Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

+26
Aagje!
Sunshine
Bliss
luenca
Zora
bolus26
Zwerver
Farah
Oasis
Kiwi86
Lavendel
girli
Lindsya
L!ND@
May
TGR
Juul
Phileine
Inge
Puk
applestar
Sjors
Schaapke
Minx
Antibes
Penny Blossom
30 plaatsers

Pagina 36 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 36 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Inge do 7 jul 2011 - 9:06

Oke, de foto is echt afschuwelijk
Maar hier woog ik denk rond de 115, was hier al wel een paar kilo kwijt
Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 36 2530469590105719355S425x425Q85

Hier ook zoiets denk
Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 36 2661940610105719355S425x425Q85

rond de 110 denk?
Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 36 2575527860105719355S425x425Q85

Rond de 105 denk ik
Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 36 2678504290105719355S425x425Q85

Mijn meest recente foto's, 99,3

(let niet op hinderlijke vetrol)
Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 36 2475516340105719355S425x425Q85

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 36 2879264600105719355S425x425Q85
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen? - Pagina 36 Empty Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?

Bericht  Moonlight do 7 jul 2011 - 9:09

Je moest juist niets zeggen over die vetrol haha. Maar ik vind het reuze meevallen.
En je ziet er goed uit nu zeg!! Veel afgevallen smile

Sport je er ook bij of alleen een bepaald dieet?
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Inge do 7 jul 2011 - 9:10

Moonlight schreef:Ik wil ook wel kilo's kwijt eigenlijk. Wat doen jullie behalve gezond eten? Ik werk 40-50 uur per week dus heel veel vrije tijd blijft er voor mij niet over om te doen ben ik bang. Zijn er oefeningen (buiten zumba) die gedaan kunnen worden? En welke doen jullie dan? Rommel zelf wel wat aan maar ja of dat helpt is een tweede smile ben al 4 wk bezig maar nog niets afgevallen. Ene dag denk ik ja wat minder en dan een week later is er zomaar weer een halve kilo of een kilo bij Question
ontbijt: 2 volkoren boterhammen halvarine, mager beleg
Tussendoor: fruit
Lunch: 2 volkoren boterhammen halvarine, mager beleg. glas melk/optimel
Tussendoor: fruit
Diner; minimaal 200gr groente, 75gr vlees, 2 el zilvervliesrijst/volkoren pasta of 3 aardappels
Avond; schaaltje magere yoghurt/optimel eventueel nog een snack a jack of volkoren biscuitje

verder 2 a 2,5 L water en kruidenthee drinken

bewegen wanneer kan, ik sport er ook wel bij; 2x 5 kwartier sportschool (naja nu even niet want het programma begint in september weer) ook probeer ik elke week te gaan zwemmen
Je zou steps kunnen doen op de trap, buikspieroefeningen, op de bank je benen omhoog tillen meerdere keren achter elkaar.. dat soort dingen
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Moonlight do 7 jul 2011 - 9:13

Ik heb wel een (vervelende) verslaving... Ipv koffie of thee of sigaretten MOET ik sochtends een broodje hagelslag hebben. Dan pas word ik wakker. En een glas magere melk haha. Als ik dat niet eet dan word ik me toch sago!

Maar dat mag ook denk wel?
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Inge do 7 jul 2011 - 9:23

1 broodje hagelslag moet kunnen toch en een glas melk mag sowieso natuurlijk :p
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Minx do 7 jul 2011 - 10:44

Inge je ziet er goed uit!! heb je natuurlijk al een tijdje niet gezien IRL en je ziet het zo goed echt klasse. Zelf vind ik start to run echt een goede opbouw hebben en ook zeker niet te snel. Zeker in combinatie met goede schoenen, wat kracht om je knieen niet te overbelasten moet dat goed komen. Die oefeningen maken wel gebruik van je eigen lichaamsgewicht dus zullen wel steeds lichter worden. Als je de STR wil hebben ik hem hem op mijn harde schijf staan dus is makkelijk aan te komen.

Ik voelde me vandaag serieus slank. Zag mezelf in de spiegel naast iemand die twee keer zo zwaar is als mijn streefgewicht. Moet zeggen voel me prima. Ik neem genoeg broodjes mee naar mijn stage met lekker mager beleg. En probeer er 3/4 op te eten en dan nog 1 reserve voor als ik echt flauw word. Is denk ik een mooi aantal voor die dagen. Tis toch de hele dag staan. Morgen ochtend wil ik les 5 gaan lopen van start to run zondag les 6 en dan dinsdag les 7 en zo verder. Ik moet gewoon op conditie zijn voor ik volgend seizoen weer begin met spelen. Misschien ook nog even overleggen dat ik op stage de legpress nog even twee keer in de week kan gebruiken en dan mijn knie stabiliteit ga trainen. Want mijn blessure is nog niet helemaal weg en merk dat mijn knieeen steeds meer beginnen te kraken.

Ik heb zelf trouwens wel het slechtste voorbeeld van hardloopschoenen. Die van mij heb ik voor 22 euro in bataviastad gekocht. Ja ik weet het ik moet me diep schamen. Het beste is echt even een filmpje laten maken. Mijn vriend ook toe gedwongen maar het is dan ook echt zijn sport. In zwolle zit runnersworld en die doen dat gratis als je daar ook je schoenen koopt en anders is het 10 euro. De schoenen zijn niet extreem duur vind ik. Zo'n beetje ronde de 100 tot 140 euro. Voor een goed paar schoenen betaal je dat toch.

Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 17:02

Inge> Wat een verschil, goed joh!

Fairy> goed bezig !

Hier gaat het wel oke. Heb alleen minder gesport doordat als ik gewerkt hebt echt moe ben de laatste dagen. Sta momenteel op de groep voor vele dingen alleen omdat vaste collega op vakantie is en veel laat thuis deze week. Maar let daarom goed op met eten. En ik blijf zo rond hetzelfde hangen dus niets er bij smile

Van het weekend ga de wii weer aan en ga ik er lekker tegen aan iig. Hopelijk vandaag nog op de hometrainer.

Fijne dag iedereen!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 18:39

Goedemorgen!

Ik hoop ook dat er iets uit die onderzoeken komt. Ik ben het nu gewoon even zat!

Fairytale, ik heb ook een tijdje STR gedaan en ik vond het heerlijk. Laatst wilde ik er weer mee beginnen, maar ik durf het even niet aan met m'n buik. Als je eenmaal dat gevoel hebt, wil je maar doorgaan. Zo herkenbaar! Heerlijk!

Inge, wat zie je er goed uit! Je mag echt trots zijn op jezelf!

Schaapke, deze week heb ik geen tennisles, omdat er een groot toernooi is, maar volgende week moet ik wel weer tennissen. Ik ga volgende week nog wel met iemand afspreken om te tennissen.

TD, ik ben de afgelopen paar dagen ook erg moe. En ik heb nog wel vakantie, haha!

Nou, meiden. Een fijne dag allemaal!

Gast
Gast

Bericht  Oasis do 7 jul 2011 - 19:40

Wauw,Inge, dat verschil zie je echt wel hoor! Respect, volhouden zo smile

Bij mij gaat het momenteel niet zo goed, veel stress eten Embarassed en beweging is 0,0.
Volgende week ga ik de ochtenden werken en dan moet ik in ieder geval een stuk fietsen, dat scheelt alweer. Pff ik moet mijn draai nog even vinden denk ik! Kom er moeilijker in dan dat ik van te voren dacht!

Succes allemaal!
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662

Bericht  Minx do 7 jul 2011 - 20:15

Haha ik heb echt een hekel aan hardlopen hoor moet me er ook echt toe zetten dus dat ga ik nu maar eens dien :p
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 20:19

Maar vindt je dat gevoel als je klaar bent niet lekker dan? Ik vond dat altijd heerlijk!

Gast
Gast

Bericht  MAS do 7 jul 2011 - 20:31

...Ik breek even in...

Maar ik weet niet of er mensen zijn met een iphone, maar je kan een app downloaden couch to 5k. Het kost volgens mij 1.59, maar dan kan je je eigen muziek luisteren. En de opbouw is erg fijn. Ik vond hardlopen niks aan, maar dit vind ik echt leuk. Daarnaast heb ik iRun gedownload of bijv. nike+ en daarmee kan ik bijhouden hoe snel en waar ik heb gerend. Erg leuk dus!!!!!!!!

MAS
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 188
Punten : 189
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Minx do 7 jul 2011 - 21:11

ja dat wel maar dat heb ik ook na het korfballen en dat vind ik 10 keer leuker. moet gewoon in mijn hoofd houden dat ik hiermee een voorsprong opbouw op mijn concurenten wat nog wel eens belangrijk kan zijn aan het begin van het seizoen volgend jaar
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 21:46

Haha! Dat is waar.

Gast
Gast

Bericht  Inge do 7 jul 2011 - 23:06

MAS, ik denk dat ik dat eens ga downloaden :-) Thanks voor de tip.

Oasis, gaat goed komen volgende week... iedereen heeft wel eens haar mindere momenten

Fairy, het is heel grappig maar als ik jou posts lees dan hoor ik dat met jou stem... naja lastig uitleggen, maar dat heb ik met meer die ik in het echt ken, dan lees ik de post en hoor ik als het ware hoe diegene het verteld (terwijl ik het lees) uuuhmmm vaag krijg het niet beter uitgelegd.
Maar heb wel interesse in dat programma.
Mijn vriend loopt ook hard en doet echt al jaaaaren met zijn hardloopschoenen, hij gaat nu ook eindelijk nieuwe kopen want hij hoorde dat je er eigenlijk maar 2 jaar mee kan doen Very Happy

Thanks allemaal voor de complimenten... zelf zie ik het gewoon echt niet, ben nog steeds dik en naja natuurlijk merk ik wel aan mijn kleding dat ik afgevallen ben... veel mensen om mij heen zeggen het ook, maar zelf zie ik het gewoon niet.

Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 6:42

Liv> jij ook al moe? en je hebt vakantie...hoe doe je dat? :P

Fairy> succes met hardlopen! Ben je inmiddels begonnen?

Inge> nee zie je dat niet nu dat je afgevallen bent? En als je zo de foto's bekijkt?

Gast
Gast

Bericht  girli vr 8 jul 2011 - 8:22

@ Inge ik zie wel verschil! Mooie foto's! Ik denk dat je het verschil niet ziet, omdat je elke dag in de spiegel kijkt. Mensen die je korte/langere tijd niet hebben gezien, zien die verschillen dus sneller dan jij ze zelf ziet.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 17:13

Jeeeej ik ben weer meer afgevallen! Ik zit onder de 109 Very Happy Nl 108,8! Very Happy Ben zo blij! (en dat terwijl ik niet zo veel gesport heb).

Hoe is het bij jullie?

Gast
Gast

Bericht  Minx vr 8 jul 2011 - 19:55

@ theedoosje ben inmiddels weer terug haha ging wel lekker. @inge ik zit inmiddels ma di do vrij in de stoptrein dus kan zo een keer mijn harde schijf in de tas gooien en dan ff bij je op pc zetten versturen is wat groot namelijk. Haha h ook al zo eigenwijs met schoene dus j ook tot hij nieuwe aan had en is er ook achter dat binnen 5 weken 15km willen lopen niet zo heel goed is voor je spieren. Joh... Gister een feestje gehad dus ook wel wat lekkere dingen, of vandaag de bbq doorgaat is nog ff de vraag tis slecht weer en de persoon waar het bij zou zijn is ziek
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 19:59

TD, Soms ben ik in de vakantie druk met van alles. En daar word ik meer moe van dan een dag werken. En ik denk dat het ook door m'n buik komt. Ik heb de hele dag pijn, dus dat is ook niet echt bevordelijk. Jeeej! Je gaat weer de goede kant op, meid!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 20:53

Fairy> goed bezig geweest! Jammer dat de bbq misschien niet door gaat.

Liv> Ja dat is ook zo dan ben je nog druk met vanalles Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Minx vr 8 jul 2011 - 21:27

Bbq gaat nu zeker niet door iedereen bericht kunnen sturen wat nog wel ff duurde voor we alle nummers hadden. Vlees nog kunnen annuleren gelukkig, een begripvolle slager.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Puk vr 8 jul 2011 - 21:46

Goedemorgen dames:)

Ik ben weer thuis na een heerlijk midweekje met vriendinnen, we hebben het superleuk gehad.

Maandag hebben we na aankomst op een terras gezeten en daar ook heerlijk gegeten, en weer op het terras gezeten:)

Dinsdag was het supermooi weer, we hebben de hele dag aan het strand gelegen, ondanks dat we ons ingesmeerd hadden, zijn we toch allemaal redelijk verbrand. 's Avonds lekker in het huisje bami gekookt en daarna monopoly gespeeld!

Woensdag hebben we de hele dag geshopt en echt keiveel gekocht, ook 1 ding op de krimp, want hij zat net te strak bij mijn buik, maar ach, ik weet toch wel dat ik afval, dus die gaat wel passen:) 's avonds hebben we heerlijk bij de Griek gegeten, jummie! Daarna nog gekaart.

Donderdag hebben we uitgeslapen en rustig aan gedaan, om half 2 was iedereen pas in de kleren, toen hebben we een strandwandeling gemaakt en daarna een verlate lunch bij een strandtent, daarna weer een strandwandeling en hop weer naar huis. 's Avonds hebben we hapjesavond gehouden omdat we zo laat hadden gelunched.

Vrijdags gingen we alweer naar huis! En nu ben ik aan het wassen en opruimen:)
Ik denk wel dat ik ben aangekomen, want ik heb best slecht gegeten en ook wel chips enzo gehad. Maar maandag ga ik weer naar de sportschool en dan vraag ik of ik me ff kan wegen en dan weet ik weer hoe het ervoor staat.

Fijn weekend allemaal! XxxX

Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 21:50

Puk het klinkt als een super weekje Very Happy

Gast
Gast

Bericht  luenca vr 8 jul 2011 - 23:17

wat een verschil inge! wist echt niet dat je trouwens zo flink was, was jij vroeger niet erg slank? maar ga zo door!

ik ben geen idee hoeveel kwijt kan 13 zijn of meer, maar omdat ik train vaak val ik wel af maar niet altijd in kilos ( vanwege het omzetten van vet naar spieren )
maar ik zie het zelfs al bij mezelf en kan zelfs felle kleuren broekjes aan, mn dikke kont is weg..! en heb van boven al maatje 36!!! Very Happy:D van onder ist een ander verhaal...brede heupen en dijen ook nog n beetje...ik heb ook nog n buikje maar al veel minder dan eerst en buikvet is nou eenmaal niet 1 2 3 weg!

en wbt hagelslag, eet ik ook weleens! maar dan puur! dat scheelt iigv weer! gezien ik geen vlees eet en ook weleens wat anders wil dan magere kaas of light jam of pindakaas light ( wat ook vet is eigenlijk ) heb ik maar voor de pure hagelslag gekozen. en de keren dat ik geen brood eet of crackers eet ik brinta dus hoef me niet altijd te bedenken wat moet k nu op brood voor de variatie haha
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 36 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: