Dagcafé
+19
mzcharlotte
Mamasapje
Suus
Phileine
Lotus_
Luthien
Arwyn
Burn
Okidoki
May
Try
Raindrop
Merai
Lejow
VeryCherry
Shy
Jeanette
ExpressoB
Sjaantje
23 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: Dagcafé
Wat balen zeg. Heb je eens een gesprek, en dan is het niet.Storm schreef:Okee, voor degenen die nieuwsgierig zijn hoe mijn sollicitatie is verlopen...
Het ging wel, opzich. Ik kreeg alleen tijdens het gesprek een paniekaanval, gelukkig heb ik deze zo goed mogelijk kunnen verdoezelen ik kreeg het warm, werd duizelig en mijn hart ging ineens als een razende tekeer. Alle spanning kwam eruit denk ik. Ik begon ook erg te zweten. Ik hoop zo dat zij er niets van meegekregen hebben want ik voelde me zo opgelaten...
Maar goed, het ging niet zo best naar mijn idee (sommige momenten wel). Ik haperde steeds en ik kreeg een soort black out, heel vervelend. Ik heb besloten dat ik de baan sowieso niet aan ga nemen omdat ik het gevoel heb dat ik daar absoluut niet kan aarden. Het is een ontzettend formeel bedrijf en ik pas daar gewoon niet tussen. Het is de bedoeling dat je je elke dag op je best kleedt en dat idee staat me tegen (ik heb amper nette kleding...). Ik zou daar heel onzeker worden en daarom heb ik besloten de baan niet aan te gaan nemen.
Gast- Gast
Ow, wat balen Storm! Maar waarom zou je daar niet kunnen aarden? Wel goed dat je voor jezelf zoiets hebt bedacht en het niet gewoon probeert. Daar kunnen velen nog iets van leren.
Gast- Gast
Goed van jezelf om dat aan jezelf aan te geven, het werkt niet als je ergens niet tussen past.
Gast- Gast
Goed zo! 't Bestaat, google maarAngel Blue Eyes schreef:Maple schreef:Ik weet eigenlijk niet of dit nou Alfus dialect is, of gewoon Oud-Hollands platAngel Blue Eyes schreef:Maple schreef:Mijn vader zegt eigenlijk in plaats van 'zei' altijd 'zee'. Ipv 'ze zei net nog...' dus ook idd 'ze zee net nog...' Misschien gewoon als spreektaal opgeschreven?
Nou ik kan het me voorstellen als hij in het westen van het land woont. Maar dit kennen wij niet als streektaal/spreektaal. Misschien is hij wel heel erg vindingrijk.
Alfus dialect? Was da dan?
Edit; Begint te dagen. Jouw woonplaats en dan dialect.
Gast- Gast
Ja ik vind het eigenlijk best stom van mezelf maar ik zou daar echt heel onzeker worden omdat het juist zo formeel is. Ze gaan daar heel stijfjes met elkaar om en dat past echt niet bij mij.
Ik zit steeds 'excuses' voor mezelf te verzinnen omdat ik het stom vind dat ik de baan niet wil.
Ik zit steeds 'excuses' voor mezelf te verzinnen omdat ik het stom vind dat ik de baan niet wil.
Gast- Gast
Storm, geen excuses verzinnen. Als het niet goed voelt, heb je niet meer argumenten nodig dan dat. Volgende keer beter!
Gast- Gast
Storm schreef:Ja ik vind het eigenlijk best stom van mezelf maar ik zou daar echt heel onzeker worden omdat het juist zo formeel is. Ze gaan daar heel stijfjes met elkaar om en dat past echt niet bij mij.
Balen dat je een paniekaanval kreeg. En ja dat 'stijve' (oow wat klinkt dat fout ) moet idd bij je passen. Voor mij zou het niks zijn.
Gast- Gast
Maple schreef:Goed zo! 't Bestaat, google maarAngel Blue Eyes schreef:Maple schreef:Ik weet eigenlijk niet of dit nou Alfus dialect is, of gewoon Oud-Hollands platAngel Blue Eyes schreef:Maple schreef:Mijn vader zegt eigenlijk in plaats van 'zei' altijd 'zee'. Ipv 'ze zei net nog...' dus ook idd 'ze zee net nog...' Misschien gewoon als spreektaal opgeschreven?
Nou ik kan het me voorstellen als hij in het westen van het land woont. Maar dit kennen wij niet als streektaal/spreektaal. Misschien is hij wel heel erg vindingrijk.
Alfus dialect? Was da dan?
Edit; Begint te dagen. Jouw woonplaats en dan dialect.
Ik geloof je direct.
Storm; Als jij een baan niet wilt, dan wil je dat toch gewoon niet? Als de manier van omgaan met collega's e.d. niet jouw manier is, dan is dat reden genoeg? Toch?
In het bedrijf waar ik werk is het absoluut niet toegestaan om een collega aan te spreken met U. Zelfs tegen de baas moet ik lekker in de je/jij vorm blijven spreken. Soms vind ik dat wel wat moeilijk. De omgekeerde wereld dus.
Gast- Gast
Knap dat je deze beslissing voor jezelf hebt genomen Storm. Je werkomgeving moet ook comfortabel zijn en goed voelen, je brengt er inmiddels wel een groot deel van de week door. Vervelend dat je een paniekaanval kreeg, maar ook weer erg goed dat je bent blijven zitten! Je hebt in ieder geval je uiterste best gedaan en bent eerlijk naar jezelf toe. Daar mag je best trots op zijn.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Storm schreef:Ik denk trouwens dat ik sowieso niet aangenomen word
Dan is er iig geen man overboord. Op naar de volgende sollicitatie, paniekaanvalvrij dan iig!
Gast- Gast
Je brengt best veel tijd door op werk, dus het moet gewoon klikken en goed gaan, je moet er ook voldoening uit kunnen halen.
Gast- Gast
Een hele goeie avond!
Ik kan niet beloven dat ik een hele zinnige bijdrage ga brengen aan dit topic, aangezien er al een aantal wijntjes in m'n bloedsomloop zitten.
Maar Storm, balen van dat sollicitatiegesprek. Hetzelfde heb ik gehad op een sollicitatiegesprek voor een stageplek. Zo vreselijk!
Ik kan niet beloven dat ik een hele zinnige bijdrage ga brengen aan dit topic, aangezien er al een aantal wijntjes in m'n bloedsomloop zitten.
Maar Storm, balen van dat sollicitatiegesprek. Hetzelfde heb ik gehad op een sollicitatiegesprek voor een stageplek. Zo vreselijk!
Gast- Gast
DankjeVilein schreef:Knap dat je deze beslissing voor jezelf hebt genomen Storm. Je werkomgeving moet ook comfortabel zijn en goed voelen, je brengt er inmiddels wel een groot deel van de week door. Vervelend dat je een paniekaanval kreeg, maar ook weer erg goed dat je bent blijven zitten! Je hebt in ieder geval je uiterste best gedaan en bent eerlijk naar jezelf toe. Daar mag je best trots op zijn.
Gast- Gast
He bah Storm dat klinkt eng dat paniekaanval (ik weet er helaas alles van). Des te knapper vind ik het dat je je staande hebt weten te houden tijdens het gesprek. Wat de uitslag ook is, ik vind het goed dat je voor jezelf zo duidelijk kunt hebben wat je wel en niet wilt, dus ik zou gewoon op naar de volgende gaan! Ik vond het trouwens erg leuk je te ontmoeten, en ik vind je erg lief
Gast- Gast
Haha oh Marin wat lief van je ik vond jou ook leuk! Ja helaas weet ik ook hoe een paniekaanval voelt (paniekstoornis...) en dat is heel erg akelig. Dat dat uitgerekend tijdens dat gesprek moest voorkomen vond ik wel erg rot, maar goed er is nu niets meer aan te doen.
Gast- Gast
Ik ga afsluiten. Ik heb echt een geweldige dag gehad Slaap lekker allemaal straks!
Gast- Gast
Slaap lekker TD!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Hee Storm,
Wat rot dat je een paniekaanval kreeg. Dat is natuurlijk wel het laatste wat je kan gebruiken tijdens een sollicitatiegesprek. Wellicht psychologie vd koude grond, maar ik denk echt dat als dit bedrijf wel helemaal bij jou had gepast, deze aanval uit was gebleven, doordat je je dan (onbewust) meer op je gemak had gevoeld.
Persephone: ik heb je geloof ik nog nergens rechtstreeks in een topic getroffen, maar super dat je er weer bent. Hoe gaat het met je?
Wat rot dat je een paniekaanval kreeg. Dat is natuurlijk wel het laatste wat je kan gebruiken tijdens een sollicitatiegesprek. Wellicht psychologie vd koude grond, maar ik denk echt dat als dit bedrijf wel helemaal bij jou had gepast, deze aanval uit was gebleven, doordat je je dan (onbewust) meer op je gemak had gevoeld.
Persephone: ik heb je geloof ik nog nergens rechtstreeks in een topic getroffen, maar super dat je er weer bent. Hoe gaat het met je?
Gast- Gast
Guattari schreef:Hee Storm,
Dank je! Het kan beter Hoe is het met jou?
Gast- Gast
Ik heb je inmiddels verwijderde topic gelezen en toen ik wilde reageren was het weg.;-) Hier gaat het even niet zo goed. Vind het iig fijn om wr reacties van je te lezen.
Gast- Gast
Ik heb je een PM gestuurd.
Mensen, ik verveel me stierlijk, ben alleen thuis en ik heb geen zin om te gaan slapen. Iemand nog iets leuks te melden?
Mensen, ik verveel me stierlijk, ben alleen thuis en ik heb geen zin om te gaan slapen. Iemand nog iets leuks te melden?
Gast- Gast
ZachtCookie schreef:I'm drunk.
Dát moet ik gaan regelen.'*rent naar de koelkast voor alcohol*
Gast- Gast
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Pagina 13 van 40
Permissies van dit forum: