Dagcafé
+25
Kabouter
Beachgirl
Blond
smooch
Tullow
Pien
Serena
Cheesegirl
Bimbam
Jeanette
Roze Roos
aniet
Phileine
May
Suus
Chocolate Cookie
Moezie
Admin
Burn
Lynn_
Jordana
Snoes
Zwoesj
VeryCherry
mzcharlotte
29 plaatsers
Pagina 1 van 40
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Dagcafé
hahahahaha... charmant vc!! ziet er heel raar uit...
Hoelang moet het erin zitten dan?
Hoelang moet het erin zitten dan?
Gast- Gast
Re: Dagcafé
I Grey's!zegmaar_ schreef:Jeuj over een klein half uurtje Grey's Anatomy.
Besefte me net ineens dat als ik naar een meeting zou gaan, dat ik bang ben dat ik niemand zal herkennen. Ik ben zo slecht in het onthouden van naam/gezicht combinatie...
Nee joh, dat komt best goed! Dan zit je natuurlijk ook nog met gewone namen en forumnamen...
Gast- Gast
Lex, je hebt toch kastanje-achtig haar? Ik zou het bij de kapper laten doen, áls je gaat. Daar kunnen ze mengen om zo dicht mogelijk bij je kleur te komen (dacht ik).
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Beauty Addict schreef:Haha VC, leuke foto!
Moest mijn Moomin-hoofd toch even showen
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
VC, is dat van die reclame van die meneer met die toffe bril die zegt dat het net als shampoo inmasseren is?
mzcharlotte- Ratel
Welke haarkleur heb je van jezelf?VeryCherry schreef:Beauty Addict schreef:Haha VC, leuke foto!
Gast- Gast
Ja, mijn haar is best vol, dat klopt. Maar dit is voor mij niet lang. Nooit zo kort gehad (okee, als kind heb ik ooit eens stekels gehad). Mijn haar groeit best snel en ik heb eigenlijk altijd heel erg lang haar gehad. Kan alleen even geen foto vinden.Beauty Addict schreef:Mijn haar is te dun om het ooit zo vol en lang te krijgenSmikkell schreef:Waarom jaloers?Beauty Addict schreef:Smikkell: Jaloers... Kort knippen zou wel zonde zijn...
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Welke haarkleur heb je van jezelf?VeryCherry schreef:Beauty Addict schreef:Haha VC, leuke foto!
Euhm, coupe soleil, maar echt precies zou ik het niet weten, ik verf mijn haar al vanaf mijn elfde.
Ik ga douchen, tv kijken en dan lekker slapen!
Fijne avond en alvast slaap lekker met mooie dromen toegewenst
Fijne avond en alvast slaap lekker met mooie dromen toegewenst
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Nee joh, dat komt best goed! Dan zit je natuurlijk ook nog met gewone namen en forumnamen...
Hahaha ja, maar da's toch iets minder genant denk ik. Hoe zou je dat ook doen als je iemand op straat tegenkomt, die je van het forum (denkt te kennen) kent?
mzcharlotte- Ratel
Gast- Gast
zegmaar_ schreef:VC, is dat van die reclame van die meneer met die toffe bril die zegt dat het net als shampoo inmasseren is?
Whahahaha ja, van die reclame inderdaad. I Schwarzkopf
Reva schreef:Ik ga nooit naar de kapper
Ik ook niet
Zou niks doen, maar later even PMmenzegmaar_ schreef:Beauty Addict schreef:Nee joh, dat komt best goed! Dan zit je natuurlijk ook nog met gewone namen en forumnamen...
Hahaha ja, maar da's toch iets minder genant denk ik. Hoe zou je dat ook doen als je iemand op straat tegenkomt, die je van het forum (denkt te kennen) kent?
Gast- Gast
VeryCherry schreef:zegmaar_ schreef:VC, is dat van die reclame van die meneer met die toffe bril die zegt dat het net als shampoo inmasseren is?
Oh ja, het merk was niet blijven hangen, maar als ik het zo zie, hoef ik het ook niet uit te proberen hahaha!
mzcharlotte- Ratel
zegmaar_ schreef:Lex, je hebt toch kastanje-achtig haar? Ik zou het bij de kapper laten doen, áls je gaat. Daar kunnen ze mengen om zo dicht mogelijk bij je kleur te komen (dacht ik).
Ik weet dus niet precies welke kleur haar ik heb haha, dat is het probleem. Bij de kapper kost het wel weer gelijk een hoop geld, dat is een nadeel.
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Reva schreef:Ik ga nooit naar de kapper
Ik ook niet
Ik ben langs de brievenbus geweest!!
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Zou niks doen, maar later even PMmenzegmaar_ schreef:Beauty Addict schreef:Nee joh, dat komt best goed! Dan zit je natuurlijk ook nog met gewone namen en forumnamen...
Smart a$$! Maar meestal krijg je dan zo'n reactie van "joh, waarom heb je me niet even aangesproken?".
Overigens heb ik nooit nooit iemand gezien/herkend.
mzcharlotte- Ratel
zegmaar_ schreef:VeryCherry schreef:zegmaar_ schreef:VC, is dat van die reclame van die meneer met die toffe bril die zegt dat het net als shampoo inmasseren is?
Oh ja, het merk was niet blijven hangen, maar als ik het zo zie, hoef ik het ook niet uit te proberen hahaha!
Oh, dit is de eerste keer dat het zo druipt hoor, en ik heb het al een keer of 6 gebruikt nu. Denk dat ik het er nu al te lang in heb zitten, maar ik wil eerst goeie tijden kijken
Knip je zelf dan?VeryCherry schreef:Reva schreef:Ik ga nooit naar de kapper
Ik ook niet
Gast- Gast
Reva schreef:VeryCherry schreef:Reva schreef:Ik ga nooit naar de kapper
Ik ook niet
Ik ben langs de brievenbus geweest!!
Wat lief van je
Ik laat het alleen knippen bij de kapper (eens in de 4 maanden denk) en dan met studentenkorting. Verven doe ik zelf omdat het er toch snel uitgaat. Dan vind ik het zonde om daar veel geld voor te betalen bij de kapper. Maar heb het nu al weer een paar jaar niet geverft eigenlijk.
Gast- Gast
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Pagina 1 van 40
Permissies van dit forum: