Dagcafé
+19
mzcharlotte
Mamasapje
Suus
Phileine
Lotus_
Luthien
Arwyn
Burn
Okidoki
May
Try
Raindrop
Merai
Lejow
VeryCherry
Shy
Jeanette
ExpressoB
Sjaantje
23 plaatsers
Pagina 1 van 40
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Re: Dagcafé
Goeiemorgen allemaal!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Morning
Redelijk geslapen, te vroeg wakker haha.
Veel plezier met jullie meeting.
Storm: suc6 met je sol.gesprek.
Redelijk geslapen, te vroeg wakker haha.
Veel plezier met jullie meeting.
Storm: suc6 met je sol.gesprek.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Dank je Espresso. Te vroeg wakker is niet fijn vaak. Wel handig als je nog van alles wil doen
Gast- Gast
Zo, ben al weer helemaal klaar voor vandaag Nog even wachten op de boodschappen en dan ga ik zo misschien even richting Utrecht. Komen er eigenlijk nog Eindhoven-meeters over Utrecht? Dan ga ik eens kijken of ik jullie zie
Gast- Gast
ik neem m`n oplader wel voor de zekerheid mee naar jou TD. Mochtie te snel leeg gaan onderweg (navigatie) dan laad ik `m bij jou nog wel ff op.
Maare ik ben er nu weg van Voor degene van de meeting: tot straks en de rest een fijn weekend.
Maare ik ben er nu weg van Voor degene van de meeting: tot straks en de rest een fijn weekend.
Gast- Gast
Mijn planning is ook gewijzigd. Ik ga alleen boodschappen doen, mijn man gaf A. een kus om weg te gaan en toen zette ze het op een brullen en zei: Papa mee!! En toen ik vroeg: wil je niet bij mama blijven? was het antwoord keihard NEE!
Uhm, nou oké dan. Dus A. is nu met mijn man mee naar zijn werk (doet ie wel vaker) en ik ga zo op mijn gemak douchen en boodschappen doen.
Uhm, nou oké dan. Dus A. is nu met mijn man mee naar zijn werk (doet ie wel vaker) en ik ga zo op mijn gemak douchen en boodschappen doen.
Gast- Gast
Lekker rustig ochtendje, Alex! Wel goeie werk'spirit' heeft je meiske!
Sjaantje schreef:Lekker rustig ochtendje, Alex! Wel goeie werk'spirit' heeft je meiske!
Whaha, ja dat zit er vroeg in
We hebben gisteren trouwens besloten dat we in september niet naar een all inclusive resort gaan, maar we gaan kijken voor een appartement, eventueel ontbijt erbij maar verder niks. Dat scheelt best wel in de kosten, ook al heb je dan ter plekke wel kosten voor boodschappen natuurlijk. Maar ik heb nu al gezien dat 2 weken all inclusive Egypte zo'n 1000 euro duurder is dan 15 dagen in een appartement op bijvoorbeeld Cyprus. Dat is makkelijk verdienen!
Gast- Gast
Alex: haha papa dag vandaag dus
Nou lig nog in bed, krijg nu wel klein beetje trek. Alleen m'n vriend ligt met zijn armen om mij geklemt, wel lief...hij slaapt nog, die heeft zijn eigen bed zo gemist.
Kan ik mij heel goed voorstellen. Als ik een paar dagen hier ben en dan weer thuis, ben ik blij weer in mijn eigen bed te kunnen slapen.
Herkenbaar?
Nou lig nog in bed, krijg nu wel klein beetje trek. Alleen m'n vriend ligt met zijn armen om mij geklemt, wel lief...hij slaapt nog, die heeft zijn eigen bed zo gemist.
Kan ik mij heel goed voorstellen. Als ik een paar dagen hier ben en dan weer thuis, ben ik blij weer in mijn eigen bed te kunnen slapen.
Herkenbaar?
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Heb ik ook hoor, Expresso! Niets gaat boven mijn eigen bed!
En inderdaad, vandaag is het papadag! Ik denk dat ze mijn man heel erg gemist heeft, vorige week heeft ze natuurlijk elke dag met hem gezwommen en kreeg ze superveel aandacht van hem en de afgelopen week heeft hij het weer ontzettend druk gehad met werken en was hij amper thuis. Vandaar denk ik dat ze zo graag met hem mee wilde.
En inderdaad, vandaag is het papadag! Ik denk dat ze mijn man heel erg gemist heeft, vorige week heeft ze natuurlijk elke dag met hem gezwommen en kreeg ze superveel aandacht van hem en de afgelopen week heeft hij het weer ontzettend druk gehad met werken en was hij amper thuis. Vandaar denk ik dat ze zo graag met hem mee wilde.
Gast- Gast
Goedemorgen allemaal!!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Geweldig Alex dat je man haar mee neemt naar het werk.
...ik zou willen dat mijn ex eens wat meer deed met zijn zoon...
Gast- Gast
Wow, Lex, dat scheelt veel geld! Daar kun je nog gerust boodschappen voor doen
Ik heb in de planning om in sept een weekje all-in Turkije te doen maar tis nog niet definitief. Heb er wel weer eens zin in eigenlijk. Heb al besloten dan volgend jr de wintersport over te slaan, heb nu al genoeg kosten gehad met de tuin enzo.
Goeiemorgen Jeanette!
Stuiterbal, doet hij niet veel met zijn zoontje dan? Sorry als het dom klinkt maar ik weet je situatie eigenlijk niet precies.. Dat je alleenstaand bent (toch?) maar verder niks eigenlijk.
Ik heb in de planning om in sept een weekje all-in Turkije te doen maar tis nog niet definitief. Heb er wel weer eens zin in eigenlijk. Heb al besloten dan volgend jr de wintersport over te slaan, heb nu al genoeg kosten gehad met de tuin enzo.
Goeiemorgen Jeanette!
Stuiterbal, doet hij niet veel met zijn zoontje dan? Sorry als het dom klinkt maar ik weet je situatie eigenlijk niet precies.. Dat je alleenstaand bent (toch?) maar verder niks eigenlijk.
Maar bij een appartement moet je zelf zog dragen voor de drie maaltijden per dag, tussendoortjes en drankjes voor 3 personen. Dan blijft er van die 1000 euro al een heel stuk minder overAlex schreef:Sjaantje schreef:Lekker rustig ochtendje, Alex! Wel goeie werk'spirit' heeft je meiske!
Whaha, ja dat zit er vroeg in
We hebben gisteren trouwens besloten dat we in september niet naar een all inclusive resort gaan, maar we gaan kijken voor een appartement, eventueel ontbijt erbij maar verder niks. Dat scheelt best wel in de kosten, ook al heb je dan ter plekke wel kosten voor boodschappen natuurlijk. Maar ik heb nu al gezien dat 2 weken all inclusive Egypte zo'n 1000 euro duurder is dan 15 dagen in een appartement op bijvoorbeeld Cyprus. Dat is makkelijk verdienen!
Gast- Gast
@Sjaantje: Ja ik ben sinds 4 maanden alleenstaande mama. Mijn ex heeft nooit echt veel ondernomen met mijn zoon. Ik moest hem bijna verplichten om zijn zoon in bad te doen na een werkdag zodat hij wat qulity time had met hem.
Nu als mijn zoon bij hem is dan is hij hoofdzakelijk op de opvang en die 2 dagen dat hij hem dan om het weekend heeft is mijn zoon 75% bij opa en oma. En dat steekt mij zo erg....
Maar goed ik weet dat ik het moet los laten maar dat geeft mij het gevoel dat ik juist meer mijn best moet doen om mijn manneke te vermaken !
Nu als mijn zoon bij hem is dan is hij hoofdzakelijk op de opvang en die 2 dagen dat hij hem dan om het weekend heeft is mijn zoon 75% bij opa en oma. En dat steekt mij zo erg....
Maar goed ik weet dat ik het moet los laten maar dat geeft mij het gevoel dat ik juist meer mijn best moet doen om mijn manneke te vermaken !
Gast- Gast
Jeetje, Stuiterbal, dat is niet niks nee. En inderdaad, laat het los en ga alsjeblieft niet 'krampachtig' je best doen om er nóg meer voor je zoontje te zijn want dat heeft misschien juist een averechts effect... Hoe oud is je mannetje eigenlijk?
Heb je zelf een idee waardoor het komt dat je ex zich zo gedraagt? Was hij misschien nog niet helemaal klaar voor het vaderschap, of is dat een gekke vraag?
voor jou, want het lijkt me allesbehalve makkelijk om een alleenstaande mama te zijn!
Heb je zelf een idee waardoor het komt dat je ex zich zo gedraagt? Was hij misschien nog niet helemaal klaar voor het vaderschap, of is dat een gekke vraag?
voor jou, want het lijkt me allesbehalve makkelijk om een alleenstaande mama te zijn!
Het is idd niet makkelijk om alleenstaande mama te zijn. Het is verdomd moeilijk ! Maar goed mijn zoontje zit nu ook in de meest pittigste fase ! Hij is bijna 2 jaar.
Ik heb altijd al het idee gehad dat hij mijn zoontje niet helemaal aan kan. En daarom juist zo veel bij opa en oma nu is. Hij weet niet hoe hij hem moet vermaken. Hij heeft gewoon nog geen enkele keer een speeltuin van binnen bezocht !
Weet je ik hecht heel veel waarde aan het fenomeen opa en oma. Die zijn er om plezier te maken met hun kleinzoon. Maar ik krijg nu bijna het idee dat het kind denkt dat hij daar half woont.
En dan zo;n dag als vandaag valt mij dan heel zwaar. Het is mijn weekend maar ik ga vandaag naar een feest die een hele dag en avond duurt. Mijn zoontje is dus bij opa en oma. Maar ik heb er echt wakker van gelegen omdat hij er zoveel komt.
Ik heb altijd al het idee gehad dat hij mijn zoontje niet helemaal aan kan. En daarom juist zo veel bij opa en oma nu is. Hij weet niet hoe hij hem moet vermaken. Hij heeft gewoon nog geen enkele keer een speeltuin van binnen bezocht !
Weet je ik hecht heel veel waarde aan het fenomeen opa en oma. Die zijn er om plezier te maken met hun kleinzoon. Maar ik krijg nu bijna het idee dat het kind denkt dat hij daar half woont.
En dan zo;n dag als vandaag valt mij dan heel zwaar. Het is mijn weekend maar ik ga vandaag naar een feest die een hele dag en avond duurt. Mijn zoontje is dus bij opa en oma. Maar ik heb er echt wakker van gelegen omdat hij er zoveel komt.
Gast- Gast
Ja nou dat kan ik me helemaal voorstellen dat je je daar rot over voelt! En ik kan wel heel makkelijk zeggen dat je dat niet moet doen, maar dat is de dooddoener van de eeuw. Maar ik denk dat het niet zo heel vaak voorkomt dat het zo gebeurt als vandaag? Dat je je zoontje uit logeren stuurt, omdat je zelf een hele dag wat te doen hebt? En ik denk ook dat je niet moet denken: 'oh mijn ex stuurt hem al zo vaak naar zijn ouders, laat ik het dan maar juist níet doen'. Echt allebei los van elkaar zien! Heb je eventueel nog een ander logeer/oppas-adres voor je zoontje? Dat hij eens ergens anders heen kan ipv naar opa en oma?
Overigens herken ik heel erg wat je zegt over dat opa en oma voor het plezier zouden moeten zijn. Ik heb hetzelfde met mijn nichtje. Ik wil graag de leuke, gezellige, verwennerige peettante zijn maar omdat ze twee dagen in de week hier is, heb ik óók een opvoedersrol. Nu is ze nog vrij klein (14 maanden) maar ik ben er zeker wel mee bezig hoe ik dat aan ga pakken als ze groter wordt en zich er meer van bewust wordt dat ik niet alleen maar de 'leuke' tante ben.
Overigens herken ik heel erg wat je zegt over dat opa en oma voor het plezier zouden moeten zijn. Ik heb hetzelfde met mijn nichtje. Ik wil graag de leuke, gezellige, verwennerige peettante zijn maar omdat ze twee dagen in de week hier is, heb ik óók een opvoedersrol. Nu is ze nog vrij klein (14 maanden) maar ik ben er zeker wel mee bezig hoe ik dat aan ga pakken als ze groter wordt en zich er meer van bewust wordt dat ik niet alleen maar de 'leuke' tante ben.
Ik breng mijn zootje amper weg idd omdat hij dus al veel weg is. Mijn nicht is helemaal dol op hem en andersom ook maar omdat de kleine al zoveel te verwerken heeft voelt hij zich nergens meer veilig dan alleen bij mij, papa, opa en oma en het kdv.
Zodra hij mij uit het oog verliest is er totale paniek en niet zo zuinig ! Hij kalmeert ook echt pas wanneer ik hem in mijn armen sluit dan ! Dus dat doe ik hem niet aan en breng hem dus nergens anders naar toe.
Hier was hij altijd heel makkelijk in totdat wij uit elkaar gingen. Maar logisch ook natuurlijk !
Wat leuk dat je oppast op je nichtje ! Kan me idd voorstellen dat je een soort van opvoedrol over haar hebt. Logisch ook !
Ach ja het is allemaal wat hahaha.
Mammie gaat fun maken vandaag en alles even echt vergeten !
Zodra hij mij uit het oog verliest is er totale paniek en niet zo zuinig ! Hij kalmeert ook echt pas wanneer ik hem in mijn armen sluit dan ! Dus dat doe ik hem niet aan en breng hem dus nergens anders naar toe.
Hier was hij altijd heel makkelijk in totdat wij uit elkaar gingen. Maar logisch ook natuurlijk !
Wat leuk dat je oppast op je nichtje ! Kan me idd voorstellen dat je een soort van opvoedrol over haar hebt. Logisch ook !
Ach ja het is allemaal wat hahaha.
Mammie gaat fun maken vandaag en alles even echt vergeten !
Gast- Gast
Nee dan is het inderdaad logisch dat je hem niet naar iemand anders brengt. Vervelend voor zo'n klein manneke dat ie dat allemaal te verwerken heeft gekregen maar ik ben er van overtuigd dat hij er zeker een weg in gaat vinden!
En ik ben er ook van overtuigd dat jij vandaag een superleuke dag gaat hebben Wat ga je precies doen? Ja dansen, vertelde je gister, maar waar?
En ik ben er ook van overtuigd dat jij vandaag een superleuke dag gaat hebben Wat ga je precies doen? Ja dansen, vertelde je gister, maar waar?
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Pagina 1 van 40
Permissies van dit forum: