Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jaloers

+12
Kaboutertje
Guus
snoep
xxDila
JD
Phileine
Sylvana
_Muppit
Jeanette
Shy
Pussycat
Antibes
16 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Jaloers - Pagina 3 Empty Re: Jaloers

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 8:48

Dolcis_ schreef:
TGR schreef:
Ik_zelf_87 schreef:

Maar nu even ontopic: Eigenlijk vind ik zoiets ook niet kunnen.. ik bedoel; je hebt een vriendin, daar ga je voor, daar hou je van en dan is het onnodig om 'nieuwe vrouwelijke contacten' op te doen. Als het nou een vriendin is die hij al veel langer kent oke maar dit is not done.. vind ik..

Vind jij gelukkig. Ik vind het heel normaal om vrienden en vriendinnen te maken als je een relatie hebt.
+1
Dus als jullie vriend ineens vet vaak afspreekt met een meisje, omdat dit zijn nieuwe vriendin is en hij maakt veel leuke uitstapjes met haar en kan zo goed met haar praten over van alles en ze sms'en veel, dan gaat bij jullie geen enkel alarmsignaal? Rolling Eyes

(bij mij dus eerst niet... mijn ex had zoooo'n leuk meisje ontmoet, zo zei hij het ook tegen mij, heel open, hij straalde helemaal, hij kon het zooo goed met haar vinden, hartstikke leuk allemaal. Ik heb haar ook ontmoet en inderdaad, superleuk meisje, ik kon het ook gelijk wel goed met haar vinden. Hij ging af en toe bij haar langs en ik zocht er totaal niks achter. Tot hij het uitmaakte en hij een week later iets met haar had.... nu kijk ik er toch even anders tegenaan...)

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  TGR di 7 jun 2011 - 8:49

Noa schreef:
Dolcis_ schreef:
TGR schreef:
Ik_zelf_87 schreef:

Maar nu even ontopic: Eigenlijk vind ik zoiets ook niet kunnen.. ik bedoel; je hebt een vriendin, daar ga je voor, daar hou je van en dan is het onnodig om 'nieuwe vrouwelijke contacten' op te doen. Als het nou een vriendin is die hij al veel langer kent oke maar dit is not done.. vind ik..

Vind jij gelukkig. Ik vind het heel normaal om vrienden en vriendinnen te maken als je een relatie hebt.
+1
Dus als jullie vriend ineens vet vaak afspreekt met een meisje, omdat dit zijn nieuwe vriendin is en hij maakt veel leuke uitstapjes met haar en kan zo goed met haar praten over van alles en ze sms'en veel, dan gaat bij jullie geen enkel alarmsignaal? Rolling Eyes

(bij mij dus eerst niet... mijn ex had zoooo'n leuk meisje ontmoet, zo zei hij het ook tegen mij, heel open, hij straalde helemaal, hij kon het zooo goed met haar vinden, hartstikke leuk allemaal. Ik heb haar ook ontmoet en inderdaad, superleuk meisje, ik kon het ook gelijk wel goed met haar vinden. Hij ging af en toe bij haar langs en ik zocht er totaal niks achter. Tot hij het uitmaakte en hij een week later iets met haar had.... nu kijk ik er toch even anders tegenaan...)

Ik vind vrienden maken leuk omdat ik ze ook zie als een aanvulling op mijn relatie. Iemand die ik ook kan introduceren bij mijn vriend. Vrienden deel je.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 8:52

Ik vind nieuwe vrienden ook leuk, alleen nieuwe mannen als vrienden willen gewoon altijd iets van me, daar word ik een beetje moe van. Vandaar dat ik voornamelijk vrouwelijke vriendinnen heb en nieuw krijg en een paar mannelijke vrienden die ik al jaren ken en ook al jaren een relatie hebben + een homo.

Gast
Gast

Bericht  TGR di 7 jun 2011 - 8:53

Noa schreef:Ik vind nieuwe vrienden ook leuk, alleen nieuwe mannen als vrienden willen gewoon altijd iets van me, daar word ik een beetje moe van. Vandaar dat ik voornamelijk vrouwelijke vriendinnen heb en nieuw krijg en een paar mannelijke vrienden die ik al jaren ken en ook al jaren een relatie hebben + een homo.

Oke, dat probleem heb ik eigenlijk niet zo vaak. En als het wel gebeurt, dan praat ik erover.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 8:55

TGR schreef:
Noa schreef:Ik vind nieuwe vrienden ook leuk, alleen nieuwe mannen als vrienden willen gewoon altijd iets van me, daar word ik een beetje moe van. Vandaar dat ik voornamelijk vrouwelijke vriendinnen heb en nieuw krijg en een paar mannelijke vrienden die ik al jaren ken en ook al jaren een relatie hebben + een homo.

Oke, dat probleem heb ik eigenlijk niet zo vaak. En als het wel gebeurt, dan praat ik erover.
Ok, ja ik kan er best over praten, maar de vriendschap houd dan geen stand. Het is dan zovan: ik vind je eigenlijk leuk. En ik: Ja ik jou niet, ik heb een vriend remember?. En dan zijn ze beledigd en op hun pik getrapt. Daar word ik zoooo pissig van! Djiesssssssss

Oja en trouwens.... toen ik vrijgezel was had ik wel veel mannelijke 'vrienden', maar zo gek, ik kreeg een relatie en binnen een paar maanden waren ze ineens uit mijn leven verdwenen... confused

Gast
Gast

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 9:26

Grappig hé die mannen. Ik had ook altijd veel vrienden, heb een relatie en ze zijn vertrokken.

Maar ik geloof er best wel in dat mijn vriend nieuwe vriendinnen tegen komt. Als hij haar verborgen zou houden voor mij dan gaat er wel een alarmbel rinkelen. Maar neem aan dat ik er ook gewoon bij hoor. En ik haar ook wel zou ontmoeten.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 4:11

Wat veel reacties ineens! Het contact is nu weer gestopt volgens mij, ik hoor hem er niet over en als ik ernaar vraag zegt hij niets gehoord te hebben. Dit geloof ik ook wel, want hij doet nergens geheimzinnig over.
Ik vind het nog steeds niet echt leuk, maar hij doet in feite niets verkeerd dus ik kan er eigenlijk niks van zeggen.
Bedankt voor de reacties in ieder geval!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 8:42

TGR schreef:
Ik_zelf_87 schreef:

+1
Daarnaast let ik bij het maken van nieuwe vrienden niet zo op van welk geslacht ze zijn, het gaat mij om de persoon, dus dat kan net zo goed een man als een vrouw zijn.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 23:17

Dijn82 schreef:
TGR schreef:
Ik_zelf_87 schreef:

+1
Daarnaast let ik bij het maken van nieuwe vrienden niet zo op van welk geslacht ze zijn, het gaat mij om de persoon, dus dat kan net zo goed een man als een vrouw zijn.
Meen je dat? Voor mijzelf geldt dat ik voorzichtiger omga met het maken van mannelijke vrienden. Ik heb namelijk echt al veel te vaak meegemaakt dat het erop uitliep dat zo'n jongen verliefde gevoelens ontwikkelde. Dat vind ik gewoon niet eerlijk t.o.v alle partijen en ook nog eens heel irritant... Ik vind een vriend ook iemand waarmee ik alles kan bespreken en echt close ben, iemand die ik dichtbij laat, dit vind ik toch lastiger om te doen met een man, dan met een vrouw, omdat het al snel vaag aanvoelt, t.o.v. van mijn vriend. Ik ga bijvoorbeeld geen relatie perikelen bespreken met een andere man, die ik net als mijn nieuwe vriend heb gebombardeerd. Dat vind ik niet eerlijk t.o.v. van mijn vriend. Met een nieuwe vrouwelijke vriendin zou ik dat veel sneller doen.

Hoe gaat dat dan bij jou/jullie? Maken jullie vaak nieuwe mannelijke vrienden binnen je relatie?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 23:18

Ik zit me nu te bedenken dat de definitie van: vriend, voor iedereen anders kan zijn. Ik heb wel veel mannelijke kennissen, bijvoorbeeld collega's van mijn werk, waar ik ook regelmatig mee borrel of naar een feest ga, maar die zie ik niet als vrienden.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 9 jun 2011 - 10:32

Ik denk dat ik juist makkelijker vrienden maak met een man dan met een vrouw. Nu heb ik ongeveer net zoveel mannelijke als vrouwelijke vrienden, maar ik heb ook een tijd veel meer mannelijke vrienden gehad.
Op de een of andere manier vind ik vriendschappen met vrouwen ingewikkelder, daar komt meer bij kijken en daarbij gaat het vaak om subtiele dingetjes, terwijl het bij mannen allemaal wat oppervlakkiger en makkelijker is. Ik moet wel zeggen dat vriendinnen daarom meestal wat dieper bij me zitten dan vrienden, op een paar uitzonderingen na.

Gast
Gast

Bericht  SoGood do 9 jun 2011 - 20:37

Van mij mag mijn vriend best nieuwe vriendinnen maken, ik neem aan dat onze relatie hem genoeg waard is om aan de bel te trekken mocht het toch ergens verkeerd gaan. Wij hebben nu 10 jaar een relatie en hebben in deze tijd ook geleerd hoe het vooral niet moet.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast do 9 jun 2011 - 20:51

Sogood schreef:Van mij mag mijn vriend best nieuwe vriendinnen maken, ik neem aan dat onze relatie hem genoeg waard is om aan de bel te trekken mocht het toch ergens verkeerd gaan. Wij hebben nu 10 jaar een relatie en hebben in deze tijd ook geleerd hoe het vooral niet moet.
En hoe moet het vooral niet?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 22:09

Gisteren heeft ze weer een sms gestuurd: hee mooie man, kom je nog een keer naar ***? xxx
Mijn bloed begon echt te koken toen mijn vriend het zei. Heb m'n mond gehouden maar het koste wel erg veel moeite. Wat moet ik daar nou mee? Ze weet dat hij een vriendin heeft, dan doe je dat toch niet?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 23:10

Eline schreef:Gisteren heeft ze weer een sms gestuurd: hee mooie man, kom je nog een keer naar ***? xxx
Mijn bloed begon echt te koken toen mijn vriend het zei. Heb m'n mond gehouden maar het koste wel erg veel moeite. Wat moet ik daar nou mee? Ze weet dat hij een vriendin heeft, dan doe je dat toch niet?

Waarom hou je dan precies je mond?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 23:51

@James: omdat ik zeker weet dat hij niets terug smst en omdat hij er eerlijk over is dat hij een sms krijgt. We hebben het er pas ook over gehad en hij zegt dat hij het gewoon een aardige meid vind, maar verder niks. Dat geloof ik inmiddels wel, maar ik erger me er gewoon aan dat zij het nodig vind zulke smsjes te sturen.

Gast
Gast

Bericht  Lejow ma 13 jun 2011 - 0:04

Nou, dan is het toch tijd voor je vriend om haar eens de waarheid te vertellen? Dat hij haar aardig vindt, maar niets meer en een vriendin heeft en dat ze dus moet kappen met zulke smsjes??

Of denk ik nou te makkelijk...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 13 jun 2011 - 0:08

Lejow schreef:Nou, dan is het toch tijd voor je vriend om haar eens de waarheid te vertellen? Dat hij haar aardig vindt, maar niets meer en een vriendin heeft en dat ze dus moet kappen met zulke smsjes??

Of denk ik nou te makkelijk...

Dat heb ik ook al gezegd, maar hij zegt als ik het negeer houdt het vanzelf op.
Als ik zo terug lees wat ik allemaal heb getypt maak ik volgens mij echt een probleem van niks Rolling Eyes

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: