Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
+26
Aagje!
Sunshine
Bliss
luenca
Zora
bolus26
Zwerver
Farah
Oasis
Kiwi86
Lavendel
girli
Lindsya
L!ND@
May
TGR
Juul
Phileine
Inge
Puk
applestar
Sjors
Schaapke
Minx
Antibes
Penny Blossom
30 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
Theedoosje schreef:Afvalmeeting leuk! Komen er iig al een aantal uit omg. E.indhoven
Euj, ben je alweer klaar?
Afvalmeeting lijkt me ook leuk, hoeven we ons iig allemaal niet ongemakkelijk te voelen
Gast- Gast
Appel> zwemmen ja leuk! Maar is denk ik niet te doen aangezien ik doordeweeks vaak tot laat werk en weekend zal wel druk zijn in zwembad
Gast- Gast
Ja Lize ben alweer klaar Doe maar half uurtje ong Heb vandaag ook echt een flink stuk gelopen in hoog tempo met kinderen van mijn werk, dus vind dat ik het goed gedaan heb vandaag
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Ja Lize ben alweer klaar Doe maar half uurtje ong Heb vandaag ook echt een flink stuk gelopen in hoog tempo met kinderen van mijn werk, dus vind dat ik het goed gedaan heb vandaag
Ik doe dat ook met 'mijn' kids in zo'n grote bolderkar, is nog best zwaar he, dan voel ik me ook altijd goed bezig .
Als meer het leuk vinden wil ik wel een meeting organiseren?
Gast- Gast
Nou wij met 3 vinden het al leuk Wil eigenlijk wel meer nieuwe mensen leren kennen.
Gast- Gast
appeltje schreef:Theedoosje schreef:Ja Lize ben alweer klaar Doe maar half uurtje ong Heb vandaag ook echt een flink stuk gelopen in hoog tempo met kinderen van mijn werk, dus vind dat ik het goed gedaan heb vandaag
Ik doe dat ook met 'mijn' kids in zo'n grote bolderkar, is nog best zwaar he, dan voel ik me ook altijd goed bezig .
Als meer het leuk vinden wil ik wel een meeting organiseren?
Jaaa zo een ja En ja is nog best pittig soms dat duwen En ja ik voelde mij ook goed bezig hahah.
Meeting ik ben voor
Gast- Gast
ja tas wist ik precies waar die lag. alleen ja moet je hem niet laten liggen. J was zo lief dus om hem op te halen . Dankzij jullie heb ik vandaag yofresh gegeten.
Storm gezellig
afvalmeeting bedoelen jullie zoiets ???
Storm gezellig
afvalmeeting bedoelen jullie zoiets ???
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Leuk een afvalmeeting... wel een andere dan wat Fairy laat zien
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Ik ga hier eens mee lezen, misschien dat ik ooit wel eens open en bloot over mijn overgewicht hier zal praten, maar nu durf ik dat echt nog niet
Gast- Gast
Haha, ik raak helemaal de draad kwijt hier met al die nieuwe aanmeldingen. Don't get me wrong, ik vind het reuze gezellig. Maar ik kan het wel minder goed bijhouden en wie wat verteld heeft enzo.. Dus hoop dat dat me niet aangerekend wordt!
Hier gaat hij niet goed en niet slecht. Ik heb écht moeite met doorzetten als het initiatief van iemand anders komt. Zo ging ik gisteren na college spontaan met studiegenootje naar de bios. Maar toen wilde zij op een bepaalde plaats een ijsje halen. En dan doe ik tóch mee...
Hier gaat hij niet goed en niet slecht. Ik heb écht moeite met doorzetten als het initiatief van iemand anders komt. Zo ging ik gisteren na college spontaan met studiegenootje naar de bios. Maar toen wilde zij op een bepaalde plaats een ijsje halen. En dan doe ik tóch mee...
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Antibes, dat is afentoe echt niet erg... In de zomer moeten we toch zo afentoe wel eens ijsjes kunnen eten
Rain, gewoon meekletsen en er zijn meer meiden hier open geweest over hun gewicht. Ik moest ook een flinke drempel over om het hier open te gooien (ook omdat ik hier verder niet echt anoniem forum ofzo)
Rain, gewoon meekletsen en er zijn meer meiden hier open geweest over hun gewicht. Ik moest ook een flinke drempel over om het hier open te gooien (ook omdat ik hier verder niet echt anoniem forum ofzo)
Inge- Ratel
Af en toe niet, maar ik heb wel meerdere keren per week dat we opeens in de stad eten, een ijsje halen, alcohol drinken..
Antibes- Ratel
Hmz... probeer 1 dag voor jezelf uit te kiezen waarop je mag zondigen en als dat eens een keer 2x wordt is dat ook niet heel erg.
Of probeer voor de gezondere keuzes van het slechte te gaan (raketje ipv softijsje, bij uit eten gaan de gezondere sausjes, geen patatjes, mager vlees of vis)...
Het is ook heel verleidelijk allemaal en de verleidingen zijn heel groot. Het is denk voor jezelf belangrijk keuzes te maken.
ow rosebier 0,0% bevat trouwens maar 45 calorieën :p
Of probeer voor de gezondere keuzes van het slechte te gaan (raketje ipv softijsje, bij uit eten gaan de gezondere sausjes, geen patatjes, mager vlees of vis)...
Het is ook heel verleidelijk allemaal en de verleidingen zijn heel groot. Het is denk voor jezelf belangrijk keuzes te maken.
ow rosebier 0,0% bevat trouwens maar 45 calorieën :p
Inge- Ratel
Ik lust geen bier!
Antibes- Ratel
Rosebier ook niet dus, dat is echt zo lekker :p
Inge- Ratel
Ik kom hier binnenkort misschien ook wel meekletsen. Ik kom net bij de dieetiste vandaan en kan denk ik wel wat steun gebruiken.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Theedoosje schreef:Afvalmeeting leuk! Komen er iig al een aantal uit omg. E.indhoven
Top idee!!! Ik ben voor!
Juul- Fluisteraar
- Aantal berichten : 456
Punten : 485
Registratiedatum : 02-02-11
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Ik vind die afvalmeeting wel leuk. Ik kom uit Gelderland (de Betuwe).
Wie? Wat? Waar? Wanneer?
Wie? Wat? Waar? Wanneer?
Gast- Gast
Ik kom ook uit Gelderland (randje overijssel)
Afvalmeeting ben ik helemaal voor, wel pas na mijn vakantie hoor :p vanaf 1 julie kan ik :-D
Ben net gebeld of ik nu wil komen werken, dus ga maar op naar mijn werk (slaapdienst)
Afvalmeeting ben ik helemaal voor, wel pas na mijn vakantie hoor :p vanaf 1 julie kan ik :-D
Ben net gebeld of ik nu wil komen werken, dus ga maar op naar mijn werk (slaapdienst)
Inge- Ratel
Jeah, wij hebben de tickets binnen! Mooi boekje erbij gekregen. Nog 1 dagje werken en dan heb ik vakantie... Zooooooo zin in!
Gast- Gast
Ik ben een hele tijd de motivatie kwijt geweest, maar vanaf morgen wil ik weer beginnen.
Als sport doe ik Start To Run, en hopelijk volgende maand kunnen mijn vriend en ik een crosstrainer kopen. En ik wil mijn eetpatroon echt gaan aanpassen, snoep veel te veel
Op de weegschaal heb ik al even niet meer gestaan, en durf ik ook niet denk ik..
Als sport doe ik Start To Run, en hopelijk volgende maand kunnen mijn vriend en ik een crosstrainer kopen. En ik wil mijn eetpatroon echt gaan aanpassen, snoep veel te veel
Op de weegschaal heb ik al even niet meer gestaan, en durf ik ook niet denk ik..
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
» Het groene vinkje - 10-15 kilo of meer afvallen
» Nieuw afval topic voor mensen die 5 a 6 kilo willen afvallen
» Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht)
» 5 x 20 = 100 kilo afvallen
» Het groene vinkje - 10-15 kilo of meer afvallen
» Nieuw afval topic voor mensen die 5 a 6 kilo willen afvallen
» Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht)
» 5 x 20 = 100 kilo afvallen
Pagina 20 van 40
Permissies van dit forum: