Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
+26
Aagje!
Sunshine
Bliss
luenca
Zora
bolus26
Zwerver
Farah
Oasis
Kiwi86
Lavendel
girli
Lindsya
L!ND@
May
TGR
Juul
Phileine
Inge
Puk
applestar
Sjors
Schaapke
Minx
Antibes
Penny Blossom
30 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
Het is dat ik het moest bijhouden met een maatbeker. Plassen, maatbeker eronder en opschrijven. Ik had wel een idee dat het weinig was. Hoe vaak moet je op een dag plassen?
Gast- Gast
oow pff geen idee. Maar wel regelmatig. Jij dan?
Gast- Gast
Ik plas wel meer dan dat. Helemaal 's ochtends plas ik dat in een keer soms wel uit. Zal iets minder zijn want je blaas heeft ook een max inhoud.
Net last van buik die is mooi opgezet en alles. Moet eigenlijk ff afspraak maken bij de huisarts. Want hou me eigenlijk goed aan dieet sport genoeg en het gaat zo verschrikkelijk langzaam. Val gewoon bijna niets af. Daarbij dus ook nog die darm die niet mee werkt. Dus moet gewoon ff laten onderzoeken. Denk dat darmen gewoon fe schuldige zijn. Of mss weer ff koolhydraatvrij maar dat vind ik ook weer zo ver gaan.
Net last van buik die is mooi opgezet en alles. Moet eigenlijk ff afspraak maken bij de huisarts. Want hou me eigenlijk goed aan dieet sport genoeg en het gaat zo verschrikkelijk langzaam. Val gewoon bijna niets af. Daarbij dus ook nog die darm die niet mee werkt. Dus moet gewoon ff laten onderzoeken. Denk dat darmen gewoon fe schuldige zijn. Of mss weer ff koolhydraatvrij maar dat vind ik ook weer zo ver gaan.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
dipdag is ook met eten een dipdag geworden, Maar was gelukkig niet veel in huis en nu helemaal niets meer. Dus ik kan nu rustig een dip hebben. Ouders zijn op vakantie en als ik dan niet bij mijn vriend ben word het altijd wat moeilijker want niemand die er dan wat van zegt. Maar is het er niet dan zal ik het zeker ook niet halen.
Heb mezelf net even op gemeten. Zet de getallen hier even neer als motivatie
Taille 87 cm
Heupen 117
borstomvang 110
Li arm 35
Re arm 36
li been 68
re been 69
Had eerst verkeerd gemeten en kwam op 83 uit voor mijn boven been haha.
Ik weet dat ik eerder op 108 80 110 zat oid. Dus daar moeten we weer naar toe. Geeft wel aan dat mijn vetverdeling wel mooi is. Taille is bij mij trouwens heel apart want ik heb echt een aparte vetverdeling. Zit redelijk veel op mijn borstkas die ook veel vooruit staat. Nu ga ik slapen morgen weer een goede dag. Eet dan trouwens wraps met gehakt en heel veel groenten. Erg lekker. Heb ik vandaag ook gehad. En er was nog veel over. Denk dat ik er ook maar 1 mee neem naar stage voor tussen de middag.
Heb mezelf net even op gemeten. Zet de getallen hier even neer als motivatie
Taille 87 cm
Heupen 117
borstomvang 110
Li arm 35
Re arm 36
li been 68
re been 69
Had eerst verkeerd gemeten en kwam op 83 uit voor mijn boven been haha.
Ik weet dat ik eerder op 108 80 110 zat oid. Dus daar moeten we weer naar toe. Geeft wel aan dat mijn vetverdeling wel mooi is. Taille is bij mij trouwens heel apart want ik heb echt een aparte vetverdeling. Zit redelijk veel op mijn borstkas die ook veel vooruit staat. Nu ga ik slapen morgen weer een goede dag. Eet dan trouwens wraps met gehakt en heel veel groenten. Erg lekker. Heb ik vandaag ook gehad. En er was nog veel over. Denk dat ik er ook maar 1 mee neem naar stage voor tussen de middag.
Minx- Lady Post-a-lot
Ben net bij de huisarts geweest en nu word ik doorverwezen naar de internist. Ze weet het eigenlijk ook niet zo goed. Ik heb nu wel medicijnen mee gekregen.
Gast- Gast
He hallo:)
Liv, wel balen dat er nog geen oorzaak is gevonden, hopelijk gaan de medicijnen helpen, zijn het plastabletten ofzo dan?
Hier is alles goed, gisteravond een hele leuke avond gehad, het regende niet eens zoveel, het was vooral motregen! De hele avond water gedronken, ik moest toch weer naar huis rijden. De optredens vielen wel een beetje tegen, het thema was hollandse hits, maar ik kende maar weinig hits blijkbaar, haha!
Vandaag moet ik ff naar de dokter om 2 uur, even 2 moedervlekken laten bekijken en een groeiend bultje op mijn rug, kijken of die weggehaald kunnen worden. Daarna ga ik naar Harry Potter met 2 vriendinnen, ik kan niet wachten, ben een echte Potterfan:)
Fijne dag allemaal!! XxxX
Liv, wel balen dat er nog geen oorzaak is gevonden, hopelijk gaan de medicijnen helpen, zijn het plastabletten ofzo dan?
Hier is alles goed, gisteravond een hele leuke avond gehad, het regende niet eens zoveel, het was vooral motregen! De hele avond water gedronken, ik moest toch weer naar huis rijden. De optredens vielen wel een beetje tegen, het thema was hollandse hits, maar ik kende maar weinig hits blijkbaar, haha!
Vandaag moet ik ff naar de dokter om 2 uur, even 2 moedervlekken laten bekijken en een groeiend bultje op mijn rug, kijken of die weggehaald kunnen worden. Daarna ga ik naar Harry Potter met 2 vriendinnen, ik kan niet wachten, ben een echte Potterfan:)
Fijne dag allemaal!! XxxX
Puk- Prater
- Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10
Nee, voor de pijn in de buik, zodat ik de vakantie een beetje normaal kan doorkomen. Jammer dat je niet zoveel nummers kende. Welke liedjes werden er gedraaid? Succes bij de dokter en veel plezier vanavond!
Gast- Gast
Goedemorgen !
Hoe is het hier?
ben net bij de dietiste geweest. Volgens haar weegschaal ben ik 2,5 kilo kwijt, ze vond dit meer dan genoeg in een maand tijd en erg netjes. Dat mn broek afzakt kon heel goed kloppen zei ze, zodra ze echt te groot gaan worden moest ik ze direct uit mn huis verwijderen zodat ik m niet met riem aan ging doen en onbewust weer een gaatje losser kon gaan doen. Zit best iets in denk ik
Moest dit zo vol houden en op gaan schrijven als ik een keer zondig, zodat er een overzicht was hoe vaak dat was en of er een patroon in zit. Dus ben blij dat ze tevreden is Moet over 2 maanden weer terug ivm vakantie, als ik dit zo vol hou zit ik tegen die tijd op 75 en is mn eerste doel bereikt
Hoe is het hier?
ben net bij de dietiste geweest. Volgens haar weegschaal ben ik 2,5 kilo kwijt, ze vond dit meer dan genoeg in een maand tijd en erg netjes. Dat mn broek afzakt kon heel goed kloppen zei ze, zodra ze echt te groot gaan worden moest ik ze direct uit mn huis verwijderen zodat ik m niet met riem aan ging doen en onbewust weer een gaatje losser kon gaan doen. Zit best iets in denk ik
Moest dit zo vol houden en op gaan schrijven als ik een keer zondig, zodat er een overzicht was hoe vaak dat was en of er een patroon in zit. Dus ben blij dat ze tevreden is Moet over 2 maanden weer terug ivm vakantie, als ik dit zo vol hou zit ik tegen die tijd op 75 en is mn eerste doel bereikt
Barbabella- Prater
- Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10
Liv, wat vervelend allemaal zeg
Barbabella, heel netjes. En idd zit wat in dat je als de broek echt te groot is een nieuwe koopt. Worden ook je cm's gemeten? want kan ook heel goed dat je wel meer cm's kwijt bent
Barbabella, heel netjes. En idd zit wat in dat je als de broek echt te groot is een nieuwe koopt. Worden ook je cm's gemeten? want kan ook heel goed dat je wel meer cm's kwijt bent
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Hai meiden,
@ Liv: jeetje meid, wat een getop! Daar word je echt niet blij van! Wanneer kan je bij de internist terecht?
@ Fairy: let wel een beetje op jezelf, hoor! Af en toe een uurtje tv-avond inplannen en niet alleen maar door en door gaan! Is niet goed voor je...weet wel dat dat moeilijk is, maar op jezelf letten is zó belangrijk!
@ Barbarella: ik heb je PM gehad, super bedankt!
@ all: ik zit even vast....val niks af, er komt gelukkig ook niks bij en heb meer honger en zin in lekkere dingen dan ooit , helaas geef ik er de laatste dagen best veel aan toe en dat is natuurlijk funest!
Ik hoop dat ik snel weer mijn ouder ritme kan herpakken.
@ Liv: jeetje meid, wat een getop! Daar word je echt niet blij van! Wanneer kan je bij de internist terecht?
@ Fairy: let wel een beetje op jezelf, hoor! Af en toe een uurtje tv-avond inplannen en niet alleen maar door en door gaan! Is niet goed voor je...weet wel dat dat moeilijk is, maar op jezelf letten is zó belangrijk!
@ Barbarella: ik heb je PM gehad, super bedankt!
@ all: ik zit even vast....val niks af, er komt gelukkig ook niks bij en heb meer honger en zin in lekkere dingen dan ooit , helaas geef ik er de laatste dagen best veel aan toe en dat is natuurlijk funest!
Ik hoop dat ik snel weer mijn ouder ritme kan herpakken.
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
Barbabella, super!
Inge, het is inderdaad erg vervelend. Helaas, je doet er niks aan.
Schaapke, morgen moet ik bellen naar het ziekenhuis om een afspraak te maken. Ik vind het wel fijn dat ik zelf kan bellen, want anders duurt het nog langer. Ik hoop dat ik nog in de zomervakantie terecht kan. Balen dat het even niet lukt, maar gelukkig kom je niks aan.
Inge, het is inderdaad erg vervelend. Helaas, je doet er niks aan.
Schaapke, morgen moet ik bellen naar het ziekenhuis om een afspraak te maken. Ik vind het wel fijn dat ik zelf kan bellen, want anders duurt het nog langer. Ik hoop dat ik nog in de zomervakantie terecht kan. Balen dat het even niet lukt, maar gelukkig kom je niks aan.
Gast- Gast
Schaapke *schop*
Ik denk dat iedereen zulke periode's wel eens heeft en misschien zorgt dat er ook wel voor dat we het makkelijker vol kunnen houden en als we door die periode zijn het weer goed op kunnen pakken.
Het is opzich helemaal niet zo heel verkeerd om afentoe wat te zondigen zodat je lichaam niet in de reserve schiet.
Bedenk voor jezelf waar je het afvallen voor doet, bedenk hoe je eruit zal zien als je zoveel afgevallen bent, wat voor mooie kleding je zou kunnen kopen... en bedenk vooral "wat ik nu in mijn mond wil stoppen, heb ik dat echt nodig? heb ik echt trek? wil ik dit echt eten?" Je kan ook beter genieten van het eten van iets lekkers dan dat je bij jezelf denkt "shit ik heb het weer verkloot, waarom heb ik toegegeven aan dat chocolaatje/koekje etc"
BB bedankt voor je mail
Ik denk dat iedereen zulke periode's wel eens heeft en misschien zorgt dat er ook wel voor dat we het makkelijker vol kunnen houden en als we door die periode zijn het weer goed op kunnen pakken.
Het is opzich helemaal niet zo heel verkeerd om afentoe wat te zondigen zodat je lichaam niet in de reserve schiet.
Bedenk voor jezelf waar je het afvallen voor doet, bedenk hoe je eruit zal zien als je zoveel afgevallen bent, wat voor mooie kleding je zou kunnen kopen... en bedenk vooral "wat ik nu in mijn mond wil stoppen, heb ik dat echt nodig? heb ik echt trek? wil ik dit echt eten?" Je kan ook beter genieten van het eten van iets lekkers dan dat je bij jezelf denkt "shit ik heb het weer verkloot, waarom heb ik toegegeven aan dat chocolaatje/koekje etc"
BB bedankt voor je mail
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Schaapke> het komt bij jou ook wel weer goed. ga er vanaf nu weer tegenaan en koop geen 'slechte'dingen meer waar je je gauw aan kan vergrijpen. Neem dan bv extra fruit of zo die je dan neemt
Liv> Ik hoop dat de medicijnen helpen voor je buik
BB> jee wat goed 2,5 kilo kwijt. Heel fijn als je broek losser gaat zitten
Liv> Ik hoop dat de medicijnen helpen voor je buik
BB> jee wat goed 2,5 kilo kwijt. Heel fijn als je broek losser gaat zitten
Gast- Gast
Ik merk inderdaad dat ik ff door en door ga. Dus deze week ff niet extreem eten en dan vanaf volgende week weer fris beginnen. Niet dat ik het nu te gek maak hoor. Maar gewoon een paar koekjes enzo.
Dus ik meld me maandag hier weer.
Dus ik meld me maandag hier weer.
Minx- Lady Post-a-lot
gister riep ik nog kom hier maandag weer. Eten heb ik mezelf tot maandag voor gegeven. Ok heb wss wel 1 of 2 slechte dagen volgende week. Soort van meeting. Dus moeten dan maar hele gezonde dingen maken.
Heb net wel een uur vol aan krachttraining gedaan. Wou gaan douchen had geen zin om te hardlopen. Bedacht me hee een teamgenootje ging altijd touwtje springen. Dus 200 keer op en neer gesprongen met mijn armen erbij. Dus eigenlijk touwtje springen zonder touw. Daarna zag ik mijn broertjes dumbell liggen. Dus daar ff een behoorlijke krachttraining mee gedaan. Met name gericht op romp en benen. Dus ik zal morgen wel spierpijn hebben. Voel nu namelijk wel dat ik wat gedaan heb. Heerlijk
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=11903
Heb net wel een uur vol aan krachttraining gedaan. Wou gaan douchen had geen zin om te hardlopen. Bedacht me hee een teamgenootje ging altijd touwtje springen. Dus 200 keer op en neer gesprongen met mijn armen erbij. Dus eigenlijk touwtje springen zonder touw. Daarna zag ik mijn broertjes dumbell liggen. Dus daar ff een behoorlijke krachttraining mee gedaan. Met name gericht op romp en benen. Dus ik zal morgen wel spierpijn hebben. Voel nu namelijk wel dat ik wat gedaan heb. Heerlijk
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=11903
Minx- Lady Post-a-lot
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» Meiden die 15 kilo of meer willen afvallen?
» Het groene vinkje - 10-15 kilo of meer afvallen
» Nieuw afval topic voor mensen die 5 a 6 kilo willen afvallen
» Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht)
» 5 x 20 = 100 kilo afvallen
» Het groene vinkje - 10-15 kilo of meer afvallen
» Nieuw afval topic voor mensen die 5 a 6 kilo willen afvallen
» Gezocht: meiden die samen willen afvallen (regio Utrecht)
» 5 x 20 = 100 kilo afvallen
Pagina 40 van 40
Permissies van dit forum: