef:Neeee! Zo erg is het niet, Ik ben de hele maand oktober vrij, en ook euhm.... half novemberArwyn schreef:Burn schreef:Maar m'n rooster heb ik nu ff niet bij de hand!
2012 anders dan maar?
Dan ben ik 5 maand weg.
Shit! Wanneer ben ik nou vrij in juni.. Vlak voor de TT nog een keer..
Ga je een van die nachten de stad in? Dan zie ik je daar wel tussen al die duizenden mensen, haha
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Haha, ik kijk altijd direct op alarmeringen.nl als ik de brandweer hoor. Bij ambulances heb ik dat iets minder en politie zie je daar toch niet op, dus hoef ik niet te kijken. Maar ik vind het altijd een soort van spanning met zich meedragen, zo'n sirene. Vooral die van de brandweer.Theedoosje schreef:Nee ik heb dat niet. Maar denk wel van jee waar zouden ze heen gaan wat is er gebeurd.
Gast- Gast
Hoor de laatste tijd wel in m'n omgeving dat ik er beter uitzie. Maar het is zo langzaam gegaan (denk dat de hormonen van het zwanger proberen te worden ook niet echt geholpen hebben). Ik wil nu nog 3 tot 5 kilo kwijt.
Hoeveel ben je al afgevallen Theedoosje? Bij sommige mensen zie je het iid veel sneller dan bij anderen.
Hoeveel ben je al afgevallen Theedoosje? Bij sommige mensen zie je het iid veel sneller dan bij anderen.
Luthien- Prater
Ik ben er weer vandoor!
Heb een afscheidsfeestje van een oud-collega!
Heb een afscheidsfeestje van een oud-collega!
Burn- Lady Post-a-lot
Veel plezier Burn!
May- Ratel
Maple schreef:Haha, ik kijk altijd direct op alarmeringen.nl als ik de brandweer hoor. Bij ambulances heb ik dat iets minder en politie zie je daar toch niet op, dus hoef ik niet te kijken. Maar ik vind het altijd een soort van spanning met zich meedragen, zo'n sirene. Vooral die van de brandweer.Theedoosje schreef:Nee ik heb dat niet. Maar denk wel van jee waar zouden ze heen gaan wat is er gebeurd.
Oh ja nee ik kijk er niet op eigenlijk. Stom eigenlijk nu ik e rover nadenk, aangezien ik wel nieuwsgierig ben
Luthien: 7,2 kilo. Hoeveel ben jij kwijt?
Gast- Gast
TD. Ik vind dat toch wel veel! Goed hoor!
Arwyn, Hmm! Weet ni, misschien!
Maar ik heb je nr en whatsapp! Dus ach, vinden zouden we elkaar vast!
Arwyn, Hmm! Weet ni, misschien!
Maar ik heb je nr en whatsapp! Dus ach, vinden zouden we elkaar vast!
Burn- Lady Post-a-lot
May schreef:Veel plezier Burn!
THNX!
Burn- Lady Post-a-lot
Dank je wel Burn. Ik ben er ook trots op, Ik merk er zelf alleen niet heel veel van. Soms heb ik wel het idee het te zien maar soms ook niet. Maar we gaan door dus komt wel goed
Fijne avond jij!
Fijne avond jij!
Gast- Gast
Ohja, duh, staat gewoon onder je naam (maar die zie je niet bij het reageren daaronder...) Maar dat is toch al best heel wat. Hoeveel wil je in totaal kwijt?
Ik heb er nu zo'n 8 kilo af. Maar in totaal hoeft er dus maar 11 tot 14 vanaf. 3 minimaal liefst nog een klein beetje meer zeg maar. Was in bh maat overigens ook al veranderd, maar dan alleen in de omtrek, tieten an sich zijn niet 'gekrompen' dus ben van 80E naar 75F gegaan...
Ik heb er nu zo'n 8 kilo af. Maar in totaal hoeft er dus maar 11 tot 14 vanaf. 3 minimaal liefst nog een klein beetje meer zeg maar. Was in bh maat overigens ook al veranderd, maar dan alleen in de omtrek, tieten an sich zijn niet 'gekrompen' dus ben van 80E naar 75F gegaan...
Luthien- Prater
Hallo,
ik kom even binnenvallen. Eventjes maar. Ga zo namelijk naar de bios. Wilde eigenlijk een film vroeger, maar die zat al vol
ik kom even binnenvallen. Eventjes maar. Ga zo namelijk naar de bios. Wilde eigenlijk een film vroeger, maar die zat al vol
Lotus_- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 545
Registratiedatum : 18-11-10
netjes gedaan! Ik moet er nog wel meer kwijt dan jij Maar rustig aan komt dat hoop ik wel
Gast- Gast
Lotus_ schreef:Hallo,
Oh balen. Hoe laat heb je hem nu dan?
Gast- Gast
Lotus_ schreef:Hallo,
Toch niet lekker op de bank hangen vanavond? Naar welke film ga je?
Okidoki- Fluisteraar
- Aantal berichten : 241
Punten : 257
Registratiedatum : 25-11-10
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Pagina 11 van 40
Permissies van dit forum: