Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

+26
Aagje!
Sunshine
Bliss
luenca
Zora
bolus26
Zwerver
Farah
Oasis
Kiwi86
Lavendel
girli
Lindsya
L!ND@
May
TGR
Juul
Phileine
Inge
Puk
applestar
Sjors
Schaapke
Minx
Antibes
Penny Blossom
30 plaatsers

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 37 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Inge za 9 jul 2011 - 0:19

Shy, slank ben ik nooit geweest, maar door medicatie ben ik 37 kilo aangekomen. Nou is het wel makkelijk gezegd door medicatie, maar het is echt zo :p Ik gaf al snel aan bij de internist dat ik aankwam van de medicatie, hij geloofde het niet. Na 3 (!!!) jaar geloofde hij het eindelijk maarja toen zat er al een hoop aan Sad

Dit was ik voor ik aan de medicatie ging
Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 37 2817093630105719355S200x200Q85

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 37 2031297240105719355S200x200Q85

Fairy, is helemaal goed... haha ja H is net zo eigenwijs :p Jammer dat je bbq niet door gaat... maar zo slecht weer is het niet toch? wij hebben morgen een bbq hier thuis :P

Theedoosje, lekker dat er weer wat af is

Hier gister een slechte dag gehad, verjaardag van een vriendin... veel en veel te veel alcohol op en ook slechte hapjes gegeten :o

Puk, klinkt als een heerlijk midweekje
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 37 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Minx za 9 jul 2011 - 1:19

Op dit moment waait het hier vrij hard en steeds buien. Een partytent is met dit weer niet overbodig. Maar de belangrijkste reden is dat teamgenoot ziek is. We konden last minute geen plek meer vinden. Normaal zou ik zeggen kan wel bij mij thuis maar ouders gaan morgen om 7 uur op vakantie dus het hele huis staat op de kop.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Puk za 9 jul 2011 - 7:06

Inge, je kunt echt wel zien dat je afgevallen bent hoor!! Maar het is een veel voorkomend probleem bij mensen die afgevallen zijn, je pakt nog steeds de grote maten in de winkel, je ziet je zelf nog als dat dikke meisje. Het is logisch, maar niet nodig hoor!!

Fairy, balen dat de bbq niet door is gegaan!!

Theedoosje, het was ook een superweekje:) Zo ga ik met mijn vriend naar de bios, Hangover part 2, en ff wat drinken, even met zijn 2en quality time, ik mis hem toch wel als ik er een paar dagen niet ben!

Nou, fijne avond lady's! XxxX

Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gast za 9 jul 2011 - 7:16

Puk> veel plezier met je vriend. Logisch toch dat je hem mist Wink

Vandaag wel wat lekkere dingetjes gegeten met de meiden van de Eindhoven meeting. Maar vandaag is dan ook het dagje dat het iets ongezonder mag. Ook frietjes op, alleen was ik er al snel klaar mee.

Gast
Gast

Bericht  May za 9 jul 2011 - 7:20

Hallo allemaal!

Inge je kan echt wel goed zien dat je afgevallen bent hoor! Balen dat de arts je niet eerder serieus heeft genomen!

Fairy jammer dat de bbq niet doorgaat.

TD goed dat je weer bent afgevallen!

Puk veel plezier vanavond, geniet ervan!

En dat was het weer wat nog was blijven hangen. Hier gaat alles wel goed, merk wel dat ik steeds meer trek ik lekkere dingen heb momenteel. Maar goed wat je niet in huis hebt kun je ook niet opeten hè Wink En op de één of andere gekke manier, heb ik het op verjaardagen etc. helemaal niet moeilijk. Gister een housewarming gehad, en met gemak de cake en de hapjes kunnen laten staan. Maar thuis als ik op de bank zit dan mis is dat lekkere wel even. Maar we houden gewoon vol, want het heeft een positieve uitwerking op mijn lijf en dat is echt wel heel fijn. Ook kan ik echt merken dat mijn buik minder wordt, wat ook echt wel heel fijn is!
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Minx za 9 jul 2011 - 7:45

Ik geloof de weegschaal niet meer. Volgens dat ding val ik niet af. Alleen als ik mijn broeken voel zitten ze wel losser. Eerder had ik na een dag echt mijn broek wel duidelijk in mijn huid staan en nu zitten ze redelijk los. Ofwel de weegschaal liegt en mijn kledign niet.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 9 jul 2011 - 19:32

Dank je May smile

Goed dat je het op feestje makkelijk vol kan houden. Dat is al een goede stap. En ook super dat je je er ook beter door voelt.

Fairy> zijn de batterijen wel goed nog? Wink O je bent spieren aan het kweken maar verlies je wel centimeters.

Gast
Gast

Bericht  Minx za 9 jul 2011 - 22:50

Spieren kweken kan ik me niet voorstellen ben nu alleen aan het hardlopen en korfbal kweek je veel meer spieren mee denk dat de weegschaal gewoon stuk is
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 9 jul 2011 - 22:55

Geen idee of je met hardlopen spieren kweekt? In je benen misschien wel?

Gast
Gast

Bericht  Minx zo 10 jul 2011 - 1:18

Klopt als je nooit wat gedaan hebt wel. Dan zul je wel wat kunnen merken, alleen ik sportte hiervoor ook al 2 keer in de week maar nu is het zomer dus geen trainingen wedstrijden. Ik gebruik met name mijn bovenbeen spieren nu veel minder dus vet omzetten in spieren dat klopt gewoon niet. Eerder anders om maar ja dan moet je ook afvallen toch en merken dat de cm meer worden. Nou ja komt er op neer. Die weegschaal is gewoon suf. Zelfs vandaag zit mijn broek niet strak terwijl ik toch behoorlijk last van mijn buik heb.

Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 1:24

Hmm vaag dan ja. Nou ja zolang de broeken niet meer zo strak zitten ben je iig goed bezig Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 5:24

Puk, dat klinkt als een zeer geslaagde week!

Ik ben net weer thuis. Ik ben dit weekend met m'n ouders in de camper mee geweest naar Limburg. Gister zijn we naar de Outlet in Roermond geweest en voor de rest op de camping. Daar hebben we ook iets te eten gehaald. 's Avonds kregen we nog een collega van m'n vader op visite. Vandaag zijn we naar een markt geweest. Daar hebben we een broodje en een ijsje gegeten en toen zijn we weer terug gereden. Het was erg gezellig en leuk.

Morgen en overmorgen moet ik bijhouden wat ik drink, wat ik plas en wat de klachten zijn. Gelukkig ben ik dan gewoon thuis.

Gast
Gast

Bericht  Minx zo 10 jul 2011 - 8:01

Ik heb een slecht weekend. Dus morgen maar weer streng. Hardlopen ook niet van gekomen vandaag ben te moe. Morgen maar ff doen. Kijken of ik het voor of na stage doe. Vriend heeft nachtdienst. Dus die is om half 8 thuis terwijl ik om kwart over 9 op moet. Dus word ff kijken of ik hem ga pesten of er dan maar uit ga en ga hardlopen ligt er aan hoe moe ik ben.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 8:25

Fairytale, het komt wel weer, meid! Mijn vriend heeft ook een nachtdienst.

Ik zaterdag al op vakantie. Men, wat gaat de tijd snel.

Gast
Gast

Bericht  Inge zo 10 jul 2011 - 8:44

Fairy, waarschijnlijk val je cmters af maar geen kilo's..
Meet je je omvang? zo niet moet je dat eens doen...
Sommige mensen vallen veel cm's af en geen kilo's en sommige veel kilo's en minder cmers

Hier een slechte dag met veel alcohol en lekker eten :p
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 8:49

Inge, ik meet ook nooit mijn omvang. Doe jij dat wel? Zo ja, heb je daar goede ervaringen mee?

Gast
Gast

Bericht  Inge zo 10 jul 2011 - 9:29

Ik heb het nu al een tijd niet meer gedaan, maar tijdens het sporten deed ik het wel en soms was ik qua omvang opeens heel wat kwijt en was dat qua kilo's bijna niet te merken.
Ik ga morgen weer omvang meten
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Minx zo 10 jul 2011 - 9:36

moet ik mss ook maar eens gaan doen. Las vanochtend op nu.nl een artikel dat bmi toch inmiddels wel een beetje achterhaald aan het raken is en dat buikomvang veel belangrijker is. Dat soort berichten is voor mij echt zoiets van ja dat wist ik al jaren.

ga nu junior masterchef terug kijken geweldig programma. Very Happy
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Inge zo 10 jul 2011 - 9:39

ja vind ik ook leuk om te kijken, moet ook nog een bups terug kijken :-)

BMI is ook wel wat achterhaald ondertussen... buikomtrek zegt meer
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Minx zo 10 jul 2011 - 9:58

huh maar daar zijn toch pas 5 afleveringen van??

Ja ik vind bmi ook zwaar achterhaald maar het gros van de dietisten en artsen houd er toch aan vast.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Inge zo 10 jul 2011 - 10:11

Ja, dus moet er nog 4 terug kijken :p dat vind ik best een hele bubs :p
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Minx zo 10 jul 2011 - 10:18

haha ja ik kwam er vandaag achter dat je ze terug kon kijken. Heylain (ander forum) die zei dat ze dat gezien had maar is echt bizar wat die kinderen doen. Zo'n kind wil ik later ook.... alhoewel das nie goed voor de lijn
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 16:45

Ik moet ook nog een meetlint halen ergens. Ben de mijne kwijt. Misschien is dat idd wel een goed idee om dat ook n de gaten te houden de omvang.

Gast
Gast

Bericht  Puk zo 10 jul 2011 - 19:40

Hoezo is het BMI achterhaald dan? Buikomvang meten doe ik ook, bij de sportschool, want het is gevaarlijk om daar vet te hebben toch? Dan zwemmen je organen in het vet ofzo?!

Ik ga zo maar weer eens richting sportschool, ben vorige week vrijdag voor het laatste wezen sporten, dus het is wel weer ff lekker:) Ga me ook ff laten wegen, kijken wat de schade is van een weekje vakantie!
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 20:21

Goedemorgen!

Vandaag en morgen moet ik dus bijhouden wat ik drink, wat ik plas en wat de klachten zijn. Ik zie er best een beetje tegenop. Voor de rest blijf ik lekker thuis vandaag, wannt ze komenn ons nieuwe stoeljte brengen.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: