Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jaloers

+12
Kaboutertje
Guus
snoep
xxDila
JD
Phileine
Sylvana
_Muppit
Jeanette
Shy
Pussycat
Antibes
16 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Jaloers - Pagina 2 Empty Re: Jaloers

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 10:11

Waarom zou dat niet kloppen? En waarom zou het meteen een mokkel zijn? Het kan best een leuke, aardige meid zijn waar idd niets mee speelt dan een leuke klik en vriendschap.

Ik persoonlijk vind het raar om te smsen met iemand die je elke dag spreekt, kan zomaar zijn dat de vriend van Eline er net zo over denkt. Ik vraag me af of hij haar eerder wél terug smste of dat dat sinds kort niet meer gebeurt. Dan snap ik dat ze dat niet leuk vindt, maar als hij dat toch al nooit deed en vast wel smste met vrienden enzo, dan zie ik het probleem niet zo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers - Pagina 2 Empty Re: Jaloers

Bericht  Phileine za 28 mei 2011 - 10:12

Ik ben niet jaloers in mijn huidige relatie, maar dit zou mij ook een stapje te ver gaan. En dan zou het hem vooral zitten in het sturen van smsjes naar haar en nooit naar jou. Ik zou het gewoon ter sprake brengen. Nou moet ik zeggen dat het hier ook weleens is gebeurd, maar dan betrekken wel elkaar ook in dat contact.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers - Pagina 2 Empty Re: Jaloers

Bericht  Sylvana za 28 mei 2011 - 10:24

Persephone schreef:Waarom zou dat niet kloppen? En waarom zou het meteen een mokkel zijn? Het kan best een leuke, aardige meid zijn waar idd niets mee speelt dan een leuke klik en vriendschap.

Ik persoonlijk vind het raar om te smsen met iemand die je elke dag spreekt, kan zomaar zijn dat de vriend van Eline er net zo over denkt. Ik vraag me af of hij haar eerder wél terug smste of dat dat sinds kort niet meer gebeurt. Dan snap ik dat ze dat niet leuk vindt, maar als hij dat toch al nooit deed en vast wel smste met vrienden enzo, dan zie ik het probleem niet zo.

Ik gebruikt het woord 'mokkel' om aan te geven dat ik het toch allemaal wel een beetje makkelijk en snel vindt gaan.. Ze hebben elkaar een avondje getroffen in de kroeg en er moet meteen volop over en weer gesmst worden.. En ook al vindt de vriend van Eline het onnodig om te smsen met z'n eigen vriendin, ik vind het toch niet meer dan normaal dat je gewoon antwoord geeft wanneer je (van je vriendin notabene) een smsje krijgt waarin ze je wat vraagt.

Leuk hoor dat idee van een klik en een vriendschap maar ik krijg toch de kriebels van dit soort situaties.

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers - Pagina 2 Empty Re: Jaloers

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 10:28

Maar omdat het makkelijk en snel gaat is zij een mokkel? Wat is de vriend van Eline dan?

En wie zegt dat er heftig over en weer gesmst wordt? Eline zegt nergens om hoeveel smsjes het gaat. Jij lijkt het plaatje al wel behoorlijk compleet te hebben in je hoofd, zonder dat je de feiten kent.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers - Pagina 2 Empty Re: Jaloers

Bericht  Sylvana za 28 mei 2011 - 10:44

Zoals ik al zei gebruikte ik het woord mokkel om uit te drukken hoe ik de situatie interpreteer.

Ik weet overigens ook niet wie heeft gezegd dat er heftig gesmst wordt?
Ik weet alleen dat de TO aangeeft dat ze 'gewoon gezellig' smsen volgens haar vriend, dan ga ik ervan uit dat het meer dan 1 smsje over en weer betreft. Ik denk trouwens ook dat TO zich minder zorgen zou maken als het om slechts 1 of 2 smsjes gaat.

De feiten die ik ken haal ik uit dit topic, en hoe ik deze interpreteer hoeft niet met andermans interpretaties overeen te komen. Maar zoals ik al zei, IK krijg van dit soort situaties een beetje de kriebels, en zou het dan ook niet leuk vinden. Dus ik kan de TO dan ook goed begrijpen.

Denk dat het in deze situatie voor de TO toch belangrijk is te blijven communiceren met haar vriend. Misschien is er helemaal niks aan het handje, maar voor hetzelfde geld is er stront aan de knikker.

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers - Pagina 2 Empty Re: Jaloers

Bericht  JD za 28 mei 2011 - 11:10

hmmm lastig dit...
ik was nooit jaloers, totdat ik er in oktober achter kwam dat mijn vriend vreemd is gegaan.
Achteraf, als ik eraan terugdenk, kan ik mezelf wel voor mn kop slaan...er zijn zóveel signalen geweest, zoveel dingen die niet klopten, waardoor ik het al die tijd al had kunnen weten...

smsjes zijn 1 van die dingen... hij smste haar af en toe, en zij hem...en volgens hem ging t altijd over werk (zijn collegas)....en dat bleek uiteindelijk dus niet zo te zijn.

ik ben sindsdien megajaloers en achterdochtig, vind het zelf echt een irritante eigenschap van mezelf, maar ja...

ik zou het in de gaten houden, en als je gevoel zegt dat er iets niet klopt, probeer dan je gevoel te volgen...meestal klopt je intuitie wel!

en ik zou het ook niet leuk vinden als ie iemand in de kroeg zo zou ontmoeten en dan met dr gaat smsen...
en wat dat niet terugsmsen betreft, dat is ook heel herkenbaar; mijn vriend was naar de huldiging van ajax, hele dag op stap met vrienden, dus ik stuurde een smsje om te vragen hoe het was, of ie t gezellig had etc... krijg niks terug. vervolgens zie ik dat ie wel op facebook heel enthousiast bezig is met reageren op iedereen....kan ik ook pissig van worden.
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers - Pagina 2 Empty Re: Jaloers

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 20:10

Eline schreef:
Dolcis_ schreef:Stel je een vraag waar hij niet op terug smst?

Ja, als ik een vraag stel krijg ik geen antwoord. Dat was al zo, maar sinds ik weet dat zij antwoord krijgt raak ik daar mateloos door geirriteerd.

Als hij eerder ook al geen antwoord gaf is er wat dat betreft weinig veranderd. Ik denk dat hij het gewoon niet zo nodig vindt om met jou te smsen. Niet omdat hij je niet leuk vind, maar gewoon omdat hij je al zoveel spreekt. Ik kan me wel goed voorstellen dat het je irriteerd. Spreek het met hem uit op een normale manier, en zeg dat je het een beetje vervelend vind.

Nieuwe mensen zijn interessant, dus dat zij meer aandacht via een sms krijgt is best logisch. Jou kent hij veel langer en jou spreekt hij ook veel vaker.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers - Pagina 2 Empty Re: Jaloers

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 21:06

Persephone schreef:Maar omdat het makkelijk en snel gaat is zij een mokkel? Wat is de vriend van Eline dan?

En wie zegt dat er heftig over en weer gesmst wordt? Eline zegt nergens om hoeveel smsjes het gaat. Jij lijkt het plaatje al wel behoorlijk compleet te hebben in je hoofd, zonder dat je de feiten kent.

Er wordt inderdaad niet heftig heen en weer gesmst, het gaat gewoon om af en toe een smsje. Hij smste mij al nooit terug, dus in dat opzicht is er niets veranderd. Gisteravond hebben we een goed gesprek gehad, dus ik ben weer gerustgesteld. Hij gaf ook aan niets terug te smsen omdat hij mij elke dag ziet, maar snapte ook wel dat het irritant is als ik een vraag stel per sms en er wordt niet gereageerd.
Bedankt voor jullie reacties!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers - Pagina 2 Empty Re: Jaloers

Bericht  xxDila di 31 mei 2011 - 4:23

Ik heb de andere reacties niet gelezen zeg ik van te voren maar even!

Maar ik snap dat je jaloers bent. Ik zou ook jaloers zijn, maar bovenal woest! Prima als hij een avond gaat stappen, maar dan ga je geen nummers uit wisselen met een meisje. Ik vind het oké als hij vrouwelijke vrienden heeft, maar niet nodig om nieuwe meisjes "op te pikken" in een kroeg & die beter te gaan/willen leren kennen. Als ie andere meisjes wil leren kennen, moet hij maar weer lekker vrijgezel worden. Klinkt allemaal misschien een beetje kort door de bocht.. Maar ik wordt altijd helemaal kriebelig van dit soort situaties, dat klopt naar mijn gevoel gewoon niet.. Suspect
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers - Pagina 2 Empty Re: Jaloers

Bericht  snoep di 31 mei 2011 - 4:51

ik zou het eigenlijk best wel onrespectvol vinden richting mij als mijn vriend nummers zou uitwisselen met een ander meisje. Prima dat ze elkaar gesproken hebben op een avond maar dan kun je niet sprake van een vriendschap dus ook niet van zogenaamd vriendschappelijk smsen. Het is dan meer dat je elkaar nog wilt leren kennen. Op zich lijkt daar niets mis mee maar als je een relatie heb vind ik niet dat je zo open moet zijn in het contact met andere meiden en iemand zo dichtbij te laten zonder dat je nog weet wat er van kan komen, dan bedoel ik eigenlijk gewoon 'nieuwe' meiden want als er al een vriendschap is dan vind ik het een ander verhaal.

snoep
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 17
Punten : 33
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers - Pagina 2 Empty Re: Jaloers

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 7:18

Serieus? Dus zolang je een relatie hebt mag je geen vriendschappen aanknopen met mensen van het andere geslacht, maar moet je het doen met de mensen die je al van voor die tijd kent? Wat beperkend.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers - Pagina 2 Empty Re: Jaloers

Bericht  snoep di 31 mei 2011 - 18:43

Bij ons is het heus niet zo als een afspraak gemaakt maar wij vinden het gewoon niet zo horen en wij voelen ons daar beiden goed bij en voelen het niet als beperkend, helemaal niet zelfs. Het voelt eerder zeker. Als andere stellen er anders over denken is het ook prima. Niet dat ik dat dan geen waardige relatie vind ofzo :-) Er is pas wat aan de hand als je als stel er verschillende meningen over hebt.

snoep
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 17
Punten : 33
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers - Pagina 2 Empty Re: Jaloers

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 23:02

Heb je haar al eens ontmoet? Ik zou dat aan je vriend voorstellen om eens wat met zn 3en te gaan doen, dan kan je ook min of meer inschatten wat voor vriendschap ze hebben samen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers - Pagina 2 Empty Re: Jaloers

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 23:25

Ik zou ook nogal raar opkijken als mijn vriend nummers uitwisselt met een andere vrouw, daarmee smst en mij geen gehoor geeft. Ik denk dat de meeste mensen dat wel eigenaardig vinden Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers - Pagina 2 Empty Re: Jaloers

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 23:43

Maar het is toch best logisch dat nieuwe mensen interessant zijn. En dat je uit nieuwsgierigheid naar die nieuwe persoon wel terug smst dan naar je vriendin die je dag in dag uit spreekt.
Als hij anders ook al nooit terug smste als ze wat vroeg, is er wat dat betreft niks veranderd.

Ik zal het stom vinden als hij eerder wel altijd op zijn vriendin reageert en sinds die nieuwe meid ineens niet meer. Dan zal ik vraagtekens krijgen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers - Pagina 2 Empty Re: Jaloers

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 23:45

Ik geloof niet zo in puur platonische vriendschappen, dus misschien ligt het daarin bij mij smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers - Pagina 2 Empty Re: Jaloers

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 23:49

En als het geen vriendschap is? Een contact is niet gelijk een vriendschap toch?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers - Pagina 2 Empty Re: Jaloers

Bericht  Gast vr 3 jun 2011 - 0:01

James schreef:Ik geloof niet zo in puur platonische vriendschappen, dus misschien ligt het daarin bij mij smile

Waarom niet?


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers - Pagina 2 Empty Re: Jaloers

Bericht  Gast vr 3 jun 2011 - 4:23

Persephone schreef:
James schreef:Ik geloof niet zo in puur platonische vriendschappen, dus misschien ligt het daarin bij mij smile

Waarom niet?


Door schade en schande wijzer geworden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers - Pagina 2 Empty Re: Jaloers

Bericht  Guus vr 3 jun 2011 - 4:40

Ik geloof wel in puur platonische vriendschappen (heb ik zelf genoeg)

maar niet die ik op pik in de kroeg...

Ik zou er denk ik ook moeite mee hebben! vooral omdat ik best een tikkie jaloersig aangelegd ben, maar vooral omdat ik mijn vriend ken. Hij is heel snel vriendschappelijk met anderen, maar niet snel echt vrienden. Ik denk dat het dus niet voor zal komen dat hij een meisje tegenkomt in de kroeg en denk: God wat een gezellige meid, dat wil ik vrienden mee worden.

Hij heeft genoeg vrouwelijke vriendinnen, maar deze situatie zou ik ook moeilijk vinden
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers - Pagina 2 Empty Re: Jaloers

Bericht  Kaboutertje zo 5 jun 2011 - 12:34

Ik zou het niet echt waarderen als mijn vriend telefoonnummers vanuit de kroeg opdoet. Ik zou zelf ook niet mijn telefoonnummer uitwisselen met een jongen die ik van het stappen ken. Naar mijn idee is zoiets niet echt vriendschappelijk bedoelt. Wil je niet ongerust maken ofzo, maar ik geef enkel mijn mening.
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Woonplaats : V-town

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers - Pagina 2 Empty Re: Jaloers

Bericht  Pannetoet ma 6 jun 2011 - 1:38

Ik zou het ook absoluut niet leuk vinden..!
Ik ben zelf ook wel jaloers aangelegd maar ik weet van hem en ook van horen zeggen dat hij zoiets niet doet als hij een vriendin heeft.. zo zat hij met hemelvaart met kameraden op het terras, 'savonds zou ik naar hem toe gaan dus ik smste hem 'Ik heb zin in vanavond' .. Smste hij terug; Heb je zin in sex dan.. :P En toen stond er een serveerster achter hem die dat even mee ging lezen en tegen hem zei ze; Oh daar heb ik ook wel zin in met jou.. Scheelde niet veel of hij had haar baas erbij gehaald.. Dat is heel fijn voor mijn zelfvertrouwen :P

Maar nu even ontopic: Eigenlijk vind ik zoiets ook niet kunnen.. ik bedoel; je hebt een vriendin, daar ga je voor, daar hou je van en dan is het onnodig om 'nieuwe vrouwelijke contacten' op te doen. Als het nou een vriendin is die hij al veel langer kent oke maar dit is not done.. vind ik..
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers - Pagina 2 Empty Re: Jaloers

Bericht  TGR di 7 jun 2011 - 6:50

Ik_zelf_87 schreef:

Maar nu even ontopic: Eigenlijk vind ik zoiets ook niet kunnen.. ik bedoel; je hebt een vriendin, daar ga je voor, daar hou je van en dan is het onnodig om 'nieuwe vrouwelijke contacten' op te doen. Als het nou een vriendin is die hij al veel langer kent oke maar dit is not done.. vind ik..

Vind jij gelukkig. Ik vind het heel normaal om vrienden en vriendinnen te maken als je een relatie hebt.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers - Pagina 2 Empty Re: Jaloers

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 8:10

Ik zou het ook niet tof vinden als mijn vriend ineens een meisje ontmoet in de kroeg en dan met haar gaat sms 'en. Ik geloof ook niet zo in dat soort platonische vriendschappen. Als hij haar bijvoorbeeld ontmoet bij een gedeelde hobby ofzoiets en hij wil met haar urenlang praten over het bewateren van botanische sneeuwklokjes, ok dat kan ik nog begrijpen. Maar in de kroeg? Uhm? Nee, dat zou voor mij echt als een bedreiging voelen. De mannen met wie ik dacht een dergelijke vriendschap te hebben, hadden daar altijd - ik herhaal altijd - andere bedoelingen mee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers - Pagina 2 Empty Re: Jaloers

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 8:43

TGR schreef:
Ik_zelf_87 schreef:

Maar nu even ontopic: Eigenlijk vind ik zoiets ook niet kunnen.. ik bedoel; je hebt een vriendin, daar ga je voor, daar hou je van en dan is het onnodig om 'nieuwe vrouwelijke contacten' op te doen. Als het nou een vriendin is die hij al veel langer kent oke maar dit is not done.. vind ik..

Vind jij gelukkig. Ik vind het heel normaal om vrienden en vriendinnen te maken als je een relatie hebt.
+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jaloers - Pagina 2 Empty Re: Jaloers

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum